|
|
Gute Laune
|
|
|
Zit nu op dit moment naar Finland-Nederland te kijken op Eurosport, valt me niet tegen qua niveau. Blijf het toch jammer vinden dat iedereen zo'n probleem had toendertijd met evt een elftal Feyenoord Dames. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik heb gister de wedstrijd van Duitsland gezien Het werd een monsterscore Maar wat was de keeper van de tegenstander goed!! Pas in de blessure tijd brak ze onder het repeteervuur Ze heeft echt zeker 8 100% kansen gestopt En een hele rits iets minder grote kansen Zoals als zij stond te spelen is voor de meeste Eredivisiekeepers een natte droom!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 augustus 2009 door Phyxsius -- |
|
|
|
|
Gute Laune
|
|
|
Duitsland is top ja denk minimaal dat ze zo in de hoofdklasse mee zouden kunnen, mischien wel jupiter leauge |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 - 20:09 schreef Gute Laune het volgende:Duitsland is top ja denk minimaal dat ze zo in de hoofdklasse mee zouden kunnen, mischien wel jupiter leauge Ik denk dat je ze daar tekort mee doet De meeste dames daar kunnen makkelijk mee in de Eredivisie Ik denk dat dit team gewoon in de middenmoot zou spelen Maar zij steken dan ook met kop en schouders boven de andere damesteams uit |
|
|
|
|
Gute Laune
|
|
|
Technish en inzet wel ja ,heb alleen mijn twijfels qua kracht en conditie |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
we hebben geen probleem met een vrouwen elftal maar de kosten daarvan kan Feyenoord op dit moment niet opbrengen : lonen,shirts, transfers enzenz enz |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
grappige! na de handel in negers, stmuleert de fifa ook de vrouwenhandel |
|
|
|
|
Gute Laune
|
|
|
Volgens mij zijn het amateurs, de shirts leveren alleen maar op met een sponsernaam er op dus ook gratis, toeschouwers en horeca omzet nog niet meegeteld, zie het financieele probleem niet zo |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Leuk voor die vrouwen , maar het voegt niet toe aan de voetbalwereld in mijn optiek. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Het doet pijn aan men ogen ,dat vrouwen voetbal . |
|
|
|
|
Gute Laune
|
|
|
kantklossen voegt ook niks toe in mijn belevingswereld, dus ga ik niet naar een kantklosbijeenkomst ,wil nog niet zeggen dat het niet mag van mij kantklossen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 - 20:11 schreef Phyxsius het volgende:[..] Ik denk dat je ze daar tekort mee doet De meeste dames daar kunnen makkelijk mee in de Eredivisie Ik denk dat dit team gewoon in de middenmoot zou spelen Maar zij steken dan ook met kop en schouders boven de andere damesteams uit dit meen je niet phyx???
het tempo ligt in grote delen van de wedstrijden veel lager, fysiek komen ze te kort, snelheid hebben ze evenmin tov mannen, is totaal kansloos............. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 - 20:34 schreef Gute Laune het volgende:kantklossen voegt ook niks toe in mijn belevingswereld, dus ga ik niet naar een kantklosbijeenkomst ,wil nog niet zeggen dat het niet mag van mij kantklossen Niemand zegt dat het niet mag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
super kut, niet om aan te zien... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nou geef mij maar een super kut |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Wilt u die ook nog Super Sizen ?? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: doe mij liever maar een strak klein kutje........... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nog lekkerder inderdaad. Een strak kutje.
Moet eigenlijk een speciaal topic voor komen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
doe maar niet............hebben we al;) |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
jezus wat een kleuters......... |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
handjes in de broek jongens, vast types die nooit sex hebben. elkaar een beetje opgeilen, gatverdamme. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zelf geniet je er anders ook van volgens mij, met 2 berichten achter elkaar.. |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 - 23:35 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] dit meen je niet phyx??? het tempo ligt in grote delen van de wedstrijden veel lager, fysiek komen ze te kort, snelheid hebben ze evenmin tov mannen, is totaal kansloos............. Ik heb het over de Duitse dames he Dat is een wereld van verschil met de andere teams Ik denk serieus dat die wel op plek 10 in de Eredivisie kunnen komen Ze kunnen op alle fronten mee, behalve fysiek Hun conditie is beter dan die van onze degradatie klanten Het lijkt wel of die wijven met Verbeek op vakantie zijn geweest Alleen waren er geen echte fitness apparatuur in de buurt denk ik
Onze top wedstrijden hebben ook maar enkele minuten een hoog tempo Over het algemeen ligt het tempo in de eredivisie niet erg hoog hoor En die snelheid valt best mee Ze zijn best snel en volgens mij bewijst NAC al 2 seizoenen dat je zonder snelheid ook best wat kunt bereiken |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ik ben het niet vaak met je oneens, maar ik denk dat je je lelijk vergist phyxsius. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Duitse dames kan ik niet beoordelen. Wedstrijden niet gezien. Ned. dames vielen tegen vond ik. Weinig technisch, weinig inzet, geen snelheid en de laatste 1,5 minuten kapot lopen ergeren. Sta je 1-2 laat je de tegenstander de laatste 1,5 minuten rond de 16 de bal rondspelen zonder binnen een straal van 10 meter te komen. ONBEGRIJPELIJK! |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 07:27 schreef PieterBos het volgende:Duitse dames kan ik niet beoordelen. Wedstrijden niet gezien. Ned. dames vielen tegen vond ik. Weinig technisch, weinig inzet, geen snelheid en de laatste 1,5 minuten kapot lopen ergeren. Sta je 1-2 laat je de tegenstander de laatste 1,5 minuten rond de 16 de bal rondspelen zonder binnen een straal van 10 meter te komen. ONBEGRIJPELIJK! Het niveau van de Duitse dames is ongeveer 5x hoger |
|
|
|
|
adje
|
|
|
Het leukste van vrouwenvoetbal is het shirtje ruilen na afloop |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Damesvoetbal is saai, overal behalve in de VS en Duitsland. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: och.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
tegen zo'n team sta je al snel 8er... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: achter, voor, onder, wat maakt t uit! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
het heeft niet veel om het lijf dat vrouwen voetbal... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
jammer genoeg te veel............(bij sommige dan)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Onze dames gaan door naar de kwartfinale Ik las net dat ze met 2-1 gelijk (!??!) hebben gespeeld tegen Denemarken Daardoor staan ze tweede en gaan ze dus door |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, ik zie overigens nog nergens oranje gekte. Ik dacht dat die sukkels elk moment aangrepen om Carnaval te vieren? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoord denkt aan vrouwenelftal met stadsgenoten'
Het vrouwenvoetbal komt binnenkort ook naar Rotterdam. Dat beweert KNVB-directeur amateurvoetbal Jan Dirk van der Zee althans in De Telegraaf. De KNVB heeft de financiƫle bijdrage voor vrouwelijke eredivisie-elftallen verhoogd.
''Wij voelen als KNVB de verplichting de ontwikkeling van het vrouwenvoetbal te ondersteunen'', zegt Van der Zee, die ook andere geldschieters klaar heeft staan. ''Je zou als sponsor gek zijn als je er niet instapt. Kijk maar naar Allianz in Duitsland. Dat heeft als hoofdsponsor het gevoel dat zij met het vrouwenvoetbal een unieke markt hebben aangeboord''
En dus lijken meer eredivisieclubs de stap naar het vrouwenvoetbal te maken. ''De hoofdsponsor komt eraan, volgend seizoen gaan er twee clubs meer meedoen aan de eredivisie en het jaar daarop halen we nog drie clubs binnen. Hou Groningen, Vitesse en het Rotterdamse met Sparta, Excelsior in samenwerking met Feyenoord in de gaten. De signalen uit deze delen van Nederland zijn zeer positief.''
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg