|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Ajax loting live op Uefa.com (LINK WERKT!) |
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ajax in Europa League tegen: Anderlecht, Dinamo Zagreb en Timisoara
Groep A:
Ajax (Nederland) RSC Anderlecht (Belgie) NK Dinamo Zagreb (Kroatië) FC Timisoara (Roemenië)
Moet te doen zijn toch, wat denken jullie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
bla bla bla
|
|
|
1ste of 2de behoort zeker tot de mogelijkheden in deze groep |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Leuke poule om in te spelen, niet heel veel krachtsverschil onderling. Kan alle kanten op, naar mijn idee. |
|
|
|
|
Wouter Edam
|
|
|
Heel lekker dat er niet 2 'grote'bijzitten! Denk wel dat Ajax hier doorheen komt! |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Anderlecht denk ik een gelijkwaardige ploeg,leuk affiche. Timiosora heb ik gezien tegen stuttgart,goeie ploeg. Zagreb hebben we slechte ervaring mee gehad,maar o.a hun sterspeler modric speelt er niet meer,weet hier nu weinig van. Maar bij de eerste 2 moet kunnen. We hadden het ook minder kunnen treffen. |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Speelschema Ajax (let op, kan nog wijzigen)
Donderdag 17 september: Ajax - Timisoara Donderdag 1 oktober: Anderlecht - Ajax Donderdag 22 oktober: Ajax - Dinamo Zagreb Donderdag 5 november: Dinamo Zagreb - Ajax Woensdag 2 of donderdag 3 december: Timisoara - Ajax Woensdag 16 of donderdag 17 december: Ajax - Anderlecht
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
lijkt me helemaal geen eenvoudige poule....denk dat zagreb eerste wordt en vind die andere 3 vooralsnog gelijkwaardig aan elkaar... |
|
|
|
|
J.C
|
|
|
|
|
|
todywome
|
|
|
Anderlecht!!! Leuk. Laten we eerlijk zijn deze poul moet je gewoon doorkomen zonder problemen. Had wel liever Engelse of Schotse tegenstander gehad voor een leuke uitwedstrijd. |
|
|
|
|
John2
|
|
|
Met 2 goede spelers erbij moet het lukken. Anders......................... |
|
|
|
|
LEXUS4
|
|
|
MAKKIE EERSTE PLAATS MAG GEEN PROBLEEM ZIJN |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
Moet lukken. Gelukkig geen stugge Oostblokkers of Italianen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Aankopen zijn nodig, alves en honda, wil je verder komen in europa moet je je nek uitsteken! Niet achteraf zeggen wanneer het te laat is. |
|
|
|
|
danny24
|
|
|
Denk dat Ajax hier wel doorheen komt. Anderlecht kan ook een moeilijke tegenstander zijn. Het ligt eraan hoe de verdediging is bij Ajax op dat moment. Maar ik heb er de volste vertrouwen in dat ze doorgaan. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
/negeer Jack huntelaar
jesus man hoe oud ben je donder nou gewoon is op met je Alves en Honda.. Tenzij jij 21 mil neerlegt voor beide ? en dan heb ik het nog nie eens over het loon..
honda moet 12 kosten alves rond de 9
wanneer dringt het nou is in je botte hersens door dat het OUDE bestuur ervoor heeft gezorgt dat dit op DIT MOMENT niet mogelijk is.. en dat het NIEUWE BESTUUR er nu alles aan doet om dit op te lossen ? |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Thomas -- |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
zet er ff bij wat het is. hoef je niet onnodig links an te klikken. maar de poule... leuk maar er moet zeker nog iets bij want het middenveld word overlopen. daarbij is het achterin niet goed en moeten we een nieuwe spits. met dit drama elftal word je geen kampioen, en doorgaan in europa moet dan weer met geluk behaald worden. |
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
Even een directere link naar de filmpjes aangemaakt. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 14:54 schreef nummer10 het volgende:/negeer Jack huntelaar jesus man hoe oud ben je donder nou gewoon is op met je Alves en Honda.. Tenzij jij 21 mil neerlegt voor beide ? en dan heb ik het nog nie eens over het loon.. honda moet 12 kosten alves rond de 9 wanneer dringt het nou is in je botte hersens door dat het OUDE bestuur ervoor heeft gezorgt dat dit op DIT MOMENT niet mogelijk is.. en dat het NIEUWE BESTUUR er nu alles aan doet om dit op te lossen ? is al 123193881083 keer uitgelegd aan hem. dat jij nog de moeite neemt het nog eens te verduidelijken? laat hem maar.
