|
|
Bas12345
|
|
|
Mijn vraag is hoeveel krijgt ajax hiervoor kunnen ze goed gebruiken want dan kunnen ze honda en husekleep realiseren |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Als het goed is krijgt ajax 750000 euro,volgens mij is het 5% van de transfersom, en als het goed is,is dat 15000000 |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 - 22:02 schreef reminho het volgende:Als het goed is krijgt ajax 750000 euro,volgens mij is het 5% van de transfersom, en als het goed is,is dat 15000000 Hoeveel is het nou? je noemt 2 bedragen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
het is 5% van de transfersom voor de clubs waar de speler tussen zijn 12 en 22e heeft gespeeld en zijn opleiding heeft gekregen. |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
quote: Hij is voor 15000000 euro verkocht aan inter, 5% van dat bedrag is 750000 euro,dus als het goed is krijgt ajax 750000 euro. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: pffff....lezen is ook een vak hoor.....deze jongen legt het absoluut keurig uit....jammer dat er dan nog mensen zijn die niet in staat zijn dat juist te interpreteren.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
of er daarna op doorgaan:) |
|
|
|
|
bully
|
|
|
laten we ons nou niet verkijken op eenmalige inkomsten. die zijn gewoon mooi mee genomen. maar het gaat over loonkosten die elk jaar weer terug komen. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ik hoop zo weinig mogelijk |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Het lijkt wel of we op het Rembrandsplein staan, die PSVers staan ons uit te lachen dus doe normaal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: goeie inhoudelijke reactie, jullie hebben dat bijna niet he dat jeugdspelers hun geld blijven opbrengen of wel ... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Remco is beetje rare reactie inderdaad maar ook niet een erg verkeerde opmerking.. ik hoop namelijk ook dat psv zo min mogelijk voor elkaar krijgt.. zijn rivalen he.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Tis toch duidelijk. Of d8 je dat er 14.250.000 tussen zou zitten... |
|
|
|