|
|
ar
|
|
|
Apart vrouwenpotje voor aangemaakt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vrouwen voetbal interesseert niemand. Echt met alle respect (echt!), maar dit moeten we niet doen. Focus op Feyenoord, vrouwen voetbal gaat nooit wat worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
We kijken toch al vrouwenvoetbal, bijna elk weekend zien we het. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tuurlijk! Die van mij is topscorert met 21 goals. Hopppaaaa.. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb twee dochters, allebei op voetbal. Buurmeisjes voetballen allemaal (4 stuks)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 april 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Precies wat ik ook dacht |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Ook 2 dochters hier, dus waarschijnlijk ooit vrouwenvoetbal :-) Voor plezier prima, maar zou het echt iets groots worden? Of hopen ze op minimaal de financiele helft van het mannenvoetbal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is het niet meestal een potje........voetbal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kijk jij naar Ajaks dan..(?) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Alleen als ze achter staan ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hier ook 1, zodra ze voorkomen....zappen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het zal nooit in de buurt komen van mannenvoetbal qua kwaliteit, qua amusement, qua geld. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 20:04 schreef MMM het volgende:[..] Het zal nooit in de buurt komen van mannenvoetbal qua kwaliteit, qua amusement, qua geld. Qua amusement weet ik nog niet zo..d:-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 18:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ben ik het niet mee eens, snap eigenlijk niet het verband wat je probeert te leggen, er is vraag naar vrouwenvoetbal, is momenteel heel erg opkomend. Dus jij denk dat er winst mee gaat maken na het investeren van miljoenen? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zou het zoveel kosten dan..(?) Dat haal je er niet uit.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vrouwen kosten altijd geld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 - 17:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mwa, het kost je wel een paar miljoen op jaarbasis (althans dat schijnt het bij Ajax te kosten) dus een onderzoekje lijkt me zo gek nog niet. Al ben ik in principe voorstander. Dat haalde ik hier uit Renato |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feit geile..d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: In jouw wereld wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, dan snap ik je reactie ook en tja aan T valt niet te twijfelen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In Zaandam blijkbaar niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat Henk ergens heel diep in de Zaanse jungle woont ... 500 mijl vanaf de eerste winkel. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik juich het alleen maar toe. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tja maar daar zijn ze zo lelijk die hebben niets te eisen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik denk dat Henk ergens heel diep in de Zaanse jungle woont ... 500 mijl vanaf de eerste winkel. Bij ons werken vrouwen ook. Man, supereconomie! Dragen ze in Den Bosch nog hoofddoekjes? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 20:36 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik denk dat Henk ergens heel diep in de Zaanse jungle woont ... 500 mijl vanaf de eerste winkel. Ah vandaar , ik heb ook altijd de indruk dat het kwartje daar altijd achteraf valt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 20:04 schreef MMM het volgende:[..] Het zal nooit in de buurt komen van mannenvoetbal qua kwaliteit, qua amusement, qua geld. Ik denk dat geen enkele vrouwenteamsport echt geld oplevert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In Zaandam wel, want daar werken ze. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 20:39 schreef FR-Henk het volgende:[..] Bij ons werken vrouwen ook. Man, supereconomie! Dragen ze in Den Bosch nog hoofddoekjes? Zie hierboven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 12 april 2017 - 20:41 schreef van geil het volgende:[..] Ah vandaar , ik heb ook altijd de indruk dat het kwartje daar altijd achteraf valt. Nee hoor, zelfs niet bij moeizame schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Wij passen ons moeiteloos daarop aan. Graag gedaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tijd voor Bayern-Real. Leuk voor de vrouwen ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kan ze ook gewoon aan het werk zetten natuurlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 april 2017 door VVout -- |
|
|
|