|
|
nummer10
|
|
|
hij doet het zeker uitstekend... maar zeg allanger dat Urby een Goeie Voetballer is... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja heb je inderdaad altijd gedaan maar t kwam er niet uit bij hem.. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
lag onder meer aan de trainers/vertrouwen en het gegooi met hem op de possities.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
Ik vind dat Urby genoegen moet nemen met de plek die hij door de trainer krijgt aangewezen! Urby speelt sinds hij achterin gestald wordt velen malen beter uit de verf door goed op te komen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 september 2009 door Winston Bogarde -- |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
freakie Jol heeft zijn plek nu gevonden en zou hem daar zo goed als zeker houden.. daarbij Linkshalf kan ook nog.. zolang het maar niet linksvoor is.. |
|
|
|
|
Winston Bogarde
|
|
|
@ Nummer10.. laat Urby inderdaad staan waar hij nu staat! Ik denk dat je urby ook niet op het middenveld kwijt moet.. aangezien we daar genoeg versterking hebben! |
|
|
|
|
de zon in de kuip
|
|
|
Urby is voor Ajax idd als back het meest waardevol , zeker nu al snel lijkt dat Atouba fysiek een oude afgetakelde man blijkt te zijn , en Jan Vertonghen centraal Wiellaert en Oleguer voorbij is gestreefd. Urby dus goede oplossing , kan lekker opkomen en dat kan hij best aardig , echter voor Ned Elftal zal hij niet in aanmerking komen , ik zie toch in Braafheid,Gio meer kwaliteit en als Drenthe meer gaat spelen bij Real is ook hij nog een concurrent maar voor een club is Urby een meerwaarde in je selectie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij heeft nu 2 wedstrijden goed gespeeld als back, dat is voor Jol nu de enige plek waar hij Urby denkt te kunnen gebruiken, wat betekent dat Urby nu als back meer goede wedstrijden zal moeten gaan spelen en een knop om moet gaan zetten.
Urby kan niet spelen met eigen medespelers in zijn rug, dan wordt hij laks en laat mensen weglopen en gaat zelf uit zijn rol lopen. Het lijkt erop dat als hij geen medespelers in zijn rug heeft lopen, dat hij dan z'n taken beter uitvoerd en ook blijft uitvoeren, eerst maar eens een aantal maanden constant presteren en pas daarna weer een stap verder kijken. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op woensdag 16 september 2009 - 05:32 schreef Krunk het volgende:[..] 1 daar is zeker een ander forum voor. waar ik bepaalde mensen wel vaker naar had verwezen 2 urby kan wel degelijk wat ja. alleen werd hij teveel geroteerd op plekken die hem niet aanstaan. en wil hij spelen op posities waar hij denkt te kunnen spelen. een nuttige speler in dienst van het team. @freakie: punt 2 geeft aan dat urby wil spelen op posities waar hij denkt te kunnen spelen. hij komt daar niet goed uit de verf. graag even goed lezen voordat je iets zegt.
verder staat hij prima als LV |
|
|
|
|
jef24
|
|
|
Ik vind urby een prima speler om er bij te hebben in de selctie, hij is nooit mijn favoriet geweest maar wel op vele plekken inzetbaar en dus een prima wissel. Als hij blijft zeiken over het feit dat hij vind dat hij altijd moet spelen , mag hij van mij weg! kan eventueel linksback staan,(de plek waar hij voor gaat vechten ivm wk) op het middeveld en als het echt niet anders kan staat ook liksbuiten maar er komt wel weinig dreiging vanaf op die positie... |
|
|
|
|
de zon in de kuip
|
|
|
zou idd geen ramp zijn als hij wegging , zou ruimte maken voor nieuwe jonkies die welllicht WEL de doorontwikkeling maken , iets wat bij Urby gewoon achtergebleven is , leuke speler maar staat al jaren stil en zal nooit een topper worden. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
handig om erbij te houden. meer zeg ik er niet meer over. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dan kijken jullie de laatste Wedstrijden niet.. gister wederom uitstekend.. jullie vergeten allemaal dat voor sommige jongens zoveel trainers wissels ook niet goed is voor de ontwikkeling he... maar dat zou wel komen omdat jullie zelf nie voetballen.. Let nu maar op mijn woorden Urby word ook een Topper.. en wat ik me af vraag waarom jullie EIGEN AJAX SPELERS zo de grond in trappen.. neppers.. daarbij wil ik ook even aantekenen dat onze Johnny ook gewoon een MIDDELMATIGE verdediger is.. en ik kan me herinderen toen Urby voorinstond dat hij bal verlies leed dat het een doodzonde was.. Suarez had gisteren nog meer bal verlies meer als Urby en dat was voorheen ook al zo... dus waarom hoor ik jullie daar niet over ? want Suarez verdedigend nog minder mee dan urby.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
heb al vaker gezegd dat heitinga niet veel beter was. zie maar bij madrid en bij everton word het ook niks. tenzij ze honda kopen he robs;)
maar urby speelt lekker. en ik bekijk het van week tot week, netzoals jol. de beste speelt. dus geen atouba maar urby.
iets goeds mag ook worden gezegd hoor!
ik meld vaker dat mickey en luis balverlies lijden. dan kraken ze me af. zie andere post. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2009 - 11:53 schreef nummer10 het volgende:dan kijken jullie de laatste Wedstrijden niet.. gister wederom uitstekend.. jullie vergeten allemaal dat voor sommige jongens zoveel trainers wissels ook niet goed is voor de ontwikkeling he... maar dat zou wel komen omdat jullie zelf nie voetballen.. Let nu maar op mijn woorden Urby word ook een Topper.. en wat ik me af vraag waarom jullie EIGEN AJAX SPELERS zo de grond in trappen.. neppers.. daarbij wil ik ook even aantekenen dat onze Johnny ook gewoon een MIDDELMATIGE verdediger is.. en ik kan me herinderen toen Urby voorinstond dat hij bal verlies leed dat het een doodzonde was.. Suarez had gisteren nog meer bal verlies meer als Urby en dat was voorheen ook al zo... dus waarom hoor ik jullie daar niet over ? want Suarez verdedigend nog minder mee dan urby.. omdat jij voetbalt heb jij meer verstand van voetbal als de rest? ik heb zelf altijd gevoetbalt maar ken ook mensen die nooit hebben gevoetbalt maar er wel degelijk kijk op hebben. probeer eens andermans mening te respecteren inplaats van gelijk te schreeuwen dat andere geen verstand van voetbal hebben en nooit hebben gevoetbalt. en om ontopic teblijven. urby doet het momenteel goed als linksback maar heb hem in verleden ook dramatische wedstrijden daar zien spelen. dat is ook de kritiek van meeste mensen hier. hij heefd nog nooit een heel lange periode op een positie kunnen overtuigen. wat van hem ook de naam eeuwig talent heefd opgeleverd. persoonlijk hoop ik dat hij die periode nu ongroeit is en op de zelfde voet verder gaat als hij nu bezig is. want het zou nu onderhand wel eens tijd worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 18 september 2009 - 17:52 schreef Krunk het volgende:heb al vaker gezegd dat heitinga niet veel beter was. zie maar bij madrid en bij everton word het ook niks. tenzij ze honda kopen he robs;) maar urby speelt lekker. en ik bekijk het van week tot week, netzoals jol. de beste speelt. dus geen atouba maar urby. iets goeds mag ook worden gezegd hoor! ik meld vaker dat mickey en luis balverlies lijden. dan kraken ze me af. zie andere post. klopt maar suarez heeft ook niet de taak mee te verdedigen, mickey heeft dat ook niet in mindere mate en Urby had die taak wel, daar moeten mensen naar kijken, hoe de spelers de taken uitvoeren die ze meekrijgen, en toen Urby voorin stond voerde hij zijn verdedigende taken niet uit, en nu voert hij zijn taken wel uit, vrij simpel toch?? |
|
|
|