|
|
Bas12345
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Met Honda en een verdediger zijn we compleet en kan Jol gaan bouwen. Alves gaat naar Al Saad, Cvitanich wilt niet terug dus gaat hij 100% voor Ajax gewoon opstellen volgende wedtsrijd ev.hebben we nog Bodul. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
.......... jongens en maar zeuren over honda is het nu al de 15e ofzo? verschrikkelijk.. honda is al lang niet meer in beeld bij ajax want 10 mil is te veel geweest.. en een spits.. die spits uit zwitserland lijkt mij wel wat weet niet waarom.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dat is gezwam in het luchtledige "lijkt mij wel wat weet niet waarom" Jij zou een goede scout van Ajax kunnen zijn. Honda komt let maar op !!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee ik heb wel statestieken gezien maar ik ben geen scout.. plus honda is te duur.. maar goed dat jij al 5 dagen vooruit kan kijken.. zou ajax ook nodig hebben.. wedje leggen? tsja gaat moeilijk maar zou wel 250 euro willen inlegge voor de lol.. dat hij zeker niet komt.. deze transferperiode...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
en weer een topic dat over honda gaat, is het gvd niet duidelijk in 1 topic!!!! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
verschrikkelijk.. en gewoon niet reageren op mij dan he eerst mij afkraken en dan denken oo reageer maar niet.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Honda is onderweg, let maar op! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahah ook van je zus daarvan die moeders broer die kent een zus van een zus van een vriend van honda zeker?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
je vergeet z'n tante die in marrokko woont die had namelijk ook wat met aisssatti te maken.. |
|
|
|