BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laten we het ook nog even over die Kleuterhoolies hebben..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
de flh
 de flh - vrijdag 28 augustus 2009 - 14:49   quote  deeplink  
Die pikkies op al die youtube-filmpjes van zaterdagnacht, zag ik volgens mij ook op de 'korte zijde' bij de eerste training van het seizoen.

http://www.youtube.com/watch?v=C6Pqjs5G-9c&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=QeqkCjwWsJA&feature=related
de flh
 de flh - vrijdag 28 augustus 2009 - 14:55   quote  deeplink  
hehehe. ik denk dat dit de meest geviewde topic zonder posts gaat worden
R()b
 R()b - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:00   quote  deeplink  
Diep triest!!
Zero Tolerance beleid zou mooi zijn.
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:13   quote  deeplink  
Ik vind het een grof schandaal, het gedrag van de zogeheten jongerenkern,,FRIII of hoe ze allemaal ook mogen heten. Indirect hebben ze gewoon de dood van een mede-feyenoorder op hun geweten....ik weet niet of deze jongen meedeed aan de rellen of aan een verdwaald schot is overleden maar schuldig zijn ze aan zijn dood. Ik ben Rotterdammer en ik weet waarover ik praat .....die jonge gasten die zich Feyenoordsupporter noemen verzieken echt ieder feestje in de stad. Ik vind dat men bij Feyenoord afstand moet nemen van deze gasten....ze zijn allemaal bekend en mochten deze gasten mee hebben gedaan aan de gevechten in Hoek van Holland vind ik een stadionverbod zeer op zijn plaats.
Tevens vind ik dat de politie de mogelijkheid moet krijgen dat als deze jongerenkern zich verzamelt bij wat voor feest dan ook ze preventief geruimd eh opgepakt moeten kunnen worden zodat de normale bezoeker feest kan gaan vieren...zonder het risico te lopen slachtoffer te worden in een vechtpartij.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 15:13 schreef Madhopfc het volgende:
Ik vind het een grof schandaal, het gedrag van de zogeheten jongerenkern,,FRIII of hoe ze allemaal ook mogen heten. Indirect hebben ze gewoon de dood van een mede-feyenoorder op hun geweten....ik weet niet of deze jongen meedeed aan de rellen of aan een verdwaald schot is overleden maar schuldig zijn ze aan zijn dood. Ik ben Rotterdammer en ik weet waarover ik praat .....die jonge gasten die zich Feyenoordsupporter noemen verzieken echt ieder feestje in de stad. Ik vind dat men bij Feyenoord afstand moet nemen van deze gasten....ze zijn allemaal bekend en mochten deze gasten mee hebben gedaan aan de gevechten in Hoek van Holland vind ik een stadionverbod zeer op zijn plaats.
Tevens vind ik dat de politie de mogelijkheid moet krijgen dat als deze jongerenkern zich verzamelt bij wat voor feest dan ook ze preventief geruimd eh opgepakt moeten kunnen worden zodat de normale bezoeker feest kan gaan vieren...zonder het risico te lopen slachtoffer te worden in een vechtpartij.
met jou kan ik praatten..niks aan toe te voegen!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 14:55 schreef de flh het volgende:
hehehe. ik denk dat dit de meest geviewde topic zonder posts gaat worden
mehehe 140 views in no time
schelehond
 schelehond - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:27   quote  deeplink  
Ophangen aan de hoogste boom.
fey21
 fey21 - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 15:27 schreef schelehond het volgende:
Ophangen aan de hoogste boom.
als een pinata!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door fey21 --
jef-FR-ey
 jef-FR-ey - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:31   quote  deeplink  
op ad staat dat die hooligans zijn lichaam naar de politie hadden gegooid nadat hij geraakt was
fey21
 fey21 - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 15:31 schreef jef-FR-ey het volgende:
op ad staat dat die hooligans zijn lichaam naar de politie hadden gegooid nadat hij geraakt was
dat is helemaal ziek :O

Waar komen die hooligans eigenlijk vandaan?
Is er een afscheiding tussen de supportersgroep ontstaan in het verleden ofzo??
prins
 prins - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:34   quote  deeplink  
mee eens
turok
 turok - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 15:13 schreef Madhopfc het volgende:
Ik vind het een grof schandaal, het gedrag van de zogeheten jongerenkern,,FRIII of hoe ze allemaal ook mogen heten. Indirect hebben ze gewoon de dood van een mede-feyenoorder op hun geweten....ik weet niet of deze jongen meedeed aan de rellen of aan een verdwaald schot is overleden maar schuldig zijn ze aan zijn dood. Ik ben Rotterdammer en ik weet waarover ik praat .....die jonge gasten die zich Feyenoordsupporter noemen verzieken echt ieder feestje in de stad. Ik vind dat men bij Feyenoord afstand moet nemen van deze gasten....ze zijn allemaal bekend en mochten deze gasten mee hebben gedaan aan de gevechten in Hoek van Holland vind ik een stadionverbod zeer op zijn plaats.
Tevens vind ik dat de politie de mogelijkheid moet krijgen dat als deze jongerenkern zich verzamelt bij wat voor feest dan ook ze preventief geruimd eh opgepakt moeten kunnen worden zodat de normale bezoeker feest kan gaan vieren...zonder het risico te lopen slachtoffer te worden in een vechtpartij.
helemaal mee eens
Thomas
 Thomas - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 15:31 schreef jef-FR-ey het volgende:
op ad staat dat die hooligans zijn lichaam naar de politie hadden gegooid nadat hij geraakt was
Heb je een link naar het artikel waar je dat gelezen hebt? Ben erg benieuwd naar het verhaal zoals AD dat dan vertelt.
jef-FR-ey
 jef-FR-ey - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:44   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/rotterdam/3451043/Voor_onze_voeten_plofte_een_lichaam_neer.html
KKL
 KKL - vrijdag 28 augustus 2009 - 16:44   quote  deeplink  
En daarmee is het gerechtvaardigd om iemand te vermoorden?
Hoop toch niet dat iedereen ook zo kortzichtig denkt als de meesten hier.
Er zijn wekelijks/dagelijks meerdere vechtpartijen in dit land, moet iedereen die daaraan meedoet maar de kogel krijgen?
Iedereen die hier roept dat zijn dood terecht is, is zelf net zo slecht.
Die willen geweld met meer dan geweld oplossen, de dood.
Die mensen wensen iemand die een strandstoel naar de politie gooit de dood in, neem aan dat elke misdaad dan volgens hun voortaan met de dood bestraft moet worden?

De politie had nooit op hoofdhoogte mogen schieten (er vanuit gaande dat), als je 10 man in de benen schiet stopt de rest ook wel.

De politie houdt er ook nog eens zo'n kennen en gekend worden beleid op na waardoor je op zaterdag in de stad nog bij je achternaam geroepen wordt door stillen als je gewoon aan het winkelen bent.
Ze komen bij sommige gasten op het werk om te zeggen dat ze zondags beter niet naar een wedstrijd of stad kunnen gaan.

Hoe dom is het dan om diezelfde stillen (die mensen dus in hun privesituatie lastigvallen zonder dat er iets strafbaars is gebeurd) een doorgedraaide menigte in te sturen (wetende dat er geen ME back-up is!) waarvan je zelf weet dat er Feyenoordhooligans bijzitten en dat die die stillen dus kennen (en ze niet bepaald aardig vinden).

