BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Salarissen en het zilverwerk

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 25 augustus 2009 - 09:53   quote  deeplink  
De elleboogstoot van de Guzman tegen Heracles aan het begin van het vorige seizoen (-3 punten) leek voort te komen uit frustratie van het afketsen van een transfer (bleek later). De ontspannenheid waarmee hij speelde afgelopen zondag (en ontbreken op de training van vrijdag jl) duidde al op een positieve verandering.

Vorig jaar keek ik naar wedstrijden en dacht verdomme de jongens saboteren de boel. Dat leek gericht op GJ Verbeek en waarschijnlijk is dat voor een deel ook zo maar het is natuurlijk toch vervelend als je telkens moet wachten op je salaris (ook al is dat in de ogen van anderen teveel).

Die voortdurende geldperikelen mede veroorzaakt door die smak geld die Royston opbracht en te snel is uitgegeven in de schimmige periode na het vertrek van Jorien van den Herik leggen natuurlijk voortdurend druk op organisatie en spelers en leiden bij een type als Makaay tot een houding van het zal mijn tijd wel duren ze betalen me niet maar goed ik heb nog wel reserves. En nu is ie dan reserve.

Het was grappig gisteren dat Derksen zei dat Gudde van Beenhakkers niet meer over geld mag praten maar vervolgens zelf uit de doeken deed dat Feyenoord de salarissen niet kan betalen.

Zoals Feyenoord nu draait wordt het nieuwe zilverwerk gesmeed met Fer, Wijnaldum, Vlaar en Biseswar.

Fer stond al in de belangstelling van Juventus, dus als die een slechte competitiestart maken is Leroy na de winterstop ook weg. En dan zijn al die financiële problemen ook over.

Op korte termijn is de financiele situatie hopeloos maar dankzij de jeugd trekt Feyenoord zich aan eigen (rasta-)haar omhoog uit het moeras. Daarom wil Beenhakkers dat Gudde nu eens zijn klaagzang staakt en roept dat er geld verdiend gaat worden en prijzen worden gepakt. Als het legioen nu ook braaf supporter blijft en niet gaat rellen wordt het een mooi en nog mooier seizoen.

Aldus sprak Sportdwaas op een grijze dag...

www.sportdwaas.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door sportdwaas --
Trouwe hond
 Trouwe hond - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:03   quote  deeplink  
Neem daar ook nog eens bij dat we volgend seizoen af zijn van de torenhoge salarissen van Makaay en volgens mij ook van Bronckhorst, omdat hun contracten aflopen. Het doet pijn om te zeggen, maar ik denk dat we ook een punt dan achter van Bronckhorst moeten zetten en niet zijn contract nog met 1 jaar moeten verlengen.
bram
 bram - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 09:53 schreef sportdwaas het volgende:
De elleboogstoot van de Guzman tegen Heracles aan het begin van het vorige seizoen (-3 punten) leek voort te komen uit frustratie van het afketsen van een transfer (bleek later). De ontspannenheid waarmee hij speelde afgelopen zondag (en ontbreken op de training van vrijdag jl) duidde al op een positieve verandering.

Vorig jaar keek ik naar wedstrijden en dacht verdomme de jongens saboteren de boel. Dat leek gericht op GJ Verbeek en waarschijnlijk is dat voor een deel ook zo maar het is natuurlijk toch vervelend als je telkens moet wachten op je salaris (ook al is dat in de ogen van anderen teveel).

Die voortdurende geldperikelen mede veroorzaakt door die smak geld die Royston opbracht en te snel is uitgegeven in de schimmige periode na het vertrek van Jorien van den Herik leggen natuurlijk voortdurend druk op organisatie en spelers en leiden bij een type als Makaay tot een houding van het zal mijn tijd wel duren ze betalen me niet maar goed ik heb nog wel reserves. En nu is ie dan reserve.

Het was grappig gisteren dat Derksen zei dat Gudde van Beenhakkers niet meer over geld mag praten maar vervolgens zelf uit de doeken deed dat Feyenoord de salarissen niet kan betalen.

Zoals Feyenoord nu draait wordt het nieuwe zilverwerk gesmeed met Fer, Wijnaldum, Vlaar en Biseswar.

Fer stond al in de belangstelling van Juventus, dus als die een slechte competitiestart maken is Leroy na de winterstop ook weg. En dan zijn al die financiële problemen ook over.

