|
|
freakie
|
|
|
haha nou dat bedoel ik.. wat zit je dan te zegge dat feenoord zonder moeite wint? als ajax met 0-3 wint zonder ook maar 1 goede kans tegen te krijgen dan vindt ik dat met minder moeite dan dat feyenoord wint met 1-0 en eigenlijk de hele wedstrijd heracles en feyenoord gelijk op gingen en heracles heel veel kansen kreeg...
Ik zei net tegen jou dat elke club eigenlijk wel punten verliest uit tegen heracles.. Moet je kijken waar we nu zijn?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Ja we hebben drie punten dat telt. En volgende week is er misschien weer wat meer rust in het elftal als die transfer periode voorbij is. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Je neemt alles veel te letterlijk op en dat vind ik freakie! Je hebt het over feyenoord! moet ajax vergeleken worden met feyenoord? Ik wil duidelijk maken dat ajax terug moet naar de europese top en dan moet heracles uit geen probleem opleveren! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
`Nee heb het niet over feyenoord... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Heb t over elke club die daar moet spelen.... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 18:59 schreef alibabba het volgende:[..] Geen moeite???? schei uit man! Er werd goed gewisseld en we hadden geluk dat heracles op den duur met 10 man stond! andere trainer?? laat me niet lachen met je andere trainer....tuurlijk niet.net wat jol zei:als we van sparta hadden gewonnen stonden we bovenaan...morgen komt er een hele goede spits bij en dan zullen we heel snel veel gevaarlijker worden..achterin twee jonge belgen centraal,maar daar komt ook nog wel iemand bij,let maar op....het is nog niet geweldig allemaal,maar we doen nog mee,dus..... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik begrijp jou wel!!!!!!!! Ik wil zeggen dat AJAX toonaangevend moet zijn in nederland! We moeten ons op den duur niet meer vergelijken met psv, az, of wat dan ook! Ajax moet weer in europa gaan heersen en dan levert heracles geen probleem op! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 19:22 schreef bahbah het volgende:[..] laat me niet lachen met je andere trainer....tuurlijk niet.net wat jol zei:als we van sparta hadden gewonnen stonden we bovenaan...morgen komt er een hele goede spits bij en dan zullen we heel snel veel gevaarlijker worden..achterin twee jonge belgen centraal,maar daar komt ook nog wel iemand bij,let maar op....het is nog niet geweldig allemaal,maar we doen nog mee,dus..... Ik heb het niet gehad over een andere trainer! ik ging alleen maar in op wat mijn voorganger zei! Eerst goed lezen, voordat je wat typt! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ajax word ook weer toonaangevend,maar nu nog ff niet(tot de winterstop).dan zul je zien dat we al meer gaan heersen op de velden.slecht spelen en toch punten pakken hoort er ook bij. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
sorry alibabba,je hebt gelijk. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Nou goed dat je me begrijpt als je mij bedoelt.. maar reageer dan niet zo.. Maar ajax moet tijd hebben.. want spelers zijn nu denk ik wel aangetrokken suarez moet worden behouden nou.. en jol moet gaan werken aan het team spel.. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
en twee keer 3 kwartier volgas tegen ajax houd geen enkele ploeg vol,dat zag je vandaag en tegen slovan thuis zag je dat ook....en het duurt wel 90 minuten een wedstrijd,dus als een ploeg volgas geeft in het begin,gaan ze daar toch aan kapot,dat zag je vandaag weer...en zo kunnen we dus ook winnen,door dan zelf in de tweede helft gas te geven... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Beretje raaar gezegt maar elke club die volgas speeld tegen een andere club die houd dat niet vol.. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 19:29 schreef freakie het volgende:Nou goed dat je me begrijpt als je mij bedoelt.. maar reageer dan niet zo.. Maar ajax moet tijd hebben.. want spelers zijn nu denk ik wel aangetrokken suarez moet worden behouden nou.. en jol moet gaan werken aan het team spel.. Ik bedoelde jou, ja! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 19:29 schreef freakie het volgende:Nou goed dat je me begrijpt als je mij bedoelt.. maar reageer dan niet zo.. Maar ajax moet tijd hebben.. want spelers zijn nu denk ik wel aangetrokken suarez moet worden behouden nou.. en jol moet gaan werken aan het team spel.. inderdaad,en ik denk dat dat wel tot ongeveer de winterstop kan duren,voor het goed op rails staat met dwingend voetbal.en met een echte spits erbij vanaf morgen scheelt natuurlijk al een helehoop... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 19:32 schreef freakie het volgende:Beretje raaar gezegt maar elke club die volgas speeld tegen een andere club die houd dat niet vol.. nee en daarom winnen we vandaag ook!die speler van heracles zei al na de wedstrijd dat het steeds moeilijker werd tweede helft. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Mooi alibabba dan is t goed:P en klopt bahbah.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
