|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
laat feyenoord een wensput bouwen
gooi er een euro in elke wedstrijd Doe een wens welke speler je zou willen hebben ik weet het zeker! eind van het seizoen een paar miljoen
het legioen bepaald wat er met het geld gebeurd !!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hou jij je nou maar bezig met monopoly in het bejaardentehuis want dit slaat ook weer nergens op..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 22:49 schreef bejaardetehuis old f het volgende:laat feyenoord een wensput bouwen gooi er een euro in elke wedstrijd Doe een wens welke speler je zou willen hebben ik weet het zeker! eind van het seizoen een paar miljoen het legioen bepaald wat er met het geld gebeurd !!! helemaal geweldig idee en dan ook nog bewaking erbij die ons minstens 5000 € gaat kosten in de week ofzo en het graven van een put en het bouwen van een put en er dan vervolgens nog geld in gooien ook .... ik denk dat het meer kost dan oplevert ! |
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
ongeveer 45000 mensen per wedstrijd 1 euro per suporter is dat geen geld mensen gooien liever losgeld in een put dan dat ze 1x een tientje overmaken |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
met de topics die hij opend vind ik dat bejaardentehuis echt verkozen moet worden tot topic opener van het jaar !
(en tegelijkertijd : topic vernaggeler van het jaar) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En monopoly'er van het jaar |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 22:54 schreef bejaardetehuis old f het volgende:ongeveer 45000 mensen per wedstrijd 1 euro per suporter is dat geen geld mensen gooien liever losgeld in een put dan dat ze 1x een tientje overmaken oo je bedoeld die bodemloze put aan schulden zeg dat dan meteen ! |
|
|
|
|
kraze1
|
|
|
nou ik vind het echt een goed idee.. Kan je tenminste nog iets doen met je euros in de kuip.. Zouden die plastic munten blijven drijven |
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 22:51 schreef qwerto het volgende:[..] helemaal geweldig idee en dan ook nog bewaking erbij die ons minstens 5000 € gaat kosten in de week ofzo en het graven van een put en het bouwen van een put en er dan vervolgens nog geld in gooien ook .... ik denk dat het meer kost dan oplevert ! het is maar een idee
in andere landen doen ze dat ook alleen is dat voor het onderhoud van monumentale panden en kerken |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Hahahaha ik vindt het wel een grappig idee. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 22:58 schreef bejaardetehuis old f het volgende:[..] het is maar een idee in andere landen doen ze dat ook alleen is dat voor het onderhoud van monumentale panden en kerken ja maar als je aleen al bedenkt dat je in sommige landen je fiets niet op slot hoeft te zetten en als je dat hier probeert dat je om de 10 min een nieuwe mag gaan kopen dat zegt al genoeg !
voor de rest leuk idee maar dat is bijna hetzelfde als : voor Feyenoord van ons |
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
als je in een kut jaar al 116.000 euro ophaald
moeten we dit jaar toch veel meer op kunnen halen ?
mag ook op een andere manier , roep maar wat !! nu hebben we ook geen honda |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
quote: nee hoor dat is lease |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 22:55 schreef qwerto het volgende:met de topics die hij opend vind ik dat bejaardentehuis echt verkozen moet worden tot topic opener van het jaar ! (en tegelijkertijd : topic vernaggeler van het jaar) Ik vind dat jij ruzie zoekt... Dat doen wij Feyenoorders onder elkaar toch niet??(zei jij) Dit soort gedrag moet toch alleen vertoond worden tegen een neus.??(zei jij) Rare VLDer ben jij toch :) |
|
|
|
|
bejaardetehuis old f
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 23:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik vind dat jij ruzie zoekt... Dat doen wij Feyenoorders onder elkaar toch niet??(zei jij) Dit soort gedrag moet toch alleen vertoond worden tegen een neus.??(zei jij) Rare VLDer ben jij toch :) bedankt voor je reactie
ik vind dat ook
ik probeer alleen maar op een idee te komen
gewoon door sparen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 23:19 schreef bejaardetehuis old f het volgende:[..] bedankt voor je reactie ik vind dat ook ik probeer alleen maar op een idee te komen gewoon door sparen Nou hij heeft wel een beetje gelijk hahahaha Maar v/d week verweet hij mij dat ik geen medesupporters mocht pesten en nu doet hij het zelf.Niet zo conseqent van Qwerto toch.... En nu ga ik pitten PS ik gooi er wel een euro in hoor ouwe:) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
muisjes hebben kleine wensjes beschuitjes met gestampte mensjes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 27 augustus 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maak er een wensgracht van, die ligt er al. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: juist ja biertje te veel op ofzo :P |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: ja en dan de hele gragt tot de nok toe vullen met 1 euro munten ! |
|
|
|
|
kamper
|
|
|
wensput feyenoord komt toch uit rotterdam en niet uit kaatsheuvel de wensput eftelingverhaalen |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
quote: Neh,.. Dat was toch de Fata Morgana? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 - 22:49 schreef bejaardetehuis old f het volgende:laat feyenoord een wensput bouwen gooi er een euro in elke wedstrijd Doe een wens welke speler je zou willen hebben ik weet het zeker! eind van het seizoen een paar miljoen het legioen bepaald wat er met het geld gebeurd !!! Dit is echt een werelds idee!! Wat mij betreft graven we dat gat zondag voor de wedstrijd gelijk 9 meter diep en dat we dan jou de eer geven om het eerste half jaar op de bodem van de put het geld te laten bewaken!
leuk zou dan zijn dat als er iemand geld in gooit dat jij dan met een diepe stem
DANK-JE-WEL
roept. En als er mensen langs lopen die door willen lopen dat jij dan:
1-EURO-MUNTEN-HIER
roept. Ook weer met zo'n lage stem!!!!
Als er maar genoeg geld in wordt gegooid kun jij er dan na verloop van tijd wel weer uitklimmen via de euromunten.
En tot die tijd komen wij je voeren en brullen we de uitslagen door naar beneden!!
Deal? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Waarom geen diepe put bouwen. Als Feyenoord verliest douwen we de spelers erin, zul je zien dat de resultaten beter worden XD |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
hadden ze vorig seizoen mee moeten komen toen zat ik regelmatig diep in de put. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:41 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:Waarom geen diepe put bouwen. Als Feyenoord verliest douwen we de spelers erin, zul je zien dat de resultaten beter worden XD dan moet ie wel heel diep gaan, anders zittie ook zo weer vol. |
|
|
|