Op korte termijn is de financiele situatie hopeloos maar dankzij de jeugd trekt Feyenoord zich aan eigen (rasta-)haar omhoog uit het moeras. Daarom wil Beenhakkers dat Gudde nu eens zijn klaagzang staakt en roept dat er geld verdiend gaat worden en prijzen worden gepakt. Als het legioen nu ook braaf supporter blijft en niet gaat rellen wordt het een mooi en nog mooier seizoen.

Aldus sprak Sportdwaas op een grijze dag...

www.sportdwaas.nl
beetje kort door de bocht,het gaat om de problemen nu,jij praat over inkomsten in de toekomst en die komen ook wel,voorlopig moeten we kijken naar de huidige situatie en die is niet best.
ovi
 ovi - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 10:03 schreef Trouwe hond het volgende:
Neem daar ook nog eens bij dat we volgend seizoen af zijn van de torenhoge salarissen van Makaay en volgens mij ook van Bronckhorst, omdat hun contracten aflopen. Het doet pijn om te zeggen, maar ik denk dat we ook een punt dan achter van Bronckhorst moeten zetten en niet zijn contract nog met 1 jaar moeten verlengen.
Ja of van Bronckhorst moet heel erg veel in gaan leveren.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:12   quote  deeplink  
@bram. Investeerders kijken naar de toekomst en naar sportieve prestaties. Het is duidelijk dat de financiële problemen groot zijn maar probeer die in stilte op te lossen. Gudde is een goeie vent net als Bosz. Ze zijn alleen een beetje rechtlijnig en ambtenarig en daarmee kom je soms niet uit de sores. Feyenoord kan allicht nog door de gemeente geholpen worden als de nood aan de man is. Het feit dat Derksen ook wist te melden dat salarissen over meerdere jaren worden uitgesmeerd duidt erop dat er keihard aan oplossingen wordt gewerkt.

Als je jezelf te zwak opstelt gaat het zilverwerk uiteindelijk voor niks de deur uit.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 10:06 schreef ovi het volgende:

[..]

Ja of van Bronckhorst moet heel erg veel in gaan leveren.
ook een optie...........

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2009 door Jappie_FEY --
bram
 bram - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:22   quote  deeplink  
@sportdwaas,ben het ook tendele wel met je eens,maar ook de knvb kijkt mee,het is ook niet voor niks dat beenhakker gudde laat zwijgen over geld,wbt derksen van die flapdrol geloof ik niet veel
ovi
 ovi - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 10:14 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

ook een optie...........
Met alle respect voor van Bronckhorst ,maar ik vind hem een stuk minder worden en misschien dat hij dat ook inziet.
Hij kan nog heel erg nuttig zijn in de kleedkamer ,maar niet voor dit salaris natuurlijk.
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 10:22 schreef bram het volgende:
@sportdwaas,ben het ook tendele wel met je eens,maar ook de knvb kijkt mee,het is ook niet voor niks dat beenhakker gudde laat zwijgen over geld,wbt derksen van die flapdrol geloof ik niet veel
Bij de KNVB willen ze dat Feyenoord zo snel mogelijk financieel gezond wordt want een competitie zonder Feyenoord is ondenkbaar. Beenhakkers weet als geen ander dat sportief succes uiteindelijk de kassa doet rinkelen en dat een sombere negatieve houding naar buiten toe een neerwaartse spiraal zeker niet doorbreekt. Nobody likes you when you are down and out..

Feyenoord bulkt van het talent in alle geledingen en het is nog steeds een aantrekkelijk club om voor te spelen (groot stadion, grote stad en enorme aanhang)met een beetje gogme of beter nog een kampioenschap of 2e plaats is de club onmiddelijk boven Jan. Mariodonna is als supporter, (kundig) trainer en Rotterdammer de man die het extra zetje kan geven. Niet zeuren dus maar hand in hand kameraden voor Feyenoord 1
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 10:31 schreef ovi het volgende:

[..]

