BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als Feyenoord nu 3 maanden geen salaris betaald

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:03   quote  deeplink  
Dan mogen de dure jongens gaan en staan waar ze willen.
Mooi toch dan is het salaris probleem ook gelijk opgelost!
Maar dan heb je als club wel een slechte naam en dat willen we ook niet natuurlijk. Het is gewoon jammer dat Feyenoord niet gewoon tegen de duurdere spelers zegt, van
jullie mogen naar een andere club uitkijken en al is het dan voor een bonnefooi, je bent wel de salarispost kwijt!
Maar ja ik zal wel een idioot zijn die er niks vanaf weet.

Maar juist omdat dit bestuur niks doet om feyenoord financieel weer wat sterker te maken ben ik tegen de huidige RvC en directie bij Feyenoord. Ik begrijp best dat de sportieve prestaties ook belangrijk zijn maar er moet gewoon meer gesaneerd worden, voor mijn part op directie niveau! Maar Feyenoord had veel eerder met de duurdere spelers om tafel moeten gaan zitten en tekst en uitleg moeten geven over de financiele situatie,dan denk ik dat het wat makkelijker was geweest om wat spelers kwijt te raken maar dit beleid levert gewoon geen ene zooi op. Ja alleen maar meer schulden als ik de pers moet geloven, vandaar hoop ik elke dag dat Feyenoord openheid van zaken geeft. Maar dit zal wel nooit gebeuren.
Wat dat betreft had er misschien beter ene meneer Perridon kunnen zitten die wel weet hoe je een bedrijf moet leiden in plaats van lijden!! Ik vind gewoon dat er geen bekwame mensen in de huidige RvC en directie zitten die de club gezond kunnen maken. Ik hoop dat ik het fout heb maar dit roep ik al jaren.Zoals het nu gaat is het sportief momenteel natuurlijk opperbest maar van saneren hebben ze bij Feyenoord helaas geen kaas gegeten.
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:16   quote  deeplink  
beste tonio ,

snap je teleurstelling maar er blijkt ook uit je stukje dat je niet weet hoe t in elkaar steekt en ook dat je veel stukken maar half leest , ten 1e zal Feyenoord altijd zijn spelers moeten betalen en is t niet als ze 3 maanden niet betalen opgelost , de spelers zijn dan misschien transfervrij maar ze krijgen nergens t loon dat ze nu krijgen dus gaan ze niet zomaar weg , dit is ook direct je 2e punt ± van Feyenoord mogen landzaad,cler en hofland echt wel zo weg hoor ± maar niemand biedt ze een contract wat ook maar in de buurt komt van wat ze nu verdienen en een paar ton meegeven is zeker geen optie want er is geen ene rooie cent.

In de RvC zitten echt wel zakenmensen , en meneer Perridon is geslaagd in zaken door de gouden tijd op de beurs maar wilde nu wel middels in minimale investering van 5 milj alles voor t zeggen hebben! Verder is hij in de F1 ook niet echt geslaagd en is dus ook geen garantie!

Laten wij ons richtten op t voetbal en hopen dat ze door op t veld te presteren in inhaalslag te maken en ga vooral niet zeggen dat t allemaal fläpdrollen zijn als je zelf van de hoed noch de rand weet!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:28   quote  deeplink  
Als Feyenoord nu is een jaar geen salaris betaalt...

Dan zijn we failliet!
derq
 derq - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:32   quote  deeplink  
als het zo makkelijk kon zouden ze dat wel doen...

wat zegt je neefje uit maastricht er van? :P
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:16 schreef jantje 1974 het volgende:
beste tonio ,

snap je teleurstelling maar er blijkt ook uit je stukje dat je niet weet hoe t in elkaar steekt en ook dat je veel stukken maar half leest , ten 1e zal Feyenoord altijd zijn spelers moeten betalen en is t niet als ze 3 maanden niet betalen opgelost , de spelers zijn dan misschien transfervrij maar ze krijgen nergens t loon dat ze nu krijgen dus gaan ze niet zomaar weg , dit is ook direct je 2e punt ± van Feyenoord mogen landzaad,cler en hofland echt wel zo weg hoor ± maar niemand biedt ze een contract wat ook maar in de buurt komt van wat ze nu verdienen en een paar ton meegeven is zeker geen optie want er is geen ene rooie cent.

