|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
Wie weet waar ik dit shirt kan kopen of bestellen, is die uberhaupt wel te koop?
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
zal wel niet te koop zijn???? |
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
Misschien een trainingsshirt ofzo, mooi shirt idd.. |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
ik ga eens een mailtje sturen naar feyenoord |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Als je het te weten komt, wil je het dan ook hier melden? Er zullen vast anderen ook dat shirt willen kopen... |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:39 schreef Boudewijn het volgende:[..] Als je het te weten komt, wil je het dan ook hier melden? Er zullen vast anderen ook dat shirt willen kopen... oke |
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
willian
|
|
|
ik denk niet te koop, zag wel iemand lopen onderweg naar de trein richting huis toen die tijd, die zal dat shirt vast wel gekregen hebben. maar is dat niet het shirt waar in ze de warming up doen voor de wedstrijd? |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 21:47 schreef willian het volgende:ik denk niet te koop, zag wel iemand lopen onderweg naar de trein richting huis toen die tijd, die zal dat shirt vast wel gekregen hebben. maar is dat niet het shirt waar in ze de warming up doen voor de wedstrijd? ja volgens mij wel, maar dan zou die tog wel gewoon te koop zijn... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Of hij komt nog , misschien zijn ze iets later. |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
jawel hoor ik heb er ook 1 7 weken geleden gehaald bij aktie sport op zuidplein |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dat shirt is niet te koop |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
Fijne stof en lekker luchtig met al die kleine gaatjes aan de achterkant |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
david budde
|
|
|
wat jij wilt sukkel ik heb hem anders wel gekocht en als je een btje uit je doppen kijkt zie je dat er zondag meer mensen mee zitten in het stadion |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hee sukkel, maak er dan eens een foto van want in de fanshop meldde ze mij dat dat shirt NIET te koop was |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
ik zou zegge ga een keer naar zuidplein |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Hoeveel kost een shirt eigenlijk? |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
geloof je me niet het zal mij een zorg zijn |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
david budde
|
|
|
|
|
|
david budde
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
zoiets had ik wel verwacht |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 22:00 schreef david budde het volgende:ik zal morgen ffe kijken [/quote ok
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door erik -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
david budde
|
|
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
david budde
|
|
|
nee zuidplein aktie sport ik heb nou vakantie maar ik denk dat ze hem nu ook nog wel hebben ik al ffe kijken of hij online te bestellen is |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: niet de weilanden in dan he... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
ik geloof echt niet dat de aktie sport een shirt verkoopt wat bij de originele fanshop niet te krijgen is.. Maar goed laat maar eens zien dan.. |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote: Een shirt kost 75 euro in het fanshop |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 22:07 schreef kraze1 het volgende:ik geloof echt niet dat de aktie sport een shirt verkoopt wat bij de originele fanshop niet te krijgen is.. Maar goed laat maar eens zien dan.. Echt he. Aktie sport, is sowieso een tyfus winkel..
Laat eens een foto'tje zien David budde |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
ik heb hem zonder mouwen is wel mooi shirt, MMM hij is wel te koop hoor |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
ja waar dan? Dat is toch waar dit topic over gaat.. |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
als die mmm ffe gedult kan opbrengen ga ik een fototje maken want op internet kan ik ze niet vinden |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
quote: ja maak dan een foto... |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
file://localhost/I:/DCIM/100NIKON/DSCN0001.JPG |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 22:15 schreef david budde het volgende:als die mmm ffe gedult kan opbrengen ga ik een fototje maken want op internet kan ik ze niet vinden Ik heb wel gedulD hoor. |
|
|
|
|
david budde
|
|
|
en hoe laat ik die foto aan jullie zien |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
www.foto-uploaden.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door fey21 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
david budde