BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario koopt nooit meer van DVD , Ignjatovic dus miskleun?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
jantje 1974
 jantje 1974 - donderdag 27 augustus 2009 - 17:49   quote  deeplink  
welles nietes , ik denk welles maar ook als t nietes is en je moet Ignjatovic tijd geven om Nederlands te leren spelen dan is er een grote blunder gemaakt , toen Ignjatovic gehaald werd rekende Been nog niet op deze Vlaar die we nu hebben , hij werd echt gehaald om direct te worden ingezet , kijk een club die ruim in spelers zit (en centen) kan spelers halen om tijd te geven maar wij niet. De resultaten verbloemen nu deze blunder en dat is mooi meegenomen maar ook als t goed gaat mag je kritisch blijven kijken. Als ze hem al vele malen gescout hebben weet ik niet waarop maar dan hadden ze toch gezien dat t niet een speler is die direct bruikbaar is?? En Israel was een leuke verdediger in zijn tijd maar als trainer en scout heeft ie nog nooit iets opvallends neergezet of ontdekt. Kijk de trainer is 100% op een scout van 60+ afgegaan die nou niet bepaald bekend staat om zijn enorme voetbal no-how en dat is kwal;ijk van die trainer maar ook wel van Don Leo.

En nu die nieuwe jongen 1x laten meetrainen zegt ook geen reet natuurlijk. Is puur weer een gok , hopen dat t een goeie is , hij kost niks en kan ook prima kickboxen want hij heeft al een medespeler K.O geschopt in Frankrijk , als t maar geen Lazovicje is , haha
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 27 augustus 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 17:42 schreef Kees010 het volgende:
Probeer me nou geen dingen in de mond te leggen.
(figuurlijk gesproken, even voor de duidelijkheid)

Ik zeg dat je kromme dingen recht probeert te lullen..
Is iets anders dan krom lullen...
Al zou het natuurlijk wel kunnen; met krom gelul, iets recht proberen te lullen.
Maar daar gaat het nou niet om..

Wat ik bedoel is; jij wringt je altijd in allerlei bochten om iets wat in jou ogen niet klopt, te weerleggen.. Terwijl het in dit geval allebei aannames zijn.
Ik bedoelde wat jij zei
Maar laat ik dan vragen wat de aanname's zijn?
Dat Rinus Ignjatovic een jaar gescout heeft?
Dat heeft Been in de media gezegd

Dat niemand van Feyenoord Babovic echt had gezien voor vandaag?
Dat zeiden Been en Beenhakker in de media

Volgens mij zijn dit de enige dingen die je kan bedoelen met aannames
Maar zeg het maar als ik iets over het hoofd zie
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 27 augustus 2009 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 17:49 schreef jantje 1974 het volgende:
Kijk de trainer is 100% op een scout van 60+ afgegaan die nou niet bepaald bekend staat om zijn enorme voetbal no-how en dat is kwal;ijk van die trainer maar ook wel van Don Leo.
Hier ben ik het wel mee eens
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 27 augustus 2009 - 17:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 17:44 schreef Kees010 het volgende:
En over Bosz kan ik me herinneren dat jij hem echt wel verdedigde...
En het zou wel heel erg zijn als je achteraf nog steeds achter dat standpunt stond.
Ik stond op dat moment achter zijn standpunt, net als alle andere supporters
Daarom vond ik dat we het hem achteraf niet aanmochten rekenen
Ik heb geroepen dat ik hem graag op lange termijn wilde zien
Om te kijken wat hij echt kan
Nu kun je stellen dat het tegenviel

En ik heb hem inderdaad verdedigd toen iedereen riep dat de komst van de toenmalige grote sterren alleen de verdienste waren van Bert
Dat vond ik niet kunnen, alles wat wij fout vonden kwam door hem e het goede door anderen
Ik heb toen gezegd alles of niets
Maar zijn beleid heb ik NOOIT verdedigd en zeker achteraf niet
Kees010
 Kees010 - donderdag 27 augustus 2009 - 18:01   quote  deeplink  
Ik had idd. ook de gedachte dat hij niet de spil was in 't web.

