BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax in Europa League tegen: Anderlecht, Dinamo Zagreb en Timisoara - jullie voorspelling?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - maandag 31 augustus 2009 - 16:21   quote  deeplink  
miss nou wel goed dan? http://www.vi.nl/Nieuws-item/166233/Niemand-in-Eredivisie-is-meer-waard-dan-acht-miljoen.htm
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 31 augustus 2009 - 16:23   quote  deeplink  
Lol ;)
Krunk
 Krunk - maandag 31 augustus 2009 - 16:24   quote  deeplink  
nee nog steeds niet.
heb je mijn post niet nagelezen?
wil je nou zeggen dat JOL SUAREZ niet voor meer dan 8mil gaat verkopen?
dat sulejmani voor 4 mil de deur uitgaat.
en nog meer spelers?!
freakie
 freakie - maandag 31 augustus 2009 - 16:25   quote  deeplink  
Nee hij heeft het toch niet over suarez die hoeft hij toch niet te kopen? en sulejmani had volgens hem niet voor 16 mil gekocht moeten worden.. en hoeft hij ook niet te kopen..
freakie
 freakie - maandag 31 augustus 2009 - 16:26   quote  deeplink  
Zijn toch zijn eigen spelers of ben ik nou dom.. denk dat suarez kopen beetje lastig gaat als je suarez al heb..
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 31 augustus 2009 - 16:27   quote  deeplink  
Jol zei dat alleen Suarez meer waard is dan 8 mil, ik snap ook niet dat dat hij alleen Suarez wordt gezegd, want Sulejmani is wel meer waard :O
freakie
 freakie - maandag 31 augustus 2009 - 16:30   quote  deeplink  
nee sulejmani heeft hij nu ook gezegt dat 16.25 mil voor sulejmani ervoor heeft gezorgt dat jol minder kan aankopen..
nummer10
 nummer10 - maandag 31 augustus 2009 - 16:45   quote  deeplink  
ja maar toch blij is dat hij erbij zit aangezien hij het wel kan alleen dat hij nu kleine stapjes omhoog maakt.. Sulej krijgt zijn oude vorm wel weer terug..
Krunk
 Krunk - maandag 31 augustus 2009 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 16:26 schreef freakie het volgende:
Zijn toch zijn eigen spelers of ben ik nou dom.. denk dat suarez kopen beetje lastig gaat als je suarez al heb..
daar gaat het niet om. geef alleen aan dat er voldoende spelers zijn die ook een hogere waarde hebben.
gaat over het feit dat Jol niet meer dan 8mil gaat bieden voor een speler in de EREDIVISIE! dat wat jij namelijk betwist. vergeet dat niet.
terwijl er voldoende spelers zijn die meer waard zijn dan die 8mil van Ajax.
alleen koopt ajax ze niet meer.

dat neemt niet weg dat een andere club een speler voor 12 mil koopt bij heerenveen bijv!
wil je dan zeggen dat er geen enkele speler meer dan 8mil waard is? lijkt me sterk.
Krunk
 Krunk - maandag 31 augustus 2009 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 16:45 schreef nummer10 het volgende:
ja maar toch blij is dat hij erbij zit aangezien hij het wel kan alleen dat hij nu kleine stapjes omhoog maakt.. Sulej krijgt zijn oude vorm wel weer terug..
we mogen blij zijn met mickey.
want zonder hem halen we het einde van de competitie wellicht niet.
die jongen gaat nu opkomen!
remco k
 remco k - maandag 31 augustus 2009 - 20:08   quote  deeplink  
ja hij komt er wel..
Krunk
 Krunk - maandag 31 augustus 2009 - 21:08   quote  deeplink  
:)zeker
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 31 augustus 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 16:18 schreef Krunk het volgende:
nee je leest het niet goed. hasjkoph wellicht ook niet.
er zijn genoeg spelers in de eredivisie die meer dan 8milj waard zijn.
is het in je hoofd al opgekomen dat Jol zo eventuele transfers in NL wil dempen!
ajax betaald altijd de hoofdprijs, en zo kun je de gemoederen verlagen.

kan zo 10 spelers opnoemen die meer dan 8milj waard zijn.
maar ajax gaat het er niet voor uitgeven.
je kunt gemoederen niet verlagen.....en een transfer kun je niet dempen....

en jij durft hier mensen op hun gebruik van de nederlandse taal aan te spreken???