In de RvC zitten echt wel zakenmensen , en meneer Perridon is geslaagd in zaken door de gouden tijd op de beurs maar wilde nu wel middels in minimale investering van 5 milj alles voor t zeggen hebben! Verder is hij in de F1 ook niet echt geslaagd en is dus ook geen garantie!

Laten wij ons richtten op t voetbal en hopen dat ze door op t veld te presteren in inhaalslag te maken en ga vooral niet zeggen dat t allemaal fläpdrollen zijn als je zelf van de hoed noch de rand weet!
maar F1 is geen bedrijf leiden lijkt me! en als je de spelers een paar ton mee geeft ben je wel goedkoper uit over een heel jaar gezien.Ik bedoel een half miljoentje mee geven spaar je toch een miljoen per speler uit en dat levert Feyenoord dan weer totaal zo'n 2,5 á 3 miljoen euro winst op! Tja en als jij zegt dat er in de RvC zakenmensen zitten dan merken wij er helemaal niks van. Maar je zegt dat ik van de hoed noch de rand weet!!
Ik heb zelf 2 keer een reorganisatie mee gemaakt en toen hebben we ook water bij de wijn gedaan. Dat kunnen de voetballers ook doen maar dat zullen ze nooit doen! Ja een andere wedstrijdpremie regeling, net of daar de club mee gered wordt. En beste jantje 1974 het zijn en blijven bij mij flapdrollen die er nu in de RvC en directie zitten. De enige waar ik een beetje vertrouwen had was Boudewijn Poelmann maar deze man is helaas weg vanwege verschil in het te voeren beleid , dat is voor mij al een teken aan de wand...............
Deze man is al jaren succesvol met zijn ondernemingen en bedrijven en kansspel loterijen.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:32 schreef derq het volgende:
als het zo makkelijk kon zouden ze dat wel doen...

wat zegt je neefje uit maastricht er van? :P
en toch is het zo makkelijk en mijn neefje laat ik lekker met rust die mail of bel me wel als ie iets te melden heeft.
derq
 derq - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:39   quote  deeplink  
we zijn nu juist op de goede weg. poelmann en perridon zijn onruststokers.
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:40   quote  deeplink  
Gewoon helemaal geen salaris meer betalen, nooit meer!

zucht ... wat een onzin ... zucht
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:40   quote  deeplink  
je kan ook wat albanezen inhuren, heb je de salariskosten ook zo omlaag...
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:40   quote  deeplink  
zeg ik toch je weet er niet zo veel van ,
F1 team is geen bedrijf maar een voetbalclub wel?
paar ton meegeven is op termijn wel goedkoper maar als je die paar ton niet hebt kan t niet tonio , dat jij bij een reorganisatie water bij de wijn doet is mooi , voetballers proberen in 10 jaar er zoveel mogelijk uit te halen en tja dan ben je weleeens egoistisch maar das ook weer menselijk.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:39 schreef derq het volgende:
we zijn nu juist op de goede weg. poelmann en perridon zijn onruststokers.
Dat is jou vooringenomen mening en nergens op berust!!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:42   quote  deeplink  
haha , en dat zeg jij ? vooringenomen? nergens op berust? je weet niet eens wat t inhoudt wat je zegt man , t enige wat jij hebt is grootspraak en leugens over je seizoenskaart bijvoorbeeld????????????????/
R()b
 R()b - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:43   quote  deeplink  
Nou en wat was Spyker blij zeg met Perridon!
NOT
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:40 schreef jantje 1974 het volgende:
zeg ik toch je weet er niet zo veel van ,
F1 team is geen bedrijf maar een voetbalclub wel?
paar ton meegeven is op termijn wel goedkoper maar als je die paar ton niet hebt kan t niet tonio , dat jij bij een reorganisatie water bij de wijn doet is mooi , voetballers proberen in 10 jaar er zoveel mogelijk uit te halen en tja dan ben je weleeens egoistisch maar das ook weer menselijk.
F1 leiden of een voetbalclub, dat is een wereld van verschil lijkt me! In 10 jaar? dat ie wel een hele korte periode. En ik weet zelf dat je als 16 jarige voetballer een koelkast contract kan tekenen voor een netto bedrag van €2500,= . En 5 ton per jaar verdienen over een periode van laat ik zeggen 5 jaar is toch veel meer dan een modale werker die dan minimaal 40 jaar werkt! Dus hou daar aub over op je doet net of het armoe zaaiers zijn.
Het zijn gewoon geldwolven en niks anders en ze kunnen altijd water bij de wijn doen want dan houden ze nog genoeg over. Maar daar zal je toch niet mee eens zijn.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:43 schreef R()b het volgende:
Nou en wat was Spyker blij zeg met Perridon!
NOT
We zullen het nooit weten of hij bij feyenoord wel zijn steentje kon bijdragen op bestuurlijk niveau. Misschien was ie ook wel op zijn bek gegaan bij Feyenoord maar dat zullen we nooit weten.
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:53   quote  deeplink  
Ik heb ook nog wel een andere onzinnige suggestie:

