|
|
KKL
|
|
|
De beelden gezien van de wedstrijd van gisteravond tussen West Ham - Millwall???
hahahaha voetbalwet in Engeland.....ja dan is alles over, nooit meer hooligans hahaha |
|
|
|
|
derq
|
|
|
nee waar kan ik die kijken? |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
nee maar het is wel zeer sterk verminderd GELUKKIG |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Haaaa, die dikke die bij 0.41 seconden in beeld is heeft wel een leuk huppeltje!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja daar moest ik ook al om lachen, kijk m eens blij lopen zijn dat ie eindelijk op t veld is.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ook zo fijn goed in beeld, good laugh for his friends
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote: Ik zie alleen een pictogrammetje, geen beelden of een plaatje....wie kan mij uitleggen hoe ik dit kan verhelpen. bvd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 - 18:25 schreef Madhopfc het volgende:[..] Ik zie alleen een pictogrammetje, geen beelden of een plaatje....wie kan mij uitleggen hoe ik dit kan verhelpen. bvd. ik denk dat je je flashplayer moet updaten
http://get.adobe.com/flashplayer/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
video is verwijderd ivm schenden van de gebruikersvoorwaarden..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door dennie -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
gebeurd vrij weinig............. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Millwall uit altijd gezellig ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
volgens mij gebeurt er niet echt veel meer bij Millwal alleen bij dit soort wedstrijden, volgens mij zitten er meer toeristen in de new den dan millwall supporters |
|
|
|
|
derq
|
|
|
dit zijn alleen maar mensen die het mooi vinden om op het veld te lopen, er wordt toch niks afgebroken ofzo? |
|
|
|