Met alle respect voor van Bronckhorst ,maar ik vind hem een stuk minder worden en misschien dat hij dat ook inziet.
Hij kan nog heel erg nuttig zijn in de kleedkamer ,maar niet voor dit salaris natuurlijk.
nee precies, dus een ton of 6/7 lijkt me meer dan genoeg.............
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 10:03 schreef Trouwe hond het volgende:
Neem daar ook nog eens bij dat we volgend seizoen af zijn van de torenhoge salarissen van Makaay en volgens mij ook van Bronckhorst, omdat hun contracten aflopen. Het doet pijn om te zeggen, maar ik denk dat we ook een punt dan achter van Bronckhorst moeten zetten en niet zijn contract nog met 1 jaar moeten verlengen.
het mag wel verlengd worden met een jaar maar dan tegen een jaarsalaris die dan uit een derde deel bestaat als wat ie nu vangt! Of nog minder.........
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 25 augustus 2009 - 10:49   quote  deeplink  
Misschien moet feyenoord eens naar een basisloon met bonussen bij prestaties zoals een beker winnen , europees voetbal halen , champions league , kampioenschap halen en misschien wel dat er bij 3 punten een extraatje op de loonstrook komt.
Maar dit zal wel een utopie zijn want dit willen de voetballers niet.............
die willen gewoon een 'vet' salaris hebben. en dan daar nog bonussen boven op!!
Ronneke
 Ronneke - dinsdag 25 augustus 2009 - 11:03   quote  deeplink  
Op het moment dat de "dure" spelers werden ingekocht was er volgens mij al een geld probleem. Ze hebben gegokt dat deze spelers ons oa. naar europees voetbal zouden leiden, ze hebben op makaay en gio na alleen maar geld gekost met matige prestaties en veel blessures. Als je gokt, dan kan je je vingers branden.
R()b
 R()b - dinsdag 25 augustus 2009 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 11:03 schreef Ronneke het volgende:
Op het moment dat de "dure" spelers werden ingekocht was er volgens mij al een geld probleem. Ze hebben gegokt dat deze spelers ons oa. naar europees voetbal zouden leiden, ze hebben op makaay en gio na alleen maar geld gekost met matige prestaties en veel blessures. Als je gokt, dan kan je je vingers branden.
Klopt we branden nu onze vingers :)
craven
 craven - dinsdag 25 augustus 2009 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 10:49 schreef antoniorijen het volgende:
Misschien moet feyenoord eens naar een basisloon met bonussen bij prestaties zoals een beker winnen , europees voetbal halen , champions league , kampioenschap halen en misschien wel dat er bij 3 punten een extraatje op de loonstrook komt.
Maar dit zal wel een utopie zijn want dit willen de voetballers niet.............
die willen gewoon een 'vet' salaris hebben. en dan daar nog bonussen boven op!!
Dat is het probleem,ze hebben zelf die contracten afgesloten zonder er bij na te denken als t niet goed zou lopen.
ovi
 ovi - dinsdag 25 augustus 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 10:36 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

nee precies, dus een ton of 6/7 lijkt me meer dan genoeg.............
Zeker 100% eens 6/7 ton is meer dan genoeg.
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 25 augustus 2009 - 12:45   quote  deeplink  
Wij moeten gewoon achter de ploeg blijven staan en hopen dat Leo en Been voor een wonder kunnen zorgen
Het ziet er nu beroerd uit
Maar puur hypotetisch:
Stel dat wij de Champions Leage bereiken en de aflopende contracten niet verlengen
Dan zijn we volgend jaar ui de schulden
Dan hebben we enkel die investeerders nog staan

Het enige dat wij kunnen doen is het team elke thuiswedstrijd naar een overwinning schreeuwen
EN verder een eetje vertrouwen hebben
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 25 augustus 2009 - 12:46   quote  deeplink  
precies phyx!!!!.......
ovi
 ovi - dinsdag 25 augustus 2009 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 12:45 schreef Phyxsius het volgende:
Wij moeten gewoon achter de ploeg blijven staan en hopen dat Leo en Been voor een wonder kunnen zorgen
Het ziet er nu beroerd uit
Maar puur hypotetisch:
Stel dat wij de Champions Leage bereiken en de aflopende contracten niet verlengen
Dan zijn we volgend jaar ui de schulden
Dan hebben we enkel die investeerders nog staan

Het enige dat wij kunnen doen is het team elke thuiswedstrijd naar een overwinning schreeuwen
EN verder een eetje vertrouwen hebben
Helemaal gelijk ,ik heb er alle vertrouwen in Leo en Been ze krijgen het zeker weer op de rails.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 augustus 2009 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 12:45 schreef Phyxsius het volgende:
Wij moeten gewoon achter de ploeg blijven staan en hopen dat Leo en Been voor een wonder kunnen zorgen
Het ziet er nu beroerd uit
Maar puur hypotetisch:
Stel dat wij de Champions Leage bereiken en de aflopende contracten niet verlengen
Dan zijn we volgend jaar ui de schulden
Dan hebben we enkel die investeerders nog staan