als Perridon nou eens gewoon € 100.000.000 op tafel zou leggen als renteloze lening!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:56   quote  deeplink  
Feyenoord moet in de drugs en vrouwenhandel gaan
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:42 schreef jantje 1974 het volgende:
haha , en dat zeg jij ? vooringenomen? nergens op berust? je weet niet eens wat t inhoudt wat je zegt man , t enige wat jij hebt is grootspraak en leugens over je seizoenskaart bijvoorbeeld????????????????/
welke leugen over de seizoenskaart? Ik heb er geen hoor! Wel ontvangen en gewoon terug gestuurd en mijn geld retour gekregen dus waar jij het over heb? En grootspraak? Over Honda? Het was wel waar toch?
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 25 augustus 2009 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:56 schreef hotjumper het volgende:
Feyenoord moet in de drugs en vrouwenhandel gaan
dat zal wel winst opleveren ja , hahahaha
R()b
 R()b - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:52 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

We zullen het nooit weten of hij bij feyenoord wel zijn steentje kon bijdragen op bestuurlijk niveau. Misschien was ie ook wel op zijn bek gegaan bij Feyenoord maar dat zullen we nooit weten.
Ik zou er niet achter willen komen.
Robbb
 Robbb - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:05   quote  deeplink  
Als ze dit jaar overleven redden ze het wel.
Volgend jaar weg;
-Hofland? 2 mil per jaar
-Makaay? 2.5 mil per jaar
-Landzaat? 1.5 mil per jaar
-De Cler ? 1 mil per jaar

Volgens mij komen die bedragen bijhoorlijk in de buurt, maar dat scheelt dan al 7 miljoen!
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:56 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

welke leugen over de seizoenskaart? Ik heb er geen hoor! Wel ontvangen en gewoon terug gestuurd en mijn geld retour gekregen dus waar jij het over heb? En grootspraak? Over Honda? Het was wel waar toch?
ohh je heb m echt niet ?? geloof ik niet maar als t zo is is t zo , wel lache draaid t een keertje heb jij geen kaart , hahaha zondag vakkie K vriend?
craven
 craven - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:08   quote  deeplink  
Maar ff serieus: Contract is contract, die heeft feyenoord zelf voorgeschoteld aan die gasten...Je kan niet zomaar dat contract breken...
Darryl1997
 Darryl1997 - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 18:03 schreef antoniorijen het volgende:
Dan mogen de dure jongens gaan en staan waar ze willen.
Mooi toch dan is het salaris probleem ook gelijk opgelost!
Maar dan heb je als club wel een slechte naam en dat willen we ook niet natuurlijk. Het is gewoon jammer dat Feyenoord niet gewoon tegen de duurdere spelers zegt, van
jullie mogen naar een andere club uitkijken en al is het dan voor een bonnefooi, je bent wel de salarispost kwijt!
Maar ja ik zal wel een idioot zijn die er niks vanaf weet.

