BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verklaring Leo Beenhakker

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:03
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Verklaring Leo Beenhakker (FR12.nl)

Fonsie
 Fonsie - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Zowel tijdens de uitzending van het programma Voetbal International van maandag 24 augustus j.l. als in het gelijknamige weekblad van woensdag 26 augustus 2009 is er door de heer Johan Derksen een aantal actuele feiten betreffende Feyenoord geventileerd. Feiten die inderdaad voor het merendeel juist zijn, feiten waarvan echter niet de behoefte bestond deze vanuit Feyenoord in de openbaarheid te brengen. Helaas, door een zeer curieuze samenloop van omstandigheden heeft de heer Derksen hiervan kennis kunnen nemen.

Los van de vraag of de heer Derksen de bij puur toeval verkregen informatie op deze wijze had moeten gebruiken beter gesteld misbruiken en de daar aan te koppelen discussie betreffende enige beroepsethiek, het meest storende zijn de interpretatie en de conclusies van de heer Derksen op basis van deze feitelijkheden.

De hiërarchie binnen de directie van Feyenoord is duidelijk, en ondergetekende heeft geen enkel argument c.q. behoefte hier enige verandering in te brengen. Kreten als Leo Beenhakker is de baas bij Feyenoord en dergelijke suggereren een machtsstrijd binnen de directie waarvan absoluut geen sprake is. Het directie team, let op het woord team, heeft uitsluitend als gezamenlijke doelstelling Feyenoord zowel sportief als financieel weer terug te brengen op een nationaal en internationaal niveau, waar deze club gezien zijn historie behoort te zijn en waar de fantastische achterban van deze club recht op heeft.

De rol van ondergetekende bestaat slechts uit het leveren van technische adviezen om behulpzaam te zijn bij het bereiken van deze doelstelling.

Rotterdam, 28 augustus 2009.
Leo Beenhakker,

Adviseur technische zaken.
Wij zijn niet gevoelig voor de branie verklaring van Dhr.D. Er kwam weer niks niks van terecht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door Boudewijn --
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:19   quote  deeplink  
Toch zie ik Leo graag de rol van Knudde overnemen
kamper
 kamper - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:21   quote  deeplink  
derksen met die fabeltjes van hem
hy kyk nog zkers oude videobanden van de
fabeltjeskrant
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 28 augustus 2009 - 17:23   quote  deeplink  
heb de tekst in de beginpost even toegevoegd
derq
 derq - vrijdag 28 augustus 2009 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 17:19 schreef Feijenoord1908 het volgende:
Toch zie ik Leo graag de rol van Knudde overnemen
ik ook
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 17:21 schreef kamper het volgende:
derksen met die fabeltjes van hem
hy kyk nog zkers oude videobanden van de
fabeltjeskrant
Leo geeft aan dat derksen toch wel grotendeels gelijk heeft...
Patrick078
 Patrick078 - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:33   quote  deeplink  
Derksen had toch ook gelijk,.. Het was Feyenoord dat samen met de inversteerder (en VVV?) er niet uit zouden komen voor vandaag.

Helaas..
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:36   quote  deeplink  
iederreen heeft hier een hekel aan snorremans en die rooie takke trol, maar toch kijkt iederéén er na en laat zich door die parvenue opfokken. Schiet mij maar lek....
Phyxsius
 Phyxsius - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 20:33 schreef Patrick078 het volgende:
Derksen had toch ook gelijk,.. Het was Feyenoord dat samen met de inversteerder (en VVV?) er niet uit zouden komen voor vandaag.

Helaas..
Dit gaat niet over de Honda situatie
Dit gaat over de financiële troep bij ons cluppie
En de machtsverhoudingen intern
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 20:36 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Dit gaat niet over de Honda situatie
Dit gaat over de financiële troep bij ons cluppie
En de machtsverhoudingen intern
precies! net als bij de selectie door te emmeren over de gewijzigde rol van b.v. Makaay. Ze kunnen het niet verkroppen dat er 24(ofzo) man samen voor gaan om het afgelopen seizoen uit te wissen, en er een mooi voetbal jaar van te maken.
bram
 bram - vrijdag 28 augustus 2009 - 20:44   quote  deeplink  
klasse leo
antoniorijen
 antoniorijen - vrijdag 28 augustus 2009 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 20:44 schreef bram het volgende:
klasse leo
Ja alleen klasse van Leo dat ie zijn telefoon 'per ongeluk' aanzet met aan de andere kant Derksen dat is een schoonheids foutje. Is toch wel leuk voor elke journalist lijkt me!!
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 29 augustus 2009 - 01:45   quote  deeplink  
Maar belangrijker (ik zit nu de uitzending te kijken via rtl gemist) is dat blijkbaar Leo toch wel de baas aan het spelen is en Gudde niet veel in te brengen heeft.
Red
 Red - zaterdag 29 augustus 2009 - 04:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 23:19 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ja alleen klasse van Leo dat ie zijn telefoon 'per ongeluk' aanzet met aan de andere kant Derksen dat is een schoonheids foutje. Is toch wel leuk voor elke journalist lijkt me!!
Heb ik iets gemist of komt dit ook van je neefje? ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door Red --
derq
 derq - zaterdag 29 augustus 2009 - 06:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 - 23:19 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

Ja alleen klasse van Leo dat ie zijn telefoon 'per ongeluk' aanzet met aan de andere kant Derksen dat is een schoonheids foutje. Is toch wel leuk voor elke journalist lijkt me!!
beenhakker is een en al schoonheid. sinds hij weer bij ajax vertrokken is, is het daar ook een grote puinhoop, alleen weten ze het (bij gebrek aan figuren zoals antoniorijen + zijn neefje uit maastricht) beter te camoufleren allemaal.
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 29 augustus 2009 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 06:30 schreef derq het volgende:

[..]

beenhakker is een en al schoonheid. sinds hij weer bij ajax vertrokken is, is het daar ook een grote puinhoop, alleen weten ze het (bij gebrek aan figuren zoals antoniorijen + zijn neefje uit maastricht) beter te camoufleren allemaal.
ach zielig figuur, het is toch gebeurt! Kan ik niks aan doen dat jij niet tegen de waarheid kan. En Leo is absoluut de juiste man op de juiste plek. Maar je telefoon aan laten staan tijdens een vergadering zodat die lulhannes van een Derksen lekker mee kan luisteren is toch om te lachen ...................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 29 augustus 2009 - 08:36   quote  deeplink  
Kauwgompie Antonio???



-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door Leon FR1908 --
Rovert
 Rovert - zaterdag 29 augustus 2009 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 08:36 schreef Leon FR1908 het volgende:
Kauwgompie Antonio???

[ filmpje ]
:-)
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 29 augustus 2009 - 11:24   quote  deeplink  
Ik las net wat Antonio bedoelde
Ik snapte het gister ook niet
Maar las net een berichtwaar in Johan Derksen verklaarde hoe hij aan de informatie kwam
Hij werd gebeld door Leo, die hem in zijn contacten lijst heeft staan
Hij heeft een paar keer zijn naam geneoemd zonder dat er een reactie kwam
En even later hoorde hij Leo met Eric praten
Dat heeft hij toen afeluisterd en daar heeft hij conclusies uit getrokken
Hij heeft dit ook bij Feyenoord gemeld zodat er niet onnodig de angst van een lek kwam

Dus zoals het lijkt heeft Leo onbewust Johan gebeld en Johan heetf meegeluisterd
Heel vervelend, maar dat is alles
antoniorijen
 antoniorijen - zaterdag 29 augustus 2009 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 11:24 schreef Phyxsius het volgende:
Ik las net wat Antonio bedoelde
Ik snapte het gister ook niet
Maar las net een berichtwaar in Johan Derksen verklaarde hoe hij aan de informatie kwam
Hij werd gebeld door Leo, die hem in zijn contacten lijst heeft staan
Hij heeft een paar keer zijn naam geneoemd zonder dat er een reactie kwam
En even later hoorde hij Leo met Eric praten
Dat heeft hij toen afeluisterd en daar heeft hij conclusies uit getrokken
Hij heeft dit ook bij Feyenoord gemeld zodat er niet onnodig de angst van een lek kwam

Dus zoals het lijkt heeft Leo onbewust Johan gebeld en Johan heetf meegeluisterd
Heel vervelend, maar dat is alles
Fijn dat feyenoord en derksen dit snel hebben opgehelderd!!
dennie
 dennie - zaterdag 29 augustus 2009 - 16:56   quote  deeplink  
Het probleem van Derksen vind ik altijd dat hij uit een verhaal dat hij gehoord heeft de gekste conclusies trekt zoals Beenhakker is de baas van Feyenoord omdat hij Gudde heeft gezegt dat ie z'n bek moet houden.. ik weet altijd zelf wel wat ik wel of niet van die man moet geloven ik heb toch vrij vaak het id bij die man van wat lul je nou allemaal hoe kan je die conclusie nou weer trekken uit zo'n verhaal tis vaak een btje vergezocht..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door dennie --
Ron2010
 Ron2010 - zaterdag 29 augustus 2009 - 17:14   quote  deeplink  
altijd al gedacht dat derksen een communistische aivder was...... lol.......
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 29 augustus 2009 - 19:10   quote  deeplink  
Derksen is de man

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5997
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Verklaring Leo Beenhakker









0.0062491