|
|
freakie
|
|
|
Bij ajax is er alleen wat over verhuren geweest.. verkopen eigenlijk niet. wat vinden jullie daarvan?
Ik vindt dat ajax er goed aan doet om ze te verhuren ajax heeft 28 spelers(zonder de keepers) waar az en psv enzo. er dan 23 hebben. Jol kan geen speler afschrijven op grond van vorig jaar en van de eerste 3 maanden die hij trainer is.. verhuren moet dus wel zonder een speler te veriezen die eigenlijk best goed zou kunnen zijn.. cvitanisch niet afschrijven en denk sno ook nog niet.. |
|
|
|
|
stefan1991
|
|
|
cvitanich verhuren sno verkopen
Sno heb ik totaal geen gevoel bij dat het iets gaat worden bij hem, cvitanich daarin tegen vond ik redelijk spelen in de wedstrijden die die speelde vorig seizoen, maar of die CL niveau aan kan waar ajax naar moet streven.. nu in ieder geval nog niet. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee klopt cvitanisch zit er nog net niet als hij makkelijker met ajax nivo mee kan dan zou hij denk ik ook sneller groeien.. dus niks mis met 1 jaartje naar andere club.. maar sno is ook goed alleen er traag in beslisingen nemen.. als hij daar in groeit denk ik dat hij niet slecht is en een sterke verdedigende middevelder kan zijn.. maar al lijkt mij als hij positiespel dan ook goed kan ook een goede spits zou kunnen zijn.. maar verdedigend middeveld is denk ik beter.. |
|
|
|
|
stefan1991
|
|
|
tjaa Sno is idd erg traag in beslissingen nemen en het ziet er bij hem erg klungelig eruit allemaal wat die doet.. maar voor verdedigende middenvelder zou ik dan toch eerder kiezen voor enoh / de zeeuw / gabri (als die fit is) en eventueel zelfs lindgren.. denk niet dat sno in de buurt komt van deze jongens.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee niet kwa snelheid maar als hij zijn kracht gebruikt dan is het een heel soort andere speler.. dan gabri, de zeeuw, enoh of lindgren.. hij is wat sterker en krijgt daardoor wel als hij de beslissingen die hij wil nemen sneller doet de kans om ook alles af te maken.. soort engelaar alleen kleiner maar vindt hem wel stuk breder.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
kan van [as komen en hij is nog maar 22 geeloof k.. |
|
|
|
|
stefan1991
|
|
|
tjaa misschien .. ik zie het niet gebeuren bij sno maar wie weet |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja we kunne het allemaal niet weten maar wedstrijden spelen is vor iedere speler goed.. dus verhuren 1 jaartje is goed denk ik en dan maar volgend jaar kan je de knoop doorhakken.. verkopen of houden.. |
|
|
|