BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mooiste Feyenoord wedstrijd uit de geschiedenis..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 augustus 2009 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 13:05 schreef Mensini het volgende:
Waar ik zelf bij was tenminste:
Werder Bremen-Feyenoord 2-3
was dat niet 3-4....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 27 augustus 2009 - 13:14   quote  deeplink  
volgens mij ook.....
Stylzz
 Stylzz - donderdag 27 augustus 2009 - 13:16   quote  deeplink  
ik weet t zelfs zeker....NINJA TURTLES!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 27 augustus 2009 - 13:17   quote  deeplink  
hehehehe...........
Jeli
 Jeli - donderdag 27 augustus 2009 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 02:15 schreef Gute Laune het volgende:
waar ik bij was, 020 uit in "de meer" ik denk dat het 1984 was kwart finale knvb beker omhaal Houtman
Ja, was ik ook bij. Was één van de weinige keren dat we in de Meer "mochten" komen. En dat nog wel 's avonds. In die tijd moesten we meestal naar dat ongezellige Olympisch stadion toe. Was inderdaad een geweldige wedstrijd, een geweldige sfeer en met een geweldig doelpunt van Houtman.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 augustus 2009 - 21:37   quote  deeplink  
mooiste omhaal ooit...
Jeli
 Jeli - donderdag 27 augustus 2009 - 21:42   quote  deeplink  
Wat sfeer betreft staat Borusia MonchenGladbach-Feyenoord mij nog goed bij. Zal in 1983 of 1984 geweest zijn denk ik. Ik kwam het stadion inlopen (was destijds een soort kom in de grond) en zag en hoorde alleen maar Feyenoordsupporters. Meer dan 6.000 man volgens mij. Was een kippenvelmoment. De uitslag van die wedstrijd ben ik vergeten. (nee, die hoeven jullie niet op te zoeken voor me).
Marioscenario
 Marioscenario - donderdag 27 augustus 2009 - 21:53   quote  deeplink  
Feyenoord > Twente komende zondag. Lees dit berichtje maandag want dan is het geschiedenis.
derq
 derq - vrijdag 28 augustus 2009 - 00:05   quote  deeplink  
Bremen, met al die sieg heil roepers. hahhah ongelooflijk.
El Pistolero
 El Pistolero - vrijdag 28 augustus 2009 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 18:18 schreef Rovert het volgende:
aha, jij weet meer

gewoon je ding doen el pistolero, gewoon je ding doen
Hehe, omdat ik naar de blue oyster bar ga, mag ik hier mijn ding doen! Dus ik zit hier inderdaad tussen kameraden!
Nee het Ajaxforum is geen reet te beleven man. Geen nieuws en slecht voetbal. Allemaal zeiken ze daar. Jullie zijn tenminste opgewekt. Daarom kom ik ook zo graag in Rotterdam. Massaal welkom en uitzwaaifeest. Bijna alle wedstrijden daar zijn mijn favoriete wedstrijden!
Kadaver
 Kadaver - vrijdag 28 augustus 2009 - 01:39   quote  deeplink  
Fenerbache - Feyenoord 0-2 op 27 augustus 2002 vergeet ik nooit meer.