Maar dat oa. Gio (die zelf rondbelde) en idd. v.Marwijk
(de ervaren trainer die een voorwaarde was) er een grotere bijdrage in hadden.
En Bosz z'n toevoeging was Lee; een aankoop die er ook gelijk zou moeten staan.
Maar als je de dingen simpel op een rijtje zou zetten, het heel duidelijk was,
dat die gozer gewoon een risico was, met weinig kans van slagen.
En hij heeft die gasten natuurlijk voorzien van een veel te royaal salaris,
wat toen nog niet duidelijk was..

Maar ff on.
Kan me verder wel bij Jantjes bovenstaande stukje aansluiten..
dennie
 dennie - donderdag 27 augustus 2009 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 16:59 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

heel goed kerel
Roepen dat je weet waar je over praat en dan zeggen dat Janssen hem gescout heeft
Jij weet echt hoe je indruk moet maken...
Jij weet pas indruk te maken man dat je niet tegen mijn argument in gaat maar me probeert te pakken op een detail.. ik heb op de één of andere manier altijd moeite om de naam van die ouwe Israel te onthouden, maja vergissen kan ik zal et ook gelijk ff aanpassen toch.. zou dan wel weer iets voor jou zijn om dan weer op een detail in te gaan en te zeggen wat ben je dan voor Feyenoorder als je zijn naam niet eens kan onthouden, maar dat bespaar ik je ff hoeven we er verder geen woorden meer aan vuil te maken.
dennie
 dennie - donderdag 27 augustus 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 17:02 schreef Phyxsius het volgende:
Been zegt bij iedereen recht voor zijn raap wat hij ervan van vind
Hij is niet bang om grote namen te passeren of hun te zeggen waar het op staat
Maar bij een onbekende servier gaat hij er zo moeilijk over doen?
Als Been Ignjatovic een ramp en een miskoop vind, dan zegt hij dat recht uit
Dan gooit hij niet oiets in de media zodat we er naar moeten gissen
Zo is Mario niet
Volgens mij is het zo'n beetje Mario z'n lijspreuk, ik behandel mijn spelers altijd zoals ik zelf als voetballer ook behandeld had willen worden, dus nee phyx ik denk niet dat hij dat zou zeggen, maarja niet dat ik nu verwacht dat je een keer je ongelijk toe gaat geven hoor..
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 augustus 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:16 schreef dennie het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo'n beetje Mario z'n lijspreuk, ik behandel mijn spelers altijd zoals ik zelf als voetballer ook behandeld had willen worden, dus nee phyx ik denk niet dat hij dat zou zeggen, maarja niet dat ik nu verwacht dat je een keer je ongelijk toe gaat geven hoor..
ben jij die neef van antonio???
dennie
 dennie - donderdag 27 augustus 2009 - 21:20   quote  deeplink  
Waar heb je het over?
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 27 augustus 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:13 schreef dennie het volgende:

[..]

Jij weet pas indruk te maken man dat je niet tegen mijn argument in gaat maar me probeert te pakken op een detail.. ik heb op de één of andere manier altijd moeite om de naam van die ouwe Israel te onthouden, maja vergissen kan ik zal et ook gelijk ff aanpassen toch.. zou dan wel weer iets voor jou zijn om dan weer op een detail in te gaan en te zeggen wat ben je dan voor Feyenoorder als je zijn naam niet eens kan onthouden, maar dat bespaar ik je ff hoeven we er verder geen woorden meer aan vuil te maken.
Zullen we maar net doen alsof jij je laatste stuk niet gezegd heb?
Want daar leg je me woorden in de mond
Ik heb niet één keer iets gezegd over jou als supporter

