|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Vuurwerkgeluiden en biergooien |
|
|
|
qwerto
|
|
|
Ik denk dat het 2-0 word
Opstelling Feyenoord
------------ Van Dijk -------- Fernandez - Bahia - Vlaar - Gio ---------ED Ahmadi- Fer -------- -- Slory -- de Guzman -- Wijnaldum ---------- Tomasson -------------
Van dijk .. wie anders ?? Fernandez: is de beste spanjaard ooit bij Feyenoord Bahia ) Vlaar ) spreekt voor zich Gio ) is de beste linksback El ahmadi : omdat been aan hem vast houd Fer : de verdedigend middenvelder van Feyenoord Slory: doet het nu uitstekend De Guzman: is nog niet weg Wijnaldum : been kiest niet voor biseswar denk ik Tomasson: is op dreef
(cisse is gebleseerd mocht Fer ook gebleseerd zijn dan landzaat AUB)
Aftrap : 14:30 Stadion : Stadion Feyenoord - de Kuip Stad: Roterdam Leidsman: Roelof Luinge Weer: redelijk droog met af en toe mogelijk een kleine regen bui en voor de rest zon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door qwerto -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
james
|
|
|
|
|
|
Djee
|
|
|
@qwerto,El Ahmadi omdat Mario aan hem vasthoud???????? El Ahmadi mis je ook, als je hem niet opstelt! Net als Slory, goeie voetballer, maar begint nu pas op gang te komen! Zelfde verhaal dus als El Ahmadi, toch? Laatste wedstrijd waren ze beiden goed! (mijn mening) |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
wij gaan winnen alleen hoeveel is de vraag.......................... |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Ben bang voor het eerstee tegendoelpunt (1-1), maar hoop uiteraard, dat het een behoorlijke winst wordt! (2-0,3-0) |
|
|
|
|
vi medewerker
|
|
|
definitieve opstelling, helaas ontbreken Fer en Cisse
------------ Van Dijk -------- Fernandez - Bahia - Vlaar - De Cler ---------ED Ahmadi- Gio -------- -- Slory -- de Guzman -- Wijnaldum ---------- Tomasson ------------- |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Is het al zeker dat cisse niet speelt? |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
2-0 voor feyenoord. fer makaay |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
de Cler die is te traag!!! |
|
|
|
|
Nop
|
|
|
hmmm, een keer was genoeg? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
2-1
En veel plezier iedereen! |
|
|
|
|
ronnie 70
|
|
|
2-2 een rode kaart en twee pingels |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: Voor twente of voor feyenoord? |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 10:01 schreef Djee het volgende:@qwerto,El Ahmadi omdat Mario aan hem vasthoud???????? El Ahmadi mis je ook, als je hem niet opstelt! Net als Slory, goeie voetballer, maar begint nu pas op gang te komen! Zelfde verhaal dus als El Ahmadi, toch? Laatste wedstrijd waren ze beiden goed! (mijn mening) haha hou toch op..el ahmadi mis je niet.. |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 10:01 schreef Djee het volgende:@qwerto,El Ahmadi omdat Mario aan hem vasthoud???????? El Ahmadi mis je ook, als je hem niet opstelt! Net als Slory, goeie voetballer, maar begint nu pas op gang te komen! Zelfde verhaal dus als El Ahmadi, toch? Laatste wedstrijd waren ze beiden goed! (mijn mening) over slory ben ik het trouwens wel met je eens,hij doet me verbazen, niet verw8!.. |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: dat vraag ik me dus ook af, 1 site roept het pas, word nog niet bevestigd door feyenoord zelf!! dus ik heb nog beetje hoop..ik zeg spuit erin!voetballen..en laat hem zijn rust maar pakken tegen willem 2..want NU hebben we de beste voetballers nodig! |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
Pleur eens die Slory eruit. Niet eens op de bank, maar naar de tribune. Biseswar of wijnaldum hoort op die plek. |
|
|
|
|
Jelle
|
|
|
--------------v.dijk----------- fernandez--vlaar--bahia--gio -------el.ahmadi---bruins----- Slory---------Guzman------Biseswar -------------Tomasson---------- |
|
|
|
|
wesley123
|
|
|
---------v.dijk--------- fernandez-vlaar-bahia-gio fer--el.ahmadi--wijnaldum ----------guzman--------- -----biseswar--tomasson-- |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Nog nergens iets over cisse. Weet iemand al wat meer?? |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
cissé speelt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
