|
|
PETER111
|
|
|
Cvitanich zette in Bratislava krabbel voor transfer'
Martin Jol wil Dario Cvitanich helemaal niet laten gaan maar in Argentinië beweert men sinds enkele uren dat de overgang van de aanvaller van Ajax naar San Lorenzo de Almagro op een haar na rond is. De club van coach Diego Simeone huurt de aanvaller naar verluidt dit seizoen van de Amsterdammers, met optie tot koop.
Volgens Argentijnse media heeft Cvitanich donderdag in Bratislava, waar Ajax de return van de Play-Offs van de Europa League afwerkte, zijn fiat gegeven aan een tijdelijke terugkeer naar Argentinië. Het ligt in de planning dat de aanvaller zaterdag of zondag naar Zuid-Amerika zal afreizen om zich bij zijn nieuwe club te melden.
Bestuurslid Marcelo Tinelli beweert dat de onderhandelingen met Ajax zich in een vergevorderd stadium bevinden. "Er moeten nog enkele details worden besproken", vertelde Tinelli aan de televisiezender TyC. "Zo is het nog onduidelijk of er in euro's of dollars zal worden betaald. Hij zal zaterdag of zondag een vliegtuig pakken."
Cvitanich moet bij de manschappen van Simeone de opvolger worden van Gonzalo Bergessio, die afgelopen week een meerjarig contract bij Saint-Étienne tekende. De 25-jarige Cvitanich is bezig aan zijn tweede seizoen in Nederland. Mede door fysiek malheur kwam hij vorig seizoen maar tot achttien wedstrijden (negen doelpunten).
Bron: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=85032
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door PETER111 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
snap verhuren niet helemaal, ik zou hem graag een echte kans zien krijgen, maar als ie dan weg gaat lijkt me dan toch wel gewoon verkopen want als je hem verhuurd en hij presteerd daar niet staat hij volgend seizoen gewoon weer op onze loonlijst..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door remco k -- |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Als het zo is, dan ben ik benieuwd wie de nieuwe spits wordt. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Mijn gevoel heeft me niet in de steek gelaten. |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Blijf het zonde vinden. Met ene beetje meer vertrouwen wordt het DE spits die Ajax zoekt. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
is helaas ook geen optie voor feyenoord |
|
|
|
|
Stefanovic
|
|
|
Doodzonde!!!
Hij heeft nooit een echte kans gekregen. Al vind ik hem geen echte spits maar meer een rommelaar net als suarez. Dario en Suarez als koppel voorin zie ik niet zitten. Ik zie hem liever om een echte spits heen spelen, dan komt hij veel beter tot zijn recht.
Her en der lees ik dat men vind dat hij alleen tegen laagvliegers scoort... Gelukkig maar, want de rest doet het niet. Kijk maar naar afgelopen zondag tegen Sparta.... |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Zo zonde dat een speler met potentie zo makkelijk wordt verhuurd. Dit kan overigens alleen maar betekenen dat Ajax ook al in vergevorderd stadium is met een vervanger anders lijkt het mij dat Ajax dit niet zomaar zou doen.
PS: Mocht het verhaal overigens waar wezen natuurlijk, want Ajax heeft het nog niet bevestigd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door amsterdammer113 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Jongens zonde of niet, we moeten verder, WIE ? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Vindt het goede optie hij krijgt nu de kans niet.. is namelijk ook niet egt makkelijk in scoren dus laat hem maar weer vertrouwen krijgen in het buitenland verhuren is helemaal niet zo slecht.. |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Kijk ik lees alleen maar over verhuren en niemand over verkopen en er moet eerst verkocht worden voor we iets kunnen kopen. Jongens ik hoop het ook dan is er misschien iets mogelijk maar we moeten wachten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee is niks over gezegt simon ajax hoeft niks te verkopen maar moet zorgen dat salarissen op het salaris potje verdwijnen dus verhuren is dus de helft van salaris ajax en helft salaris andere club maximaal voor ajax.. nou helft van salaris geld kwijt aan speler maar je hebt hem wel weer volgend seizoen jol kan niet elke speler 100% goed gebruiken en zien daar is egt een jaar voor nodig om elke speler op een rijtje te hebben.. dus verhuur is ook afkomen van salaris en dan zou je een speler kunnen kopen.. |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Ja dat weet ik daar heb je ook gelijk in maar denk je dat je zoveel verhuurt dat je er Honda en misschien Alves of husseklep voor kan kopen dat is wat ik bedoel want ook die willen salaris. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja maar je zou dan wel een plek kunnen hebben voor salaris van een van die sspelers of een andere natuurlijk.. hoeft niet persee die te zijn.. maar als je ze verhuurt kan je ze ook beter bekijken en als cvitanisch het dan dit jaar niet goed doet hoef je hem ook niet terug te vragen en kan je hem verkopen.. want met 32 spelers als ik het goed zeg, heb je wel 6 ogen nodig om alles bij te houden...
Natuurlijk je kan er ook beter een aantal veerkopen maar cvitanisch is niet afgeschrevn en nou ja oleguer verhuren is natuurlijk belagelijk maar verkopen is eigenlijk enige optie als je hem kwijt wil.. zo moet je zien spelers speel tijd te geven natuurlijk..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 augustus 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Ja ik weet dat je gelijk heb maar ik praat nu over de drie dagen die we nog hebben omdat voor elkaar teboksen,de spelers die mogen worden verhuurt of verkocht moeten wel willen en of wel een club vinden. Ik heb zelf zoiets van waarom een jonge speler halen als je bijvoorbeeld Bodul heb die ook jong is heeft al een salaris en kan ook scoren.En zo zijn er nog meer.
Ik lees trouwen net weer dat hij is verhuurt dus dat is één.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door simon171 -- |
|
|
|
|
Spren
|
|
|
wacht toch lekker af, ajax zal vast wel wat achter de hand hebben. Zo niet dan moeten we inderdaad gewoon verder. Eigen jeugd krijgt zo ook weer wat meer de kans om wat te bereiken (of iig het idee dat er een kans ligt). |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja simon hij is bijna verhuurt he.. maar er moet iemand komen die goed is maar leeftijd maakt op dit moment geloof ik niet veel uit er moet een speler komen.. maak niet uit bij verdedigeing een soort stam of douglas en middeveld soort sneijder of van der vaart en aanvaller soort huntelaar of kanu ofzo.. maar die vindt ajax niet in 3 dagen en ook niet zomaar in 3 maanden.. dat komt vanzelf.. honda is goed maar blijft nu wel bij vvv nog.. Dan alves is ook goed maar komt niet waarschijnlijk.. op de verdediging heb ik weinig gehoort en verwacht dat jol daar gaat zoeken want hoe slecht we ook scoren t is wel een luxe.. |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
of freakie ze zijn er achter de schermen mee bezig en hebben we er alleen nog niks van gehoord jol zei laatst dat ze naast alves nog een ijzer in het vuur hebben dus wie weet nog 80 uur te gaan |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Ach ik denk heel eerlijk gezegt wel dat we het nu ook wel redden de spanning rond de transferperiode is natuurlijk altijd wat meer aanwezig. Ik denk eerlijk gezegt dat het volgende week wel veel beter gaat. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja dat kan zeker martymcfly.. dat kan niet anders denk ik.. want jol zou het niet leuk vinden als de zeeuw en atouba en verhoeven zijn versterkingen alleen zijn aankopen mogen zijn.. en simon is wel waar want suarez was die wedstrijd niet zo in form als hij nou wel in form is winnen we dan wel.. maar das juist het punt ajax moet er een speler bij hebben.. 1 speler halen of verdediging of middeveld(aanvalend) of aanvaller is allemaal een versterking.. Jol weet inderdaad zelf wel wat hij doet en hoe.. |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Ja ben ik met je eens en dat roep ik ook steeds maar geen paniek aankopen Bodul kan ook scoren en is al betaald. Krijgt geen kans vindt ik jammer. Kun je tot de winter kijken wat er tehalen valt. Waarom wel een speler van buiten af halen moet wel passen in het elftal anders balen we weer dat er een bankzitter bij is. En inderdaad Jol weet heus wel wat hij doet. |
|
|
|