|
|
dennie
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
ik : GTA San andreas GTA 4 GT 4 (Gran Turismo) FIFA 09
Once you go FIFA you never go Pro evo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door qwerto -- |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Pro was altijd beter maar ik hoor de laatste wel positieve verhalen over Fifa idd,
en Once you go FIFA you never go Pro evo was vroeger altijd andersom;)
Maarja k ga wel ff kijken of ik de nieuwste Pro of Fifa ga halen denk dat ik het toch bij het oude laat. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 - 16:35 schreef dennie het volgende:Pro was altijd beter maar ik hoor de laatste wel positieve verhalen over Fifa idd, en Once you go FIFA you never go Pro evo was vroeger altijd andersom;) Maarja k ga wel ff kijken of ik de nieuwste Pro of Fifa ga halen denk dat ik het toch bij het oude laat. als je FIFA en PRO combineerd krijg je het beste voetbalspel dat er ooit gecreerd is xD |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Hier ben ik het mee eens! Op dit moment kies ik toch voor Fifa. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Er zijn toch ook Pro-makers naar Fifa gegaan.. toen dat is gebeurt is Fifa ook gelijk een stuk beter geworden |
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
Ron2010
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
hoe oud denk je dat ik ben 10? |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
wheheh dank kan je toch ook games spelen!wat is dat voor onzin!!lol |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
|
|
|
fr2
|
|
|
Fable 2, Kameo, Assasins Creed, Forza 2, Gundam, alle Zelda's, alle Mario's, alle Pokemon games (jaja ik weet het ik ben 35, maar ken ze allemaal :) ) Banjo Kazooie versies, And so on and so on. Alles ook uitgespeeld natuurlijk. Ben begonnen sinds de Game and Watch versies van Nintendo, ook veel Commodore 64 games gespeeld, wat een tijd !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door fr2 -- |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Whahah ofniet wat een zwetser |
|
|
|
|
fr2
|
|
|
quote: Ooit eens fifa in 1995 gespeeld ? De allereerste versie ? Kan me herinneren dat als de keeper uittrapte en je ervoor ging staan, hij tegen je aanschoot en zo de bal in het doel kon lopen, uiteraard is dat er wel bij de latere versies uitgehaald.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door fr2 -- |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
dennie en ron31 zwetser waar kom jij vandaan wat betekend het en als ik pas op 8 uur thuis ben heb ik wel wat beters te doen,in het weekeind en vakantie heb ik tijd maar dan doe ik af en toe een bordspel maar meer niet.games is voor kinderen een als je veel tijd heb ik niet. |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
dat is toch iets heel anders dan wat je net zei ofniet.. ik ben geen 10 meer.. met zwetser bedoelde ik dat het een beetje onzin is om dat te zeggen. |
|
|
|
|
fr2
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 - 18:04 schreef feyenoordq het volgende:dennie en ron31 zwetser waar kom jij vandaan wat betekend het en als ik pas op 8 uur thuis ben heb ik wel wat beters te doen,in het weekeind en vakantie heb ik tijd maar dan doe ik af en toe een bordspel maar meer niet.games is voor kinderen een als je veel tijd heb ik niet. Games is voor kids ? Schei toch uit. Ik kom uit 1974 en speel de meeste nieuwe games op de XBOX360 en Wii. De kinderen uit de klas van mijn dochter van 12 en zoon van 8 vinden het cool dat zij een papa hebben die van alles op de hoogte is en mee kan gamen. En ja, ook ik speel bordspelletjes naast gamen en met de kids buiten, dus ben geen gameverslaafde, maar je reactie is een beetje overtrokken. Tijd kun je maken door andere dingen te laten vallen of anders in te delen.
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
precies en waar we vandaan komen pfff daar is al een referendum/forum topic over geweest maar omdat jij het zo netjes vraagt.ik kom uit masterdam!is dit van enig belang op computerspelletjes???
feyenoord forever!! |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
GTA 4 FIFA NFS Undercover Smackdown VS Raw 2009
Op Ps3 |
|
|
|
|
Frbloed
|
|
|
|
|
|
fey21
|
|
|
gta 4 pes 09 call of duty 4 ps3
mario galaxy zack and wiki madworld wii
wie wil er latr online een potje pessen via de ps3?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door fey21 -- |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik speel af en toe Civilization, C&C en Gears of War 2, uiteraard op de Xbox360!