Ik vond het zelf wel grappig dat jij beweerd precies te weten wat je zegt en vervolgens onzin schrijft
Maar goed, dat was een vergissing dus daar stappen we overheen

Het enige waar wij het over oneens zijn is het volgende
Jij bent van mening dat Mario het hier over Ignjatovic heeft en die mening heb jij omdat (naar jijzelf aangeeft) jij denkt dat die DVD voor Been de voornaamste reden was om Ignjatovic te huren

Ik daar in tegen denk dat Mario puur op het oordeel van Rinus is afgegaan
En dat die DVD er niks mee te maken had
Ik denk dat Mario zijn toestemming ook had gegeven zonder de DVD te zien en dat hij geen toestemming had gegeven enkel op basis van de DVD

En omdat jij het steeds over de DVD had en de scouts niet één keer noemde dacht ik jij dat niet wist
Moet ik ook bij vermelden dat ik het in het algemeen vertelde
Maar jij voelde je erg aangevallen
Vrijwel iedereen deed net of de DVD het enige was dat feyenoord van Ignjatovic had gezien
En jij bent de enige die tot nu zo reageert
Dus jij zal één van de weinige zijn die ook rekening hield met de scout

En je hebt ook nog ergens genoemd dat ik niet wist waar ik over praatte
Ik zou graag horen waar dat over gaat

En als laatste: jij maakt goed duidelijk dat jij vind dat ik mijn mening nooit wijzig ook al zit ik er naast
Daar wil ik tegenover zetten dat ik mijn mening vaak wel wijzig, als mensen met argumenten komen
En de meeste hier (kleine uitzonderingen zijn er gelukkig wel) denken dat als ze maar lang genoeg volhouden en hetzelfde blijven roepen dat ze dan hun mening onderbouwen
Zie Antonio bijvoorbeeld
Die is het klassieke voorbeeld
En in dat soort situaties zie ik geen reden om mijn mening te wijzen
Ik heb daar andere argumenten voor nodig dan:
"Ik heb gelijk en jij bent een lul!! En als je het niet gelooft dan roep ik het gewoon nog een keer!"
Helaas vat deze regel wel de gemiddelde discussie hier op het forum samen

Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het graag
Maar volgens mij heb ik alles, ik heb zelfs je argument weerlegd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 augustus 2009 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:20 schreef dennie het volgende:
Waar heb je het over?
lees dan eens wat andere posten
dennie
 dennie - donderdag 27 augustus 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:44 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Zullen we maar net doen alsof jij je laatste stuk niet gezegd heb?
Want daar leg je me woorden in de mond
Ik heb niet één keer iets gezegd over jou als supporter

Ik vond het zelf wel grappig dat jij beweerd precies te weten wat je zegt en vervolgens onzin schrijft
Maar goed, dat was een vergissing dus daar stappen we overheen

Het enige waar wij het over oneens zijn is het volgende
Jij bent van mening dat Mario het hier over Ignjatovic heeft en die mening heb jij omdat (naar jijzelf aangeeft) jij denkt dat die DVD voor Been de voornaamste reden was om Ignjatovic te huren

Ik daar in tegen denk dat Mario puur op het oordeel van Rinus is afgegaan
En dat die DVD er niks mee te maken had
Ik denk dat Mario zijn toestemming ook had gegeven zonder de DVD te zien en dat hij geen toestemming had gegeven enkel op basis van de DVD

En omdat jij het steeds over de DVD had en de scouts niet één keer noemde dacht ik jij dat niet wist
Moet ik ook bij vermelden dat ik het in het algemeen vertelde
Maar jij voelde je erg aangevallen
Vrijwel iedereen deed net of de DVD het enige was dat feyenoord van Ignjatovic had gezien
En jij bent de enige die tot nu zo reageert
Dus jij zal één van de weinige zijn die ook rekening hield met de scout

