BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax waardig!!!...Of toch niet???

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - zaterdag 29 augustus 2009 - 16:47   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat we een leuke selectie hebben die helaas wel veel te groot is, er zullen in de komende 2 dagen nog wel een aantal spelers gaan vertrekken en misschien komt er nog wel wat bij.

Als ajax weer terug wil naar de absolute top zal er ook in de spelersgroep een flinke metamorfose moeten plaatsvinden.

Welke spelers van de huidige selectie zijn goed genoeg om te slagen bij een ajax wat ook in Europa weer mee kan doen om de prijzen.

Spelers die volgens mij bij een top ajax zouden kunnen passen zijn volgens mij:

Keeper: Stekelenburg, is wel een twijfelgeval hij zal nog wel veel moeten leren om echte top te worden.

Verdediging: v/d Wiel, gaat er wel komen maar zal zeker verdedigend nog veel moeten leren, Alderweireld, iets te langzamer maar hij is positioneel heel erg goed, moet ook nog veel leren want hij zit er ook pas net bij.

Middenveld: Enoh, simelweg gewoon een heel goede voetballer, die af en toe een beetje te wild is maar wel de wil heeft om te winnen, De Zeeuw, eigenlijk het zelfde verhaal en hij heeft ook nog eens heel veel overzicht op het spelletje.Gabri, mits hij weer fit wordt is het een aanwinst voor ieder elftal in europa.

Aanval: Suarez, behoeft geen uitleg, Sulejmani, is pas 20 jaar en bezig om weer terug op niveau te komen Jol gaat op een goede manier met deze speler om en zal er voor zorgen dat hij er weer komt.

Twijfelgevallen: Vertongen, Anita, de Jong, Aissatti, Vermeer, Olequer, Silva

Aankomende talenten: Bodul, Blind, Zeegelaar, Donald, van der Heijden, Sarpong, Martina. van deze talenten is het moeilijk inschatten wie er uiteindelijk wel gaat komen en wie niet..

En dan de spelers die het in mijn ogen dus gewoon niet gaan maken als ajax terug wil naar de Europese top:
Wielaert, Kennedy, Atouba, Rommedhaal, Cvitanich, Emanuelson, Sno, Lindgren,Verhoeven,Luque

Een aantal van de spelers die weg mogen van mij zijn misschien wel leuke voetballers maar meer ook niet.

dan komen we tot een opstelling als deze.

---------------------Stekelenburg---------------------

-----------------Alderweireld--Aankoop----------------

V/d Wiel---------------------------------------Aankoop

----------------Enoh------------de Zeeuw--------------

----------------------Aankoop-------------------------

--Suarez--------------Aankoop--------------Sulejmani--

In mij ogen hebben we voor de absolute top dus nog een Centrale verdediger, Linksback, een echte nr10 en een spits.

Ik denk dat op deze posities dan in het komende jaar en de volgende transferwindow de volgende spelers goede aanwinsten zouden zijn.

Centrale verdediger: Chivu, Grygera, allebei een berg ervaring en een verleden bij ajax.

Linksback: om eerlijk te zijn zou ik het echt niet weten.

Als nr 10: Honda, misschien over een aantal jaar dat v/d Vaart of een Sneijder daar zou willen terugkeren.

Spits: Alves, ben ik niet helemaal zeker van, maar als hij het niveau van H'veen nog zou kunnen halen denk ik dat het een heel goede aanwinst "kan" zijn.

HET ZAL NIET GEBEUREN MAAR DIT IS ALLEMAAL GEBASSEERD OP HET FEIT DAT DE SPELERS ZULLEN BLIJVEN, JE HOEFT DUS NIET TE GAAN REAGEREN MET SUAREZ GAAT TOCH WEG OF DAT SOORT DINGEN, DAT SNAP IK NAMELIJK OOK WEL...
simon171
 simon171 - zaterdag 29 augustus 2009 - 17:07   quote  deeplink  
Wielaert, Kennedy, Atouba, Rommedhaal, Cvitanich, Emanuelson, Sno, Lindgren,Verhoeven,Luque
Dat je deze weg doet oke.
Maar Aissatti en Vermeer,deze twee zou ik persoonlijk houden bij deze aankomende talenten Aankomende talenten: Bodul, Blind, Zeegelaar, Donald, van der Heijden, Sarpong, Martina.
En dan alleen een spits een echte doelpunten maker die samen met suarez ajax kampioen maakt,o wat een lekker idee.
De rest staat goed hoor.
Alleen even dit nog ik hoop echt dat Sulejmani weer die vorm terug krijgt zoals bij Heerenveen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 augustus 2009 door simon171 --
Subaru
 Subaru - zaterdag 29 augustus 2009 - 17:09   quote  deeplink  
echt waar he waarom loopt iedereen nou atouba al af te zeiken/afschrijven die kerel heeft flinke blessure gehad en is aan het terug komen thuis tegen bratislava vond ik heme rg sterk spelen die kerel moet je de kans geven

ik vind het diep en diep triest dat mensen atouba al na 3 wedstrijden een miskoop vinden let nou maar op hij komt er wel en is een zeer goede aankoop
Bas12345
 Bas12345 - zaterdag 29 augustus 2009 - 17:09   quote  deeplink  
Helemaal mee eens ik denk precies hetzelfde de over Eindelijk die het snapt en dit was ook mooi
---------------Stekeleburg--------------------
van der wiel---onyewu------lugano-----obradovic
-------------enoh--------de zeeuw
--suarez-----------honda----------sulejmani
-------------------Alves---------

En dit was echt een droom elftal om te hebben maar ze kozen voor ander clubs of ajax was niet concreet
stefan1991
 stefan1991 - zaterdag 29 augustus 2009 - 17:22   quote  deeplink  
grygera chivu? heb je al gelijk je verdediging compleet maar komen nooit nu al terug..
nr 10 Honda zal niet komen , ajax zal geen 10 miljoen betalen..
Denk dat er nog wel een nieuwe spits komt.. eigelijk 1tje waar niemand op gerekend had.. maar zou ook zomaar kunnen zijn dat we helemaal niemand meer erbij krijgen..
hoop dat over een jaartje of 2 chivu en grygera terugkomen.. en als vdwiel en alderweireld dan zijn doorgegroeit heb je topverdediging,
vdwiel -- alderweireld -- grygera -- chivu