Maar ik kijk zeer uit naar de nieuwe Diablo (PC) maar daarvoor zal ik wel eerst een nieuwe computer aanschaffen :) |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Packman de 83 editie :} Atari nooit meer overtroffen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fifa 09 op de PS3 Fifa 10 is al besteld ;-)
(Als je eens online wil spelen, zoek op Laquatal)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: Waar kan je Fifa10 Bestellen ? Gewoon Fifa.nl?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door Darryl1997 -- |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: Laatmaar Heb Hem Al Besteld 5 minuten geleden |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
Vriend van me heeft dat nieuwe Badman spel gehaald.. keihard spel hoor |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 - 18:51 schreef fey21 het volgende:gta 4 pes 09 call of duty 4 ps3 mario galaxy zack and wiki madworld wii wie wil er latr online een potje pessen via de ps3? 11 september heb ik die nieuwe ps3 we spelen later wel een x |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: ;)
kga alvast oefenen dan |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Waarom wil je in godsnaam een PS3?? Koop toch gewoon een Xbox360! heb je veel meer aan... |
|
|
|
|
Red
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 01:48 schreef Boudewijn het volgende:Waarom wil je in godsnaam een PS3?? Koop toch gewoon een Xbox360! heb je veel meer aan... Ik sluit me er volledig bij aan maar laten we die discussie niet gaan voeren, als je zo eens rond kijkt op fora hoe de fanboys reageren word het geen leuk topic.
Mijn games zijn oa: C&C's, Call of Duty's, Gears of War 2, Battlefield 1943 en Bad Company, Fifa 2009. Het wisseld nogal maar MS zal blij met me zijn. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Enemy Territory , Wolfenstein 2 , COD 4 , COD 5 , Stalker , Crysis , En nog vele online First Person Shooters :D |
|
|
|
|
turok
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 11:14 schreef R()b het volgende:Enemy Territory , Wolfenstein 2 , COD 4 , COD 5 , Stalker , Crysis , En nog vele online First Person Shooters :D daar kan ik me helemaal bij aansluiten |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
fifia 09 pes
dit allemaal op de wii. Beetje jammer dat je bij fifa op wereldklasse nieveau alles erg makkelijk wint 5-0/7-0. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 01:48 schreef Boudewijn het volgende:Waarom wil je in godsnaam een PS3?? Koop toch gewoon een Xbox360! heb je veel meer aan... hoezo dan? |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Haha zou ik maar doen ja:P Me broertje had die nieuwste XBox maar nadat die voor de 4e x de Red light of Death had gekregen zo heet dat volgens mij was de gerantie afgelopen dus kan ik niet meer spelen.. doodziek maargoed wat ik wou zeggen daar speelde ik dus ook Pro op en stond op 80% Wins en speel zelden tot nooit tegen mensen die mij echt wegspelen dus watch out;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 01:48 schreef Boudewijn het volgende:Waarom wil je in godsnaam een PS3?? Koop toch gewoon een Xbox360! heb je veel meer aan... Hoezo veel meer?
Kwaliteit van de PS3 is sowieso veel beter. Plus die vreet mn disks niet op.
Als je dat ding gebruikt om te gamen, altijd een PS3 kopen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 09:24 schreef Stylzz het volgende:[..] Hoezo veel meer? Kwaliteit van de PS3 is sowieso veel beter. Plus die vreet mn disks niet op. Als je dat ding gebruikt om te gamen, altijd een PS3 kopen. Ja ik heb ook een PS3 als console. Voor spellen als Time Crisis, Mortal Kombat en zeer binnenkort de nieuwste Tekken :D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zit ook op de nieuwe Tekken te wachten ;)
Maar vooral op de Fifa 10. Fifa 09 was de eerste waar ik niet zo goed in werd, verdedigen gaat me gewoon slecht af. Iemand tips? ;-) Ik krijg er maar geen pressie op. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
speel I-Bomber, need for speed en Ferrari challenge op mn i-phone, sinds ik die heb he ik de ps2 en mn ds niet meer aangeraakt. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Pressie kan toch via teammanagment worden ingesteld? Op X-box Oude spellen zoals: Gears of war, halo3,fear topspin...w8 op fifa( op ps2 fifa, ma die gebruik ik niet meer) |
|
|
|
|
schelehond
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 11:33 schreef hotjumper het volgende:speel I-Bomber, need for speed en Ferrari challenge op mn i-phone, sinds ik die heb he ik de ps2 en mn ds niet meer aangeraakt. En je vrouw ?????? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De Kuip officieel in FC25 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: ja, maar zal nu wel voor een keer FC25 worden, maar ik ben voorlopig nog wel even zoet met Black Myth WuKong. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce