|
|
jantjefr12
|
|
|
feyenoord heeft al genoeg goede spelers. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
De spelers zijn gratis en kunnen dus uiteindelijk geld opleveren |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
zet je tv eens aan jumper, derksen zit al 15 minuten lang spelers te noemen die naar Feyenoord gaan komen |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
Hoeft niet... Alleen Honda |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Een spits uit Argentinie; depetris en Babovich middenvelder van Nantes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 augustus 2009 door rich Arnhem -- |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
nou spits erbij is nodig en honda vervanger van d guzman maar er komt misschien nog een middenvelder nou we zien het wel deze week |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 22:47 schreef Rovert het volgende:zet je tv eens aan jumper, derksen zit al 15 minuten lang spelers te noemen die naar Feyenoord gaan komen nee lees het straks hier wel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Godver ik dacht ik sla een keertje over:( |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Argentinie zei hij!!!! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: idd een argentijn met een italiaans paspoort |
|
|
|
|
jantjefr12
|
|
|
Wat zijn de positie's van die gasten? |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
|
|
|
gaazoo1
|
|
|
babovich is dacht ik een middenvelder en die argentijn is een spits |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een Italiaan dus... |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Babovich Stefan
Leeftijd: 22 Jaar Lengte: 181 cm Gewicht: 73 kg Positie: Middenvelder Beste voet: Rechts |
|
|
|
|
erik
|
|
|
David depetris Nationaliteit: Argetijns geboorteplaats: San Jorge, Santa Fé ,Argentina lengte: 185 cm gewicht: 82 kg positie:aanvaller |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
als je bij utrecht word afgetest dan kan het sowieso niks zijn |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ach als het ons geen reet kost , maar we kunnen wel winst erop maken WAAROM niet hahaha. Misschien ruikt het naar spelershandel , maar goed je moet ergens winst boeken :D hahaha. |
|
|
|
|
rich Arnhem
|
|
|
Net als de stand op teletekst (die inmiddels is ingebrand in mijn tv) is dat ook lang geleden voor Feyenoord |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Middenvelders hadden en hebben we al genoeg en i.p.v. een volstrekt onbekende 20-jarige Argentijn kun je dan volgens mij beter Luc Castaignos brengen. |
|
|
|
|
scf-rotterdam
|
|
|
jan luc is nog maar 16 en dus zal volgend seizoen ingebracht worden rustig en die spits is 20 en met makaay heb je nu maar 1 spits dus lijk me logisch toch |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Volgens mij heeft Been de afgelopen 2 wedstrijden met Tomasson als spits gespeeld en dat ging prima en ook Cissé kan nog in de spits spelen. Kun je die Castaignos nog steeds rustig brengen. Volgend seizoen is 'ie waarschijnlijk al vertrokken, dus dan heb je er niets meer aan. Speelt hij nu (af en toe) een goede wedstrijd kun je 'm voor nog meer verkopen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 24 augustus 2009 - 23:36 schreef scf-rotterdam het volgende:jan luc is nog maar 16 en dus zal volgend seizoen ingebracht worden rustig en die spits is 20 en met makaay heb je nu maar 1 spits dus lijk me logisch toch Ja idd... En als Makaay dit seizoen niet weg gaat , dan volgend seizoen wel. En dan kan je wel een Castaignos gebruiken. |
|
|
|