BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: COLUMN Headliner.nl - NEP

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:45   quote  deeplink  
NEP

Afgelopen week, zat ik in het plaatselijke dorpscafé, De Lange Jager, de VI door te lezen. Een grootscheeps artikel over de grote vooruitgang, van de provincieclubs. FC Twente, FC Groningen en SC Heerenveen. Ze hadden volgens het voetbalmagazine, al aan de top kunnen staan als ze dat hadden gewild, maar ze kiezen ervoor om het stapje voor stapje te doen. Dat deed mij denken aan de Engelse clubs, waar het tegenwoordig gebruikelijk is, om een tulbanden in de stadions te gebruiken. Begon het bij Fulham, dat door wou stoten naar de Top. In Engeland kwam de eerste aardbeving, pas echt, toen er een rijke Rus arriveerde, met vijf luxe jachten. De Heer, Roman Abramovich, werd verliefd op het balspel, toen hij de Finale van de Champions League in 2003 zag. De voorzet van Carlos, de volley van Zinedine, dit was het breekpunt voor Roman, om de Europese Top te bestormen. Er werden spelers aangekocht, het maakte niet uit hoeveel, want Roman wou de beste van Engeland zijn, nou ja, eigenlijk de beste van heel Europa, en als het kon ook nog van de hele aardbol.

Het vervolg is bekend. Ondertussen telt Engeland meer buitenlanders dan Engelsen, en het absolute dieptepunt was de mislukte kwalificatie voor het EK 2008. Iedereen in de Premier League heeft een rijke man achter de hand. Geen enkele trainer mag verliezen, want dan vallen ze buiten de boot. Als er een club degradeert, zien we die jaren later op het randje van faillissement, ergens tussen de League One, of de League Two, bungelen. Maar na al de Arabieren, Amerikanen en Europeanen, is het na de stormachtige ontwikkeling van Chelsea, nooit iemand gelukt om de top van Engeland te bereiken. Manchester City, wil het voetbalbolwerk doorbreken, maar alleen met kopen lukt het niet. Bij Chelsea,heeft het verzonde verstand, inmiddels zege gevierd, en weet men nu dat het kopen gevarieerd moet blijven. Voor de rest zijn naast Chelsea, Manchester United, Liverpool, en ook nog Arsenal, nog steeds de baas in Engeland.

Hoe anders is het in Spanje. Spanje, waar volgens de voetballers het hoogste niveau voetbal word gespeeld, van de hele planeet, die aarde heet. En dat allemaal zonder Arabieren, die niets te doen hebben, en dus maar ´even´ een clubje opkopen. Echter is de Top in Spanje dunner, Villareal, Valencia, Atletico en Sevilla, komen af en toe kijken bij de Top, maar het gaat daar tussen: Barcá en Real. Bij Real Madrid, heerst er deze zomer, en misschien wel altijd, een koopwoede, waar de Dubai Group, achterover van zou vallen. De beste spelers van de wereld, pakten het vliegtuig naar Madrid, en Real kwam nog dieper in de schulden. Schulden? Schulden? Dat woord kennen ze in Madrid niet. Misschien zou er een ´goed beleid´ doorgevoerd zijn, als de gemeente Madrid niet de volgende woorden had uitgesproken: Wij laten Real NOOIT failliet gaan. Dus kan Real net zo lang blijven kopen, tot de FIFA wakker geworden is, en dan de gemeente te hulp roepen. Een beetje Vitesse, maar dan in het groot. Goeie trainer trouwens, die Pellegrini, hele goede zet van Pérez, niets meer dan lof. Pellegrini weet wel hoe hij ze op moet stellen. Nou ja, Pérez bepaalt natuurlijk welke spelers opgesteld worden, en welke aangekocht, en weg mogen. Dat is natuurlijk normaal, we zitten toch in Madrid? Hoe anders is het in Barcelona. Daar, bepaalt de trainer, of ze vierentwintig uur voor de wedstrijd, hun mobiel wel mogen gebruiken. Daar bepaalt de trainer alles, ingefluisterd natuurlijk door El Salvador.

Barca speelde vorig seizoen oogstrelend voetbal, en alle spelers hadden er plezier in, er werd goed ingekocht, en dat betaalde zich uit. Ook dit jaar is er weer met doordacht beleid ingekocht: Eto´o veruilde Barca voor Inter, en Zlatan Ibrahimovic, maakte de omgekeerde weg. Een goede zet als je het mij vraagt, Zlatan heeft niet zo veel kansen nodig. Die kijkt eerst of de trainer wel zijn kant op kijkt dan neemt ie de bal op z´n pantoffel. Daarom word Barcelona ook dit jaar weer kampioen, met doordacht beleid, en geen egotripper met onbehaarde benen, en drie bodyguards om zich heen, die ook nog is achter Paris Hilton aanzit. Zou ik me trouwens niet meer durven vertonen. Paris Hilton

Geef mij dan nog liever Kaká. Die kijkt eerst of de supporters het naar hun zin hebben, dan heeft deze man het ook naar z´n zin. Het zijn overigens natuurlijk wel de grootste landen van het voetbal, Spanje en Engeland, niet voor niets, komt er elk jaar minimaal één Engelse club in de finale, vaak tegen een Spaanse. Dit is mijn mening, ik kreeg namelijk een tip om een keer tegen de menigte in te gaan, met mijn doordachte column. Sorry voor de Real supporters, maar het is dus niet mijn schuld. Ook sorry voor de liefhebbers, van het Italiaanse en Franse voetbal, maar het is natuurlijk wel waar. Italië en Frankrijk vallen langzaam maar zeker buiten de boot. En de UEFA zal snel met snode plannen moeten komen, anders krijg je Amerikaanse toestanden. Want even voor de mensen, die niet naar het grootste worsteltoernooi van Amerika kijkt: Het is allemaal nep. En als we niet ingrijpen, word ook het voetbal ´nep´.

AM.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door Boudewijn --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:47   quote  deeplink  
Mijn lang verwachtte column. Ik heb het wat meer over voetbal gedaan, dan de vorige, waar vooral de humor centraal stond.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:56   quote  deeplink  
Reacties?
R()b
 R()b - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:58   quote  deeplink  
FC Twente, FC Groningen en SC Heerenveen wanen zich al topclubs , terwijl ze net 2 seizoentjes redelijk mee kunnen komen.
Mede dankzij de topclubs die het laten liggen , of huishoudelijke problemen hebben.
Feyenoord is ineens geen topclub meer volgens mensen , maar wat een overdrevenheid.
Dit seizoen wordt een wraakseizoen ik voel het!!
fey21
 fey21 - vrijdag 28 augustus 2009 - 15:59   quote  deeplink  
uh, persoonlijk zou ik het fijn vinden als je de regels
niet zo lang zou maken, omdat het dan anders niet zo fijn
leest.

beetje zoals bovenstaand dus :P

maar dat vind ik..
als ik dat in mijn schoolboek aardrijkskunde zou vinden..
een nachtmerrie waar ik niet eens aan wil denken whahah
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 15:59 schreef fey21 het volgende:
uh, persoonlijk zou ik het fijn vinden als je de regels
niet zo lang zou maken, omdat het dan anders niet zo fijn
leest.

beetje zoals bovenstaand dus :P

maar dat vind ik..
als ik dat in mijn schoolboek aardrijkskunde zou vinden..
een nachtmerrie waar ik niet eens aan wil denken whahah
Ik zou ook bij de punt naar de volgende regel kunnen gaan, maar dan lijkt het stuk me te lang.
erik
 erik - vrijdag 28 augustus 2009 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 15:45 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:
NEP

-knip-
hoe kom je toch aan die inspiratie ??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Boudewijn --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 16:05 schreef erik het volgende:

[..]

hoe kom je toch aan die inspiratie ??
Schoolvakantie XD
erik
 erik - vrijdag 28 augustus 2009 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 16:07 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Schoolvakantie XD
tuurlijk waar anders :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door erik --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 16:07 schreef erik het volgende:

[..]

tuurlijk waar anders :P
Maar wat vond je van de column:D
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 16:14   quote  deeplink  
REDACTIE BEDANKT DAT HET NU BIJ HET OVERIGE NIEUWS STAAT!
Red
 Red - vrijdag 28 augustus 2009 - 16:38   quote  deeplink  
Nou Achmed, bedankt voor het leuke stuk!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 16:38 schreef Red het volgende:
Nou Achmed, bedankt voor het leuke stuk!
Graag gedaan, heb je de vorige ook gelezen?
erik
 erik - vrijdag 28 augustus 2009 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 16:09 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Maar wat vond je van de column:D
net zoals de vorige keer erg goed

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door erik --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 16:58 schreef erik het volgende:

[..]

net zoals de vorige keer erg goed
Harstikke mooi, ik wacht voorzichtig op de reactie van Rovert XD
Red
 Red - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 16:46 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Graag gedaan, heb je de vorige ook gelezen?
Jazeker. Vind deze qua inhoud een stuk beter en fijner lezen, ga zo door!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 17:09 schreef Red het volgende:

[..]

Jazeker. Vind deze qua inhoud een stuk beter en fijner lezen, ga zo door!
Oké, ik was aan het twijfelen, of ik met het onderwerp van de vorige door moest gaan, maar ik wou het deze keer toch wat meer over het voetbal algemeen hebben.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:21   quote  deeplink  
En gelukkig is het goed uitgepakt.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:41   quote  deeplink  
Is het lekker lezen Michel?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:58   quote  deeplink  
Rovert waar blijf je!
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 augustus 2009 - 18:21   quote  deeplink  
Hier ben ik

top: inhoudelijk een stuk sterker dan de vorige

tip: ik vind hem wederom iets te lang
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 18:21 schreef Rovert het volgende:
Hier ben ik

top: inhoudelijk een stuk sterker dan de vorige

tip: ik vind hem wederom iets te lang
Ik dacht er aan bij het schrijven! Maar ik ben altijd zo geforceerd bezig, dat ik het zelf niet eens doorheb. Ik heb hem zelfs ingekort!

Maar bedankt dat je hem sterker vond.
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 28 augustus 2009 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 18:21 schreef Rovert het volgende:
Hier ben ik

top: inhoudelijk een stuk sterker dan de vorige

tip: ik vind hem wederom iets te lang
hahaha.het is ook nooit goed...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 18:28 schreef erwin-letteboer het volgende:

[..]

hahaha.het is ook nooit goed...
Kwaliteit vóór Kwantiteit XD
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - vrijdag 28 augustus 2009 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 18:29 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Kwaliteit vóór Kwantiteit XD
dat zeker!!

mooi stuk trouwens ;)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 18:42 schreef erwin-letteboer het volgende:

[..]

dat zeker!!

mooi stuk trouwens ;)
Dankjewel XD
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:05   quote  deeplink  
Hotjumper?
Moviefanboy
 Moviefanboy - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:19   quote  deeplink  
Leuk stuk hoor! Ben benieuwd naar je volgende columns.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:19 schreef Moviefanboy het volgende:
Leuk stuk hoor! Ben benieuwd naar je volgende columns.
Dankjewel, mijn intentie is zoals ik eerder al aangaf, 2x per week.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:25   quote  deeplink  
Mooi stukie weer, qua lengte zit ie idd op het randje, maar inhoudelijk een stuk beter als de vorige!!!!!

lekker doorgaan zou ik zeggen!!!!!!!!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:25 schreef Jappie_FEY het volgende:
Mooi stukie weer, qua lengte zit ie idd op het randje, maar inhoudelijk een stuk beter als de vorige!!!!!

lekker doorgaan zou ik zeggen!!!!!!!!!
Moet je nagaan dat ik hem nog heb ingekort heb ook XD.
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:32   quote  deeplink  
Je moet voor de grap eens je aantal woorden tellen en dan het aantal woorden tellen van de columns die bijvoorbeeld in het algemeen dagblad staan :-)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:32 schreef Rovert het volgende:
Je moet voor de grap eens je aantal woorden tellen en dan het aantal woorden tellen van de columns die bijvoorbeeld in het algemeen dagblad staan :-)
Ik zal er aan denken voor de volgende keer(maandag). Maar ik ben altijd zo geforceerd bezig met verhalen schrijven. Ook op school, dan maak ik een x aantal pagina´s te veel.
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:37   quote  deeplink  
Niet doen, het moet leuk zijn en blijven, ook voor jou, geen geforceerde bedoelingen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:37 schreef Rovert het volgende:
Niet doen, het moet leuk zijn en blijven, ook voor jou, geen geforceerde bedoelingen.
Nee, dat bedoel ik niet. Ik vind het heerlijk om zulke verhalen te schrijven, en ik leef me altijd in de column. Als ik het niet leuk vond, dan was ik er niet aan begonnen.
Rovert
 Rovert - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:40   quote  deeplink  
Weet je wat denk ik een mooie 'opdracht' voor jou zou zijn?

Als één van ons jou een onderwerp opgeeft. Dan moet je op een hele andere manier gaan schrijven dan dat je nu doet. Als voorbeeld, (ik roep maar wat hoor) schrijf eens een column over je verdrietigste Feyenoord-moment (en nu komt het) maar met een eindzin/alinea waardoor wij toch met en glimlach je stukje be-eindigen.

Dan weet ik zeker dat je stukken minder lang worden
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:40 schreef Rovert het volgende:
Weet je wat denk ik een mooie 'opdracht' voor jou zou zijn?

Als één van ons jou een onderwerp opgeeft. Dan moet je op een hele andere manier gaan schrijven dan dat je nu doet. Als voorbeeld, (ik roep maar wat hoor) schrijf eens een column over je verdrietigste Feyenoord-moment (en nu komt het) maar met een eindzin/alinea waardoor wij toch met en glimlach je stukje be-eindigen.

Dan weet ik zeker dat je stukken minder lang worden
Ben jij toevallig m´n leraar?

Hahahaha, nee, eigenlijk lijkt het me een geweldig idee! Dat zou een uitdaging zijn ja.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:45   quote  deeplink  
eerst wil ik even kwijt dat ik het een leuk stuk vind, de leesbaarheid ten op zichte van de vorige is al een stuk beter.

Maar hotjumper zou hotjumper niet zijn als ie niet wat te zeiken heeft. (let wel het is uitsluitend opbouwend bedoeld en je hoeft je er natuurlijk niks van aan te trekken) Ik denk namelijk dat je je iets meer moet focussen op 1 onderwerp, je had volgens mij namelijk 3 columns kunnen schrijven met dit materiaal.

je begint met de opkomst van de provincialen, dan pak je de ferry naar engeland om vervolgens italie en spanje nog even te fileren, en passant tik je de fifa nog even aan en stel je de misstanden in de amerikaanse sport aan den kaak.

vooral met de frequentie waarmee je wilt gaan schrijven moet je niet in 1x al je kruit verschieten.

maar echt waar verder hulde!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:45 schreef hotjumper het volgende:
eerst wil ik even kwijt dat ik het een leuk stuk vind, de leesbaarheid ten op zichte van de vorige is al een stuk beter.

Maar hotjumper zou hotjumper niet zijn als ie niet wat te zeiken heeft. (let wel het is uitsluitend opbouwend bedoeld en je hoeft je er natuurlijk niks van aan te trekken) Ik denk namelijk dat je je iets meer moet focussen op 1 onderwerp, je had volgens mij namelijk 3 columns kunnen schrijven met dit materiaal.

je begint met de opkomst van de provincialen, dan pak je de ferry naar engeland om vervolgens italie en spanje nog even te fileren, en passant tik je de fifa nog even aan en stel je de misstanden in de amerikaanse sport aan den kaak.

vooral met de frequentie waarmee je wilt gaan schrijven moet je niet in 1x al je kruit verschieten.

maar echt waar verder hulde!
Het ging hierbij echter maar om één doel: Het voetbal moet niet NEP worden.
Vandaar ook m´n titel.
Als de clubs alles gaan kopen, word het een geldkwestie, op den duur, en dat is al bijna gebeurt. Maar ik krijg net het nieuws te horen, dat de FIFA groen licht heeft gegeven voor een regeling waarbij clubs niet meer mogen uitgeven, dan dat ze binnen krijgen.
derq
 derq - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:51   quote  deeplink  
ik vind het wel oké gedaan. soms een betere woordkeuze nemen, beter op je spelling letten. en proberen met zelf verzonnen grapjes te komen in plaats van te kopiëren dat ronaldo geen haar op zijn benen heeft.
je moet wel je eigen identiteit behouden als columnist.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:51 schreef derq het volgende:
ik vind het wel oké gedaan. soms een betere woordkeuze nemen, beter op je spelling letten. en proberen met zelf verzonnen grapjes te komen in plaats van te kopiëren dat ronaldo geen haar op zijn benen heeft.
je moet wel je eigen identiteit behouden als columnist.
Hoe bedoel je dat laatste? Het is een feit dat hij het niet heeft. Over de eerste twee dingen ben ik het met je eens, en ik werk er ook hard aan.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:49 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Het ging hierbij echter maar om één doel: Het voetbal moet niet NEP worden.
Vandaar ook m´n titel.
Als de clubs alles gaan kopen, word het een geldkwestie, op den duur, en dat is al bijna gebeurt. Maar ik krijg net het nieuws te horen, dat de FIFA groen licht heeft gegeven voor een regeling waarbij clubs niet meer mogen uitgeven, dan dat ze binnen krijgen.
Dat snap ik maar de weg erheen begreep ik niet helemaal.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:54 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Dat snap ik maar de weg erheen begreep ik niet helemaal.
Ik wou de grootste competities, waar het veelal gebeurt, aan bod laten komen, en de FIFA neemt dit soort beslissingen.
derq
 derq - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 19:53 schreef Komtwelgoedschatje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dat laatste? Het is een feit dat hij het niet heeft. Over de eerste twee dingen ben ik het met je eens, en ik werk er ook hard aan.
ik (en jij waarschijnlijk ook) heb het recent (en daarvoor zelfs ook al) nog gelezen in een andere column waarin een columnist de haarloze benen van cristiano ronaldo aanhaalde. het is inderdaad een feit, maar dit zijn dingen die niet steeds weer gebruikt moeten worden.
het zijn kleine dingetjes die het voor de lezer aantrekkelijk maken om te lezen, maar die aantrekkelijkheid slaat net zo snel om in ergernis als de lezer merkt dat de schrijver van de column inspiratie haalt bij anderen dan zichzelf.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:05   quote  deeplink  
Ik moet toegeven dat je een slim jochie bent van 15 Achmed :)
Dat zag ik al op mijn hyves rot ventje hahaha.
Maar goed jou column vind ik wederom geweldig,alleen ditmaal
moet ik Rovert een beetje gelijk geven.Hou het iets korter
of verdeeld het idd wat beter dat het wat prettiger weg leest.
Net zoals derksen zijn columns in 2 rijtjes.

PS je ben toch geen plagiaat aan het plegen he,want je
wel erg veel voor een ventje van 15?Of help je pa je
een beetje??
Ik krijg het idee dat jij een grote gaat worden Achmed ;)
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 20:03 schreef derq het volgende:

[..]

ik (en jij waarschijnlijk ook) heb het recent (en daarvoor zelfs ook al) nog gelezen in een andere column waarin een columnist de haarloze benen van cristiano ronaldo aanhaalde. het is inderdaad een feit, maar dit zijn dingen die niet steeds weer gebruikt moeten worden.
het zijn kleine dingetjes die het voor de lezer aantrekkelijk maken om te lezen, maar die aantrekkelijkheid slaat net zo snel om in ergernis als de lezer merkt dat de schrijver van de column inspiratie haalt bij anderen dan zichzelf.
Ook al kwam het niet uit een andere column, ik begrijp wat je bedoelt. Een beetje Nico Dijkshoorn-achtig.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 20:05 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik moet toegeven dat je een slim jochie bent van 15 Achmed :)
Dat zag ik al op mijn hyves rot ventje hahaha.
Maar goed jou column vind ik wederom geweldig,alleen ditmaal
moet ik Rovert een beetje gelijk geven.Hou het iets korter
of verdeeld het idd wat beter dat het wat prettiger weg leest.
Net zoals derksen zijn columns in 2 rijtjes.

PS je ben toch geen plagiaat aan het plegen he,want je
wel erg veel voor een ventje van 15?Of help je pa je
een beetje??
Ik krijg het idee dat jij een grote gaat worden Achmed ;)
Ik kan je zeggen dat ik zelfs nog jonger ben dan 15, kijk maar is op de www.feyenoord.hyves.nl

Overigens zal ik de volgende keer aan deze punten denken.
derq
 derq - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:11   quote  deeplink  
achmed jij bent toch niet het neefje van antoniorijen uit maastricht hè?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 20:11 schreef derq het volgende:
achmed jij bent toch niet het neefje van antoniorijen uit maastricht hè?
Hahahahahahahahahahahahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:29   quote  deeplink  
Ik moet overigens zeggen dat ik Hugo Borst zijn column, in het AD zeer goed vond deze week.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: COLUMN Headliner.nl - NEP









0.0119581