|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik vind beide gewoon goed En Loovens is op het moment sowieso beter dan Ooijer Vlaar moet nog wat meer spelen Maar wat hij nu laat zien is ook gewoon beter dan wat Ooijer laat zien
Kan iemand mij trouwens vertelle welke verdedigers er allemaal zijn geselecteerd? |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Verdediging: Edson Braafheid (Bayern München), Giovanni van Bronckhorst (Feyenoord), Glenn Loovens (Celtic), Joris Mathijsen (Hamburger SV), John Heitinga (Atlético Madrid), André Ooijer (PSV), Gregory van der Wiel (Ajax)
a.u.b man |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Dank je Hoe zit het met Boulahrouz? Is die weer geblesseerd of is hij gewoon niet geselecteerd? Ik vind hem persoonlijk beter dan Ooijer Ik denk dat Ooijer het WK kan vergeten in 2010 Ik denk dat Vlaar er dan bij is En Boulahrouz maakt ook wel een kans als hij een seizoen fit blijft Ooijer is in mijn ogen afhankelijk van blessures van anderen Als Vlaar en Boulahrouz het hele seizoen spelen zie ik zij kansen somber in |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Onze verdediging is erg zwak, precies de reden waarom we wel eens geen wereldkampioen kunnen gaan worden. Er zit geen topper tussen in de verdediging en daarmee is het onze enige kwetsbare linie. En donder nou eens op met ooijer en het liefst ook mathijsen ... Vlaar in Oranje!! |
|
|
|
|
Marioscenario
|
|
|
Glenn Loovens met Ron Vlaar (na wat meer wedstrijdritme), geen onaardige centrale verdediging. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 - 11:39 schreef Phyxsius het volgende:Dank je Hoe zit het met Boulahrouz? Is die weer geblesseerd of is hij gewoon niet geselecteerd? Ik vind hem persoonlijk beter dan Ooijer Ik denk dat Ooijer het WK kan vergeten in 2010 Ik denk dat Vlaar er dan bij is En Boulahrouz maakt ook wel een kans als hij een seizoen fit blijft Ooijer is in mijn ogen afhankelijk van blessures van anderen Als Vlaar en Boulahrouz het hele seizoen spelen zie ik zij kansen somber in is geblesseerd dacht ik. |
|
|
|
|
antoniorijen
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 - 12:24 schreef Marioscenario het volgende:Glenn Loovens met Ron Vlaar (na wat meer wedstrijdritme), geen onaardige centrale verdediging. Ik denk dat Bert toch wel een links- en een rechtspoot in het hart van de defensie wil hebben. |
|
|
|
|
Robbb
|
|
|
Heitinga/Boulahrouz --- Loovens/Ooijer --- Vlaar/Mathijsen --- Gio/Braafheid
Ik vind het nog wel meevallen. V. Persie kwam er niet aan te pas tegen Loovens! En Ooijer is gewoon te oud voor het Nederlands elftal! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 - 12:41 schreef Robbb het volgende:Heitinga/Boulahrouz --- Loovens/Ooijer --- Vlaar/Mathijsen --- Gio/Braafheid Ik vind het nog wel meevallen. V. Persie kwam er niet aan te pas tegen Loovens! En Ooijer is gewoon te oud voor het Nederlands elftal! Als deze er straks allemaal bij zijn wel Rob. Marcelus misschien nog? |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Ooijer is op zijn retour en WK is pas volgend jaar. Beter gaat hij er niet op worden. Bert kan beter Vlaar en/of Loovens meenemen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
En terecht dat v.Marwijk op Ron Vlaar let, maar liever zie ik gee ene speler van ons in Oranje. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Tjaa het is wel duidelijk dat we met deze verdediging het WK niet gaan winnen, als Bert slim is gaat hij in de komende duels gebruik maken van Vlaar, maar ook van Maduro en Loovens om te kijken wat hún potentie is als centrale verdediger, wie weet breken ze dat toernooi wel door als toppers je weet het nooit met jonge spelers die nog niks bewezen hebben.. zou ons gelijk weer 2 stappen beter maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door dennie -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 - 16:33 schreef dennie het volgende:Tjaa het is wel duidelijk dat we met deze verdediging het WK niet gaan winnen, als Bert slim is gaat hij in de komende duels gebruik maken van Vlaar, maar ook van Maduro en Loovens om te kijken wat hún potentie is als centrale verdediger, wie weet breken ze dat toernooi wel door als toppers je weet het nooit met jonge spelers die nog niks bewezen hebben.. zou ons gelijk weer 2 stappen beter maken Ik was Maduro helemaal vergeten Dat is misschien ook een optie Hij is toch basisspeler in Spanje? |
|
|
|
|
Frbloed
|
|
|
Ik zie denk ook Leroy Fer over paar jaar bij oranje spele |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 - 17:24 schreef Phyxsius het volgende:[..] Ik was Maduro helemaal vergeten Dat is misschien ook een optie Hij is toch basisspeler in Spanje? Deed het eind vorig seizoen goed bij Valencia idd. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Vlaar en Fer zijn toekomstige Oranje spelers. |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
denk dat dit een mooie oranje verediging is.
vorm(velthuizen) brama(boulah) - vlaar(marcellis) - loovens(heitinga) - braafheid.
het liefst nog dat dani beetje oranje gevoel krijgt. fer, biseswar, wijnaldum allemaal oranje spelend over 2 a 4 jaar op het ek/wk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door remco1978 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 13:26 schreef remco1978 het volgende:denk dat dit een mooie oranje verediging is. vorm(velthuizen) brama(boulah) - vlaar(marcellis) - loovens(heitinga) - braafheid. het liefst nog dat dani beetje oranje gevoel krijgt. fer, biseswar, wijnaldum allemaal oranje spelend over 2 a 4 jaar op het ek/wk Ondanks dat dit gaat over "Het Nederlands Elftal" (who cares, kost alleen maar blessures). Zou niemand het ook maar in zn hoofd moeten halen om Diwwuk Mawcellis in welke opstelling dan ook te zetten. Die jongen KAN NIKS.
Verder DIE JONGEN HEET FERNANDEZ, Dani was een cokesnuffende neus!
Zo weinig mogelijk Feyenoord oproepen graag Bert, liefst geen. Alvast dank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2009 door Stylzz -- |
|
|
|