|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Ajax oogt onzeker en mist gochme. |
|
|
|
Thomas
|
|
|
Bespreek hier de wedstrijd tussen Ajax en Heracles op 30-08-2009 en alles wat daarbij komt kijken. |
|
|
|
|
ping
|
|
|
ze hebben het erg moeilijk en progressie is er niet of nauwelijks te merken. het ziet er ook allemaal een beetje gefrustreerd uit wat er op t veld rondloopt.
of ligt dat aan mn tv?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door ping -- |
|
|
|
|
gunmaster
|
|
|
ik zie het al, heracles gaat winnen of ze spelen gelijk. Het loopt gewoon helemaal niet bij ajax. En alleen pantelic kan hier geen verandering in brengen, ajax heeft zeker ook nog een middenvelder nodig. En ook vind ik sulejmani en rommedahl weer heel slecht spelen.
Hopelijk gaat het in de tweede helft beter!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door gunmaster -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb nou de 1e helft gezien! Schrikbarend slecht! Alderweireld is te licht voor ajax, rommedahl hoort absoluut niet in basiself! Waar is kennedy, waar is mitchell donald? Enoh is geen ajax-speler! Geen kansen creeren, omdat men voorin niet balvast is! Wat is er met sulejmani aan de hand? Slechte passes, geen creativiteit! Ik vrees de 2e helft, want ajax is AJAX niet! Trieste constateringen, maar het zijn FEITEN! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
eerste helft was niet best, Suarez lijkt ruzie te hebben met het veld en de rest lijkt wel geen zin te hebben, alle ballen over rechts, sulejmani heeft volgens mij 2 ballen gehad, hoop toch niet weer op een herhaling van vorige week.. KOM OP AJAX!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
aissatti is ook volledig inspiratieloos, jammer maar misschien de Jong maar laten spelen.. |
|
|
|
|
ping
|
|
|
het is net ongeorganiseerde misdaad wat er wordt uitgevoerd. wat een zooitje |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Zet nou cvitanich in spits en stel donald op! kennedy erin en het is al een heel stuk beter! |
|
|
|
|
ajax.site.co.nl
|
|
|
De eerste helft van Heracles - Ajax zit erop. Tussenstand 0-0 en twee gele kaarten waarvan een voor Suarez wegens natrappen. Bijna had hij een tweede te pakken...
De Zeeuw kreeg onterecht geel na een correcte sliding aan de rand van het eigen strafschopgebied.
Wat de eindstand ook wordt. Ajax speelt fantasieloos en in een veel te laag tempo zoals de voorgaande wedstrijd tegen Sparta. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
zeer triest.
1 Suarez zou met zijn kaliber andere zaken aan zijn kop moeten hebben dan vd linden! 2 Alderweireld is echt niet goed genoeg, zeg ik al vaker! 3 Rommedahl word niet goed gebruikt op die rechterkant, en moet veel dieper staan. Maar dan heb je wel aanvoer van het middenveld nodig, en die is er gewoonweg niet!!! 4 Afspraken betreffende de verdediging zijn weer belabberd, en net zoals tegen Slovan uit heeft Stekelenburg de groep in de race gehouden!