Zou niet verkeerd zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 augustus 2009 - 17:23   quote  deeplink  
Ben het grotendeels eens Remco,(goh)alleen Vertonghen en de Jong zijn voor mij geen twijfelgevallen die komen er wel.
Vorig seizoen vond ik Vertonghen supergoed, hij is nog jong ook DE Jong. Donald moet je vast in de basis zetten die vind ik op dit moment heel sterk.
Wat vinden jullie los wat Jol vindt van Lindgren? Verkopen ?
riveco
 riveco - zaterdag 29 augustus 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Ja bas dat is een mooi elftal.
maar we moeten eerst 1 of max 2 jongens erbij en dan bouwen aan iets nieuws.
keulen en aken zijn ook niet op 1 dag gebouwd. Heitinga voor 5 miljoen? maar die zal nog niet willen. en een lange spits als aanspeelpunt zou ik zeggen
stefan1991
 stefan1991 - zaterdag 29 augustus 2009 - 17:35   quote  deeplink  
je hebt natuurlijk enoh , de zeeuw, gabri (wanneer die weer fit is), van der heijden en donald voor de verdedigende positie op het middenveld.. waar we er max 2 voor hebben in een wedstrijd.. tjaa dan is het of gabri of lindgren verkopen. En dan is lindgren denk toch wel degene die eruit valt ja, ook al vind ik hem toch niet slecht. Zie liever een lindgren in de opstelling dan emanuelson of kennedy ofzo.
alibabba
 alibabba - zaterdag 29 augustus 2009 - 17:48   quote  deeplink  
Ik ben het met een aantal spelers die het in jou ogen niet gaan maken, niet eens!
Kennedy, emanuelson en cvitanich kunnen op termijn zeer bruikbare spelers worden!
Over atouba heb ik ook twijfels, maar om hem nu al af te schrijven vind ik te vroeg!
Ik zou beginnen met vermeer als 1e keeper, want stekelenburg maakt na 8 jaar nog steeds dezelfde fouten!
Vertonghen en v.d.wiel zie ik als centrale verdedigers, emanuelson in een goed elftal als linksback, silva is goed en hem gebruiken als rechtsback!
Dan staat er een goede achterhoede! Op het middenveld komt donald eraan, dat word een echte goeie, met de zeeuw erbij heb je een sterk geraamte, maar gabri is wanneer hij fit is beter dan de zeeuw! suarez en sulejmani zijn echte toppers! Heb je nog 2 spelers nodig! Als er niks meer gehaald word, moet je op dit moment cvitanich in spits zetten, maar hou bodul achter de hand!
Dan heb je nog een echte nummer 10 nodig, in deze selectie is daar niemand geschikt voor! Probeer daar iemand voor te halen, bij voorkeur honda, komt hij niet dan heeft ajax op dit moment een probleem! dan moet ajax anders gaan spelen, maar om terug te keren aan de top, heb je een echte 10 nodig!
Van de aankomende talenten die jij noemt kan ik alleen van martina geen oordeel geven, de rest hebben het in zich om ajax terug te brengen naar de absolute top!
Over alderweireld heb ik ernstige twijfels, enoh is niet goed genoeg voor de europese top, maar op dit moment is ie nuttig!
Anita, de jong en aissatti moeten aan zichzelf werken om bij ajax te slagen en rommedahl is een idieale wissel!
Wielaert, sno, lindgren, oleguer, verhoeven en luque voegen niets toe en moeten vertrekken!
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zaterdag 29 augustus 2009 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 17:07 schreef simon171 het volgende:
Maar Aissatti en Vermeer,deze twee zou ik persoonlijk houden bij deze aankomende talenten Aankomende talenten: Bodul, Blind, Zeegelaar, Donald, van der Heijden, Sarpong, Martina.
En dan alleen een spits een echte doelpunten maker die samen met suarez ajax kampioen maakt,o wat een lekker idee.
De rest staat goed hoor.
Alleen even dit nog ik hoop echt dat Sulejmani weer die vorm terug krijgt zoals bij Groningen.
ik hoop meer op de Sulejmani van Heerenveen, maar ieder natuurlijk zijn voorkeur...
simon171
 simon171 - zaterdag 29 augustus 2009 - 18:30   quote  deeplink  
Ja sorry foutje ik lijk wel een scout.
bully
 bully - zaterdag 29 augustus 2009 - 18:34   quote  deeplink  
Vertongen is een speler die op meerdere posities is tegebruiken dus zeker geen twijfelgeval.
de Jong en Aissatti zijn jonge spelers die er nog wel komen denk ik dus zou ik ook niet bij de twijfelgevallen zetten.
vermeer is zeker niet van het niveau om bij ajax vaste keeper tezijn maar als standin goed bruikbaar dus vind ik ook geen twijfelgeval.
denk persoonlijk dat je bijna geen betere standin kan vinden die dat wil.
atouba afschrijven na drie wedstrijden vind ik ook wat voorbarig.
heefd bij vlagen ook wel laten zien dat hij het wel kan als hij niet van die domme fratsen uithaald.
en even tegen alibabba luque is al weg bij ajax dus niet meer nodig dat hij vertrekt.
alibabba
 alibabba - zaterdag 29 augustus 2009 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 18:34 schreef bully het volgende:

en even tegen alibabba luque is al weg bij ajax dus niet meer nodig dat hij vertrekt.
Luque is verhuurd en ajax betaalt zijn salaris!
simon171
 simon171 - zaterdag 29 augustus 2009 - 18:52   quote  deeplink  
Zijn wij een suiker oom geworden of zo.
freakie
 freakie - zaterdag 29 augustus 2009 - 22:35   quote  deeplink  
alibabba nee ajax betaalt niet zijn loon.. ajax betaald een beetje denk ik.. en zijn contract is afgelopen na dit seizoen dus klaar is kees..
simon171
 simon171 - zaterdag 29 augustus 2009 - 23:46   quote  deeplink  
Een dag voor de transfermarkt sloot, kwamen Ajax en Málaga CF overeen om Luque te verhuren voor de duur van één jaar. Hij moest wel een helft van zijn salaris inleveren. Hoewel hij de voorbereiding op het seizoen 2009/10 gedeeltelijk weer bij Ajax meemaakte, werd hij op 31 juli andermaal voor een jaar verhuurd aan Malaga en daarmee tot het einde van zijn contract bij Ajax.
freakie
 freakie - zondag 30 augustus 2009 - 09:51   quote  deeplink  
thx simon..
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2009 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 17:07 schreef simon171 het volgende:
De rest staat goed hoor.
Alleen even dit nog ik hoop echt dat Sulejmani weer die vorm terug krijgt zoals bij Heerenveen.
beter leren lezen, ik zeg terug naar de absolute top, daarmee dus de top van Europa, niet de top van nederland.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2009 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 17:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ben het grotendeels eens Remco,(goh)alleen Vertonghen en de Jong zijn voor mij geen twijfelgevallen die komen er wel.
Vorig seizoen vond ik Vertonghen supergoed, hij is nog jong ook DE Jong. Donald moet je vast in de basis zetten die vind ik op dit moment heel sterk.
Wat vinden jullie los wat Jol vindt van Lindgren? Verkopen ?
Vertongen en de Jong gan de top van Europa redden, nou dat weet ik zo net nog niet, goed lezen he, ik heb het over terug naar de top van europa niet naar die van nederland.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2009 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 17:48 schreef alibabba het volgende:
Ik ben het met een aantal spelers die het in jou ogen niet gaan maken, niet eens!
Kennedy, emanuelson en cvitanich kunnen op termijn zeer bruikbare spelers worden!
Over atouba heb ik ook twijfels, maar om hem nu al af te schrijven vind ik te vroeg!
Ik zou beginnen met vermeer als 1e keeper, want stekelenburg maakt na 8 jaar nog steeds dezelfde fouten!
Vertonghen en v.d.wiel zie ik als centrale verdedigers, emanuelson in een goed elftal als linksback, silva is goed en hem gebruiken als rechtsback!
Dan staat er een goede achterhoede! Op het middenveld komt donald eraan, dat word een echte goeie, met de zeeuw erbij heb je een sterk geraamte, maar gabri is wanneer hij fit is beter dan de zeeuw! suarez en sulejmani zijn echte toppers! Heb je nog 2 spelers nodig! Als er niks meer gehaald word, moet je op dit moment cvitanich in spits zetten, maar hou bodul achter de hand!
Dan heb je nog een echte nummer 10 nodig, in deze selectie is daar niemand geschikt voor! Probeer daar iemand voor te halen, bij voorkeur honda, komt hij niet dan heeft ajax op dit moment een probleem! dan moet ajax anders gaan spelen, maar om terug te keren aan de top, heb je een echte 10 nodig!
Van de aankomende talenten die jij noemt kan ik alleen van martina geen oordeel geven, de rest hebben het in zich om ajax terug te brengen naar de absolute top!
Over alderweireld heb ik ernstige twijfels, enoh is niet goed genoeg voor de europese top, maar op dit moment is ie nuttig!
Anita, de jong en aissatti moeten aan zichzelf werken om bij ajax te slagen en rommedahl is een idieale wissel!
Wielaert, sno, lindgren, oleguer, verhoeven en luque voegen niets toe en moeten vertrekken!
v/d wiel als centrale verdediger????????, Als je puur naar de verdedigende kwaliteiten kijkt is hij momenteel de minste in de ajax selectie, aan de bal is hij wel hele goed, maar komt heel erg veel te kort om in het centrum te staan, ben benieuwd waarom je hem in het centrum ziet staan namelijk, hij heeft geen kopkracht, en is verdedigend en coachend uitermate zwak.
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2009 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 - 18:34 schreef bully het volgende:
Vertongen is een speler die op meerdere posities is tegebruiken dus zeker geen twijfelgeval.
de Jong en Aissatti zijn jonge spelers die er nog wel komen denk ik dus zou ik ook niet bij de twijfelgevallen zetten.
vermeer is zeker niet van het niveau om bij ajax vaste keeper tezijn maar als standin goed bruikbaar dus vind ik ook geen twijfelgeval.
denk persoonlijk dat je bijna geen betere standin kan vinden die dat wil.
atouba afschrijven na drie wedstrijden vind ik ook wat voorbarig.
heefd bij vlagen ook wel laten zien dat hij het wel kan als hij niet van die domme fratsen uithaald.
jij ziet vertongen het dus ook bij een club als barcelona of liverpool redden, ik weet dat niet echt zeker hoor,
freakie
 freakie - zondag 30 augustus 2009 - 11:07   quote  deeplink  
vermealen had ik ook niet verwacht dat hij zijn hoofd boven water zou houden maa wel dus.. vertonghen vindt ik niet ver van vermealen vandaan zitte.. daarom zit hij nu nog bij ajax want hij is net niet goed genoeg nog en dan komt het dit jaar wel goed..
alibabba
 alibabba - zondag 30 augustus 2009 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 10:49 schreef remco k het volgende:

[..]

v/d wiel als centrale verdediger????????, Als je puur naar de verdedigende kwaliteiten kijkt is hij momenteel de minste in de ajax selectie, aan de bal is hij wel hele goed, maar komt heel erg veel te kort om in het centrum te staan, ben benieuwd waarom je hem in het centrum ziet staan namelijk, hij heeft geen kopkracht, en is verdedigend en coachend uitermate zwak.
Ik kan jou niet helemaal volgen! Jij bent een topic gestart met de titel; ajax spelers onder de loep!!!! Daar geef je op woensdag 12 augustus 15:08 een antwoord!
Je geeft daar zelf aan waarom v.d.wiel als centrale verdediger nog niet uitgeprobeerd is!
Ik ben er 100% van overtuigd dat hij op die positie kan uitgroeien tot het niveau van de europese top! Als hij zich moet bezighouden met 1 taak, hoeft ie niet zoveel te denken en dat is nou net het probleem! Als rechtsback is ie daarom kwetsbaar!
Je zult zien als ie alleen maar de man hoeft uit te schakelen, hij datgene kan wat als centrale verdediger vereist is! Dan beheerst hij alle facetten!
stefan1991
 stefan1991 - zondag 30 augustus 2009 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 12:51 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik kan jou niet helemaal volgen! Jij bent een topic gestart met de titel; ajax spelers onder de loep!!!! Daar geef je op woensdag 12 augustus 15:08 een antwoord!
Je geeft daar zelf aan waarom v.d.wiel als centrale verdediger nog niet uitgeprobeerd is!
Ik ben er 100% van overtuigd dat hij op die positie kan uitgroeien tot het niveau van de europese top! Als hij zich moet bezighouden met 1 taak, hoeft ie niet zoveel te denken en dat is nou net het probleem! Als rechtsback is ie daarom kwetsbaar!
Je zult zien als ie alleen maar de man hoeft uit te schakelen, hij datgene kan wat als centrale verdediger vereist is! Dan beheerst hij alle facetten!
Ik moet zeggen dat ik vdwiel erg sterk vond toen die net bij de selectie kwam en gewoon als centrale verdediger werd neergezet toen stond die al zijn mannetje.. op de rechtsback positie heeft die af en toe verdedigende foutjes waar ik hem niet op betrapte toen die centraal stond.. dus ik zou hem ook wel weer is centraal willen zien spelen.
alibabba
 alibabba - zondag 30 augustus 2009 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 12:56 schreef stefan1991 het volgende:

[..]

Ik moet zeggen dat ik vdwiel erg sterk vond toen die net bij de selectie kwam en gewoon als centrale verdediger werd neergezet toen stond die al zijn mannetje.. op de rechtsback positie heeft die af en toe verdedigende foutjes waar ik hem niet op betrapte toen die centraal stond.. dus ik zou hem ook wel weer is centraal willen zien spelen.
Inderdaad! Als v.d.wiel in het centrum staat kan je silva als rechtsback gebruiken!
Het lost veel problemen op en het kost niets!
Ik hoop echt dat ze het zo gaan neerzetten, maar ja!
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2009 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 12:51 schreef alibabba het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk meer om aan te geven dat ik Silva beter vind dan v/d Wiel, en omdat ik me afvroeg waarom dat nog niet geprobeerd was/is.

