|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Telegraaf meldt interesse NEC voor Kennedy Bakircioglu (Supportersvereniging Ajax)
|
|
|
Thomas
|
|
|
quote: De Telegraaf meldt vanochtend dat NEC uit Nijmegen interesse heeft getoond voor Kennedy. De krant meldthet feit tussen neus en lippen in een stukkie over Cvitanich. Het is daarom niet bekend of de ploeg van trainer Dwight Lodeweges de Zweedse aanvaller wil huren of kopen. Onze warme vriend Kennedy kwam twee jaar geleden naar Amsterdam, maar heeft nimmer kunnen imponeren. Z'n grootste wapenfeit is het doelpunt in de uitwedstrijd tegen Fiorentina. Daar zijn we hem dan ook nog steeds dankbaar voor. Wordt ongetwijfeld vervolgd.
Darioooh! Maar goed, ook nog even over Cvitanich dus. De krant van wakker Nederland citeert Martin Jol: 'Een vertrek van Cvitanich is echter alleen bespreekbaar als we een andere aanvaller kunnen aantrekken.' Jol gaf eerder te kennen dat Afonso Alves een serieuze optie is. 'Maar ik heb nog een ijzer in het vuur.'
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
kennedy heeft het ondanks mijn verwachtingenm niet helemaal kunnen brengen bij ajax, hij heeft ook niet echt een wedstrijd of 10 achtereen het volle vertrouwen gekregen, dus ik kan hem dat ook niet kwalijk nemen, als ie gaat wens ik hem veel succes verder, hij is altijd een voorbeeldige prof geweest bij ajax en verdient wel ons respect.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ajax moet kennedy behouden, deze gast verdiend een echte kans! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
grappig jij kraakt alles en iedereen af, maar als iemand eens een goal maakt moet ie maar weer blijven. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
En jij kan nooit eens mee gaan met iemand, altijd negatief |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
sorry maar jullie zijn altijd negatief, ik juist heel positief, dus leg dat nog eens uit want ik snap je niet, oja en niet meteen dit topic ook weer over honda laten gaan aub.
En als je beter zou lezen geef ik voor de wedstrijd al aan dat kennedy nooit een echte kans heeft gekregen, alibabba geeft in een ander topic aan dat kennedy weg moet en na deze wedstrijd moet ajax kennedy behouden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja nou ja zie kennendy liever weggaan.. heelo leuk dat hij vrije trap scoord.. maar ja mag ook best blijven alleen hij voegt niet egt veel toe.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:21 schreef remco k het volgende:sorry maar jullie zijn altijd negatief, ik juist heel positief, dus leg dat nog eens uit want ik snap je niet, oja en niet meteen dit topic ook weer over honda laten gaan aub. En als je beter zou lezen geef ik voor de wedstrijd al aan dat kennedy nooit een echte kans heeft gekregen, alibabba geeft in een ander topic aan dat kennedy weg moet en na deze wedstrijd moet ajax kennedy behouden. Je zegt dat ik in een andere topic aangeef dat kennedy weg moet!!!!!!! Waar haal je dat vandaan???????? Ga alle topics maar na en OVERAL geef ik aan dat kennedy behouden moet worden voor AJAX! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:07 schreef remco k het volgende:grappig jij kraakt alles en iedereen af, maar als iemand eens een goal maakt moet ie maar weer blijven. Ik kraak niks af, ik geef mijn mening!!!!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:21 schreef remco k het volgende:En als je beter zou lezen geef ik voor de wedstrijd al aan dat kennedy nooit een echte kans heeft gekregen, alibabba geeft in een ander topic aan dat kennedy weg moet en na deze wedstrijd moet ajax kennedy behouden. Om even een misverstand uit de weg te helpen! Dit omtrent kennedy! Kijk naar de topic; Een nieuwe spits!? Een topic die je notabene zelf bent gestart! Op zondag 16 augustus 00:45 geef ik een duidelijk antwoord over kennedy! Bedankt!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
