BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Honda kan dus nu naar ajax feyenoord kan het niet

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Wat als Keisuke Honda wordt verkocht aan Feijenoord of PSV ?
tugo
 tugo - woensdag 26 augustus 2009 - 15:35   quote  deeplink  
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/82359_feyenoord-kan-naar-honda-fluiten
bazel
 bazel - woensdag 26 augustus 2009 - 15:47   quote  deeplink  
ajax snel halen die gozer nu nog een paar spelers verkopen en halen snel voor vrijdag en ook nog een echt lange spits of alves of Huseklepp deze jongen is ook goed kijk na zijn gemidelde 11 wtstrijden 9 doelpunten klinkt goed en is vrij lang en kan nog wel een paar jaar mee of allebij maar haal honda in iedergeval voor vrijdag en dan nog een spits wie zien jullie liever komen alves of Huseklepp
Boss
 Boss - woensdag 26 augustus 2009 - 15:56   quote  deeplink  
Olequer is waarschijnlijk weg naar AEK. Nu Cvita VERKOPEN(verhuren bespaart alleen salaris) aan River Plate en Honda is haalbaar...
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 26 augustus 2009 - 16:16   quote  deeplink  
Ja oleqeur verkopen voor 2 miljoen aan athene en cvitanich verkopen aan river voor 5.5 miljoen en en dan heb je 7.5 miljoen + de 6 miljoen die we nog over hebben is 13.5 miljoen en dan honda halen -10 miljoen houd je nog 3.5 miljoen over en dan nog iemand verkopen voor 1.5 miljoen en dan kun je die noor halen herseklepp ofzoiets lijkt me wel wat of niet
simon171
 simon171 - woensdag 26 augustus 2009 - 16:18   quote  deeplink  
Ja maar die scorende spits dan,in mijn ogen veel belangrijker.
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 26 augustus 2009 - 16:24   quote  deeplink  
ja die heb je dan ook lees mijn bericht hierboven
Wouter Edam
 Wouter Edam - woensdag 26 augustus 2009 - 16:26   quote  deeplink  
Heel mooi om Honda er bij te hebben, maar is het niet weer zo dat we alleen maar liggen te dromen van Honda?
Ajax zal wel op moeten schieten, en ajax kennende....:(
Hoop wel dat er inderdaad nog een LANGE STERKE spits wordt aangetrokken, kan die er gelijk 4 inprikken tegen Heracles. Al denk ik dat we daar niet verder komen dan een gelijkspelletje!
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 26 augustus 2009 - 16:28   quote  deeplink  
ja ik zou doen als ik hierboven heb geschreven
manuel23
 manuel23 - woensdag 26 augustus 2009 - 16:31   quote  deeplink  
Waarom zit iedreen toch zo te gillem om die Honda, tuurlijk een goede speler maar verdedigend laat die vaak steken vallen.
Ten koste van wie gaat die op het middenveld spelen? Aissati Enoh de Zeeuw, vind het een beetje het zelfde type als Aissati als die ze vorm te pakken heeft denk ik dat die zelfs beter kan worden als Honda
En wat is er mis met Dario?? waarom krijgt die niet gewoon een eerlijk kans? Ik denk dat die beter is als koevermans en benny, waarom had danny alleen bij Sparta een basisplaats en krijgt Lazovic meer speelminuten dan danny bij PSV??? Ik begrijp hier helemaal niets van Hoop dat Dario morgen speelt en het ongelijk van velen van jullie bewijst!!!!!
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 26 augustus 2009 - 16:35   quote  deeplink  
Honda is de beste middevelder van de eredivisie vind aissati is te licht en verdedigt ook niet mee en zo zal ik spelen
keeper
verdedeging
Honda enoh de zeeuw sulejmani
suarez hursoklepp
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 - 16:35 schreef Bas12345 het volgende:
Honda is de beste middevelder van de eredivisie vind aissati is te licht en verdedigt ook niet mee en zo zal ik spelen
keeper
verdedeging
Honda enoh de zeeuw sulejmani
suarez hursoklepp
Honda verdedigd nog veel minder mee
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 26 augustus 2009 - 20:48   quote  deeplink  
ja en ik heb liever honda dan aisatie honda scoort veel meer en enoh en de zeeuw kunne verdedegen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 26 augustus 2009 - 21:07   quote  deeplink  
Hey NUMMER10 eens een Ajaxcied altijd een Ajaxcied, ik wil alleen het beste voor Ajax, jij bent nogal van den Boog achtig, familie misschien.
Je hebt wel gelijk als er een speler aangekocht wordt en hij gaat door het ijs dan is vaak de functie van vanden Boog de klos bij sommige supporters niet bij mij.
Ik stel van den boog niet verantwoordelijk voor de vorige aankopen onder van Basten. Nee die leg ik eerder onder verantwoording van de technische staf.
En die kunnen ook pech hebben.
Spelers zoals Honda, Huntelaar, Suarez hadden al veel eerder aanbevolen moeten zijn geweest door scouts van Ajax.
Bas12345
 Bas12345 - woensdag 26 augustus 2009 - 21:26   quote  deeplink  
AJAX MOET HONDA HALEN GEWELDIGE VOETBALLER HOORT DAN BIJ DE BESTE ELF EN DUS KOPEN DAN HEB JE EEN AARDIG TEAM KIJK
Stekenleburg
van der wiel---vertonghen--alderiwereld---atouba(of anita )
-----------------enoh--------de zeeuw------------
Honda----------------------------------------------sulejmani
---------------suarez--------------huseklepp-----

dit is ideal nou kan enoh honda helpen met verdedegen en de zeeuw pasen geven want sulejmani verdedigt soms wel goed mee en anders heb je anita die erin bikkelt en voorin heb je suarez voor deactie en huseklepp voor de goals en ook suarez en husekleep is redelijk snel voor een spits dus ik vind wel mooi zo voor dit seizoen of niet?
remco k
 remco k - woensdag 26 augustus 2009 - 22:52   quote  deeplink  
ajx wil geen 10 miljoen betalen voor Honda punt leg je er bij neer en ga weer verder. en 12 topics over honda is niet echt nodig of wel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Honda kan dus nu naar ajax feyenoord kan het niet

0.0126490