BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Patinama weggestuurd bij Excelsior

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Wat is de waarheid over Pattinama??
scarface1979
 scarface1979 - zaterdag 29 augustus 2009 - 13:50   quote  deeplink  
Excelsior wil Jordao Pattinama voor de rest van het seizoen verhuren. De 20-jarige aanvaller komt niet langer in de plannen van trainer Alex Pastoor voor.

'De voetbal- en persoonlijkheidsontwikkeling is niet vooruit gegaan',formuleerde Pastoor het na het duel van Excelsior met Eindhoven. In de praktijk komt het er op neer dat Feyenoord, waar Pattinama onder contract staat, op zoek gaat naar een club om hem te laten spelen.

Pastoor zette Pattinama, die vorig jaar drie invalbeurten had bij Feyenoord, voor het duel met Eindhoven buiten de selectie.

--------------
Ik sta erg te kijken van dit bericht. Heb nooit eerder negatieve dingen over hem gehoord. Weet iemand misschien of dit een moeilijke jongen is? Het moet wel heel erg zijn met zijn persoonlijkheid dat hij wordt weggestuurd!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door scarface1979 --
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zaterdag 29 augustus 2009 - 13:54   quote  deeplink  
Ik ken hem van vroeger, het is een moeilijke jongen....
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 29 augustus 2009 - 14:05   quote  deeplink  
zelfde verhaal als biseswar..pattinama heeft veel concurrentie voor zich..hij is jong,en kan er miss niet mee omgaan,dus presteerd die miss slechter, dan dat hij zou kunnen,want ik kan me zijn debuut herrineren tegen nac uit..en maakte op mij een zeer goeie indruk!..ik zeg: feyenoord, schrijf hem nog niet af! stal hem bij een willem 2 of vitesse..op huur basis!.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 29 augustus 2009 - 14:10   quote  deeplink  
stal hem bij Vitesse of Willem 2 ................ jaja en die staan in de rij voor een jongen die bij een 1e divisie club is weggestuurd door slechte prestaties en gedragsproblemen.
Vorig jaar tegen Nac heeft hij een paar leuke dingetjwes gedaan maar vorig jaar was elke gelukte aktie gelijk voorpaginanieuws , nee die jongen zal kei- en keihard moeten werken om in t betaalde voetbal te slagen en mag blij zijn als er uberhaupt een club uit de jupiler voor hem komt.
ronnie 70
 ronnie 70 - zaterdag 29 augustus 2009 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 14:10 schreef jantje 1974 het volgende:
stal hem bij Vitesse of Willem 2 ................ jaja en die staan in de rij voor een jongen die bij een 1e divisie club is weggestuurd door slechte prestaties en gedragsproblemen.
Vorig jaar tegen Nac heeft hij een paar leuke dingetjwes gedaan maar vorig jaar was elke gelukte aktie gelijk voorpaginanieuws , nee die jongen zal kei- en keihard moeten werken om in t betaalde voetbal te slagen en mag blij zijn als er uberhaupt een club uit de jupiler voor hem komt.
jij spreekt mijn taal pikkie
erwin-letteboer
 erwin-letteboer - zaterdag 29 augustus 2009 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 14:10 schreef jantje 1974 het volgende:
stal hem bij Vitesse of Willem 2 ................ jaja en die staan in de rij voor een jongen die bij een 1e divisie club is weggestuurd door slechte prestaties en gedragsproblemen.
Vorig jaar tegen Nac heeft hij een paar leuke dingetjwes gedaan maar vorig jaar was elke gelukte aktie gelijk voorpaginanieuws , nee die jongen zal kei- en keihard moeten werken om in t betaalde voetbal te slagen en mag blij zijn als er uberhaupt een club uit de jupiler voor hem komt.
hmm oke..zo goed ken ik hem nou ook weer niet,dus je zal de waarheid wel spreken haha:)we zullen het wel weer zien..misschien was ik een beetje te optimistisch :P
ovi
 ovi - zaterdag 29 augustus 2009 - 14:20   quote  deeplink  
Ik zie die Patinama regelmatig spelen bij de belofte ,wat mij opviel was dat hij bang is om duel aan tegaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door ovi --
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 29 augustus 2009 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 14:16 schreef erwin-letteboer het volgende:

[..]