Feit is dat het begint bij de mensen die komen rellen maar de politie heeft het gewoon onnodig laten escaleren door wanbeleid.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:03   quote  deeplink  
Niet mee eens
Ik vind niet dat je de politie hier iets kunt verwijten
Voor zover ik weet is de politie niet begonnen met schieten
Maar werd er al geschoten door de relschoppers
Ook heeft de politie niet op hoofdhoogte geschoten
De man werd geraakt door een verdwaalde kogel en in eerste instantie was het nog maar de vraag of hij geraakt was door een politie kogel

Volgens de wet was de politie gerechtigd om te schieten en dit hebben ze gedaan
Er is niet op hoofdhoogte geschoten
Maar dat die jongen toch werd geraakt op die hoogte heeft een hele simpele reden
Er werd gevochten, en dan blijft niet iedereen recht op staan
Het komt dan vaak voor dat het hofd zich op een andere hoogte bvind dan de normale hoofdhoogte

Ik ben niet van mening dat je de politie hier iets kunt verwijten
Maar dat neemt niet weg dat het natuurlijk heel tragisch is wat er gebeurd is
Ik weet niet of de betreffende jongen man bij de hooligans hoorde
Maar als dat zo is of niet, dat maakt het niet minder tragisch
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:07   quote  deeplink  
De politie kun hier geen ruk aan doen
De schuld ligt bij de organisatie van het feest
Zij hadden beveiliging geregeld voor 20.000 man
En er waren er meer dan 40.000

De organisatie had drie dingen kunnen doen:
1. Niet meer dan 20.000 mensen toelaten
2. Meer mensen regelen
3. gelijk de politie om assistentie vragen

Zij hebben geen van deze optie geprobeerd
Zij keken werkeloos toe terwijl het steeds gevaarlijker werd
De enige (buiten de relschoppers natuurlijk) die je hier de schuld van kunt geven is de organisatie!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Phyxsius --
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 28 augustus 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 16:44 schreef KKL het volgende:
En daarmee is het gerechtvaardigd om iemand te vermoorden?
Hoop toch niet dat iedereen ook zo kortzichtig denkt als de meesten hier.
Er zijn wekelijks/dagelijks meerdere vechtpartijen in dit land, moet iedereen die daaraan meedoet maar de kogel krijgen?
Iedereen die hier roept dat zijn dood terecht is, is zelf net zo slecht.

Die willen geweld met meer dan geweld oplossen, de dood.
Die mensen wensen iemand die een strandstoel naar de politie gooit de dood in, neem aan dat elke misdaad dan volgens hun voortaan met de dood bestraft moet worden?

De politie had nooit op hoofdhoogte mogen schieten (er vanuit gaande dat), als je 10 man in de benen schiet stopt de rest ook wel.

ik heb nergens gelezen dat iemand iemand doodwenst en al helemaal niet dat zijn dood terecht is......Kan me wel voorstellen dat de belaagde politie denkt.....liever zij dan ik .

De politie houdt er ook nog eens zo'n kennen en gekend worden beleid op na waardoor je op zaterdag in de stad nog bij je achternaam geroepen wordt door stillen als je gewoon aan het winkelen bent.
Ze komen bij sommige gasten op het werk om te zeggen dat ze zondags beter niet naar een wedstrijd of stad kunnen gaan.

Hoe dom is het dan om diezelfde stillen (die mensen dus in hun privesituatie lastigvallen zonder dat er iets strafbaars is gebeurd) een doorgedraaide menigte in te sturen (wetende dat er geen ME back-up is!) waarvan je zelf weet dat er Feyenoordhooligans bijzitten en dat die die stillen dus kennen (en ze niet bepaald aardig vinden).

Feit is dat het begint bij de mensen die komen rellen maar de politie heeft het gewoon onnodig laten escaleren door wanbeleid.
ik heb nergens gelezen dat iemand iemand doodwenst en al helemaal niet dat zijn dood terecht is......Kan me wel voorstellen dat de belaagde politie denkt.....liever zij dan ik .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Madhopfc --
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 augustus 2009 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 16:44 schreef KKL het volgende:

