|
|
Nerveus
|
|
|
Laten we eerlijk zijn. Alle Ajax minded personen houden al het nieuws in de gaten om te zien of de gewenste versterkingen zijn gescoord. Er is niets dan radio stilte en ons (de supporters) bekruipt het gevoel dat er wel eens niets kan gebeuren. Al het wanbeleid van de laatste jaren wreekt zich het meest op de supporters. Wij weten van niets en hopen weer eens kampioen te worden maar de heren die het moeten doen laten ons in het ongewis. Ik denk dat wij als supporter de belangrijkste personen zijn om een club bestaansrecht te geven. Dit wordt niet onderkend door de bobo's. Ze zeggen het wel maar nemen ons niet serieus.
Ik vindt het zeer vreemd dat trainer Jol pas de laatste twee weken heeft aangegeven wie er mogen vertrekken. Lijkt mij een beetje laat. Ik heb het gevoel dat dit bewust is gedaan om ons later te kunnen vertellen dat er teveel spelers zijn dus versterkingen zijn niet mogelijk.
Hebben jullie het zelfde gevoel?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door Nerveus -- |
|
|
|
|
ted65
|
|
|
Ja ik heb hetzelfde gevoel wij worden weer met een kluitje in het riet gestuurd,dus ik zie geen versterking komen . |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
Ja maar ook weer niet want bij het begin wist die nog niet wie er goed speelde en wie niet |
|
|
|
|
Nerveus
|
|
|
Ja maar Bas. Hij heeft toch ook assistenten die weten wat het niveau van de Ajax selectie is/was. Ik vindt dat het te lang heeft geduurd eer er beslissingen zijn genomen. |
|
|
|
|
martymcfly
|
|
|
onzin neetm de supporters juist heel serieus door niet over 1 nacht ijs te gaan moest eerst goed bekijken wie er wel en niet weg konden opbouwen van een team gaat niet in 9 weken doe jem instens een jaar over |
|
|
|
|
Nerveus
|
|
|
Ik vraag me af hoeveel supporters dat gedult kunnen opbrengen na jaren van teleurstelling. |
|
|
|
|
Wouter Edam
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 - 11:31 schreef martymcfly het volgende:onzin neetm de supporters juist heel serieus door niet over 1 nacht ijs te gaan moest eerst goed bekijken wie er wel en niet weg konden opbouwen van een team gaat niet in 9 weken doe jem instens een jaar over Helemaal mee eens, Waar slaat het op om te zeggen dat wij niet serieus genomen worden? AFCAJAX is gewoon eens niet zoals ieder jaar 'wanhoops'aankopen aan het doen en daar ben ik heel blij mee! Als we nou ff snel Honda, Vennegoor, bennie Mc, alves en de andere geruchten hadden gekocht, waren er zeker 2 à 3 die volgend seizoen weer weg mochten/moesten! Bouwen doe je niet door gelijk je eerste 4 weken als trainer een half elftal te kopen. Volgend jaar hebben we als het goed is veel geld en dan weet Jol precies wie of wat er goed genoeg zijn en waar er een 'echte'versterking nodig is! Neemt niet weg dat we een verdediger en een spits kunnen gebruiken hoor! Geef dit Ajax zn tijd en laat niet na 4 wedstrijden weer de hele club vallen alsof het een zooitje is nu! Dank je wel!
groeten, Wouter. |
|
|
|
|
Wouter Edam
|
|
|
|
|
|
Nerveus
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 - 11:26 schreef Nerveus het volgende:Ja maar Bas. Hij heeft toch ook assistenten die weten wat het niveau van de Ajax selectie is/was. Ik vindt dat het te lang heeft geduurd eer er beslissingen zijn genomen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En volgens mij, werd er bij de aanstelling van Jol direct aangegeven dat er niet voor veel geld spelers gekocht gaan worden, dus nu dan niet gaan lopen zeiken als ajax daar dus gewoon hun woord houd.
Er is voor de duurdere contract spelers zoals Cvitanich en Olequer alleen belangstelling om te huren, en dan willen die clubs maar een kwart of de helft van dat salaris betalen. Dat is dus logisch dat die dan niet weggaan, aangezien ajax dan salaris moet blijven betalen voor spelers die niet meer bij ons spelen..
Voor de 6/7 jeugdspelers die genomineerd zijn voor verhuur geld eigenlijk hetzelfde, ajax heeft wel clubs die ze willen huren, maar die clubs willen van het salaris van 200,000 per jaar maar 50,000 euro betalen. Waarop ajax aangeeft deze spelers dan liever bij Haarlem te stallen, zodat de spelers dan ook makkelijker in de gaten gehouden kunnen worden en eventueel 1a2 keer per week met ajax 1 kunnen meetrainen..
Al met al is ajax goed bezig door geen paniekaankopen te doen( kan nog steeds trouwens) en Bijvoorbeeld de Zeeuw gekocht waar echt goed onderhadeld is.
Oja en welke supporters neemt ajax niet serieus dan?? die 25 op het dit forum die roepen dat honda moet komen. laat me niet lachen man.. |
|
|
|
|
Bas12345
|
|
|
Ja ik geef hem ook de tijd maar sommige aankopen kun je niet te tijd voor nemen EN ajax geeft meestal hunzelf niet de tijd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax heeft honda niet nodig want daar zul je wel weer op doelen, en ajax heeft juist aangegeven, vorig seizoen al met van Basten de trainer de kans te geven te laten bouwen, helaas is van Basten zelf opgestapt, maar Jol gaat zijn kans wel krijgen en zal ook niet snel opstappen, die weet waar hij aan begonnen is en wil gewoon een mooi trucje uithalen met ajax, en dat zal zijn weer terug brengen aan de top, en het feit dat een aantal nepsupporters nu al weer hun onvrede tonen helpt daar echt niet bij hoor!!
En volgens mij bepaald Jol samen met de technische staf wi er bij gaat komen, en gelukkig supporters niet want dan had ajax al lang niet meer bstaan, de helft denkt namelijk alleen maar aan kopen en nog eens kopen. |
|
|
|
|
Nerveus
|
|
|
Ho even, Jol zegt zelf dat er versterking moet komen. Hij was zelfs ontevreden met beloften die zijn gedaan door het bestuur die nu niet meer kunnen. Het gaat er niet om dat er gekocht moet worden. het gaat erom dat Ajax met een mega selectie zit die te weinig kwaliteit heeft. M.i. een probleem dat je niet oplost door 2 weken voor het verstrijken van de transfer periode aan te geven wie er weg mogen. Doe nu niet net of alleen de supporters versterking willen. |
|
|
|
|
robs
|
|
|
Het bestuur faalt. Honda en Alves halen en je pakt die derde ster. Met deze groep lukt het nooit, dat ziet een blind paard ook wel. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Als supporter heb je geen grip op hetgeen wat er binnen ajax speelt! Het enige wat we kunnen doen is om onze club te steunen! De laatste jaren is er met geld gesmeten, in de hoop op herstel! Blijkbaar hebben ze weinig inzicht in hetgeen wat ajax nodig heeft, ik hoop dat de mensen die nu aan het roer zitten dat wel hebben! |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Juist de club steunen daar heb je meer aan dan maar roepen die kopen of die kopen. Een paar jaar terug is de klad er gekomen en daar moeten we uit zien tekomen en niet blijven zeuren en kopen want dan heb je volgend jaar weer last van en gaan we weer zeuren.Laten ook de spelers maar eens hun duur verdiende centjes waarmaken. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
gelukkig bepalen niet wij wie er gekocht word. want dan had ajax nu wel 50 spelers op de bank. en bepaalde spelers mochten vorig seisoen al weg maar doordat meeste clubs hun niet willen of hun niet hetzelfde salaris kan geven wat ajax doet is dat moeilijk. er zijn pas vier wedstrijden gespeeld dus wie zegt dat wij geen kampioen zullen worden. een beetje meer vertrouwen helpt beter dan ze uitfluiten. |
|
|
|
|
Versace1
|
|
|
geef jol de tijd dan moet het goed komen |
|
|
|
|
Per4manc
|
|
|
Wat had je dan verwacht. Even een enquete houden onder de supporters welke spelers ze willen hebben en dan kopen maar? Dat soort domme topics wordt ik nou "nerveus" van. |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Als ze bij barca roepen wij willen suarez dan komt die ,als wij roepen niet laten gaan dan hebben ze oordopjes in en zien ze dollar tekens. En daarna geven ze geld weg aan tweede hands spelers die een vermogen aan salarissen vragen. Bedoelen jullie zoiets. |
|
|
|
|
litmanen 023
|
|
|