hmm oke..zo goed ken ik hem nou ook weer niet,dus je zal de waarheid wel spreken haha:)we zullen het wel weer zien..misschien was ik een beetje te optimistisch :P
is gewon een kwestie van t verhaaltje over hem lezen daar staat alles toch goed in of niet?
Phyxsius
 Phyxsius - zaterdag 29 augustus 2009 - 14:36   quote  deeplink  
Pattinama moet dit seizoen gewoon bij een middenmoter in de Jupiler
Volgend seizoen Excelsior
En dan moet feyenoord eens kijken of hij wat kan gaan betekenen

Maar het zou inderdaad wel raar zijn als hij naar een eredivisie club gaat als hij is weggestuurd bij een jupiler club
jef-FR-ey
 jef-FR-ey - zaterdag 29 augustus 2009 - 14:42   quote  deeplink  
dominque van dijk was ook weg gestuurd bij go ahead eagles vorig jaar, en ging toen naar volendam in de eredivisie je weet maar nooit.
jantje 1974
 jantje 1974 - zaterdag 29 augustus 2009 - 14:43   quote  deeplink  
en speelde daar ook elke week en de sterren van de hemel en nu waar is ie nu? Australie toch?
haha , mooi voorbeeld! en Volendam is geen Willem 2 of Vitesse waar jongens als Kolk,Hofs,Nilson,Boutahar,Demouge lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door jantje 1974 --
R()b
 R()b - zaterdag 29 augustus 2009 - 16:01   quote  deeplink  
Pattinama moet oppassen dat hij het niet voorgoed verknalt.
Z'n vader gaf paar maanden geleden aan dat hij MOET spelen , maar hij kan beter zijn zoon ff in het gareel trappen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door R()b --
Jeli
 Jeli - zaterdag 29 augustus 2009 - 20:08   quote  deeplink  
Dit zegt ook wat over Pastoor. Het is ook een kunst om teleurgestelde spelers weer te motiveren. Daar is hij blijkbaar niet in geslaagd. Is wel heel makkelijk om een speler na een paar weken al weg te sturen.

Ik denk dat Pattinama bij veel eredivisieclubs een aanwinst kan zijn. Hij past uitstekend bij FC Utrecht volgens mij. Daar houden ze wel van spelers die wat durven. Kan hij in de voetsporen van zijn vader treden.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 30 augustus 2009 - 09:11   quote  deeplink  
als ik t inschat vind Patti zichzelf te goed voor Excelsior en toen hij ook daar op de bank kwam doordat Schet,Janot en Erasmus in de basis t goed doen kon hij niet de knop omzetten en keihard werken maar ging irritant lopen doen , ook dat is een kwaliteit die je nodig hebt om het WEL te halen.............

alleen ttalent red je het niet is al bij velen gebleken..............
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 30 augustus 2009 - 09:25   quote  deeplink  
al mag beetje irritant ook wel hoor , moeten niet allemaal van die heilige boontjes zijn !!!!!!!!!!

De toekomst zal ons duidelijkheid geven..............
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 augustus 2009 - 09:59   quote  deeplink  
Precies!!!!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - zondag 30 augustus 2009 - 10:22   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wat is de waarheid over Pattinama??

quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 10:18 schreef Madhopfc het volgende:
Ik heb pattinama in de voorbereiding zien spelen......had in die wedstrijd niet echt de houding die je van een prof mag verwachten......Thuis wordt hem natuurlijk ook nooit een spiegel voorgehouden.....terwijl zijn vader juist er alles van weet hoe het NIET moet....Vorig jaar speelde hij alles onder Pastoor en was hij idd. belangrijk ....dus aan het voetbal ligt het niet....dus ligt het aan zijn houding. Hopelijk doet hij hier wat aan want voetballen kan die wel.......
DIT WOU IK NOU NET SCHRIJFEN......ben benieuwd aan wie (club) hij word verhuurd
patjo
 patjo - zondag 30 augustus 2009 - 12:46   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Wat is de waarheid over Pattinama??

quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 09:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Pattinama is alleen geen van Persie....
Ik denk ook niet dat hij dat ook ooit word..
Leon, volgens mij zeg ik ook niet dat hij zo getalenteerd is als van Persie!!!maar je moet wel lezen en niet zomaar een reaktie geven OM!! een reaktie te geven.
Onder v. marwijk mocht hij ook niet veel spelen en zeker niet op z'n favoriete plek. De toekomst zal het uit wijzen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 augustus 2009 - 09:15   quote  deeplink  
Ach ja, soms is iemand gewoon niet goed genoeg op dit moment.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Patinama weggestuurd bij Excelsior









0.0058040