BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twente wil McClaren langer binden

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - woensdag 26 augustus 2009 - 14:01
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Twente wil McClaren langer binden (De Telegraaf)

Thomas
 Thomas - donderdag 27 augustus 2009 - 12:50   quote  deeplink  
quote:

FC Twente wil het contract met trainer Steve McClaren verlengen. De huidige verbintenis met de Britse oefenmeester loopt na dit seizoen af. Voorzitter Joop Munsterman liet woensdag weten volgende week met McClaren om de tafel te gaan zitten om te praten over contractverlenging.

McClaren (48) leidde FC Twente vorig seizoen naar de tweede plek in de eredivisie. Ook bereikte hij met de ploeg uit Enschede de finale van het toernooi om de KNVB-beker, waarin Twente na strafschoppen verloor van SC Heerenveen. Je zal begrijpen dat we erg tevreden met hem zijn, aldus Munsterman vanuit Azerbeidzjan, waar FC Twente donderdag de return in de kwalificatieronde van de Europa League afwerkt tegen FK Qarabagh.

De Brit kwam vorig seizoen naar Nederland na een mislukt avontuur als bondscoach van Engeland. McClaren was eerder trainer van Middlesbrough en assistent bij Manchester United.
16mcoach
 16mcoach - donderdag 27 augustus 2009 - 20:06   quote  deeplink  
Als hij eens meer wisselt o.a. N.Kufo mag hij van mij blijven.
Anders mag hij graag opstappen.
twentechamps
 twentechamps - vrijdag 28 augustus 2009 - 14:33   quote  deeplink  
16m coach ik geloof niet dat jij een twente supporter bent. je bent zo'n zielige onruststoker. of je bent net 2/3 jaar supporter en heb je nooit slechtere tijden met twente gekend.

maar goed als twente McCLaren langer aan zich weet te binden zou dat heel erg goed zijn voor de ontwikkeling
boe
 boe - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:07   quote  deeplink  
ik denk een heel goed idee.
die man is slim en weet hoe je iets moet doen. bij mclaren heb je ook kans dat betere spelers uit engeland hier komen voetbalen vanwege de top coach
van mij part geven ze mc claren een zak met geld en tekend hij voor 3jaar bij of meer

"THERE IS ONLY ONE STEVIE MC CLAREN !!!"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door boe --
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 28 augustus 2009 - 18:39   quote  deeplink  
ik zelf ben voor feyenoord,heb hier dus weinig te zoeken

wou me ff storten op m16coach

ik denk dat je BLIJ mag wezen met een trainer als mcclaren!
engels..dus altijd in voor aanvallend strijdend voetbal en ik moet zeggen dat twente er goed in slaagd!..ik vind het een prachtige trainer!en is op de juiste plek voor een perfecte match: twente/mc claren!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5993
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Twente wil McClaren langer binden

0.0082049