2e helft: Verandering, ajax moet dieper spelen, tempo opvoeren, de linkerkant beter gebruiken gezien daar meer zwakte zit. Cvitanich inzetten en met 3 volle spitsen gaan spelen. Daarnaast vind ik Enoh toch niet echt een typische Ajax speler. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 17:29 schreef Krunk het volgende:zeer triest. 1 Suarez zou met zijn kaliber andere zaken aan zijn kop moeten hebben dan vd linden! 2 Alderweireld is echt niet goed genoeg, zeg ik al vaker! 3 Rommedahl word niet goed gebruikt op die rechterkant, en moet veel dieper staan. Maar dan heb je wel aanvoer van het middenveld nodig, en die is er gewoonweg niet!!! 4 Afspraken betreffende de verdediging zijn weer belabberd, en net zoals tegen Slovan uit heeft Stekelenburg de groep in de race gehouden! 2e helft: Verandering, ajax moet dieper spelen, tempo opvoeren, de linkerkant beter gebruiken gezien daar meer zwakte zit. Cvitanich inzetten en met 3 volle spitsen gaan spelen. Daarnaast vind ik Enoh toch niet echt een typische Ajax speler. v/d wiel loopt constant de gaten voor rommedhaal dicht, enoh speelt inderdaad matig maar de Zeeuw is echt slecht, verder inderdaad meer via links daar loopt ook meer kwaliteit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
overigens ben ik altijd al een voorstander geweest van Suarez vanaf rechts re laten spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
de hele wedstrijd nog geen 1 combinatie, suarez speelt waardeloos slecht, en verder wordt iedere speler gewoon van de bal gelopen, heel matig vandaag ongeacht de uitslag.. |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
|
|
|
gunmaster
|
|
|
0-1 voor ajax !!!!! ajax begint wat beter in het spel te komen en scoort meteen |
|
|
|
|
gunmaster
|
|
|
quansah rood! de overwinning is binnen |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ja inderdaad remco maar dit is weer een wedstrijd waar eigenlijk door elke club punten worden verloren heracles is erg vervelend te bestrijden thuis.. waarom? denk toch kunstgras de statstieken wijzen daarop.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ajax is niet goed maar ze moeten gewoon winnen klaar.. |
|
|
|
|
gunmaster
|
|
|
sulejmani eruit - kennedy erin |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 18:01 schreef freakie het volgende:ja inderdaad remco maar dit is weer een wedstrijd waar eigenlijk door elke club punten worden verloren heracles is erg vervelend te bestrijden thuis.. waarom? denk toch kunstgras de statstieken wijzen daarop.. ?????? Op dit moment zijn er zeker 6 ploegen die moeiteloos kunnen winnen in almelo! Het is maar de vraag of ajax dit lukt! |
|
|
|
|
ping
|
|
|
0-1 het belooft weer een mooi jaar te worden. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
6 ploegen moeiteloos? noem die eens op? |
|
|
|
|
stefan1991
|
|
|
quote: laat ons maar alles vanaf nu 1-0 winnen ipv de helft 6-0 te winnen en de andere helft gelijk te spelen of verliezen.. Maar ben het ermee eens het voetbal van ajax is teleurstellend.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Geloof dat geen een club tot nu toe makkelijk uit bij heracles heeft gewonnen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik vind dit eigenlijk onzinnig, maar vooruit dan! psv, az, twente, feyenoord, nac en utrecht! |
|
|
|
|
ping
|
|
|
de zeeuw heeft ook totaal geen toegevoegde waarde. veel balverlies en loopt als een verdwaalde smurf in het donkere bos rondt. maar gelukkig speelt heracles met 10 man ... |
|
|
|
|
gunmaster
|
|
|
|
|
|
ping
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 18:10 schreef alibabba het volgende:[..] Ik vind dit eigenlijk onzinnig, maar vooruit dan! psv, az, twente, feyenoord, nac en utrecht! onzinnig om het te herstellen maar feyenoord won daar. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ben ik toch benieuwt over welke tijd jij dat hebt.. |
|
|
|
|
gunmaster
|
|
|
|
|
|
ping
|
|
|
Heracles Almelo - Feyenoord (16-08-2009)
Heracles Almelo Heracles Almelo 0-1 Feyenoord Feyenoord
OPSTELLING Heracles Almelo Pieckenhagen Breukers Maertens Van der Linden Looms Quansah gele kaart Overtoom Fledderus Everton Dost gele kaart Hakola WISSELS (65 min) Hakola (uit) Douglas (in) (76 min) Van der Linden (uit) Schulmeister (in) WEDSTRIJDDETAILS Competitie: Eredivisie Datum: 16/08/2009 14.30 Locatie: Polman Stadion (Almelo) Aantal toeschouwers: 8500 Arbitrage: Bossen WEDSTRIJDVERLOOP 72. Tomasson (intikker) assist: Slory |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Feyenoord heeft dit seizoen met 1-0 gewonnen is dat makkelijk? nee he.. az heeft dit seizoen verloren is dat makkelijk? nee he? vorig jaar tegentwente. Bij az 2-0 verloren maar ook pas 2e helft denk ik zo.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: ????????feyenoord heeft er inderdaad al gespeeld en won MOEITELOOS met 0-1 |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja leuk maar 0-1 voor feyenoord is toch niet makkelijk? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee.. plus dan heeft ajax het nu ook makkelijk toch? want zijn toch weinig tot geen kansen geweest tegen ajax |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
moeiteloos tot de 72e min wachten en dan scoren hahaha hou op dat is niet moeiteloos... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dan heb jij die wedstrijd niet gezien! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 18:08 schreef stefan1991 het volgende:[..] laat ons maar alles vanaf nu 1-0 winnen ipv de helft 6-0 te winnen en de andere helft gelijk te spelen of verliezen.. Maar ben het ermee eens het voetbal van ajax is teleurstellend.. hehe, eindelijk iemand die het snapt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: je hebt de wedstrijd zeker niet gezien of wel, heracles had moeten winnen van feijenoord. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nee ik heb de wedstrijd niet gezien weet jij wat mario zei?
"We hebben gewonnen van een moeilijk te bespelen ploeg op een moeilijk te bespelen veld. Na een goed begin speelden we slordig en leden we te veel balverlies. Ook was er te weinig geduld. We liepen te veel met de bal. In de tweede helft deden we dat beter en kregen we ook de beste kansen. Op basis van die kansen hebben we verdiend gewonnen hoewel een gelijkspel zeker mogelijk was." |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja remco heb hem al wat gestuurt.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Niemand wint egt makkelijk in heracles maar als er een tegendoelpunt is speelt de tegenstander altijd wat makkelijker ofzo dus scoren meestal dan nog wel een keer als je zo speeld maar heracles die heeft thuis heel erg veel punten gepakt tegen heel weinig punten uit.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 18:23 schreef remco k het volgende:[..] je hebt de wedstrijd zeker niet gezien of wel, heracles had moeten winnen van feijenoord. Die hadden ze zeker moeten winnen, ik probeer gewoon duidelijk te maken, dat Ajax vandaag absoluut moeite had om te winnen! Een beetje dollen, hoort erbij! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
K weet toch zelf wel dat ajax moeite had maaar daar gaat het mij niet om k zeg dat heracles thuis moeilijk te bespelen is ga er dan anders op in.. dat wat jij zegt betuigt van erg weinig kennis.. Plus ga je ook nog eens terug krabbelen.. door te zegge dat je zat te dollen.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 18:32 schreef freakie het volgende:K weet toch zelf wel dat ajax moeite had maaar daar gaat het mij niet om k zeg dat heracles thuis moeilijk te bespelen is ga er dan anders op in.. dat wat jij zegt betuigt van erg weinig kennis.. Plus ga je ook nog eens terug krabbelen.. door te zegge dat je zat te dollen.. Het gaat erom dat als ajax weer toonaangevend wil zijn in nederland, men niet zoveel moeite moet hebben om heracles opzij te zetten! Dat is alles en maak je niet zo druk,man! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ajax toonaangevend na een aantal maandjes een andere trainer.. tegen een club die thuis altijd lastig is egt altijd.. Te weinig egt goede spelers.. en ook nog erg jong allemaal.. kan je niet toonaangevend zijn.. Plus t gaat mij nu niet om het feit van ajax maar als je het daar over wil hebben ajax wint met 3-0.. das erg goed de prestaties van heracles gezien.. Dus zo heel veel moeite heeft ajax deze wedstrijd niet gehad.. alleen kan ajax 1 de kansen niet maken en 2 is het spel nog niet goed en daa moet jol mee verder gaan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
het is duidelijk dat ajax niet goed heeft gespeeld,maar..................... feit is wel dat heracles de eerste helft zo fel op de bal zat en stoorde,dat ze dat de tweede helft hebben moeten bekopen!!!! net als slovan bratislava.......dat hou je niet vol tegen ajax,zo simpel is dat!!! |
|
|
|
|
Daan
|
|
|
Overwinning op heracles uit is gewoon goed. Vorig jaar heeft heracles heeeeel veel punten thuis gepakt op kunstgras. We zitten in 't begin van 't seizoen, ajax is aan 't bouwen, Jol is nog duidelijk zoekende. 3 punten mee naar Amsterdam. Gewoon goed tegen heracles uit punt. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Thanks daan voor de support dat was wat ik ook zei.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 18:52 schreef freakie het volgende:Ajax toonaangevend na een aantal maandjes een andere trainer.. tegen een club die thuis altijd lastig is egt altijd.. Te weinig egt goede spelers.. en ook nog erg jong allemaal.. kan je niet toonaangevend zijn.. Plus t gaat mij nu niet om het feit van ajax maar als je het daar over wil hebben ajax wint met 3-0.. das erg goed de prestaties van heracles gezien.. Dus zo heel veel moeite heeft ajax deze wedstrijd niet gehad.. alleen kan ajax 1 de kansen niet maken en 2 is het spel nog niet goed en daa moet jol mee verder gaan.. Geen moeite???? schei uit man! Er werd goed gewisseld en we hadden geluk dat heracles op den duur met 10 man stond! andere trainer?? |
|
|
|