|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zou het wel steunen als Feyenoord een vrouwenelftal opricht. Al lijkt het me wel zo dat je er zeker op korte termijn eerder geld zal moeten bijleggen dan dat je er financieel iets aan over houdt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 14:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik zou het wel steunen als Feyenoord een vrouwenelftal opricht. Al lijkt het me wel zo dat je er zeker op korte termijn eerder geld zal moeten bijleggen dan dat je er financieel iets aan over houdt. Dit dus. En het interesseert helemaal niemand.
Ik vind het belachelijk om hier geld in te steken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 14:41 schreef MMM het volgende:[..] Dit dus. En het interesseert helemaal niemand. Ik vind het belachelijk om hier geld in te steken. mwa, het vrouwenvoetbal zit wel wat in de lift. Der keek vanuit Nederland bijna een half miljoen mensen naar de tweede groepswedstrijd van het NL's vrouwenelftal van het afgelopen WK.
Wat mij betreft mag Feyenoord verkennen wat de mogelijkheden zijn. Maar goed, als er geen toekomst in een vrouwenelftal wordt gezien, vind ik het ook best. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ligt eraan wat voor kleding ze aan hebben, of liever nog niet aan hebben. Grootste probleem is dat de sponsor zijn naam wil laten zien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mijn dochter zou t toejuichen, die heeft morgen haar eerste voetbal training :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Moet aan gewerkt worden, clubvoetbal is in de eerste instantie een recreatie mogelijkheid en waarom zouden vrouwen daar geen kans toe gegeven worden. Als dat dan een paar centjes kost, wat nooit veel kan zijn omdat de voorzieningen aanwezig zijn waarom zou je dan daar vanaf zien. Gewoon doen joh, lekker bij een biertje van de vrouwtjes genieten waarom niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is toch prima. Je hebt de faciliteiten toch al. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is er draagvlak voor vrouwenvoetbal bij Feyenoord? En anders eerst eens goed onderzoeken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik stem voor, dat onderzoeken doen we wel als het er door is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Niet veel vermoed ik. Anders hadden we als volksclub al lang een damesteam gehad, lijkt me zo.
Ben er zelf overigens wél voor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 augustus 2015 door Barabas -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, het kost je wel een paar miljoen op jaarbasis (althans dat schijnt het bij Ajax te kosten) dus een onderzoekje lijkt me zo gek nog niet. Al ben ik in principe voorstander. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 17:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, het kost je wel een paar miljoen op jaarbasis (althans dat schijnt het bij Ajax te kosten) dus een onderzoekje lijkt me zo gek nog niet. Al ben ik in principe voorstander. Ik kan me het niet voorstellen tenzij je de huidige kosten voor een deel gaat verleggen naar het vrouwenelftal, kosten die je nu ook al maakt. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Biedt wel weer perspectief voor dat jankwijf Kazim. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als ze in de kuip gaan voetballen ben je dat al kwijt als ze het hek opendoen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan nog een paar hier van het forum en je hebt je elftal zo compleet en een goed gevulde bank. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: In de Kuip voetballen, ja natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tuurlijk gewoon een voorwedstrijd latten ballen die dames.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Verdeeld het verkeer zich ook gelijk beter als er en hoop wat vroeger komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: 2 VLIEGEN IN 1 KLAPwiek.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het kan allemaal zo simpel zijn, als je maar wil hè.
Hier rol ik er eentje op. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Brengt niks op dan he, maar het kost iig ook niks. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Succes! Die van mij begint zaterdag. Nu zit ze voor het eerst in een meidenteam. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
gewoon doen joh. alleen moeten ze wel van die tennis rokjes dragen ofzo.niet verkeerd bedoeld maar zo'n korte broek staat gewoon niet |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 23:54 schreef YugoBosna het volgende:gewoon doen joh. alleen moeten ze wel van die tennis rokjes dragen ofzo.niet verkeerd bedoeld maar zo'n korte broek staat gewoon niet Juist en dan mogen ze ook met hun handen overspelen. Omdat een doel te groot is om te verdedigen, hangen we er een mand neer waar ze doorheen moeten gooien. Maar omdat zoiets waarschijnlijk ook te moeilijk is, zetten we er ook een paar jongetjes tussen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Leuk! Die van mij begint in de F6 :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 17:01 schreef Barabas het volgende:[..] Niet veel vermoed ik. Anders hadden we als volksclub al lang een damesteam gehad, lijkt me zo. Ben er zelf overigens wél voor. Allang was ook mogelijk geweest mits Feyenoord financieel gezond was. Maar toen deed Feyenoord niet mee omdat het geld er niet was ... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Helemaal goed. Vorig seizoen zat m,n dochter ook in de f6 (gemengd) Nu gaat ze naar de ME1 :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ze verloren met iets van 0-25 haha. tegen een gasten gemiddeld 1 a 2 jaar ouder en al een seizoen of twee voetbal achter de kiezen.
Deze zijn allemaal eerstejaars F-jes :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kort dekken naar binnen knijpen rug dekking geven en doordekken.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Staat e nou bruins op der rug..(?) |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Vrouwen voetbal? Nog een 020 topic hier? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord maakt plannen voor een vrouwenteam
Feyenoord wil starten met een vrouwenteam, zo meldt de NOS. Het is de bedoeling dat het vrouwenteam vanaf het seizoen 2019-2020 mee gaat spelen in de competitie, zo vertelde algemeen directeur Eric Gudde tijdens een bespreking in de Rotterdamse gemeenteraad over Feyenoord City. In dat jaar is ook het nieuwe trainingscomplex klaar.
Feyenoord zou snel een begin willen maken met een voetbalacademie voor meisjes van 12 tot 18 jaar. Excelsior zal samen met Barendrecht in het nieuwe seizoen gaan toetreden in de vrouwencompetitie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beter eerst maar aansluiten met een team in de jupiler |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar zijn ze toch ook mee bezig.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ok heel goed,dan eerst maar 100 miljoen op de bankrekening voordat er vrouwenvoetbal komt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De eerste aanmeldingen zitten al 2 jaar te wachten, gezellie.
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die strikjes op die kousen kan echt niet.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 17:34 schreef Leon FR1908 het volgende:Ok heel goed,dan eerst maar 100 miljoen op de bankrekening voordat er vrouwenvoetbal komt. Jij hebt het niet op vrouwenvoetbal dus.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zolang je nog vor elke transfer 25% moet inleveren en nog een uitstaande aandelenpakket heb van (weet ik het) 40 miljoen zeg ik nee. Eerst moet waar het om draait kerngezond zijn ,plus een goed eigen vermogen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met zo'n groep dames kun je veel geld binnen harken hoor. Ik bedoel EEN GROTE SPAARPOT |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Strikjes zijn altijd leuk klapwiek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 17:44 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zolang je nog vor elke transfer 25% moet inleveren en nog een uitstaande aandelenpakket heb van (weet ik het) 40 miljoen zeg ik nee. Eerst moet waar het om draait kerngezond zijn ,plus een goed eigen vermogen. Ben ik het niet mee eens, snap eigenlijk niet het verband wat je probeert te leggen, er is vraag naar vrouwenvoetbal, is momenteel heel erg opkomend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Naughty... @VV
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 april 2017 door ar -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Belachelijk, zonde geld!!!!!!!!! |
|
|
|