BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Die Dwight

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Rovert
 Rovert - woensdag 26 augustus 2009 - 11:32   quote  deeplink  
Dwight Tiendalli staat op het punt Feyenoord te verlaten. Zijn zaakwaarnemer Winnie Haatrecht praat begin deze week met twee serieus in de rechtsback geïnteresseerde clubs. Daarna besluit Tiendalli of hij naar een van die clubs toe wil.

Belangrijk voor hem is dat hij er financieel niet veel op achteruit gaat. Dwight heeft een gezin te onderhouden, zegt Haatrecht, die niet wil zeggen waar de interesse voor Tiendalli vandaan komt. Hij wil daarom niet ál te veel inleveren. Anders blijft hij liever bij Feyenoord. Tiendalli is onder trainer Mario Been verworden tot derde keus als rechtsback.

Bron: FR12

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2009 door Rovert --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2009 - 11:34   quote  deeplink  
Terecht.
Rovert
 Rovert - woensdag 26 augustus 2009 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 11:32 schreef Rovert het volgende:

Belangrijk voor hem is dat hij er financieel niet veel op achteruit gaat. Hij wil daarom niet ál te veel inleveren. Anders blijft hij liever bij Feyenoord.
Oei

met zulke spelers hebben we te maken in 2009. Meneer wil niet voetballen, hij wil geld verdienen om zijn gezin te onderhouden. dat willen we natuurlijk allemaal, maar het is geen slimme uitspraak.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2009 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 11:35 schreef Rovert het volgende:

[..]

Oei

met zulke spelers hebben we te maken in 2009. Meneer wil niet voetballen, hij wil geld verdienen om zijn gezin te onderhouden. dat willen we natuurlijk allemaal, maar het is geen slimme uitspraak.
Nou ik geef hem groot gelijk, die gasten kunnen niets anders dan voetballen.
Na zn "carriere" houd t voor de meesten toch op hoor. Dus ze hebben tot hun 35e om zichzelf en familie vrij te spelen. Dan ben je toch gek als je vrijwillig een paar ton in gaat leveren.
Rovert
 Rovert - woensdag 26 augustus 2009 - 11:44   quote  deeplink  
Ja, ik geef hem ook gelijk,ik zou hetzelfde doen. Maar dat houdt automatisch in dat je als club met zulke spelers blijft zitten. Dit is één van de redenen waardoor het voetbal, zoals we het nu kennen, alleen nog maar sneller zal verdwijnen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2009 - 11:46   quote  deeplink  
Dit blijf je houden zolang je spelers blijft kopen en niet zelf opleid.
De.x
 De.x - woensdag 26 augustus 2009 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 11:41 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou ik geef hem groot gelijk, die gasten kunnen niets anders dan voetballen.
Na zn "carriere" houd t voor de meesten toch op hoor. Dus ze hebben tot hun 35e om zichzelf en familie vrij te spelen. Dan ben je toch gek als je vrijwillig een paar ton in gaat leveren.
Dat vind ik bullshit. Iedereen werkt tot z'n 65ste, maar voetballers niet... Waarom zouden voetballers niet na hun 35ste iets gaan doen?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2009 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 12:02 schreef De.x het volgende:

[..]

Dat vind ik bullshit. Iedereen werkt tot z'n 65ste, maar voetballers niet... Waarom zouden voetballers niet na hun 35ste iets gaan doen?
omdat ze het gedeelte van hun leven wanneer ze dat hadden moeten leren aan t voetballen waren?
derq
 derq - woensdag 26 augustus 2009 - 12:16   quote  deeplink  
gaan ze daarna maar leren.
Stef1977
 Stef1977 - woensdag 26 augustus 2009 - 12:22   quote  deeplink  
Veel voetballers gaan echt wel wat doen. Zelfs de best verdienende.
Al is het maar een beetje onzin uitkramen op tv.
Martijn
 Martijn - woensdag 26 augustus 2009 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 12:16 schreef derq het volgende:
gaan ze daarna maar leren.
Of gewoon in de avonduren. Dat doen wij ook als we iets meer willen. En zij hebben ook nog iets meer vrije tijd als wij.
derq
 derq - woensdag 26 augustus 2009 - 12:46   quote  deeplink  
antoniorijen's neefje uit maastricht die leert ook in de avonduren dus waarom voetballers dan niet? :)
Dick
 Dick - woensdag 26 augustus 2009 - 12:48   quote  deeplink  
Omdat ze te lui zijn om te werken.
net als iedereen.
R()b
 R()b - woensdag 26 augustus 2009 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 12:03 schreef Stylzz het volgende:

[..]

omdat ze het gedeelte van hun leven wanneer ze dat hadden moeten leren aan t voetballen waren?
Wat een onzin.
Bijna alle voetballers hebben een opleiding.
Helemaal die generatie wat nu komt , die zijn verplicht om een opleiding te volgen.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2009 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 12:48 schreef R()b het volgende:

[..]

Wat een onzin.
Bijna alle voetballers hebben een opleiding.
Helemaal die generatie wat nu komt , die zijn verplicht om een opleiding te volgen.
Alleen tot de leerplicht. Net als alle andere mensen.
Maar een vakopleiding halen de meesten niet.
R()b
 R()b - woensdag 26 augustus 2009 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 12:51 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Alleen tot de leerplicht. Net als alle andere mensen.
Maar een vakopleiding halen de meesten niet.
Jawel maar dan slagen ze wel voor MVBO of HBO o.i.d
Rovert
 Rovert - woensdag 26 augustus 2009 - 13:02   quote  deeplink  
tot aan de leerplicht-leeftijd naar school en in die periode hbo afronden?
snelle leerling dan
Stylzz
 Stylzz - woensdag 26 augustus 2009 - 13:06   quote  deeplink  
tsja...

Maar R()b denkt er anders over en das prima :)
fey21
 fey21 - woensdag 26 augustus 2009 - 13:06   quote  deeplink  
timmer heeft t prima voormekaar met zn belasting bedrijfje
R()b
 R()b - woensdag 26 augustus 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 13:02 schreef Rovert het volgende:
tot aan de leerplicht-leeftijd naar school en in die periode hbo afronden?
snelle leerling dan
Ja toch of niet :D
Rovert
 Rovert - woensdag 26 augustus 2009 - 13:14   quote  deeplink  
:-)
Morpheus79
 Morpheus79 - woensdag 26 augustus 2009 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 12:02 schreef De.x het volgende:

[..]

Dat vind ik bullshit. Iedereen werkt tot z'n 65ste, maar voetballers niet... Waarom zouden voetballers niet na hun 35ste iets gaan doen?
Omdat zij de mogelijkheid hebben financieel onafhankelijk te worden op hun 35e. Ik geef hem groot gelijk. Als ik nu de keus heb om tot mijn 35e te werken en dan voldoende geld te hebben voor de rest van mijn leven of ik moet tot mijn 65e werken dan weet ik het wel. Ik vind werken niet erg maar ik vind een hoop andere dingen leuker. Jij bent natuurlijk zo'n moraalridder die salaris inlevert omdat je baas het door de economische crisis moeilijk heeft. Maar ik heb een contract en ontvang mijn salaris voor het werk wat ik lever net als Tiendalli. Als ik mag kiezen tussen een werkgever waar ik veel geld verdien maar geen belangrijke functie heb of een werkgever waar ik een centrale rol vervul maar weinig geld verdien dan is de keus heel snel gemaakt.
Rovert
 Rovert - woensdag 26 augustus 2009 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 13:30 schreef Morpheus79 het volgende:

[..]

Als ik mag kiezen tussen een werkgever waar ik veel geld verdien maar geen belangrijke functie heb of een werkgever waar ik een centrale rol vervul maar weinig geld verdien dan is de keus heel snel gemaakt.
wat is veel geld en wat is weinig he

Wellicht als hij nu 2 jaar bij een club als Vitesse veel kan spelen dat er dan een grote club is weet ik waar, die hem wilt, zo van, nu 1 stap terug durven doen met de kans er over 2 jaar 3 vooruit te kunnen doen. Nu zit hij straks met een aflopend contract en geen minuten in de basis. Welke club wil hem dan wel een leuk slaris bieden?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2009 door Rovert --
Sander
 Sander - woensdag 26 augustus 2009 - 14:10   quote  deeplink  
Ik vind het een bijzonder slechte instelling !
Doet me een beetje denken aan Bogarde ... 15 jaar profvoetballer geweest ofzo en 10 jaar op de bank gezeten voor een Godsvermogen .... en maar klagen ....
Met het geld wat hij per maand incasseert kan hij zijn gezin een jaar onderhouden. Echt een belachelijke uitspraak van zijn zaakwaarnemer. Zeg dan ... "Dwight verdient hier (even fictief) € 800000,- per jaar en wil geen € 200000,- inleveren, dan ben je eerlijk. Maar een lulverhaal over het gezin, er zijn mensen die van € 1200,- per maand een gezin onderhouden, dit verdient hij waarschijnlijk al met het van huis naar de Kuip rijden.
Wat een onzin hou nou toch op zeg ... moet we nu gaan collecteren ofzo ?
Hij kan zich ook realiseren dat hij misschien in de ogen van drie verschillende trainers niet goed genoeg is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2009 door Sander --
Phyxsius
 Phyxsius - woensdag 26 augustus 2009 - 19:45   quote  deeplink  
Ik geef hem ongelijk
Om de volgende reden:
Zijn contract loopt volgend jaar af
Feyenoord haat dat echt niet verlengen
Als hij nu ergens veel aan spelen toekomt kan hij zich in de kijker spelen
Nu zit hij een jaar op de bank en staat zijn ontwikkeling stil en stilstand is achteruitgang
Nu kan hij naar Utrecht of Breda
Volgend jaar is het Sparta
Daar verdien je veel minder

Komt ook bij dat clubs naar mentaliteit kijken
Daar verliest hij nu weer punten op

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Die Dwight









0.0077130