BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Verdediger Oleguer verruilt Ajax voor AEK Athene'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 27 augustus 2009 - 11:19
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Verdediger Oleguer verruilt Ajax voor AEK Athene' (Sportweek Online)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Oleguer ongelooflijk ...
Thomas
 Thomas - donderdag 27 augustus 2009 - 12:29   quote  deeplink  
quote:

Oleguer (foto) vervolgt zijn loopbaan wellicht in Griekenland. De verdediger van Ajax staat volgens verschillende Griekse media in de belangstelling van AEK Athene. De onderhandelingen zouden al in een vergevorderd stadium zijn.

Zowel een verhuur als een definitieve overgang van Oleguer behoort tot de mogelijkheden. AEK Athene zou voor de 29-jarige Spanjaard een bedrag van één miljoen euro moeten overmaken aan de Amsterdammers.

De toenmalige coach Marco van Basten haalde Oleguer medio 2008 van FC Barcelona naar Ajax. Onder trainer Martin Jol kan de verdediger amper op speelminuten rekenen.
Krunk
 Krunk - donderdag 27 augustus 2009 - 16:13   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Oleguer ongelooflijk ...

quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 - 08:34 schreef nummer10 het volgende:
ik ook Krunk.. laatste jaren is gebleken (vooral vorig jaar) dat veel geld uitgeven aan spelers geen garantie is tot succes (kijk naar Real) een team zijn is velemalen belangrijker
teambuilding, interne communicatie, ondersteuning, rugdekking, mentalitiet, inzet, geen ego trips, motivatie, inspiratie, kort spelen zijn betere punten vind ik.
nummer10
 nummer10 - donderdag 27 augustus 2009 - 16:20   quote  deeplink  
yep zo denk ik ook krunk alleen wat ik bedoelde met een team zijn dat zijn alle punten samen wat jij opnoemt :d en wat ook belangrijk is is dat een trainer en bestuur een keer de tijd krijgen
Krunk
 Krunk - vrijdag 28 augustus 2009 - 16:34   quote  deeplink  
indien we jol nu al virtueel ontslaan, kunnen we alvast een datum prikken om zijn opvolgers te ontslaan.
verder is van den boog in mijn ogen een zeer kundige man, met het nodige draagvlak voor op zijn positie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 28 augustus 2009 - 16:52   quote  deeplink  
niks zeker, AEK wilt hem huren voor een bedrag lager dan Haarlem.
Dus een lachertje deze topic, sluiten maar!
freakie
 freakie - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:26   quote  deeplink  
T is weer jack huntelaar die iets fantasties geweldigs zegt.. topic is natuurlijk geen lachertje want stond aantal keren op internet..
remco k
 remco k - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 16:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:
niks zeker, AEK wilt hem huren voor een bedrag lager dan Haarlem.
Dus een lachertje deze topic, sluiten maar!
helemaal niet voor een bedrag lager dan haarlem,

Ajax wil de speler niet verhuren omdat aek maar 500.000 euro van zijn salaris wil betalen. en dat vind ajax te weinig, je moet beter lezen want dat met haarlem gaat over de jeugdspelers die verhuurd moeten worden..
Krunk
 Krunk - zondag 30 augustus 2009 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

helemaal niet voor een bedrag lager dan haarlem,

Ajax wil de speler niet verhuren omdat aek maar 500.000 euro van zijn salaris wil betalen. en dat vind ajax te weinig, je moet beter lezen want dat met haarlem gaat over de jeugdspelers die verhuurd moeten worden..
klopt. hij is echt niet snugger.
niet de 1e keer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5872
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Verdediger Oleguer verruilt Ajax voor AEK Athene'

0.0059401