Gewaagd maar tegelijkertijd wel heel ongepast voor iemand die zelf aantoonbaar die taal niet machtig is....
freakie
 freakie - maandag 31 augustus 2009 - 21:40   quote  deeplink  
Krunk goed dat jij dan in de kop van jol kan kijken maar hij heeft dat wat ik zeg wel degelijk gezegt.. Dat zegt niet dat er een bod kan komen voor spelers van 12 mil? maar voor jol is er geen speler in de eredivisie meer waard dan 8 mil.. Dan kan daar de reden bij zitte dat hij niet zoveel wilt betalen maar daar had ik het niet over jij zei dat jol het niet gezegt had maar heeft hij dus wel degelijk gezegt dus er dan niet omheen draaien..

Ik zei dat jol zei dat er geen in de eredivisie speler meer waard is dan 8 mil nou dus heb t dan niet verkeert gelezen toch? zie de link maar.. en dat je dan zegt dat ajax dan niet meer wilt betalen dan 8 mil ja dat komt er dan bij kijken ja.. want je zet jezelf als club dan ook voor gek als je honda dan voor 10 mil gaat kopen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2009 door freakie --
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - maandag 31 augustus 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 19:57 schreef Krunk het volgende:

[..]

we mogen blij zijn met mickey.
want zonder hem halen we het einde van de competitie wellicht niet.
die jongen gaat nu opkomen!
nee zonder hem halen we het eind van de competitie vast niet.....wellicht even voor jouw beeldvorming....als AFC ajax het einde van de competitie niet haalt kan dat alleen betekenen dat ze failliet zijn voor het einde van de competitie.....dat zal wel niet gebeuren dus zal je wel weer iets anders bedoelen maar druk je je wederom ontzettend stompzinnig uit....
remco k
 remco k - maandag 31 augustus 2009 - 22:07   quote  deeplink  
volgens mij een open forum toch, of niet soms??? Het valt gewoon op dat jij zo vaak aan het uitlokken bent.
Krunk
 Krunk - maandag 31 augustus 2009 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 21:40 schreef Patrick Buisman het volgende:

[..]

je kunt gemoederen niet verlagen.....en een transfer kun je niet dempen....

en jij durft hier mensen op hun gebruik van de nederlandse taal aan te spreken???

Gewaagd maar tegelijkertijd wel heel ongepast voor iemand die zelf aantoonbaar die taal niet machtig is....
steek je neus eens een keer in voetbalkennis gast!
met gemoederen verlagen word verwezen naar het drukken van de prijs. wij betalen altijd de top!!! terwijl andere clubs gewoon spelers kunnen aantrekken van de concurrenten.

maar goed.. je zoekt het maar uit
Krunk
 Krunk - maandag 31 augustus 2009 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 21:40 schreef freakie het volgende:
Krunk goed dat jij dan in de kop van jol kan kijken maar hij heeft dat wat ik zeg wel degelijk gezegt.. Dat zegt niet dat er een bod kan komen voor spelers van 12 mil? maar voor jol is er geen speler in de eredivisie meer waard dan 8 mil.. Dan kan daar de reden bij zitte dat hij niet zoveel wilt betalen maar daar had ik het niet over jij zei dat jol het niet gezegt had maar heeft hij dus wel degelijk gezegt dus er dan niet omheen draaien..

Ik zei dat jol zei dat er geen in de eredivisie speler meer waard is dan 8 mil nou dus heb t dan niet verkeert gelezen toch? zie de link maar.. en dat je dan zegt dat ajax dan niet meer wilt betalen dan 8 mil ja dat komt er dan bij kijken ja.. want je zet jezelf als club dan ook voor gek als je honda dan voor 10 mil gaat kopen..
jol denkt dat helemaal niet. in zijn interview heeft hij dat gemeld.
ajax betaald altijd de hoofdprijs, en dat moet afgelopen zijn.
zie maar wat hij met mickey aangaf. met deze uitspraak (wat hij niet meent,gezien hij dondersgoed net zoals jij en ik weten dat er duurdere spelers in NL zijn) naar buiten te brengen moet het afgelopen zijn met het concurrentie gerotzooit van die subtoppers naar ajax toe!

dus interesseert het verder niet wat jol in een interview zegt, we moeten kijken naar wat jol echt denkt!
en door te gaan roepen dat we veel geld hebben, of hopeloos spelers nodig hebben etc.... dan weten anders clubs dat ook. en betalen we weer de hoofdprijs.

jol heeft gewoon een diplomatiek antwoord gegeven.
Krunk
 Krunk - maandag 31 augustus 2009 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 22:07 schreef remco k het volgende:
volgens mij een open forum toch, of niet soms??? Het valt gewoon op dat jij zo vaak aan het uitlokken bent.
idd
freakie
 freakie - dinsdag 01 september 2009 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 16:03 schreef freakie het volgende:
Ja maar is wel duidelijk lijkt mij.. Kijk als je alles tegen honda heb dan begrijp ik dat je het niet wil zien enige reden is dat honda nu voor 10 mil niet gekocht kan worden.. en jol heeft uitgesproken dat geen speler meer dan 6 mil waard was toch?
Dit zei ik.. Nou dat heeft hij gedaan beste krunk kijk waar het nu over gaat.. Zeg nou gewoon oke je heb gelijk want dat staat op menig andere site.. Wat hij denk weet ik niet en jij niet en andere suporters ook niet maar je zou wel kunnen bedenken welke reen het heeft maar Bij mij gaat het erom je zegt dat ik nederlands moet leren maar het staat er toch egt.. Klaar..
freakie
 freakie - dinsdag 01 september 2009 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 16:06 schreef Krunk het volgende:

[..]

jol heeft gezegd dat geen speler voor meer dan 8milj word aangekocht.
jouw informatie klopt geheel niet!
dat een speler meer dan 8milj waard is, laat hij in het midden. alleen gaat ajax dat niet uitgeven. jouw nederlands is dus niet zo best.
even goed nalezen freakie!

verder kun jij helemaal niet opmaken wat voor jongen honda is, en ook niet waarom zijn mentaliteit beter/sterker zou moeten zijn dan van de jong/aissati.

beetje misplaatste opmerkingen, blindheid van honda!
Ik weet wel wat jij bedoelt maar dat maakte mij niet uit kijk nog eens naar jou bericht.. Hierboven.. Dat het 8 mil is kan mij een zorg zijn.. maar hij heeft niet GEZEGT dat hij geen speler voor meer dan 8 mil wil aankopen nee hij heeft gezegt dat geen speler meer waard is dan 8 mil in de eredivisie... dat hij op het zelfde neerkomt uiteindelijk kan mij een worst wezen maar ik ben egt niet gek hoor.. Je gaat me zelfs een soort afkraken doe normaal in je reactie wil je daar oplette?..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door freakie --
Prins K
 Prins K - dinsdag 01 september 2009 - 19:08   quote  deeplink  
AJAX moet dit gaan redden anders worden we nooit meer groot in Europa
vooral met pantalic en keirlson erbij , en anderlecht afgelopen zondag sterk uit gedunt moet dit toch kunnen zeg
wij zijn toch Het AJAX!!
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 19:08   quote  deeplink  
klopt
Skippy de Ajacied
 Skippy de Ajacied - dinsdag 01 september 2009 - 19:31   quote  deeplink  
ajax - anderlecht 3-0
anderlecht - ajax 2-2
ajax - dinamo zagreb 2-0
dinamo zagreb - ajax 1-2
ajax - timisoara 5-0
timisoara - ajax 0-3
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - dinsdag 01 september 2009 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 19:31 schreef Skippy de Ajacied het volgende:
ajax - anderlecht 3-0
anderlecht - ajax 2-2
ajax - dinamo zagreb 2-0
dinamo zagreb - ajax 1-2
ajax - timisoara 5-0
timisoara - ajax 0-3
pfff.....als ik daar vast voor mocht tekenen....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax in Europa League tegen: Anderlecht, Dinamo Zagreb en Timisoara - jullie voorspelling?

0.0058591