' Na de 1-0-eindstand van de lastige thuiswedstrijd stond er op teletekst dat Feyenoord met de kleinst mogelijke marge had gewonnen. Toch zal Feyenoord er blij mee zijn geweest, want als het 2-1 of 3-2 was geworden was het doorstaan van deze voorronde voor de Champions League nog een stuk lastiger geweest. Er moest immers worden gespeeld in het Sükrü-Saraçoglu-stadion van Istanbul, waar elk jaar de vuilste derby van de wereld wordt verspeeld, die tussen Fenerbahçe en Galatasaray. Er stond Feyenoord een hel te wachten. De Turkse supporters zijn misschien wel de meest heetgebakerde van Europa - en Fenerbahçe heeft de beschikking over een groot aantal duurbetaalde wk-vedetten. De op het wk uitblinkende doelman Rüstü en de verdedigers Fatih en Abdullah staan al langer aan de top van de Turkse competitie, Stevic en Mirkovic zijn gehard in Duitsland en Italië en vooral Chaim Revivo en Ariel Ortega zijn aangetrokken voor het voetbal in de ploeg.
De ervaren Duitse trainer Werner Lorant wist het al en het bleek nogmaals: Revivo en Ortega passen niet op één veld. Voetbal International becijferde dat Ortega bij 26 van de 46 ballen die hij kreeg aan een dribbel begon. Aanvallend kon Fenerbahçe nooit een vuist maken. De Turken kregen in de eerste helft een paar kansjes uit afstandsschoten, maar Feyenoord laat zich tegenwoordig niet meer uitcounteren. Juist Feyenoord was het gevaarlijkst. Hoewel de beide aanvallers Kalou en Van Hooijdonk zelf weinig dreigend waren, kreeg Shinji Ono na rust de kans om Fenerbahçe in een wel heel lastig parket te krullen: zijn doelpunt leek erg op dat van twee weken terug.
De kinderachtige supporters op de tribunes begonnen aanstekers en flessen op het veld te gooien. Vooral keeper Edwin Zoetebier liep een groot risico om iets op z'n kop te krijgen. Bert van Marwijk maakte daar buiten de lijnen van zijn coachingvakje bezwaar tegen en werd weggestuurd door scheidsrechter Merk. Onder een spervuur van aanstekers en in een busje van de politie moest de trainer het stadion verlaten.
De eigen spelers van Fenerbahçe (zoveel kwaliteit met zo weinig resultaat) werden er allemaal nog onzekerder door. De jonge Belg Thomas Buffel mocht invallen en had een gretig Europees debuut. Het perpetuum mobile uit Ruddervoorde wordt nog te licht voor de basis geacht, en schoot zijn frustraties van zich af met een prachtig doelpunt. Als Robin van Persie weer speelt, is het aanvalsduo Van Hooijdonk-Buffel het meest geschikt en de aankoop van Anthony Lurling overbodig.
Na alle Europese avonturen van afgelopen seizoen was Feyenoord sterk genoeg om door de Turkse façade van intimidatie heen te prikken.'

Commentaar zegt genoeg eigenlijk. Mijn kippenvelmoment was het moment dat Buffel in de 88e minuut scoorde en het vervelende publiek zich gewonnen gaf en massaal een staande ovatie gaf aan Feyenoord. Prachtig.
heussie
 heussie - zondag 11 oktober 2009 - 16:46   quote  deeplink  
De bekerfinale tussen Feyenoord en Ajax in 1980! Ik stond op vak S en zag een geweldige wedstrijd die Feyenoord met 3-1 won!
Djee
 Djee - zondag 11 oktober 2009 - 17:28   quote  deeplink  
Zooooooooooveeeeeeeeeel mooie wedstrijden geweest!
1 ervan.............tja, Harkemase boys-Feyenoord.......dat doelpunt van Vlaartje!
Ice
 Ice - zondag 11 oktober 2009 - 17:38   quote  deeplink  
Velen, maar 1 die me goed bijstaat:
Feyenoord - Real Zaragoza 1-0, Larsson, 1995
Mijn eerste wedstrijd in een voor het eerst uitverkochte vernieuwde Kuip!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 11 oktober 2009 - 17:45   quote  deeplink  
Feijenoord - Celtic 1970

Mooiere bestaat niet en zal er ook nooit komen
willian
 willian - zondag 11 oktober 2009 - 18:00   quote  deeplink  
de wedstrijd als ik in het stadion zit, dit is pas me 2e seizoen maar vorig seizoen word het de 1-0 overwinning op psv en beker wedstrijd tegen nac 2-0, en verder als ik achter de tv zit, dit seizoen heb ik pas eredivisie live dus dan word het de overwinnig op willem 2 2-3 en wedstrijd die ik niet heb gezien tegen juventus de 2-0 overwinning, het werd toch 2-0 weet ik niet zeker meer nja we wonnen daar gaat het om
voetballer55
 voetballer55 - zondag 11 oktober 2009 - 18:29   quote  deeplink  
feyenoord ac milan 2-0 hier werd ik feyenoord supporter. feyenoord -malmo toen mijn broer 6 bekers bier over me heen gooide omdat feyenoord al in de eerste minuut scoorde feyenoord ajax 2 jaar geleden toen feyenoord het beste voetbal sinds jaren speelde
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 11 oktober 2009 - 18:46   quote  deeplink  
jullie zullen me wel voor gek verklaren: de graafschap-feyenoord. volgens mij uit het laatste kampioensjaar. eerste uitwedstrijd die ik bezocht. knotsgekke wedstrijd. eerste geloof ik 0-2 voor, daarna 3-2 achter om vervolgens nog in de laatste minuten met 3-4 te winnen door ik meen cairo.
demy44
 demy44 - zondag 11 oktober 2009 - 18:49   quote  deeplink  
feyenoord - 020 3-2
MMM
 MMM - zondag 11 oktober 2009 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 18:46 schreef Jappie_FEY het volgende:
jullie zullen me wel voor gek verklaren: de graafschap-feyenoord. volgens mij uit het laatste kampioensjaar. eerste uitwedstrijd die ik bezocht. knotsgekke wedstrijd. eerste geloof ik 0-2 voor, daarna 3-2 achter om vervolgens nog in de laatste minuten met 3-4 te winnen door ik meen cairo.
Wat mij betreft niet de mooiste, maar wel erg apart inderdaad. Winnende goal (de 3-4) werd uit een strafschop gemaakt door Pierre, daarvoor maakte B.Kalou met een schitterende(!) goal de 3-3.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 11 oktober 2009 - 18:58   quote  deeplink  
is een andere wedstrijd die jij bedoelt;)..........die was idd ook knotsgek