Maar juist omdat dit bestuur niks doet om feyenoord financieel weer wat sterker te maken ben ik tegen de huidige RvC en directie bij Feyenoord. Ik begrijp best dat de sportieve prestaties ook belangrijk zijn maar er moet gewoon meer gesaneerd worden, voor mijn part op directie niveau! Maar Feyenoord had veel eerder met de duurdere spelers om tafel moeten gaan zitten en tekst en uitleg moeten geven over de financiele situatie,dan denk ik dat het wat makkelijker was geweest om wat spelers kwijt te raken maar dit beleid levert gewoon geen ene zooi op. Ja alleen maar meer schulden als ik de pers moet geloven, vandaar hoop ik elke dag dat Feyenoord openheid van zaken geeft. Maar dit zal wel nooit gebeuren.
Wat dat betreft had er misschien beter ene meneer Perridon kunnen zitten die wel weet hoe je een bedrijf moet leiden in plaats van lijden!! Ik vind gewoon dat er geen bekwame mensen in de huidige RvC en directie zitten die de club gezond kunnen maken. Ik hoop dat ik het fout heb maar dit roep ik al jaren.Zoals het nu gaat is het sportief momenteel natuurlijk opperbest maar van saneren hebben ze bij Feyenoord helaas geen kaas gegeten.
Als ze dit doen zijn ze 100 jaar bikkelen voor een goede reputatie kwijt in een klap :S
jantje 1974
 jantje 1974 - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 19:08 schreef craven het volgende:
Maar ff serieus: Contract is contract, die heeft feyenoord zelf voorgeschoteld aan die gasten...Je kan niet zomaar dat contract breken...
ga dat Tonio maar s wijsmaken , die ziet de wereld aan voor een speeltuin!
derq
 derq - dinsdag 25 augustus 2009 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 19:28 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ga dat Tonio maar s wijsmaken , die ziet de wereld aan voor een speeltuin!
Misschien heeft antoniorijen's neefje uit maastricht nog een oplossing...
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 19:28 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ga dat Tonio maar s wijsmaken , die ziet de wereld aan voor een speeltuin!
of een doedelzak?
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 19:28 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ga dat Tonio maar s wijsmaken , die ziet de wereld aan voor een speeltuin!
dat is waar maar feyenoord probeert niet eens iets te regelen en daarom zijn het voor mij gewoon van die slapjanussen in de RvC en directie. En de wereld is toch een grote speeltuin?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 20:04 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

dat is waar maar feyenoord probeert niet eens iets te regelen en daarom zijn het voor mij gewoon van die slapjanussen in de RvC en directie. En de wereld is toch een grote speeltuin?
ze hebben toch al uitgestelde salaris betalingen geregeld
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 19:05 schreef jantje 1974 het volgende:

[..]

ohh je heb m echt niet ?? geloof ik niet maar als t zo is is t zo , wel lache draaid t een keertje heb jij geen kaart , hahaha zondag vakkie K vriend?
nee hoor gewoon eredivisie live...................... met mijn vrienden ,wijffie,dochters,pilsjes en snackjes en al spelen ze sterren van de hemel zolang dit bestuur en RvC er zit zien ze me niet! Alhoewel mijn baas heeft pas 16 kaartjes afgenomen voor vak KK, maar ik denk het niet.
antoniorijen
 antoniorijen - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 19:01 schreef R()b het volgende:

[..]

Ik zou er niet achter willen komen.
nee natuurlijk niet bang dat je ongelijk krijgt??
sebbe1
 sebbe1 - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:33   quote  deeplink  
Wat weer een onzin, 2 jaar geleden werden ze als helden onthaald en toen maakte het niets uit wat ze verdienden en nu wil elke maf ze lozen en geld meegeven wat er niet is. Het is schreinend dat er geen geld is voor salarissen, maar een wanbeleid van jaren op 4 spelers verhalen is wel erg kort door de bocht. Ik denk niet dat Been daar staat voor 2000 euro bruto p/m. Dus je er moet gesaneerd worden, maar waarin is dan de grote vraag, het bestuur weg, de dure spelers wegdoen met een paar ton en dan rekenen dat je geld overhoudt terwijl er niets is is ook knap, denk dat elke financiele instelling bij je aan de deur komt om te vragen hoe je met een schuldenlast van miljoenen en het afkopen van contracten ineens geld overhoudt. Het beste wat ons en Feyenoord kan overkomen is kampioen worden en dan heb je al je spelers nodig incl. Landzaat. Wat ik vreemd vindt van dit verhaal is hoe het komt dat er geen geld meer is voor salarissen terwijl je een sluitende begroting moet inleveren bij de KNVB, daar zitten ook de salariskosten bij. Dus welke lijken komen er nu nog uit de kast?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 20:33 schreef sebbe1 het volgende:
Wat weer een onzin, 2 jaar geleden werden ze als helden onthaald en toen maakte het niets uit wat ze verdienden en nu wil elke maf ze lozen en geld meegeven wat er niet is. Het is schreinend dat er geen geld is voor salarissen, maar een wanbeleid van jaren op 4 spelers verhalen is wel erg kort door de bocht. Ik denk niet dat Been daar staat voor 2000 euro bruto p/m. Dus je er moet gesaneerd worden, maar waarin is dan de grote vraag, het bestuur weg, de dure spelers wegdoen met een paar ton en dan rekenen dat je geld overhoudt terwijl er niets is is ook knap, denk dat elke financiele instelling bij je aan de deur komt om te vragen hoe je met een schuldenlast van miljoenen en het afkopen van contracten ineens geld overhoudt. Het beste wat ons en Feyenoord kan overkomen is kampioen worden en dan heb je al je spelers nodig incl. Landzaat. Wat ik vreemd vindt van dit verhaal is hoe het komt dat er geen geld meer is voor salarissen terwijl je een sluitende begroting moet inleveren bij de KNVB, daar zitten ook de salariskosten bij. Dus welke lijken komen er nu nog uit de kast?
netjes.....
derq
 derq - dinsdag 25 augustus 2009 - 20:38   quote  deeplink  
geen lijken, derksen geeft gewoon lulkoek wat dat betreft. dat is om honda bang te maken in ieder geval niet voor feyenoord te kiezen. daar hou ik het maar op.
scarface1979
 scarface1979 - dinsdag 25 augustus 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 20:38 schreef derq het volgende:
geen lijken, derksen geeft gewoon lulkoek wat dat betreft. dat is om honda bang te maken in ieder geval niet voor feyenoord te kiezen. daar hou ik het maar op.
wat is het belang van derksen om dat te doen? hij gaat daardoor heus niet naar NEC ofzo.