Robs... wat een rare naam voor een (blind) paard... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
simon wtf.. barca en ajax vergelijken ooo jong dat kan gewoon niet barca heeft een zwenbad vol goude munten.. ajax moet blij zijn bij t salaris potje dat ze niet moeten gaan bedelen.. en dan dat ajax maar 5 mil heeft voor spelers moet je voorstelle wat je daar voor kunt halen als ronaldo en kaka in deze tijd al voor zoveel geld zijn verkocht.. met 5 mil kan je bijna niks meer.. |
|
|
|
|
Nerveus
|
|
|
Mannen, we schieten het doel van deze discussie voorbij. Natuurlijk hoop ik dat het huidige bestuur heeft geleerd van het mis management uit het verleden maar moeten de supporters dan het geduld opbrengen elk jaar in de hoop dat het nu beter gaat. de supporters moeten betalen om te kunnen genieten van Ajax terwijl de managers vet betaald krijgen voor wan beleid. Mag je dan zeggen dat deze heren ons niet serieus nemen? Ook ik hoop dat de huidige samenstelling het beste met Ajax voor heeft dus ook met ons maar tot nu toe krijgt het positivisme toch weer een knauw. Marco van Basten kreeg in het begin ook veel steun maar achteraf kunnen we toch stellen dat hij er een puinhoop van heeft gemaakt. Deze discussie mag toch een waarschuwing zijn voor het huidige bestuur en wij mogen toch laten weten dat we er zijn? Zachte heelmeester maken stinkende wonden!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 10:34 schreef Nerveus het volgende:Mannen, we schieten het doel van deze discussie voorbij. Natuurlijk hoop ik dat het huidige bestuur heeft geleerd van het mis management uit het verleden maar moeten de supporters dan het geduld opbrengen elk jaar in de hoop dat het nu beter gaat. de supporters moeten betalen om te kunnen genieten van Ajax terwijl de managers vet betaald krijgen voor wan beleid. Mag je dan zeggen dat deze heren ons niet serieus nemen? Ook ik hoop dat de huidige samenstelling het beste met Ajax voor heeft dus ook met ons maar tot nu toe krijgt het positivisme toch weer een knauw. Marco van Basten kreeg in het begin ook veel steun maar achteraf kunnen we toch stellen dat hij er een puinhoop van heeft gemaakt. Deze discussie mag toch een waarschuwing zijn voor het huidige bestuur en wij mogen toch laten weten dat we er zijn? Zachte heelmeester maken stinkende wonden!! 1, Er zit een nieuw bestuur sinds ongevere 3/4e jaar dus die hebben maar weinig te maken met de aankopen van ver daarvoor, dus om nu al weer dit soort topics te maken heeft niet zo hele veel zin, ik bedoel moeten we dan iedere keer als er een nieuwe trainer en een nieuw bestuur wordt aangesteld dan maar meteen weer beginnen te janken, er is bij ajax geen persoon die de tijd krijgt om zich te bewijzen, dat slaat natuurlij knergens op want alles heeft zijn tijd nodig. 2, sinds de komst van van Bsten vorig jaar is er veel meer rust bij ajax, iets wat er de voorgaande jaren absoluut niet was, er is in zijn tijd veel veranderd in de jeugdopleiding wat ons ten goede zal komen, en hij heeft geprobeerd te bouwen aan een nieuw team, toen van Basten werd aangesteld heeft hij aangegeven te willen bouwen aan een nieuw ajax en dat dit enkele jaren in beslag zou gaan nemen, op dat moment wist iedere ajax supporter dat we een opbouwfase in zouden gaan met een onervaren trainer, VOLGENS MIJ STOND IEDERE SUPPORTER TE JUIGEN BIJ DE AANSTELLING VAN VAN BASTEN, en wat bleek toen de resultaten uitbleven in de competitie( hij was bezig te bouwen aan een elftal, en we waren er akkord mee gegan dat het niet in 1 jaar zou lukken) en bleek dat we geen kampioen zouden gaan worden, gingen de witte zaddoekjes al weer uit.
Hij is weggegaan door de supporters en daar mag jij jezelf ook voor bedanken, echt schandalig hoe de ajax siupporters hier met hun voormalige helden omgaan, Cruiyff word meer en meer als een mafkees beschouwd, terwijl hij de belangrijkste adviseur van het zeer succesvolle barcelona is en guardiola bijna dagelijks met hem spreekt over voetbal, goh wie is er dan gek vraag ik me dan af. Hetzelfde geld voor van Basten, schandalig hoe we met deze twee helden omgaan.
ZONDER DEZE 2 GODEN ZOU AJAX 4 EUROPACUBS KUNNEN INLEVEREN EN ZOUDEN WIJ NIET NOG STEEDS DENKEN DAT AJAX EEN WERELDBEKENDE CLUB WAS, WANT ZONDER DEZE 2 SPELERS ZOUDEN WE MAAR HEEL WEINIG HEBBEN GEWONNEN IN EUROPA, DUS WEET WEL WAAR EN OP WIE JE KRITIEK LEVERT,
OOK TYPISCH NEDERLANDS DIT TROUWENS ALS VAN BASTEN BIJ MILAN HAD GEZETEN, ZOU HIJ NOG MEER TIJD KRIJGEN ALS HIER IN NEDERLAND, |
|
|
|
|
Nerveus
|
|
|
Jammer Remco. Ook jij snapt niets van de discussie. Ik zal je naam onthouden en kijken of je verder in het jaar nog zoveel gedult hebt als we met een onvolledige selectie geen potten kunnen breken. Ik kan jammer genoeg niet terug kijken hoe je er over dacht aan het eind van vorig seizoen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee nerveus nou dan in de reactie niet terug krabbelen we gaan zien hoe hij dan reageerd.... Ik denk nog steeds zo want jol moet tijd krijgen en marco was een trainer die voor de eerste keer trainer was van een club dus trainers kwaliteiten weet je niet.. bij jol wel en daarom moet je hem tijd geven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 11:12 schreef Nerveus het volgende:Jammer Remco. Ook jij snapt niets van de discussie. Ik zal je naam onthouden en kijken of je verder in het jaar nog zoveel gedult hebt als we met een onvolledige selectie geen potten kunnen breken. Ik kan jammer genoeg niet terug kijken hoe je er over dacht aan het eind van vorig seizoen. Kijk verschillende topics maar door, ik ben altijd positief gebleven over van Basten, hij heeft 1 fout gemaakt en dat is de patselling die hij met Cruiyff had, wij wisten dat het een onervaren trainer was en dat hij zelf ook veel moest leren en dus ook wel een paar keer op zijn bek zou gaan(SNO) dat neemt niet weg dat het merendeel van de supporters ondanks dat hij precies deed wat hij van te voren zei hem volledig heeft afgebrand en dat kan ik gewoon niet begrijpen. En je kunt freaky, krunk, ,ajaxrulezz en nog een paar gaaten dit ook navragen, deze mening heb ik heel het vorig seizoen gehad en als ik een mening heb dan blijf ik daar over het algemeen ook bij, of iemand moet met hele goede argumenten komen, wat mestal niet gebeurt want dan roepen mensen altijd, je hebt geen verstand van voetbal. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja inderdaad maar hij kan et beter zelf nakijken... Heb vanbasten zeker het voordeel van de twijfel gegeven.. maar ben blij met de trainers wissel met jol weet je waar je aan toe ben en dan moet je hem laten staan.. |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 09:48 schreef freakie het volgende:simon wtf.. barca en ajax vergelijken ooo jong dat kan gewoon niet barca heeft een zwenbad vol goude munten.. ajax moet blij zijn bij t salaris potje dat ze niet moeten gaan bedelen.. en dan dat ajax maar 5 mil heeft voor spelers moet je voorstelle wat je daar voor kunt halen als ronaldo en kaka in deze tijd al voor zoveel geld zijn verkocht.. met 5 mil kan je bijna niks meer.. Ja maar dat wat jij zeg dat bedoel ik ook,als barca roept wij willen suarez dan gaat hij. En wat kopen wij terug en dat is tweede hands van ongeveer 30 jaar die een salaris wil hebben van twee keer suarez en dat begrijp ik niet want dan heb je nog niets aan je potjes. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee simon Die speler van 30 is geen vervanger van suarez... das iemand voor in de spits waar saurez de bal aan kwijt kan.. Maar 2 keer zoveel als suarez? leg mij eens uit hoevee verdient suarez nu en hoeveel verdient die spits?(weet het zelf egt niet) |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Kijk ik bedoel dit ze nemen ons niet serieus,Suarez roept ik ga niet weg.En nu heb ik het niet over pantelic,maar als barca gaat rammelen en hij gaat weg dan wil ik wel eens zien wat ze terug halen.Nogmaals ik bedoel niet pantelic.En zoals je in al die topics heb kunnen lezen schijnt het zo te zijn dat er behoorlijk met salarissen gesmeten word. Dat bedoel ik,en zie dan maar spelers kwijt teraken ja misschien verhuren. |
|
|
|