want in 1999 speelde van hooijdonk nog niet bij feyenoord;)
MMM
 MMM - zondag 11 oktober 2009 - 19:27   quote  deeplink  
Verkeerd gelezen, excuses!

Ik bedoelde de wedstrijd uit 2003, haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 oktober 2009 door MMM --
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 oktober 2009 - 19:45   quote  deeplink  
laatste beker finale, had kaart, kon niet heen omdat mn schoonvader lag dood te gaan. Dat ie de dag erna kwaad op me was dat ik toch niet gegaan was. De dag erna was ie dood..

op tv gekeken dus bizar gevoel dus...
Rovert
 Rovert - zondag 11 oktober 2009 - 20:12   quote  deeplink  
potdomme, wat een verhaal joh
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 11 oktober 2009 - 20:22   quote  deeplink  
das best bizar....
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 oktober 2009 - 20:32   quote  deeplink  
dat was het, nog steeds bizar gevoel als ik die wedstrijd terug zie. mn schoonvader was echt gewoon een onwijs toffe peer. En toch was dit voor mij een van de mooiste wedstrijden
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 11 oktober 2009 - 20:34   quote  deeplink  
voor jou als enige denk ik;)

voor ieder ander was het een dikke ruk wedstrijd waar in principe niks aan was, behalve de beker dan
Van Binsbergen
 Van Binsbergen - zondag 11 oktober 2009 - 20:50   quote  deeplink  
Voor mij absoluut: Feyenoord - PSV kwartfinale UEFA 2002. nr. 2 Ajax - Feyenoord 3-4.
Van Binsbergen
 Van Binsbergen - zondag 11 oktober 2009 - 20:50   quote  deeplink  
Voor mij absoluut: Feyenoord - PSV kwartfinale UEFA 2002. nr. 2 Ajax - Feyenoord 3-4.
Rovert
 Rovert - zondag 11 oktober 2009 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 20:34 schreef Jappie_FEY het volgende:
voor jou als enige denk ik;)

voor ieder ander was het een dikke ruk wedstrijd waar in principe niks aan was, behalve de beker dan
Was inderdaad een vreemde wedstrijd, de wedstrijd was snel beslist, de spanning vooraf was overbodig
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 11 oktober 2009 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 20:55 schreef Rovert het volgende:

[..]

Was inderdaad een vreemde wedstrijd, de wedstrijd was snel beslist, de spanning vooraf was overbodig
precies......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 oktober 2009 - 21:24   quote  deeplink  
De bekerfinale met het doelpunt van Obiku vond ik wel apart in de sudendeath tegen 020.
hotjumper
 hotjumper - zondag 11 oktober 2009 - 21:29   quote  deeplink  
daar istie weer welkom terug
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 11 oktober 2009 - 21:32   quote  deeplink  
In mijn jonge Feyenoord-jaren:

Feyenoord-Ajax 3-2 2006

Die goal van Dirk...
Rovert
 Rovert - zondag 11 oktober 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 21:24 schreef Leon FR1908 het volgende:
De bekerfinale met het doelpunt van Obiku vond ik wel apart in de sudendeath tegen 020.
ik geloof niet dat dat een finale was
vooruit ik vergeef het je, je zit nog met je hoofd tussen de kamelen in Tunesie
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 oktober 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 21:29 schreef hotjumper het volgende:
daar istie weer welkom terug
dank je Jumper:)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 11 oktober 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 - 21:53 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik geloof niet dat dat een finale was
vooruit ik vergeef het je, je zit nog met je hoofd tussen de kamelen in Tunesie
Zou best eens kunnen :)
Milo
 Milo - maandag 12 oktober 2009 - 10:31   quote  deeplink  
iedere wedstrijd waar een bepaald gevoel bij komt kijken is prachtig vergeet die engelse wedstrijden niet! de hele uefa reeks van 2002 prachtig! 1998 groningen uit! 020 uit met obiku! de 1-0 mvv uit pingel kiprich draak van een wedstrijd maar we moesten winnen! bremen uit met het intervieuw met van hanegem, werelds.
juventus thuis met cruzzzzzzz. te veel om op te noemen.
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 oktober 2009 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 - 10:31 schreef Milo het volgende:
iedere wedstrijd waar een bepaald gevoel bij komt kijken is prachtig vergeet die engelse wedstrijden niet! de hele uefa reeks van 2002 prachtig! 1998 groningen uit! 020 uit met obiku! de 1-0 mvv uit pingel kiprich draak van een wedstrijd maar we moesten winnen! bremen uit met het intervieuw met van hanegem, werelds.
juventus thuis met cruzzzzzzz. te veel om op te noemen.
mooi hè om Feyenoorder te zijn.
Milo
 Milo - maandag 12 oktober 2009 - 10:55   quote  deeplink  
ja, als ik er ff aan denk heerlijk, word ik zo emotioneel! FEYENOORD FOR EVER!!!!!!!!!
Rovert
 Rovert - maandag 12 oktober 2009 - 10:56   quote  deeplink  
Ga even zitten dan, neem een tussue en kom tot jezelf
KKL
 KKL - maandag 12 oktober 2009 - 11:00   quote  deeplink  
De mooiste wedstrijd?

Als ik er echt één moet kiezen waarin alles zat en dat je de emoties door de Kuip voelde gieren dat was het het wel de halve finale UEFA Cup tegen psv.
Ik heb bij de 1-1 van Pi-Air de Kuip nog nooit zo te keer horen gaan!
Wat een ontlading!

Persoonlijk vond ik de mooiste wedstrijden bijna alle uitwedstrijden en dan vooral de Europese.
Ik heb er zoveel meegemaakt dat ik er zelfs een boek kan overschrijven hahaha

Van oefenwedstrijden tegen Gent, Leverkussen (de beruchte) CL en UEFA tot Porto, Juventus, Inter, Everton, Manchester, Bremen, Glasgow en Stuttgart noem maar op!

Ik ben overal geweest en dat zijn echt de krenten in de pap!
Iedere wedstrijd heeft wel z'n eigen verhaal.
Ben ook heel blij dat ik dit allemaal heb mogen meemaken.

Wellicht als ik zin heb vertel ik weleens verhalen over al die trips in binnen- en buitenland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 oktober 2009 door KKL --
Milo
 Milo - maandag 12 oktober 2009 - 11:00   quote  deeplink  
sorry rovert, heb al weer een zware ochtend achter de rug! maar het is geweldig om feyenoorder te zijn!
Milo
 Milo - maandag 12 oktober 2009 - 11:02   quote  deeplink  
idd porto uit, wat een schop partij niet normaal meer!
hotjumper
 hotjumper - maandag 12 oktober 2009 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 - 11:00 schreef KKL het volgende:
.......

Wellicht als ik zin heb vertel ik weleens verhalen over al die trips in binnen- en buitenland.
dat zou leuk zijn voor de komende lange winteravonden ome KKL
Djee
 Djee - maandag 12 oktober 2009 - 11:50   quote  deeplink  
JA, eens............zullen in ieder geval geen verhalen zonder inhoud worden!
(of topics!)
Dus KKL, ga je gang man! kijk er naar uit!
Rovert
 Rovert - maandag 12 oktober 2009 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 - 11:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

dat zou leuk zijn voor de komende lange winteravonden ome KKL
dan doen we de open haard aan en gaan we in een kring om je heen zitten
Djee
 Djee - maandag 12 oktober 2009 - 11:54   quote  deeplink  
Jaaaaaaaaaa............................!
Milo
 Milo - maandag 12 oktober 2009 - 11:55   quote  deeplink  
Kijk dat is idd leuk! ik denk dat iedereen wel eens wat heeft mee gemaakt. anekdotes, verhalen.
kkl jij eerst en wie weet volgen er meer!

Ik heb er ook nog wel een aantal!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 12 oktober 2009 - 17:07   quote  deeplink  
Alle wedstrijden dat we prijzen hebben gepakt. Halve finale uefacup Feyenoord Pisvee, Feyenoord Marseille, Bremen Feyenoord, Feyenoord Juventus, alle gewonnen wedstrijden tegen de joden!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mooiste Feyenoord wedstrijd uit de geschiedenis..









0.0077829