BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX moet op zoek naar een echte nummer 10!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
stefano31
 stefano31 - vrijdag 04 september 2009 - 08:53   quote  deeplink  
Hoi allen ,
Ajax moet een type cocu kopen op het middenveld,iemand die het elftal kan sturen.
verder wel een goed team.
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 04 september 2009 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 08:53 schreef stefano31 het volgende:
Hoi allen ,
Ajax moet een type cocu kopen op het middenveld,iemand die het elftal kan sturen.
verder wel een goed team.
Ook types als Cocu zijn zeer zeldzaam. En als ze er zijn, staan meteen clubs als Madrid en chelsea op de stoep, want ze zijn niet te betalen. Misschien dat Donald op termijn deze rol kan vervullen
alibabba
 alibabba - vrijdag 04 september 2009 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2009 - 08:31 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:

[..]

Rob hierin heb je gelijk, alleen spelers als Limanen zijn zeer zeldzaam. Opleiden is de enige remedie. Heb je zo'n speler niet moet je, mijn inziens, een ander systeem spelen.
4 middenvelders, waarvan er 1 is die het verdedigende werk van de nr. 10 op zich neemt.
Bij Milaan doet Gatusso dat ook voor bv. een Seedorf. Of Kerlon dé nr. 10 is die Ajax zoekt is nog afwachten. Ik hoop dat ze met Kerlon een speler hebben die nu vanaf het middenveld kan scoren, want daar ontbrak het nogal aan. Refereerend aan Litmanen, hij was ook een veel scorende middenvelder. Toch heb ik ook nog steeds veel vertrouwen in Aissati.
Alleen met Aissati moet je echt met 4 middenvelders spelen. Laat hem zich maar concentreren op het spelverdelen. Ik heb er wel vertrouwen in dit jaar.
Ben het 100% met je eens!
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2009 - 13:01   quote  deeplink  
ik 99.9%:)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 05 september 2009 - 13:15   quote  deeplink  
Aissatti terug naar de pupillen, wordt nooit een klasbak blijft een juffrouw.
Honda is veel brutaler, kan overigens met de winterstop al naar Chelsea.
Wat zegt Honda: "wachten jullie maar tw ee jaar". Ajax wilt toch zo graag investeren, geld verdienen aan spelers.
Moet je Honda in de winterstop kopen voor 10 miljoen en over 2 jaar voor 30 miljoen of meer verkopen aan Real, Chelsea whatever....Maar goed dat roep ik al zolang, gewoon niet luisteren!
simon171
 simon171 - zaterdag 05 september 2009 - 14:35   quote  deeplink  
Wat negatief zeg dus jij denkt echt dat honda wel 100% voor Ajax gaat.
terwijl er andere berichten zijn dat hij liever naar psv wil en dan weer naar Ajax wat heb je aan zo iemand,ook voor op de bank naast die andere zakken vullers.
Je moeet eerst een stuk of vijf ´a zes middenvelders kwijt Jack en dat duurt nog wel even of Ajax moet ze voor niets wegdoen.
remco k
 remco k - zaterdag 05 september 2009 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2009 - 13:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Aissatti terug naar de pupillen, wordt nooit een klasbak blijft een juffrouw.
Honda is veel brutaler, kan overigens met de winterstop al naar Chelsea.
Wat zegt Honda: "wachten jullie maar tw ee jaar". Ajax wilt toch zo graag investeren, geld verdienen aan spelers.
Moet je Honda in de winterstop kopen voor 10 miljoen en over 2 jaar voor 30 miljoen of meer verkopen aan Real, Chelsea whatever....Maar goed dat roep ik al zolang, gewoon niet luisteren!
Honda tegen de Zeeuw en de Jong vandaag volledig onzichtbaar.
En Chelsea doet nooit geen miskopen??
Honda is goed maar wij hebben hem niet nodig, we hebben Kerlon, Aissatti, de Jong lopen op deze plek, allemaal talenten waarvan van Kerlon wordt verwacht dat het de nieuwe Ronaldinho wordt, als hij echt zo goed is/wordt dan hebben we Honda helemaal niet nodig..
freakie
 freakie - zondag 06 september 2009 - 20:16   quote  deeplink  
remco je heb gelijk maar.. je kan toch niet verwachten van honda met japan met allemaal mindere spelers.. dat hij dan ff 2 doelpunten verzorgt.. alle spelers in nederland zijn allemaal van beter nivo.. soort vvv tegen arsenal verhouding wat ik al eerder had gezegt..
remco k
 remco k - zondag 06 september 2009 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 20:16 schreef freakie het volgende:
remco je heb gelijk maar.. je kan toch niet verwachten van honda met japan met allemaal mindere spelers.. dat hij dan ff 2 doelpunten verzorgt.. alle spelers in nederland zijn allemaal van beter nivo.. soort vvv tegen arsenal verhouding wat ik al eerder had gezegt..
allemaal mindere spelers?? hij is daar niet goed genoeg voor de basis 11, die gekke petrovic zegt het ook al en die heeft daar een paar jaar gevoetbald, Er lopen daar best veel van dat type spelers rond, hij heeft dat zelfs al bij de topclubs in nederland aangegeven alleen achten zij deze spelers niet goed genoeg..
freakie
 freakie - maandag 07 september 2009 - 16:04   quote  deeplink  
Tsja remco.. Als hij nou pas opvalt omdat vvv in de eredivisie speelt en er een hoop heeft in gelegd wil nie zegge dat je gelijk in de basis staat.. kijk maar naar vermeer vorig jaar.. Die heeft ook nog nooit vertrouwen gehad in het nederlands elftal.. waarom? omdat je zekerheid wil hebben.. Je zet namelijk geen spits in een hele wedstrijd als je niet zeker weet of hij belangerijk is en er gelijk staat.. Das bij club teams anders.. daar kies je op momenten.. Maar welke speler bij japan vindt jij nou het zelfde soort als honda.. En anders zoek de lijst van spelers van japan eens op zet daar de clubs bij en doe dat ook bij nederland.. Je kan in de 1tje niet een wedstrijd beslissen als de wedstrijd gelijkwaardig is wel maa anders niet.. Honda moet namelijk niet elke keer heel ver terug moeten zakken..
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 september 2009 - 10:49   quote  deeplink  
honda was voor vorig jaar helemaal niks... en met andere woorden hij wil over 2 jaar alweer weg.. ff 2 jaar opvallen en dan zakken agan vullen.. zoon speler is niet ajax waardig.. die denkt niet in belang van het team maar alleen aan zijn eigen..
bla bla bla
 bla bla bla - woensdag 09 september 2009 - 11:05   quote  deeplink  
ik kan weinig spelers noemen die wel in het belang van het team denken noem er maar eens 1 want iedere top speler wil op ten duur een stapje hoger spelen.
freakie
 freakie - woensdag 09 september 2009 - 12:03   quote  deeplink  
nummer10 slaat natuurlijk nergens op... Want dan had honda wel een arbitrage zaak aangespannen maar speelt nu bij vvv..
bambino
 bambino - woensdag 09 september 2009 - 12:12   quote  deeplink  
waarom focusse jullie allemaal op honda buiten honda zijn er nog leukere spelers kijk maar in belgie naar defour of bousaffa haal 1 van die 2 en je hebt een mooie nummer 10
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 september 2009 - 12:28   quote  deeplink  
waarom.. we hebben aissati dejong en kerlon...
robs
 robs - woensdag 09 september 2009 - 13:08   quote  deeplink  
Mee eens, als je het met dit materiaal moet doen kun je Assiati alleen opstellen met Gabri, Enoh en De Zeeuw om zich heen, maar dan moet ie wel enorm uitblinken
robs
 robs - woensdag 09 september 2009 - 13:09   quote  deeplink  
Honda blijft de beste optie, als je zegt dat Honda vorig jaar niks was dan heb je geen wedstrijd van VVV gezien, die jongen was eenzame klasse en hij alleen maakte VVV kampioen
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 september 2009 - 13:38   quote  deeplink  
bullshit een team bestaat uit 11 man.. bij VVV was hij uitblinker maar thats it.. maar je snapt niet wat ik bedoel.. vorig begon hij pas goed te voetballen. die jaren ervoor was hij simpel weg te slecht (ook in de ogen van PSV toen de tijd) en heeft VVV hem opgepikt.. en blijkt nu een redelijke voetballer te zijn.. maar kan je nu al vertellen dat hij bij beetje verdediger niks is..
freakie
 freakie - woensdag 09 september 2009 - 15:19   quote  deeplink  
nummer10 maar hij moet ook niet helemaal gaan verdedigen moet aisattie ook niet.. sneijder ook niet en afellay is op zijn best in de aanval.. En digen die ik heb gezien in verdedigend opzicht zijn niet slecht maar daarom ook nummer10 en niet centrale verdediger.. En dat psv naar honda kijk zegt wel wat vindt je niet? dan moet hij toch goed bevonden zijn.. dus is falen van scouten..
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 september 2009 - 10:45   quote  deeplink  
hij was aangeboden bij psv. en verdedigen bedoel ik niet dat hij moet verdedigen maar als je een goeie man op Honda zet dat hij dan weinig heeft in te brengen.. hoevaak is hij langs van de wiel gekomen met Japan ? hij probeerde het wel maar kwam er gewoon niet voorbij..
freakie
 freakie - donderdag 10 september 2009 - 11:05   quote  deeplink  
nee komt ook omdat hij 1 niet op zijn positie stond.. En dat hij nou op meerdere betere spelers speelt en dat de medespelers eigenlijk alleen in japan spelen.. Dus is wel zo dat het voor honda nog moeilijker is... en hij ook weinig interlands heeft gespeeld dus vindt een interland niet egt een meetpunt...
jef24
 jef24 - vrijdag 11 september 2009 - 04:32   quote  deeplink  
een goede nummer 10 lijkt me op dit moment niet het probleem. aisatti valt wel beetje tegen toch denk ik dat hij de ideale nummer 10 kan worden. met siem nog achter de hand. een goede sterke spits lijkt me beter. pantelic gaat het wel goed denk ik. een verdediger die goed kan opbouwen en doorschuiven (vertonghen) die kan echt punten binnen halen voor ajax. rommedahl eruit scheelt ook heel erg. suarez lekker op rechts. blok met de zeeuw en donald of de zeeuw en enoh. de tijd die mickey krijgt lijkt wel langzaam op te gaan....
freakie
 freakie - vrijdag 11 september 2009 - 05:44   quote  deeplink  
denk dat aisattie inderdaad goede nummer 10 maar geen sneijder en daar blijven veel ajax suporters nog in hangen.. Maar denk dat de jong gaat komen..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 september 2009 - 09:46   quote  deeplink  
we vergeten Kerlon jongens... :) en de tijd wat mickey krijgt lijkt op te gaan ? wat is dat nu weer voor een onzin... denk dat Pantelic en Sulejmani het erg goed gaan doen.. bij herenveen had mickey Pranjic als een soort vaderfiguur en blonk uit.. nu heeft hij pantelic.. let nu maar op mickey komt eraan !
robs
 robs - vrijdag 11 september 2009 - 13:38   quote  deeplink  
Als Kerlon tegenvalt en Aissati dat ook blijft doen en we in de winterstop derde of vierde staan, dan komt de verlosser alsnog, let maar op: KEISUKE HONDA echt jongens, deze speler is fenomenaal en het aankoopbedrag van 8, 9 miljoen is via merchandising in Japan gemakkelijk terug te verdienen en door te verkopen met winst, let nou maar op...
Als ie naar PSV gaat zou dat een domper zijn
robs
 robs - vrijdag 11 september 2009 - 13:39   quote  deeplink  
hij is nog ujong nummer10, hij is pas 20, in de jaren ervoor was hij daarom nog niet opgepit, te jong nog toen
freakie
 freakie - vrijdag 11 september 2009 - 13:45   quote  deeplink  
Nummer10 denk ook dat kerlon goed is.. maar probleem bij hem.. waarom verhuurt inter hem met optie tot koop?... Als kerlon egt zoon goede speler is dan verhuur je hem.. maar niet optie tot koop.. en nou ja over mickey die komt er zeker wel... Maar je moet hem tijd geven.. en niet in de basis laten beginnen.. Hij moet in 1 half uur erg goed gaan spelen dan begint hij ook zijn zelfvertouwen weer te krijgen en dan kan hij gaan bouwen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2009 door freakie --
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 september 2009 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 13:45 schreef freakie het volgende:
Nummer10 denk ook dat kerlon goed is.. maar probleem bij hem.. waarom verhuurt inter hem met optie tot koop?... Als kerlon egt zoon goede speler is dan verhuur je hem.. maar niet optie tot koop.. en nou ja over mickey die komt er zeker wel... Maar je moet hem tijd geven.. en niet in de basis laten beginnen.. Hij moet in 1 half uur erg goed gaan spelen dan begint hij ook zijn zelfvertouwen weer te krijgen en dan kan hij gaan bouwen..
Inter had een maximaal niet EU spelers overschreden.. en ik denk dat het geld wat Ajax van inter zou krijgen (tranfer sneijder) er iets mee te maken heeft
nummer10
 nummer10 - vrijdag 11 september 2009 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 13:39 schreef robs het volgende:
hij is nog ujong nummer10, hij is pas 20, in de jaren ervoor was hij daarom nog niet opgepit, te jong nog toen
je bent wel verliefd op honda of niet... maar je informatie is ONJUIST ! als je zoon fan van hem bent waarom weet je dan zijn leeftijd niet ? honda is geen 20 kerel hij is 23 ! tjonge jonge wat een kenner ben jij zeg...

Voornaam: Keisuke; Achternaam: Honda; Nationaliteit: Japan; Geboortedatum: 13 juni 1986; Leeftijd: 23; Geboorteland: Japan; Positie: Midfielder

PS wat heb je toch met verkoop van shirtjes enzo man ga toch weg. je begint me de keel uti te hangen met je honda.. leer er mee leven hij is er niet KLAAR !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 september 2009 door nummer10 --
freakie
 freakie - vrijdag 11 september 2009 - 14:31   quote  deeplink  
goed gezegt nummer10.. en uu oke dat wist ik niet over inter.. Mijn broer is psver maar vroeg zich dat af.. maar bij optie tot koop is er toch gewoon bedrag vast gesteld.. en niet dat ajax alleen de het eerste recht heeft op kerlon?..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 september 2009 - 16:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Honda tegen de Zeeuw en de Jong vandaag volledig onzichtbaar.
En Chelsea doet nooit geen miskopen??
Honda is goed maar wij hebben hem niet nodig, we hebben Kerlon, Aissatti, de Jong lopen op deze plek, allemaal talenten waarvan van Kerlon wordt verwacht dat het de nieuwe Ronaldinho wordt, als hij echt zo goed is/wordt dan hebben we Honda helemaal niet nodig..
chelsea en madrid zijn de broedplaatsen van misaankopen.
laat ze maar eerst een prijs pakken!

verder is honda niet top.
gewoon een leuke speler die boven het gemiddelde van VVV uitsteekt.
die bij ajax bezwijkt als nummer zoveel!
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2009 - 22:53 schreef remco k het volgende:

[..]

allemaal mindere spelers?? hij is daar niet goed genoeg voor de basis 11, die gekke petrovic zegt het ook al en die heeft daar een paar jaar gevoetbald, Er lopen daar best veel van dat type spelers rond, hij heeft dat zelfs al bij de topclubs in nederland aangegeven alleen achten zij deze spelers niet goed genoeg..
:)klopt
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 13:09 schreef robs het volgende:
Honda blijft de beste optie, als je zegt dat Honda vorig jaar niks was dan heb je geen wedstrijd van VVV gezien, die jongen was eenzame klasse en hij alleen maakte VVV kampioen
lol!!!
ja VVV kampioen gemaakt met nog 10 gasten!
en daarnaast in de Jupiler competitie.
doe f normaal zeg! wanneer stop je eens. jij staat voor wanbeleid
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 september 2009 - 13:38 schreef robs het volgende:
Als Kerlon tegenvalt en Aissati dat ook blijft doen en we in de winterstop derde of vierde staan, dan komt de verlosser alsnog, let maar op: KEISUKE HONDA echt jongens, deze speler is fenomenaal en het aankoopbedrag van 8, 9 miljoen is via merchandising in Japan gemakkelijk terug te verdienen en door te verkopen met winst, let nou maar op...
Als ie naar PSV gaat zou dat een domper zijn
kom dan kopen we jou, zijn we van het probleem af!
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Krunk honda deed het nou weer goed bij vvv is egt niet zomaar een speler die boven het gemiddelde uitkomt.. bij aannamens is te zien dat dat zeker niet iedere speler kan en vrijetrappen ligge aan zijn kwaliteit..
AFCajax
 AFCajax - maandag 14 september 2009 - 18:49   quote  deeplink  
Honda goeie speler

maar we missen hem niet bij Ajax we hebben al zoveel
kwalitatief goeie spelers we kunnen niet door blijven gaan
met aankopen doen waarom 10miljoen betalen als we al een
hele sterke selectie hebben

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2009 door AFCajax --
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:03   quote  deeplink  
Nee das wel waar maar honda is een erg goede speler.. maar moeten het met deze spelers doen.. dat vindt ik ook..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 18:41 schreef freakie het volgende:
Krunk honda deed het nou weer goed bij vvv is egt niet zomaar een speler die boven het gemiddelde uitkomt.. bij aannamens is te zien dat dat zeker niet iedere speler kan en vrijetrappen ligge aan zijn kwaliteit..
zoals ik al zei, hij doet het leuk en redelijk.
maar dat mensen hem aanbevelen voor 10mil. en daarnaast al beter kunnen vinden dan de zeeuw en aissati is showbizz!!!!

verder is geheel onbekend of honda wel bij een topclub doorbreekt.
straks is hij wielaert2.
of gewoon een leuke speler voor in de rotatie.
aissati word wakker, en je merkt dat ook op het veld.
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:10   quote  deeplink  
Ja maar is dat wakkerworden? of is dat door het rotatie systeem van jol? denk het 2e.. maar aisattie en de jong moeten het doen als je honda zou kunnen halen voor 5 mil ofzo is het prima.. maar 10 is veel te veel.. en een wielaert2 kan je nooit tegenhouden krunk t kan altijd bij elke speler..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 september 2009 door freakie --
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:12   quote  deeplink  
zeker het 2e. ik doelde meer op het idee dat hij ondanks de ramadan toch wat heeft neergezet.
en eigenlijk wekelijks beter word. dat is van sulejmani nog onbekend.
daarom juist, om wielaert situaties te ontlopen geen paniekaankopen erbij halen.
honda voegt op dit moment niks toe, gezien het niet een positie is die noodlijdend is bij ons.
er lopen al 4 spelers teveel rond.
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:14   quote  deeplink  
Ja klopt maar honda heeft wel andere soort kwaliteiten.. Maar hij is nu niet nodig en hij is niet bij ajax klaar..:P
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:31   quote  deeplink  
geen van zijn kwaliteiten komen wij tekort nu.
dus is hij overbodig, en geef ik geen cent uit.
freakie
 freakie - maandag 14 september 2009 - 19:41   quote  deeplink  
Ja zeker waar ook goede keus om kerlon te halen want ajax heeft tijd om te kijken of kerlon goed is en dan koopt ajax hem of niet.. dus zoveel haast is er niet met kerlon..
Krunk
 Krunk - maandag 14 september 2009 - 19:42   quote  deeplink  
daarom zeg ik ook, niet te snel brengen.
en we kunnen altijd kerlon betrekken in een deal.
remco k
 remco k - maandag 14 september 2009 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 september 2009 - 10:49 schreef nummer10 het volgende:
honda was voor vorig jaar helemaal niks... en met andere woorden hij wil over 2 jaar alweer weg.. ff 2 jaar opvallen en dan zakken agan vullen.. zoon speler is niet ajax waardig.. die denkt niet in belang van het team maar alleen aan zijn eigen..
Honda was vorig jaar helemaal niks?? duidelijk dat jij nog nooit een wedstrijd hebt gezien in de Jupiler
robs
 robs - dinsdag 15 september 2009 - 00:16   quote  deeplink  
Honda was en is een absolute topspeler, eerst en vooral vorig jaqar en nu ook, kijk naar de topscorerslijst, het is dat hij 2 man bij zich krijgt sinds de wedstrijd tegen PSV, die goal van hem gezien tegen Utrecht? En al zijn vrije trappen. Remco en Freakie zijn de enige die dit wel zien, zo'n Krunk en Nummer 10 daar heb je echt niks aan, aan die nietszeggende meningen van non-kenners
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 september 2009 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 september 2009 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Honda was vorig jaar helemaal niks?? duidelijk dat jij nog nooit een wedstrijd hebt gezien in de Jupiler
dat jaar daarvoor bedoel ik...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 15 september 2009 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 - 00:16 schreef robs het volgende:
Honda was en is een absolute topspeler, eerst en vooral vorig jaqar en nu ook, kijk naar de topscorerslijst, het is dat hij 2 man bij zich krijgt sinds de wedstrijd tegen PSV, die goal van hem gezien tegen Utrecht? En al zijn vrije trappen. Remco en Freakie zijn de enige die dit wel zien, zo'n Krunk en Nummer 10 daar heb je echt niks aan, aan die nietszeggende meningen van non-kenners
wie is er hier nu een non kenner ? je wist de leeftijd niet eens... mafkees
robs
 robs - dinsdag 15 september 2009 - 13:52   quote  deeplink  
Niet eens? Ik conentreer me op hoe iemand speelt, leeftijd is bijzaak, hij is inderdaad 23, dus? Vorig jaar 16 goals, nu al 5 op het hoogste niveau. Ik kan jou niet serieus nemen nummer 10. Kijk maar eens wat een andere kenner Remco zegt. Aissati is niks, zie je dat dan niet? Honda kan overal op het middenveld spelen, schiet vrije trappen erin en wordt een topspeler, Chelsea wil hem niet voor niets hebben...
Thomas
 Thomas - dinsdag 15 september 2009 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 september 2009 - 13:52 schreef robs het volgende:
Niet eens? Ik conentreer me op hoe iemand speelt, leeftijd is bijzaak, hij is inderdaad 23, dus? Vorig jaar 16 goals, nu al 5 op het hoogste niveau. Ik kan jou niet serieus nemen nummer 10. Kijk maar eens wat een andere kenner Remco zegt. Aissati is niks, zie je dat dan niet? Honda kan overal op het middenveld spelen, schiet vrije trappen erin en wordt een topspeler, Chelsea wil hem niet voor niets hebben...
Chelsea wilde wel meer spelers hebben. Laat ik als voorbeeld Ben Sahar nemen, ooit het grote talent, maar zelfs bij de Graafschap liet hij het niet echt zien... Ook grote clubs maken fouten ;)

Wil niet zeggen dat Honda geen goede kan worden, het is alleen de vraag hoe hij kan spelen wanneer er meer druk bij komt kijken en er meer en meer op hem gelet wordt. Bij VVV krijgt hij meer ruimte, juist omdat de tegenstander zelf komt. Speelt zo'n gozer bij Ajax/Feyenoord/PSV/Chelsea, dan graven tegenstanders zich meer en meer in, de ruimtes worden beperkter. En ook dan moet hij het laten zien. OF hij het laat zien of niet, daar kan ik niet over oordelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 september 2009 door Thomas --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5967
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AJAX moet op zoek naar een echte nummer 10!

0.0068888