Iedereen die hier roept dat zijn dood terecht is, is zelf net zo slecht
Iedereen die denkt dat het normaal is om de politie aan te vallen, verdient de strop
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 18:35   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Leon FR1908 --
sevillana
 sevillana - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:55   quote  deeplink  
gewoon te triest voor (nog meer) woorden
derq
 derq - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 18:35 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik vind het vreemd dat iemand in zijn hoofd geraakt wordt.
Als ik het filmpje bekijk ketste er kogels af iets boven hoofd hoogte.
Achter de daders liepen ook onschuldige die probeerde te vluchten.
Ik veroordeel de politie niet ,want ook ik zou flippen als er 100 gekken
op je af komen.Maar er klopt gewoon iets totaal niet aan het verhaal van
de politie...
Dat neemt niet weg dat dit soort gasten geweerd moeten worden van Feyenoord.
PS ik werk met zware matrialen elke dag maar iets van 60 a 70 kilo verdeeld in een
slappe lengte gooi je niet zomaar weg.
De politie is in hun verhaal een soort straatje aan het schoonvegen.
misschien gooi jij geen 70 kilo weg. een ander wel.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 18:35 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik vind het vreemd dat iemand in zijn hoofd geraakt wordt.
Als ik het filmpje bekijk ketste er kogels af iets boven hoofd hoogte.
Achter de daders liepen ook onschuldige die probeerde te vluchten.
Ik veroordeel de politie niet ,want ook ik zou flippen als er 100 gekken
op je af komen.Maar er klopt gewoon iets totaal niet aan het verhaal van
de politie...
Dat neemt niet weg dat dit soort gasten geweerd moeten worden van Feyenoord.
PS ik werk met zware matrialen elke dag maar iets van 60 a 70 kilo verdeeld in een
slappe lengte gooi je niet zomaar weg.
De politie is in hun verhaal een soort straatje aan het schoonvegen.
Alleen gooi je dat inderdaad niet zo maar weg
Maar samen met een vriend gooi ik een man van 100 kilo 5 tot 10 meter ver

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Phyxsius --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:34   quote  deeplink  
ik ga hier verder niets over zeggen, hoewel ik het voor een groot deel wel met KKL eens ben.
vind de dood van die jongen te triest om aan de hand daarvan hier een robbetje te gaan discussiƫren over politieoptreden en hooligans.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 20:34 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Alleen gooi je dat inderdaad niet zo maar weg
Maar samen met een vriend gooi ik een man van 100 kilo 5 tot 10 meter ver
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Leon FR1908 --
Menace
 Menace - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:44   quote  deeplink  
Wat een onzin over dat gegooide lichaam zeg!!! Het AD is duidelijk weer sensatie aan het zoeken. Op andere nieuwssites staat ook dat ze een lichaam voor hun neer hoorden ploffen, maar dat was echt niet omdat een paar van die opgefokte mannetjes hun dode vriend naar de politie gooide hoor...denk nou eens na! Heb je wel eens iemand op proberen te tillen die zich slap houdt, laat staan dood is en weet ik veel hoeveel meter weg gooit. Dat doe je niet eens met 5 man hoor. En dat de politie niet op hoofhoogte heeft geschoten is toch ook bullshit. Hoe komt die kogel daar anders. Als je richting benen schiet dan daalt een kogel en zal die echt niet meer omhoog komen ook al ketst tie af. Maar om een lang verhaal kort(er) te maken. Hoe je het wendt of keert en hoe bizar het ook is geweest. De politie had nooit zoveel en zo ongecontroleerd mogen schieten in een menigte. Die mensen worden opgeleid om in bedreigende situaties correct te handelen en niet zomaar op alles te gaan schieten. Dit geeft maar weer eens aan dat de politie in Nederland niet goed opgeleid is zoals uit vele andere incidenten ook al blijkt. Beetje boetes geven, daar zijn ze goed in!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 20:44 schreef Menace het volgende:
Wat een onzin over dat gegooide lichaam zeg!!! Het AD is duidelijk weer sensatie aan het zoeken. Op andere nieuwssites staat ook dat ze een lichaam voor hun neer hoorden ploffen, maar dat was echt niet omdat een paar van die opgefokte mannetjes hun dode vriend naar de politie gooide hoor...denk nou eens na! Heb je wel eens iemand op proberen te tillen die zich slap houdt, laat staan dood is en weet ik veel hoeveel meter weg gooit. Dat doe je niet eens met 5 man hoor. En dat de politie niet op hoofhoogte heeft geschoten is toch ook bullshit. Hoe komt die kogel daar anders. Als je richting benen schiet dan daalt een kogel en zal die echt niet meer omhoog komen ook al ketst tie af. Maar om een lang verhaal kort(er) te maken. Hoe je het wendt of keert en hoe bizar het ook is geweest. De politie had nooit zoveel en zo ongecontroleerd mogen schieten in een menigte. Die mensen worden opgeleid om in bedreigende situaties correct te handelen en niet zomaar op alles te gaan schieten. Dit geeft maar weer eens aan dat de politie in Nederland niet goed opgeleid is zoals uit vele andere incidenten ook al blijkt. Beetje boetes geven, daar zijn ze goed in!!!
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Leon FR1908 --
michaelvld
 michaelvld - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:56   quote  deeplink  
ik ken het slachtoffer een beetje en ik weet wel dat hij helemaal geen hooligan was maar wel een feyenoorder hij was met een groep vrienden die hij kwijtraakte toen de onzin begon , daarna is hij nooit meer bij de ingang aangekomen naarwaar hij opweg was , afgedwaalde kogel kan haast niet want hij is in zijn achterhoofd geraakt en nog twee keer lijkt me geen toeval , wat ik wel echt schandalig en diep triest vind is dat ze hem gewoon naar de politie toe hebben gegooit als een oud stuk vuil terwijl hij dood lag te gaan , nou sorry hoor maar dan ben je echt geen feyenoorder in mijn ogen , verbaast me nog dat de politie hem weg heeft gebracht maar echt die mensen daar die gaan echt veeel en veel te ver kijk een relletje kan ik nog mee leven maar iemand zo ver in het nauw drijven en gewoon willen doden gaat mij echt veel te ver en dan ook nog een zo met je medesupporter omgaan , wat moeten zijn nabestaanden wel niet denken als ze dit bericht lezen
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - vrijdag 28 augustus 2009 - 21:18   quote  deeplink  
vind toch dat leon gelijk heeft
het eerste wat je zag bij de nos was het filmpje van you tube
alleen was er veel weg geknipt
zoek jij het filmpje is op leon
op het filmpje hoor je een marokaan wel 10 keer kanker zeggen
met een haags acsent op het eind roept hij
ROTTERDAM HOOLIGANS beetje vreemd he
haags
marokaans
dat de politie heeft geschoten had nooit mogen gebeuren.
ze waren op de hoogte maar er waren maar 60 agenten en beveiligers en undercovers
dat tegen over 45000 mensen
zeg dat er 40 hooligans waren de rest waren meelopers
politie probeerd hun staatje schoon te vegen
ze hadden ook sorry kunnen zeggen
iedereen weet ook wel hoe moeilijk het is in zo,n situatie
lijk mij stug dat robby gericht is dood geschoten
ik praat niks goed maar er had niet geschoten hoeven te worden
moet je ook weten dat er al eerder was gevochten op het terein
toen had de politie om assistentie kunnen vragen
maar ja dat was te duur....................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 21:45   quote  deeplink  
Triest voor Robby zijn familie vrienden en kennisen.
Ik hoop op 1 minuut stilte voor die jongen.

.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Leon FR1908 --
derq
 derq - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:02   quote  deeplink  
die gast ook, 'stel je nau voa dat de jeaude dr zijn'
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:03   quote  deeplink  
Wat mij het meeste dwars zit in deze topic dat er wordt gesproken dat die jongen een Hooligan zou zijn.
derq
 derq - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wat mij het meeste dwars zit in deze topic dat er wordt gesproken dat die jongen een Hooligan zou zijn.
'maw' een van de harde kern feyenoord... haha echt niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 22:02 schreef derq het volgende:
die gast ook, 'stel je nau voa dat de jeaude dr zijn'
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Leon FR1908 --
derq
 derq - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:07   quote  deeplink  
ja precies dan zou iedereen een feyenoordhooligan zijn.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 22:05 schreef derq het volgende:

[..]

