|  | 

|  | Bas12345 
 |  | 

|  |  
						| Mijn vraag is hoeveel krijgt ajax hiervoor kunnen ze goed gebruiken want dan kunnen ze honda en husekleep realiseren |  |  | 

|  | 

|  | reminho 
 |  | 

|  |  
						| Als het goed is krijgt ajax 750000 euro,volgens mij is het 5% van de transfersom, en als het goed is,is dat 15000000 |  |  | 

|  | 

|  | alibabba 
 |  | 

|  |  
						| quote:Hoeveel is het nou? je noemt 2 bedragen!Op woensdag 26 augustus 2009 - 22:02 schreef reminho het volgende:Als het goed is krijgt ajax 750000 euro,volgens mij is het 5% van de transfersom, en als het goed is,is dat 15000000 |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| het is 5% van de transfersom voor de clubs waar de speler tussen zijn 12 en 22e heeft gespeeld en zijn opleiding heeft gekregen. |  |  | 

|  | 

|  | reminho 
 |  | 

|  |  
						| quote:Hij is voor 15000000 euro verkocht aan inter, 5% van dat bedrag is 750000 euro,dus als het goed is krijgt ajax 750000 euro. |  |  | 

|  | 

|  | Patrick Buisman 
 |  | 

|  |  
						| quote:pffff....lezen is ook een vak hoor.....deze jongen legt het absoluut keurig uit....jammer dat er dan nog mensen zijn die niet in staat zijn dat juist te interpreteren.... |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| of er daarna op doorgaan:) |  |  | 

|  | 

|  | bully 
 |  | 

|  |  
						| laten we ons nou niet verkijken op eenmalige inkomsten. die zijn gewoon mooi mee genomen.
 maar het gaat over loonkosten die elk jaar weer terug komen.
 |  |  | 

|  | 

|  | patrickpsv15 
 |  | 

|  |  
						| ik hoop zo weinig mogelijk |  |  | 

|  | 

|  | Jack Huntelaar 
 |  | 

|  |  
						| Het lijkt wel of we op het Rembrandsplein staan, die PSVers staan ons uit te lachen dus doe normaal. |  |  | 

|  | 

|  | remco k 
 |  | 

|  |  
						| quote:goeie inhoudelijke reactie, jullie hebben dat bijna niet he dat jeugdspelers hun geld blijven opbrengen of wel ... |  |  | 

|  | 

|  | freakie 
 |  | 

|  |  
						| Remco is beetje rare reactie inderdaad maar ook niet een erg verkeerde opmerking.. ik hoop namelijk ook dat psv zo min mogelijk voor elkaar krijgt.. zijn rivalen he.. |  |  | 

|  | 

|  | Mokum1 
 |  | 

|  |  
						| quote:Tis toch duidelijk. Of d8 je dat er 14.250.000 tussen zou zitten... |  |  | 

|  | 

|  | alibabba 
 |  | 

|  |  
						| quote:Mer rustig!ik zag een 0 te weinig!hahahahaha |  |  | 

|  |