eej Alibabba, Freaky en Remco K, zijn twee gasten die elkaar niet afvallen waarschijnlijk kennen ze elkaar, ze hebben iets gemeenschappelijks, ikke nie gek. Het klopt wat Remco zei wat betreft Honda, iedereen heeft het over Honda omdat hij punt 1 de juiste voetballer is voor Ajax op dit moment, we hebben geen echte uitblinkers op het middenveld die ook nog eeens kunnen scoren. maar goed ik ben voor de vijftigste x aan het uitleggen waarom Honda. Mede natuurlijk omdat er geen spelers meer overblijven voor Ajax, het lijkt wel of niemand naar Ajax wilt komen ?!? Maar goed wat betreft Kennedy mag voor mij blijven of NEC maakt een bedrag hoger dan 3 miljoen over. |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Maar waarom Honda omdat hij zegt dat hij graag naar Ajax wil . Nou de rest van de voetballers die het in europa het net niet haalt om bij een topclub te spelen wil naar Ajax om zijn zakken tevullen. Er zijn zoveel goede spelers tehalen kijk naar AZ en twente zij halen spelers voor weinig geld.Waar zijn die scouts van ons naar aan het kijken. |
|
|
|
|
Juce
|
|
|
HAHAHA 3 miljoen dat is hij niet eens waard man ... laat nec hem maar lekker voor een seizoen huren. dan zijn jullie allemaal blij want hij staat dan nog onder contract bij ajax, en hij krijgt speelminuten dus ook de kans om zich te bewijzen bij NEC maar uhm 3 miljoen .. ?? ik weet niet onder welke staan jij vandaan gekomen bent maar dat was hij bij twente waard maar vandaag de dag cker niet meer ... |
|
|
|
|
ping
|
|
|
de telegraaf meldt zoveel onzin. de realiteit is dat de spelers niet te verkopen en bijna zelfs niet te verhuren zijn. alleen types als vermaelen en saurez zijn te verkopen. en het verkoop van de beste spelers kost wel vaker de kop en de schaal. zolang de scouting en t aankoopbeleid niet deugt blijf je t probleem houden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 22:39 schreef alibabba het volgende:[..] Om even een misverstand uit de weg te helpen! Dit omtrent kennedy! Kijk naar de topic; Een nieuwe spits!? Een topic die je notabene zelf bent gestart! Op zondag 16 augustus 00:45 geef ik een duidelijk antwoord over kennedy! Bedankt!!!!!!!!!!!!! sorry verkeerde persoon, dacht dat jij kennedy daar af liep te zeiken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 23:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:eej Alibabba, Freaky en Remco K, zijn twee gasten die elkaar niet afvallen waarschijnlijk kennen ze elkaar, ze hebben iets gemeenschappelijks, ikke nie gek. Het klopt wat Remco zei wat betreft Honda, iedereen heeft het over Honda omdat hij punt 1 de juiste voetballer is voor Ajax op dit moment, we hebben geen echte uitblinkers op het middenveld die ook nog eeens kunnen scoren. maar goed ik ben voor de vijftigste x aan het uitleggen waarom Honda. Mede natuurlijk omdat er geen spelers meer overblijven voor Ajax, het lijkt wel of niemand naar Ajax wilt komen ?!? Maar goed wat betreft Kennedy mag voor mij blijven of NEC maakt een bedrag hoger dan 3 miljoen over. Als je de topics wat meer door zou lezen ipv alleen maar blind dingen over honda te schrijven zou je weten dat ik juist veel over hoop lig met freaky. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja denk niet dat ik mij altijd gewonnen geef aan remco.. maar andersom natuurlijk ook niet das ook discuseren lijkt mij toch? dat je uiteindelijk ook kan toegeven of in iedergeval imand gedachte weet over bepaalde dingen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:21 schreef freakie het volgende:Ja denk niet dat ik mij altijd gewonnen geef aan remco.. maar andersom natuurlijk ook niet das ook discuseren lijkt mij toch? dat je uiteindelijk ook kan toegeven of in iedergeval imand gedachte weet over bepaalde dingen.. ach ja die gast spoort gewoon niet joh, hij kijkt naar 1 opmerking en denk dan dat we beste vrieden zijn, heel vaag allemaal. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja ag ja:P k gaat nu ff zelf voetballen met mensen;P |
|
|
|