zelfs als we geen problemen hadden zou ik voor andere spelers gaan. die honda word opgehemeld, en alves is een zakkenvuller die je niet serieus en betrouwbaar kunt achten. |
|
|
|
|
Kakkie
|
|
|
1. Ajax 2. Dinamo Zagreb 3. RSC Anderlecht 4. FC Timisoara |
|
|
|
|
jaja
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
heej Nummer10 kom zelf een keer met iets zinnigs, laat horen dat je verstand van voetbal heb ipv dat asociale gebleer. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
jack denk dat jij eerder verstand van voetbal moet gaan rkijgen en niet zomaar onzinnige dinge te typen.. maar nummer10 waar haal jij 12 mil vandaan? was 10 mil dacht ik.. en dan denk ik kwa verschil wel op 9 mil kan komen.. en dan alves was 7 pond hoeveel dat is ga ik nu niet uitrekenen maar nou ja 9 mil is dan wel redelijk.. en salarisen zijn wel veel ja.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 14:54 schreef nummer10 het volgende:/negeer Jack huntelaar jesus man hoe oud ben je donder nou gewoon is op met je Alves en Honda.. Tenzij jij 21 mil neerlegt voor beide ? en dan heb ik het nog nie eens over het loon.. honda moet 12 kosten alves rond de 9 wanneer dringt het nou is in je botte hersens door dat het OUDE bestuur ervoor heeft gezorgt dat dit op DIT MOMENT niet mogelijk is.. en dat het NIEUWE BESTUUR er nu alles aan doet om dit op te lossen ? honda moet 10 kosten alves 9 is samen 19 miljoen, maar je hebt wel gelijk met je punt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:heej Nummer10 kom zelf een keer met iets zinnigs, laat horen dat je verstand van voetbal heb ipv dat asociale gebleer. je hebt het maar over verstand van voetbal, het enige wat ik jou hier hoor zeggen is( en daar moet je even een kwijlend gezicht bij denken) HHHHHHHHMMMMMMMMMMMMMM Honda hhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeee Alves.
Totaal geen zinnig woord komt er uit je echt helemaal niks. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax zou in principe zich wel moeten plaatsen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Ajax die plaatst zich wel zijn leuke wedstrijden en in europa doet ons cluppie het altijd goed zelfs met de spelers die we nu hebben |
|
|
|
|
Smiley
|
|
|
Leuke poule met Anderlecht, moet te doen zijn voor Ajax |
|
|
|
|
steve16
|
|
|
kan alle kanten op gaan in deze poule timisoara is de dark horse in deze poule en zagreb is een nieuwe ploeg aan het bouwen voordeel is dat je thuis begint en ook eindigt |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:57 schreef remco k het volgende:[..] je hebt het maar over verstand van voetbal, het enige wat ik jou hier hoor zeggen is( en daar moet je even een kwijlend gezicht bij denken) HHHHHHHHMMMMMMMMMMMMMM Honda hhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeee Alves. Totaal geen zinnig woord komt er uit je echt helemaal niks. 100% waar. die gast weet echt niks |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
we hebben toch aissati en de jong?10 miljoen voor een speler met voornamelijk eerste divisie ervaring? ja dat soort risicos moeten we lopen.NOT! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee 10 mil is te veel ja dat is zo ja.. alleen hij is wel gewoon een goede speler beter dat aisattie en de jong.. de mentaliteit al.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hij is goed, maar hij kan makkelijk bij Ajax floppen, omdat er veel druk op hem staat. Als hij flopt heb je gelijk 10 miljoen verneukt, dus het is echt niet handig om te halen voor 10 miljoen. 5 á 6 miljoen zou nog kunnen en desnoods bakje choco erbij ofzo, dat moet voldoende zijn lijkt mij :O |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha hasjkoph daar wil ik wel graag op in gaan welke druk voelt hij nu dan?? denk dat het bij ajax dit moment minder druk op hem staat dan als hij bij vvv blijft spelen.. en waarom hij moet nu elke wedstrijd weer zich bewijzen en transferperiode is nog niet voorbij maar doet het nog steeds uitstekeend in wedstrijden mentaal is hij super dus hij zou niet floppen door druk denk ik.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik denk dat hij veel druk op zich krijgt doordat hij voor 10 miljoen is gehaalt en dan denken alle Ajacieden dat hij heel goed is en verwachten dan heel veel van hem, dus moet hij goed presteren. Anders worden veel mensen boos en gaat hij steeds slechter gaat spelen. Dit zou kunnen gebeuren. |