Jij zegt dat hij beter is met 1 taak en dat is die man uitschakelen, maar dat is nou juist zijn zwakste punt, en ik ben het niet met je eens dat je in het centrum minder moet nadenken of minder taken hebt.

Als je in het centrum staat, moet je positioneel veel beter zijn dan als rechtsback, hij moet namelijk zijn eigen positie dekken rugdekking geven aan de rechtsback en aan de linker centrale verdediger, plus dat er wordt verwacht dat hij meer gaat coachen.

Nee ondanks dat ik zelf heb geschreven dat hij daar een keer geprobeerd moet worden denk ik dat hij daar veel te kort gaat komen en het gewoon niet red.

Welke capaciteiten heeft hij volgens jou dan wel om daar uit de verf te kunnen komen..
alibabba
 alibabba - zondag 30 augustus 2009 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 15:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk meer om aan te geven dat ik Silva beter vind dan v/d Wiel, en omdat ik me afvroeg waarom dat nog niet geprobeerd was/is.

Jij zegt dat hij beter is met 1 taak en dat is die man uitschakelen, maar dat is nou juist zijn zwakste punt, en ik ben het niet met je eens dat je in het centrum minder moet nadenken of minder taken hebt.

Als je in het centrum staat, moet je positioneel veel beter zijn dan als rechtsback, hij moet namelijk zijn eigen positie dekken rugdekking geven aan de rechtsback en aan de linker centrale verdediger, plus dat er wordt verwacht dat hij meer gaat coachen.

Nee ondanks dat ik zelf heb geschreven dat hij daar een keer geprobeerd moet worden denk ik dat hij daar veel te kort gaat komen en het gewoon niet red.

Welke capaciteiten heeft hij volgens jou dan wel om daar uit de verf te kunnen komen..
Ik wil in eerste instantie aangeven dat ik het klasse vind op wat voor manier je reageert!
Ik ben gewoon van mening dat hij in het centrum WEL heel goed is in het uitschakelen van zijn directe tegenstander! Nu moet ie ook aanvallend denken en dat hoeft ie dan niet!
Ik wil aangeven met 1 taak, dat ie alleen verdedigend hoeft te denken en nu moet hij het verdedigende en het aanvallende in de gaten houden!
En dat is in mijn ogen gewoon te veel voor hem!

Wat jij aangeeft wat je als centrale verdediger moet bezitten, klopt 100%!
Ik ben ervan overtuigd dat als hij in het centrum staat, dat ie dan ook deze dingen beheerst! Ik hoop echt dat het snel gebeurt, zodat het bewezen kan worden!
Nu hopelijk genieten van AJAX!
remco k
 remco k - zondag 30 augustus 2009 - 17:31   quote  deeplink  
Ik begrijp je punt, maar het aanvallend denken is juist voor hem een pluspunt, en het echte mandekken heb ik hem nog nooit zien doen of kunnen, ook niet toen hij er net bij kwam bij ajax 1, volgens mij speelde hij toen in het centrum , maar daar heeft hij mij niet echt kunnen overtuigen.

Ik denk dat hij veel te aanvallend denkt, hij krijgt die taak ook wel mee maar hij overdrijft het te veel, hij loopt nu bij iedere bal die hij heeft direct naar voren toe en overloopt daarbij constant het middenveld.

Ik denk dat ajax eerst moet gaan voetballen vanuit positie, en op die manier een aantal goede wedstrijden spelen, dan kun je gaan verder bouwen.
remco k
 remco k - maandag 31 augustus 2009 - 19:13   quote  deeplink  
grappig, een topic waar iedereen z'n gal kan spugen over waarom de ajaxspelers de top niet gaan halen, en niemand die reageerd, misschien zit er dan toch nog wel weer toekomst in ajax..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax waardig!!!...Of toch niet???

0.0076501