|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
'Aanvaller David Depetris in belangstelling Feyenoord' (Sportweek Online)
|
|
|
bram
|
|
|
heb hem gezien bij fc utrecht,was niet echt kapot van hem,denk dat wij bij de jeugd betere hebben |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
omdat jij een mafkees bent???.......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ondertussen goed genoeg om te oordelen dat je er een handje van heb om gesloten of verwijderde of bestaande topics nog maar een keer te openen............ |
|
|
|
|
bram
|
|
|
hadden we het al over makaay gehad dan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nee, die heeft een mediastilte...
ssssssst.... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ja we hebben ook nog een makaay op de bank dus ik weet niet of we die argentijn nodig hebben
is er vandaag al een topic geopend over onzer roy makaay ? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
antoniorijen's neefje uit maastricht heeft ook een mediastilte? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
was wel mooi de ovatie voor makaay afgelopen zondag |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Het is stil rondom deze speler
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door KKL -- |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: ja uit de muur bij de Febo |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ja, bij voorkeur in slechte beeldkwaliteit.
|
|
|
|
|
Martijn
|
|
|
Als je naar de filmpjes op youtube kijkt, wordt ik daar niet vrolijk van.. Kan me niet voorstellen dan Feyenoord daar sterker van wordt. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 12:07 schreef Martijn het volgende:Als je naar de filmpjes op youtube kijkt, wordt ik daar niet vrolijk van.. Kan me niet voorstellen dan Feyenoord daar sterker van wordt. ach, als je de beelden van 1970 ziet is ook triese kwaliteit. maar daar wordt ik nog steeds vrolijk van... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 18:48 schreef hotjumper het volgende:[..] ach, als je de beelden van 1970 ziet is ook triese kwaliteit. maar daar wordt ik nog steeds vrolijk van... ja dus, in 2009 zou je nog wel wat vrolijker mogen worden van een nieuw aanwinstje :P maar als we dat niet worden, dan worden we er ook niet vrolijk van hè. |
|
|
|