|
|
|
|
BacoB
|
|
|
Honda is op zeker wel 10 miljoen word die man kan je dan na 2 jaar dooverkopen voor de jackpot, dat ajax er geen geld aan wil uitgeven is een raadsel hij is op dit moment op zeker 1 van de betere spelers van de hele ere divisie |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 21:32 schreef freakie het volgende:Nee 10 mil is te veel ja dat is zo ja.. alleen hij is wel gewoon een goede speler beter dat aisattie en de jong.. de mentaliteit al.. zo jij bent een grote, dat je dat nu al kunt inschatten! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
inschatten wat schat ik in dan? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dat Honda beter is als Aisattie of De Jong, denk ik ? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja maar is wel duidelijk lijkt mij.. Kijk als je alles tegen honda heb dan begrijp ik dat je het niet wil zien enige reden is dat honda nu voor 10 mil niet gekocht kan worden.. en jol heeft uitgesproken dat geen speler meer dan 6 mil waard was toch? |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
klopt hasjkoph, en hij geeft ook aan dat honda een betere mentaliteit heeft???!!! slim hoor!
de jong is een harde werker, en aissati een rustige jongen. beide zijn spelers die werken voor het team! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
metaliteit.. als er 1 metaliteit heeft is het Aissati wel.. die wil alles leren en er voor vechten.. honda nogmaals doet het op dit moment leuk.. waarom nogmaal zoweinig assists en doelpunten in de voorgaande jaren in mindere competities ? laten we dit afspreken als hij dit tot de winterstop volhoud eet ik mijn schoen op.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Haha weet jij nog van berg? en huntelaar? ze presteerde minder omdat er interesse was van clubs gaven ze aan.. heb honda niet slechter zien spelen jij wel dan? |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 16:03 schreef freakie het volgende:Ja maar is wel duidelijk lijkt mij.. Kijk als je alles tegen honda heb dan begrijp ik dat je het niet wil zien enige reden is dat honda nu voor 10 mil niet gekocht kan worden.. en jol heeft uitgesproken dat geen speler meer dan 6 mil waard was toch? jol heeft gezegd dat geen speler voor meer dan 8milj word aangekocht. jouw informatie klopt geheel niet! dat een speler meer dan 8milj waard is, laat hij in het midden. alleen gaat ajax dat niet uitgeven. jouw nederlands is dus niet zo best. even goed nalezen freakie!
verder kun jij helemaal niet opmaken wat voor jongen honda is, en ook niet waarom zijn mentaliteit beter/sterker zou moeten zijn dan van de jong/aissati.
beetje misplaatste opmerkingen, blindheid van honda! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Dat zou ik wel eens willen zien nummer10! :P Jol zei dat alle spelers, behalve Suarez, niet duurder waren dan 8 miljoen.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
thx hasjkoph nou 8 mil dan zat er niet ver vandaan.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Lees dus denk ik wel goed he beste krunk.. geen blindheid voor honda want hij is gewoon goed alleen 10 mil is anders dan 8 mil.. dus ajax koopt hem niet.. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
nee je leest het niet goed. hasjkoph wellicht ook niet. er zijn genoeg spelers in de eredivisie die meer dan 8milj waard zijn. is het in je hoofd al opgekomen dat Jol zo eventuele transfers in NL wil dempen! ajax betaald altijd de hoofdprijs, en zo kun je de gemoederen verlagen.
kan zo 10 spelers opnoemen die meer dan 8milj waard zijn. maar ajax gaat het er niet voor uitgeven. |
|
|
|