En je hebt ook nog ergens genoemd dat ik niet wist waar ik over praatte
Ik zou graag horen waar dat over gaat

En als laatste: jij maakt goed duidelijk dat jij vind dat ik mijn mening nooit wijzig ook al zit ik er naast
Daar wil ik tegenover zetten dat ik mijn mening vaak wel wijzig, als mensen met argumenten komen
En de meeste hier (kleine uitzonderingen zijn er gelukkig wel) denken dat als ze maar lang genoeg volhouden en hetzelfde blijven roepen dat ze dan hun mening onderbouwen
Zie Antonio bijvoorbeeld
Die is het klassieke voorbeeld
En in dat soort situaties zie ik geen reden om mijn mening te wijzen
Ik heb daar andere argumenten voor nodig dan:
"Ik heb gelijk en jij bent een lul!! En als je het niet gelooft dan roep ik het gewoon nog een keer!"
Helaas vat deze regel wel de gemiddelde discussie hier op het forum samen

Als ik nog iets vergeten ben hoor ik het graag
Maar volgens mij heb ik alles, ik heb zelfs je argument weerlegd
Ten eerste heb ik nooit beweerd dat Been puur op de dvd zijn keuze heeft gemaakt, het ging in dit topic alleen over de DVD's niet wie hem gescout heeft enz enz. dus dat is in eerste instantie overbodig om erbij te zeggen toch, pas toen jij daar een probleem over ging maken moest ik dat doen en daardoor ben je op de één of andere manier tot de verkeerde conclusie gekomen blijkbaar, en je oordeelt dat ik iemand ben waar geen discussie mee te voeren omdat we een meningsverschil hebben? Volwassen hoor, bevooroordeeld ook vooral dat je blijkbaar alles beter denkt te weten aangezien je vind dat het grootste deel hier niet weet waar hij het over heeft, maar als jij iets fout ziet hoe kan je dan weten dat je het niet goed hebt? (daar zou Cruyff het mee eens zijn;)) Het is kortzichtig om dat op anderen af te schuiven en ik snap ook niet dat je hier zoveel woorden aan moet vuil maken en al dat gebrabbel over ik heb gelijk en jij bent een lul waar heb je het allemaal over gast..
dennie
 dennie - donderdag 27 augustus 2009 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:46 schreef hotjumper het volgende:

[..]

lees dan eens wat andere posten
Dat levert ook alleen maar meer van die kutdiscussies op omdat er altijd wel iemand is die het er niet mee eens is toch daar heb ik geen zin in..
dennie
 dennie - donderdag 27 augustus 2009 - 21:59   quote  deeplink  
en af en toe 1 die het weer helemaal verkeerd begrijpt natuurlijk..
dennie
 dennie - donderdag 27 augustus 2009 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ben jij die neef van antonio???
En wat heeft dat te maken met iemand die slap lult je hoort Been toch altijd in interviews zeggen dat hij zijn spelers behandeld zoals ie zelf ook behandeld wou worden als speler dan begrijp je toch wel dat hij die dingen niet gaat roepen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door dennie --
antoniorijen
 antoniorijen - donderdag 27 augustus 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:17 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ben jij die neef van antonio???
goh bijna goed.................
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 27 augustus 2009 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:55 schreef dennie het volgende:

[..]

waar heb je het allemaal over gast..
Ik krijg inderdaad sterk de indruk dat jij niet weet/begrijpt wat ik zeg
Ik heb geen onvriendelijk woord over jou persoonlijk gezegd
En jij voelt je helemaal aangevallen
Ik snap echt niet waar deze woede (daar lijkt het het meest op) vandaan komt

Quote gewoon is de stukken waar jij je zo druk om maakt
Dan kan ik aangeven wat ik bedoeld hebt
Want ik geloof niet dat jij zo zou reageren als alles overgekomen was zoals mijn bedoeling was

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door Phyxsius --
voetballer55
 voetballer55 - donderdag 27 augustus 2009 - 22:17   quote  deeplink  
ik wil deze speler eerst wel eens zien spelen voordat het meteen miskoop is maar dan is er nog slim gehandeld door feyenoord om hem eerst 1 jaar te huren wat eerst wel eens anders ging
hotjumper
 hotjumper - donderdag 27 augustus 2009 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:58 schreef dennie het volgende:

[..]

Dat levert ook alleen maar meer van die kutdiscussies op omdat er altijd wel iemand is die het er niet mee eens is toch daar heb ik geen zin in..
maar dan begrijp je wel wat andere mensen posten.
dennie
 dennie - donderdag 27 augustus 2009 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 22:16 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik krijg inderdaad sterk de indruk dat jij niet weet/begrijpt wat ik zeg
Ik heb geen onvriendelijk woord over jou persoonlijk gezegd
En jij voelt je helemaal aangevallen
Ik snap echt niet waar deze woede (daar lijkt het het meest op) vandaan komt

Quote gewoon is de stukken waar jij je zo druk om maakt
Dan kan ik aangeven wat ik bedoeld hebt
Want ik geloof niet dat jij zo zou reageren als alles overgekomen was zoals mijn bedoeling was
Vind het gewoon een beetje een arrogante uitspraak jij bent een lul en ik heb gelijk, en het is geen woede hoor meer iritatie, zoals nu ook weer ga je me laatste zin quoten en zeggen ik krijg inderdaad de indruk dat jij niet weet/begrijpt wat ik zeg alsof ik er niks van begrijp, geloof mij nou maar.. ik begrijp je over het algemeen echt wel, en je hebt me misschien niet persoonlijk aangevallen maar je praat wel tegen mij over 'een groep mensen die niet met argumenten komen' dan val je me toch aan maar okee misschien dat dat niet op die manier was bedoelt dan heb ik je in dat geval blijkbaar inderdaad verkeerd begrepen ik zal me toon wat aanpassen toch.. ;)
Phyxsius
 Phyxsius - donderdag 27 augustus 2009 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 22:34 schreef dennie het volgende:

[..]

Vind het gewoon een beetje een arrogante uitspraak jij bent een lul en ik heb gelijk, en het is geen woede hoor meer iritatie, zoals nu ook weer ga je me laatste zin quoten en zeggen ik krijg inderdaad de indruk dat jij niet weet/begrijpt wat ik zeg alsof ik er niks van begrijp, geloof mij nou maar.. ik begrijp je over het algemeen echt wel, en je hebt me misschien niet persoonlijk aangevallen maar je praat wel tegen mij over 'een groep mensen die niet met argumenten komen' dan val je me toch aan maar okee misschien dat dat niet op die manier was bedoelt dan heb ik je in dat geval blijkbaar inderdaad verkeerd begrepen ik zal me toon wat aanpassen toch.. ;)
Ik bedoel serieus dat jij mij niet begrijpt of ik jou
Ik heb namelijk nooit gezegd dat jij een lul bent en dat ik gelijk heb
Ik heb gezegd dat er hier mensen zijn die op die manier discussieren
En jij zult van jezelf wel weten of jij dat doet of niet
Volgens mij niet, ik doelde dus ook niet op jou
Dus volgens mij is daar niks arrogant aan
Ronneke
 Ronneke - donderdag 27 augustus 2009 - 23:38   quote  deeplink  
Wat ik mij af vraag in al deze hete discussies is of die jongen ook nog een kans krijgt zich te bewijzen voordat hij door alles en iedereen weer wordt afgekraakt. Wellicht speelt hij binnenkort de pannen van het dak en dan lult niemand meer hierover. Ik weet niets van die jongen, alleen de negatieve reacties die ik heb gelezen. Tijd zal het leren............ Karata kid Babovic kan ook wel een miskleun zijn, maar als hij straks een paar binnen schiet dan is hij de held, zo dicht ligt het bij elkaar en een risico is het altijd.
derq
 derq - vrijdag 28 augustus 2009 - 00:17   quote  deeplink  
dennie, er bestaat ook zoiets als een edit knop hoor, hoeveel keer wil je achterelkaar gaan posten?

en ronneke:

nee deze jongen krijgt geen kans zich te bewijzen maar moet er gelijk staan.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 augustus 2009 - 08:43   quote  deeplink  
hij heeft een jaar, net als ignja om zich te bewijzen, dat is t mooie aan huur.
dennie
 dennie - zondag 30 augustus 2009 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 00:17 schreef derq het volgende:
dennie, er bestaat ook zoiets als een edit knop hoor, hoeveel keer wil je achterelkaar gaan posten?

en ronneke:

nee deze jongen krijgt geen kans zich te bewijzen maar moet er gelijk staan.
laat ik het maar als een compliment beschouwen dat dat het enige is wat je op mij hebt aan te merken.. al blijft het een nutteloze opmerking want dat weet ik ook wel maar niemand die er dood van gaat als ik 3x op rij post toch..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door dennie --
dennie
 dennie - zondag 30 augustus 2009 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 23:27 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik bedoel serieus dat jij mij niet begrijpt of ik jou
Ik heb namelijk nooit gezegd dat jij een lul bent en dat ik gelijk heb
Ik heb gezegd dat er hier mensen zijn die op die manier discussieren
En jij zult van jezelf wel weten of jij dat doet of niet
Volgens mij niet, ik doelde dus ook niet op jou
Dus volgens mij is daar niks arrogant aan
Nee okee dan is het allemaal wel goed toch, sorry voor de late reactie nog niet dat je denkt daar heb je hem weer:P maar was de discussie vergeten maar misverstanden kunnen gebeuren toch,
je hebt ook niet letterlijk gezegd dat ik een lul ben en jij gelijk hebt maar je had (dacht ik) aangegeven dat je met die instelling de discussie begint zoiets las ik tenminste in 1 van je reacties ( heb dat na deze post nog ff teruggelezen en ik ben niet zo laf om dat gelijk met edit te verbeteren maar ik heb het idd verkeerd gelezen je had het niet over jezelf maar over anderen in dit forum ).
Maar voorderest vond ik jou 1 van de personen hier die met goede onderbouwde meningen komen dus ik heb voorderest geen problemen met je hoor, we kunnen het alleen helaas niet altijd met elkaar eens zijn;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door dennie --
Ron2010
 Ron2010 - zondag 30 augustus 2009 - 17:11   quote  deeplink  
nee is geen miskoop!heeft alleen goede verdedigers op dit moment voor zich!tjah das de keus die je maakt!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 30 augustus 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 17:08 schreef dennie het volgende:

[..]
Maar voorderest vond ik jou 1 van de personen hier die met goede onderbouwde meningen komen dus ik heb voorderest geen problemen met je hoor, we kunnen het alleen helaas niet altijd met elkaar eens zijn;)
Ik heb ook helemaal geen problemen met jou hoor
En Godzijdank zijn we het niet altijd eens
Dit is een forum, ik wil hier discussies voeren
Zou een verrekte saai forum worden als iedereen het met elkaar eens was
Dan krijg je bij elke topic één iemand die opent en de rest zegt alleen maar "ja" of "inderdaad"
derq
 derq - maandag 31 augustus 2009 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 17:02 schreef dennie het volgende:

[..]

laat ik het maar als een compliment beschouwen dat dat het enige is wat je op mij hebt aan te merken.. al blijft het een nutteloze opmerking want dat weet ik ook wel maar niemand die er dood van gaat als ik 3x op rij post toch..
ik heb nog wel meer aan te merken, maar dat hou ik voor mezelf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mario koopt nooit meer van DVD , Ignjatovic dus miskleun?









0.0102150