Het enige dat wij kunnen doen is het team elke thuiswedstrijd naar een overwinning schreeuwen
EN verder een eetje vertrouwen hebben
goed verwoord, helaas hebben veel supporters het vorige seizoen nog niet verwerkt en merken niet dat de selectie steeds een stukje beter wordt. Ook spelers die geen basisplaats hebben blijven er voor gaan. De reactie op de inval beurt van Makaay afgelopen zondag was dan ook de enige juiste. Op deze manier draagt het legioen ook eens bij aan het zelfvertrouwen van de spelers.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 25 augustus 2009 - 13:36   quote  deeplink  
jep.........
redchopper
 redchopper - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:17   quote  deeplink  
Ik vraag me altijd af hoe die derksen aan die info komt? iemand binnen feyenoord moet dan toch informatie richting pers lekken. Bij elk bedrijf in nederland zijn salaris zaken juist heel erg prive en beveiligd...
Barabas
 Barabas - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:22   quote  deeplink  
Tsja.... Goed punt.
tomson
 tomson - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Haha.. Dat account is net zo stoffig als dit topic..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 augustus 2014 - 13:22   quote  deeplink  
Ctrl alt delete
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 09 september 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:17 schreef redchopper het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe die derksen aan die info komt?
Dat is een bekend verhaal toch? Beenhakker (of zoals Sportdwaas hem al jaren noemt: Beenhakkers (alles voor die kleine...)) liet wel eens per ongeluk zijn mobiel aanstaan, terwijl onze Derksen nog aan de andere kant van de lijn hing. Prachtig toch? Dan kan tegenwoordig niet meer.

Maar dit geheel terzijde natuurlijk, terug naar het onderwerp.
tomson
 tomson - vrijdag 09 september 2016 - 19:11   quote  deeplink  
Nostalgische bui de laatste dagen surfert ?
JanM
 JanM - vrijdag 09 september 2016 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2016 - 19:11 schreef tomson het volgende:
Nostalgische bui de laatste dagen surfert ?
Heeft Boudewijn al gevraagd om zijn nickname aan te passen naar netgraverT, maar Boudewijn is niet zo snel ...
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 september 2016 - 21:34   quote  deeplink  
Goeie voor als ie de 1000 voorbij is..
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 09 september 2016 - 22:13   quote  deeplink  
Inderdaad leuk. Maar volgens mij vergis ik me. Mag dan alleen zelf gebruikersplaat uitzoeken.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 september 2016 - 22:15   quote  deeplink  
Nee hoor wij hebben ook het voorrecht om hierin mee te mogen beslissen..
netsurfer
 netsurfer - vrijdag 09 september 2016 - 23:26   quote  deeplink  
In jouw geval met bijna 90k aan posts (werk je er nog bij?) wel terecht.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 09 september 2016 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2016 - 23:26 schreef netsurfer het volgende:
In jouw geval met bijna 90k aan posts (werk je er nog bij?) wel terecht.
ghehe..
netsurfer
 netsurfer - zaterdag 10 september 2016 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2016 - 23:33 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

ghehe..
Als de rbmb (iets van heel vroeger) nog bestond had ik je daarheen gehaald.
netsurfer
 netsurfer - zaterdag 10 september 2016 - 00:17   quote  deeplink  
Over het graven, ik zag dat ik hier al in een vorig leven (2008) actief was.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 10 september 2016 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2016 - 00:17 schreef netsurfer het volgende:
Over het graven, ik zag dat ik hier al in een vorig leven (2008) actief was.
Staat gewoon boven je avatar hoor..
netsurfer
 netsurfer - zaterdag 10 september 2016 - 00:30   quote  deeplink  
Pcies daar zag ik het aan.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 10 september 2016 - 07:23   quote  deeplink  
Wow
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 10 september 2016 - 08:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2016 - 00:30 schreef netsurfer het volgende:
Pcies daar zag ik het aan.
Goed bezig kerel ,ik hou als 1 van de weinige van nostalgie.
Ga zo door vriend hahaha
tomson
 tomson - zaterdag 10 september 2016 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 september 2016 - 00:30 schreef netsurfer het volgende:
Pcies daar zag ik het aan.
captain obvious :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Salarissen en het zilverwerk









0.0092971