'maw' een van de harde kern feyenoord... haha echt niet.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 22:07 schreef derq het volgende:
ja precies dan zou iedereen een feyenoordhooligan zijn.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Leon FR1908 --
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 20:39 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en toen werd je wakker en had je je kussen opgegeten;)
Probeer het eens uit op je werk
JIj pakt zijn armen en een collega zijn benen
Even slingeren en je zult verbaasd zijn over hoever je komt
turok
 turok - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 22:08 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Probeer het eens uit op je werk
JIj pakt zijn armen en een collega zijn benen
Even slingeren en je zult verbaasd zijn over hoever je komt
ja en ga het dan ook eens met een levenloos lichaam proberen , wat al helemaal slap is , wedden dat je dan niet zo ver komt
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 20:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Die agent die die verklaring heeft geven heeft teveel Miami vice gekeken vroeger..
Ik zeg eigen straatje schoonvegen.
Hoe dan ook Bobby dat jochie had nooit mogen sterven.
Het klopt dat die jongen nooit had mogen sterven
Maar ik vind het wel erg makkelijk om de politie de schuld te geven

Als ik thuis een feest geef ben ik evrantwoordelijk voor wat er gebeurd
Dus als een organisatie een terrein afhuurt voor een feest zijn zij dat ook
Dat zij hun zaken niet goed geregeld hebben is niet de schuld van de politie
Als de politie bij een feest bij mij thuis moet ingrijpen en er gaat iemand dood, dan zit ik die nacht in de cel

De media legt te veel druk bij de politie
En je zult zien dat de organisatie van het feest er straks mee weg komt
Juist door deze idiote hype die de media ervan maakt
turok
 turok - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 22:11 schreef Phyxsius het volgende:

En je zult zien dat de organisatie van het feest er straks mee weg komt
Juist door deze idiote hype die de media ervan maakt
daar kon je best wel eens gelijk in hebben
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 22:08 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Probeer het eens uit op je werk
JIj pakt zijn armen en een collega zijn benen
Even slingeren en je zult verbaasd zijn over hoever je komt
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Leon FR1908 --
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 22:14 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben glaszetter en glasvliesvezel monteur.Dag in en dag uit heb ik glas van 0 tot 150 kilo in mijn handen.150 doen we met z`n tweetjes.Ik weet alles over gewicht Phyxie.
70 kilo 10 meter ver gooien houd in dat je samen een meisie per ongeluk aan de overkant van het (gemiddelde)zwembad heb gegooid.Terwijl ze eigenlijk in het water moest vallen.
Ik zeg 5 tot 10
Neem dan 5 meter
Dat lukt heus wel
10 was misschien wat overdreven
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 22:15 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik zeg 5 tot 10
Neem dan 5 meter
Dat lukt heus wel
10 was misschien wat overdreven
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Leon FR1908 --
derq
 derq - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:22   quote  deeplink  
dat doe ik met gemak :P
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 22:22 schreef derq het volgende:
dat doe ik met gemak :P
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Leon FR1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:32   quote  deeplink  
Topic mag compleet verdwijnen van mij...
Voor een goede nagedachtenis voor zijn ouders en familie.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 21:18 schreef De koi hoek.nl het volgende:
dat de politie heeft geschoten had nooit mogen gebeuren.
ze waren op de hoogte maar er waren maar 60 agenten en beveiligers en undercovers
dat tegen over 45000 mensen
Omdat die ingehuurd moeten worden door de organisatie
Die hebben gezegd dat er 20.000 mensen zouden zijn en hebben daar mensen voor gehuurd
De politie kan daar niks aan doen
Het is daar niet hun taak om voor de veiligheid te zorgen
Dat is de taak van de beveiliging en het is de taak van de organisatie om die in te huren
ik heb een vriend in de beveiliging en die weet precies hoe het werkt bij dit soort evenementen, hij is coordinator

quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 21:18 schreef De koi hoek.nl het volgende:
zeg dat er 40 hooligans waren de rest waren meelopers
politie probeerd hun staatje schoon te vegen
ze hadden ook sorry kunnen zeggen
Ze hebben ook gezegd dat dit nooit had mogen gebeuren
Dat is in mijn ogen hetzelfde als sorry
En de meelopers zijn op zo'n moment niet minder gevaarlijk dan de veroorzakers

quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 21:18 schreef De koi hoek.nl het volgende:
iedereen weet ook wel hoe moeilijk het is in zo,n situatie
lijk mij stug dat robby gericht is dood geschoten
ik praat niks goed maar er had niet geschoten hoeven te worden
moet je ook weten dat er al eerder was gevochten op het terein
toen had de politie om assistentie kunnen vragen
maar ja dat was te duur....................
Ze stonden in hun recht
Volgens de wet mochten ze schieten
Zij voeren de wet uit
ben je het er niet mee eens moet je niet bij hen zijn

En de politie had niet om assistentie moeten vragen
Dat was de taak van de beveiliging
De politie was daar de assistentie
Maar omdat zij verkeerd waren ingelicht kwamen ze met te weinig

Ik wil wel duidelijk maken dat ik het natuurlijk vervelend vind dat die jongen dood is
Dit heeft hij niet verdiend, niemand verdiend dit
Maar jullie reageren je af op de verkeerde
Misschien is het omdat ik er minder dicht bij sta
Ik kom uit het noorden van het land en ken niemand die daar aanwezig was
Maar ondanks dat die jongen door een kogel van de politie is geraakt ligt de verantwoordelijkheid niet bij de agenten
Ook ik vind dat de verantwoordelijke hiervoor gestraft moet worden
Maar dat is niet de politie
Dat is de organisatie en de coordinator van de door hen ingehuurde beveiliging
En zoals ik al eerder zei die komen er waarschijnlijk mee weg door deze hype

Laten we nu eens net doen alsof er niemand gestorven was
Dan was deze hele hype er niet geweest en was de organisatie hiervoor gestraft
Els
 Els - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:45   quote  deeplink  
Allereerst is het natuurlijk allemaal te triest. Wat een ellende voor de ouders, maar ook wat een nachtmerrie voor iedereen die er tussen heeft gezeten en gewoon een leuk feestje wilde. Ik ging vroeger nog uit naar gelegenheden waar geen metaaldetectorpoortjes en beveiliging voor de deur stonden. het lijkt wel alsof dat nu niet meer mogelijk is. Ik heb het artikel in het AD ook gelezen, met dat getuigenverslag (van een agent) over het werpen van de stervende jongen. Als het waar is, hoe ziek kan je zijn. In andere getuigenverklaringen (oa De Telegraaf) wordt verteld van het wegslepen van de stervende Robbie, over enkele meters. Ook dit is een agent. Niets is zo willekeurig en aan inkleuring onderhevig als het geheugen van een getuige, vandaar die CSI achtige dingen. Dat blijkt ook nu wel weer het geval te zijn, er worden tegenstrijdige verklaringen gegeven. laten we in elk geval hopen dat mensen eens een keer schrikken van de consequenties van hun alcohol of drugsmisbruik, of van hun korte lontje, en kappen met die onzin.
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 augustus 2009 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:
Topic mag compleet verdwijnen van mij...
Voor een goede nagedachtenis voor zijn ouders en familie.
Van mij mag het ook wel verdwijnen
Maar ik denk niet dat dit topic de goede nagedachtenis zal schaden
Iedereen hier is het er over eens dat dit hardstikke triets is en nooit had mogen gebeuren
Daar discussieren we ook niet over
We discussieren erover wie de verantwoordelijke is
Die ouders en familie hebben er ook niks aan als de verantwoordelijken er mee weg komen
Voor het verwerkingsproces is het vaak goed om te weten wie de verantwoordelijke is en dat hij zij gestraft wordt
Al geef ik gelijk toe dat ik dit (gelukkig) nooit in mijn familie heb meegemaakt en dus in het algemeen spreek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5938
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Laten we het ook nog even over die Kleuterhoolies hebben..









0.0091059