|
|
derq
|
|
|
quote: alsof we daarop zitten te wachten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
hmm
weinig had ik het wel voor gedaan te weinig wordt lastig |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Leuk stukje, alleen ik vind het niet inhoudelijk genoeg, de koptekst is Voetbal is van ons maar ik heb vooral in het midden van de tekst een beetje de gedachte van waar wil je nou precies heen omdat het niet echt aansluit op de koptekst, dit komt denk ik doordat je idd teveel humor wilt laten zien wat hier goed valt zoals rovert al zei en daardoor wordt de lijn een beetje uit het verhaal gehaald, waardoor het moeilijker leesbaar en begrijpbaar word voor anderen, maar ook voor jou om een goed vervolg aan jou column te kunnen geven, maar voorderest vind ik het een prima column.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 11:49 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:[..] Mmm, dus die van mijn overbuurvrouw, zulke stukjes. Ik zelf vind het altijd vermakelijk om te lezen, dus pas het ook vaak toe. is ook wel grappig maar je moet oppassen dat datgene wat je over wilt brengen niet ondersneeuwt. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
precies en dat is ook een beetje gebeurd in deze column |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
We gaan morgen deel 2 lezen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Ik ben onder de 16 jaar en dat meen ik echt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door FeyenoordRandwijk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Achmed haal je hyves weg want morgen zitten er een zooitje malloten op je hyves.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
daar weet erwin alles van |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: 'het doel is kampioen worden' met een foto van suarez??? leuke hyves vrienden heb jij!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hij zal wel bij mij in de buurt wonen ik ken ook allemaal dat soort volk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Anti Suarez hyves.... |
|
|
|