Er zit ongetwijfeld een kern van waarheid in. Feyenoord heeft het financieel gewoon lastig en kan geen enkel bod op spelers afwijzen heb ik hetvermoeden. Dus laten we blij zijn dat er niemand concreet komt voor onze talenten.

En volgend jaar zijn we zowieso af van de "ouderen" en kunnen we met een rustig gevoel naar de toekomst kijken.
derq
 derq - dinsdag 25 augustus 2009 - 22:23   quote  deeplink  
ja MET honda :P
Rovert
 Rovert - dinsdag 25 augustus 2009 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 20:08 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

nee hoor gewoon eredivisie live...................... met mijn vrienden ,wijffie,dochters,pilsjes en snackjes en al spelen ze sterren van de hemel zolang dit bestuur en RvC er zit zien ze me niet! Alhoewel mijn baas heeft pas 16 kaartjes afgenomen voor vak KK, maar ik denk het niet.
van de week had je nog een hoop blabla dat je op kk zou gaan zitten, bel me vooral als je dat gaat doen, kom ik helpen of vak k geen beter zicht heeft voor je
Ronneke
 Ronneke - woensdag 26 augustus 2009 - 00:03   quote  deeplink  
Dan kopen de vrouwen van de spelers er echt geen pakje boter minder op.
Als wij 3 maanden salaris moeten missen merken wij er meer van dan de dure spelers.
Dus geen slecht idee.
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 26 augustus 2009 - 09:07   quote  deeplink  
Als Feyenoord drie maanden niet betaald kan het faillissement worden aangevraagd. Heb je maar twee personen voor nodig. Hofland heeft zich al opgeworpen om de kar te trekken. Hij neemt daarvoor wel een prive telefoon abonnement.
derq
 derq - woensdag 26 augustus 2009 - 09:10   quote  deeplink  
prepaid kaartje ja.
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 26 augustus 2009 - 09:16   quote  deeplink  
Ja hij moet wel want hij heeft dan drie maanden geen salaris gehad
antoniorijen
 antoniorijen - woensdag 26 augustus 2009 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 - 23:37 schreef Rovert het volgende:

[..]

van de week had je nog een hoop blabla dat je op kk zou gaan zitten, bel me vooral als je dat gaat doen, kom ik helpen of vak k geen beter zicht heeft voor je
nee hoef je niet bang voor te zijn, zolang dit bestuur ( RvC en directie ) in de kuip actief is zien ze mij niet. Dat is gewoon een principe kwestie. En daar stap ik nooit vanaf! Ook zal JIJ dat niet geloven
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 26 augustus 2009 - 10:46   quote  deeplink  
Kan dus nog wel even duren
derq
 derq - woensdag 26 augustus 2009 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 10:04 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

nee hoef je niet bang voor te zijn, zolang dit bestuur ( RvC en directie ) in de kuip actief is zien ze mij niet. Dat is gewoon een principe kwestie. En daar stap ik nooit vanaf! Ook zal JIJ dat niet geloven
rijdt je neefje uit maastricht wel elke keer heen en weer dan? of is die geen feyenoorder?
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 26 augustus 2009 - 19:38   quote  deeplink  
Dat er al 44 reacties zijn op zo'n ondoordacht en onzinnig topic...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Als Feyenoord nu 3 maanden geen salaris betaald









0.0070161