wat een namen hier alibabba ,bahbah, :-:) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahaha:P ja remco wel leuke namen:P |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 17:33 schreef remco k het volgende:[..] v/d wiel loopt constant de gaten voor rommedhaal dicht, enoh speelt inderdaad matig maar de Zeeuw is echt slecht, verder inderdaad meer via links daar loopt ook meer kwaliteit.. Dan heb ik het dus best goed gezien, of niet;) |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 17:33 schreef remco k het volgende:overigens ben ik altijd al een voorstander geweest van Suarez vanaf rechts re laten spelen.. op links is hij beperkt, gezien de tegenstander weet dat hij naar binnen gaat trekken |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 18:01 schreef freakie het volgende:ja inderdaad remco maar dit is weer een wedstrijd waar eigenlijk door elke club punten worden verloren heracles is erg vervelend te bestrijden thuis.. waarom? denk toch kunstgras de statstieken wijzen daarop.. ga niet naar het gras wijzen als jouw team bagger speelt. lees mijn eerdere punten eens even na. ELK VAN DIE PUNTEN STAAT LOS VAN HET GRAS |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 18:12 schreef ping het volgende:de zeeuw heeft ook totaal geen toegevoegde waarde. veel balverlies en loopt als een verdwaalde smurf in het donkere bos rondt. maar gelukkig speelt heracles met 10 man ... de zeeuw was vandaag de 1e helft even minder, maar wel veruit de man die dit seizoen de lijnen uitzet! dus wat meer respect is op zijn plaats smurf! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: geweldige goal. maar ook een speler die netzoals sulejmani beter begint te worden. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: ??????Wat doet ie dan als ie op rechts staat? |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 18:55 schreef bahbah het volgende:het is duidelijk dat ajax niet goed heeft gespeeld,maar..................... feit is wel dat heracles de eerste helft zo fel op de bal zat en stoorde,dat ze dat de tweede helft hebben moeten bekopen!!!! net als slovan bratislava.......dat hou je niet vol tegen ajax,zo simpel is dat!!! ajax speelt je conditioneel, tacktisch altijd stuk na 70 min intensief voetballen. zie sparta maar, die hebben het nodige geluk gehad van het houtwerk en enkele andere punten |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 18:55 schreef Daan het volgende:Overwinning op heracles uit is gewoon goed. Vorig jaar heeft heracles heeeeel veel punten thuis gepakt op kunstgras. We zitten in 't begin van 't seizoen, ajax is aan 't bouwen, Jol is nog duidelijk zoekende. 3 punten mee naar Amsterdam. Gewoon goed tegen heracles uit punt. uitslag is uiteindelijk belangrijk. wat heeft dat goede spel tegen sparta opgeleverd, maar 1 punt. dus ook ik ga voor 3 punten mee:D |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 19:22 schreef alibabba het volgende:Ik begrijp jou wel!!!!!!!! Ik wil zeggen dat AJAX toonaangevend moet zijn in nederland! We moeten ons op den duur niet meer vergelijken met psv, az, of wat dan ook! Ajax moet weer in europa gaan heersen en dan levert heracles geen probleem op! eigenlijk zou almelo ook geen probleem moeten zijn. ajax was gewoon zwak |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Krunk wijs ook niet op het gras maar die punten die jij op noemt kan mijn neefje ook opnoemen.. zijn punten die algemeen bekent moeten zijn bij mensen die voetbal kijken.. Maar alles wijst erop dat het gras van heracles invloed heeeft... |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 19:35 schreef bahbah het volgende:[..] nee en daarom winnen we vandaag ook!die speler van heracles zei al na de wedstrijd dat het steeds moeilijker werd tweede helft. klopt |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 19:35 schreef bahbah het volgende:[..] nee en daarom winnen we vandaag ook!die speler van heracles zei al na de wedstrijd dat het steeds moeilijker werd tweede helft. klopt |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote: vaak de buitenkant opzoeken, en anders een balletje terugleggen. vanaf links gaat hij vaak vanuit onmogelijke hoeken voor eigen succes. ook vaak balverlies. we hebben trouwens betere spelers dan suarez op links! |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 19:57 schreef freakie het volgende:Krunk wijs ook niet op het gras maar die punten die jij op noemt kan mijn neefje ook opnoemen.. zijn punten die algemeen bekent moeten zijn bij mensen die voetbal kijken.. Maar alles wijst erop dat het gras van heracles invloed heeeft... indien jouw neefje die punten kan opnoemen, en mening forumschrijver hier niet, dan is het antwoord simpel. ajax deed zichzelf te kort, en maakte het zichzelf moeilijk. ondanks het kunstveld! einde conclusie. geen andere opties gaan zoeken voor het slechte spel van onze club |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 19:57 schreef freakie het volgende:Krunk wijs ook niet op het gras maar die punten die jij op noemt kan mijn neefje ook opnoemen.. zijn punten die algemeen bekent moeten zijn bij mensen die voetbal kijken.. Maar alles wijst erop dat het gras van heracles invloed heeeft... is ook;het is keihard die ondergrond en als je dat niet gewend bent dan is het moeilijkhoor...kijk maar naar tennis,de een speelt op gras de sterren van de hemel,en op gravel presteert ie niks.... |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja heb t toch niet over dat ajax dan niet hoet te winnen? zeg niks verkeert lijkt mij alleen dat de statestieken erop wijzen dat het uit tegen heracles altijd lastig is. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
jij had het over de statistieken van clubs die niet goed uit de voeten kwamen op dat veld. dat ajax het moeilijk zou hebben tegen heracles staat er los van. ik volg je wel hoor, maak jij maar druk om jouw eigen posts. ajax was uitermate zwak de 1e helft, en met echt gras of kunst zou het probleem niet zijn opgelost. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 20:05 schreef Krunk het volgende:jij had het over de statistieken van clubs die niet goed uit de voeten kwamen op dat veld. dat ajax het moeilijk zou hebben tegen heracles staat er los van. ik volg je wel hoor, maak jij maar druk om jouw eigen posts. ajax was uitermate zwak de 1e helft, en met echt gras of kunst zou het probleem niet zijn opgelost. ja weet niet freakie...ajax speelde inderdaad niet zo goed in de combinatie,maar ik denk toch dat het volluit spelen van heracles de eerste helft daar aan bijgedragen heeft,en het combineren liep niet ook mede door het kunstgras...ik speel daar tegenwoordig ook veel wedstrijden op,maar geef mij maar gewoon lekker gras hoor. |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
maar goed...3 punten zijn binnen,eerste plaats binnen handbereik en volgende wedstrijd over 14 dagen pas. dus lekker doortrainen,nieuwe spits heeft meteen 14 dagen om lekker te aclimatiseren,en kan dan lekker thuis tegen nac laten zien wat ie kan! en wie weet ook nog een centrale verdediger...over 46 uur weten we het. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja bahbah daar hebben de rest van de clubs ook last mee maar een 3-0 overwinning is gewoon goed op naar de volgende.. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 19:22 schreef alibabba het volgende:Ik begrijp jou wel!!!!!!!! Ik wil zeggen dat AJAX toonaangevend moet zijn in nederland! We moeten ons op den duur niet meer vergelijken met psv, az, of wat dan ook! Ajax moet weer in europa gaan heersen en dan levert heracles geen probleem op! jij vraagt nogal wat. heersen in europa hebben we vroeger ook maar een paar periodes gedaan. de tijden zijn verandert vooral door dat er nu veel meer buitenlanders mogen worden opgesteld. dat houd ook in dat spelers eerder weg gaan en je dus niet meer goed aan een team kan bouwen. laten we eerst maar weer gaan heersen in nederland. als we dan om de zoveel tijd weer een beetje succes hebben in europa ben ik al tevreden. |
|
|
|
|
Krunk
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 21:40 schreef freakie het volgende:Ja bahbah daar hebben de rest van de clubs ook last mee maar een 3-0 overwinning is gewoon goed op naar de volgende.. zeker ja. volgens mij NAC thuis. moet wel te doen zijn |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat wel belangrijk is, we moeten een beest op het middenveld hebben vanavond... Gudelje zal moeten bikkelen |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K