weet iemand een site waar je de wedstrijd gratis kunt volgen? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Heeft er iemand toevallig al een stream? Ik zit in het zonnetje in frankrijk, maar wil wel ff zien ofc. :) |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
@remco dit hoorde je net op eredivisie live |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote: ga maar vast naar bed en vergeet je zakdoek niet..................ha ha ha |
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
kom over 2,5 half uur hier maar weer op het forum dan spreken we verder. |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 13:47 schreef moa het volgende:Heeft er iemand toevallig al een stream? Ik zit in het zonnetje in frankrijk, maar wil wel ff zien ofc. :) gewoon eredivisie live bestellen |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: idd..dit bevestigde eredivisie live net |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: hahaha..doen we zeker,en dan klinken we op onze overwinning..of op jullie nederlaag..net hoe je het bekijkt :) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Kind.. in frankrijk op vakantie..? :') |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
Gio heeft geluk, geen stoch :P |
|
|
|
|
supahfeyenoord you m
|
|
|
waarom niet je ken ook op je pc eredivisie live kopen ken je betalen met sms of met je online banking |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: geen stoch?waarom niet?..die '' stof '' kan wel voetballen...maar niet goed genoeg voor ons |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote: oh sorry zag ik niet;) haha..dan moet je het idd ff betalen via internet voor de live stream;) |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 14:02 schreef erwin-letteboer het volgende:[..] geen stoch?waarom niet?..die '' stof '' kan wel voetballen...maar niet goed genoeg voor ons geblesseerd aan zn knie |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 14:03 schreef erwin-letteboer het volgende:[..] oh sorry zag ik niet;) haha..dan moet je het idd ff betalen via internet voor de live stream;) Ok dankjewel, hoe en waar? (is al aan het zoeken) |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
@ moa
misschien hierop http://nl.justin.tv/voetbalonline1 of ff aanmelden voor sopcast is gratissssss
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door remco1978 -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Thx. mensen, ik heb inmiddels een paar linkjes.. denk dat het wel moet lukken zo :) |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Ben gister net terug gekomen van 2 weken hongarije. Geniet ze nog van het mooie weer he |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
|
|
|
twentechamps
|
|
|
ik zie het al iets minder goed in voor twente zonder stoch en janssen. maar janssen zou er ongetwijfeld nog inkomen voor tiote of perez. dit weerhoudt twente er echter niet van om van jullie te winnen |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
ben ik de enige die het niet snapt waarom biseswar op de tribune zit?..okey makaay en wijnaldum als aanvallers op de bank,geen van beide is geen links buiten!!..stel hé,,stel cissé valt geblesseerd uit?!..en dan?wijnaldum op links??uit voorzorg had ik hem toch meegenomen, maar goed dat is mijn mening.! |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 14:11 schreef erwin-letteboer het volgende:ben ik de enige die het niet snapt waarom biseswar op de tribune zit?..okey makaay en wijnaldum als aanvallers op de bank,geen van beide is geen links buiten!!..stel hé,,stel cissé valt geblesseerd uit?!..en dan?wijnaldum op links??uit voorzorg had ik hem toch meegenomen, maar goed dat is mijn mening.! Tuurlijk wijnaldum linksbuiten, waarom niet ? (of slory?) |
|
|
|
|
Ron2010
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 14:11 schreef erwin-letteboer het volgende:ben ik de enige die het niet snapt waarom biseswar op de tribune zit?..okey makaay en wijnaldum als aanvallers op de bank,geen van beide is geen links buiten!!..stel hé,,stel cissé valt geblesseerd uit?!..en dan?wijnaldum op links??uit voorzorg had ik hem toch meegenomen, maar goed dat is mijn mening.! tjah biseswar hoort er zeker bij jah maar mario zal er wel een (goede) reden voor hebben dat tie dat doet!je kan natuurlijk geen 23 spelers op de bank hebben of wel?maar ik begrijp wel wat je bedoelt. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Ja dankjewel, net gisteren aangekomen, :) |
|
|
|