BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luinge krijgt seizoenskaart van Feyenoord voor zijn inzet vandaag

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - zondag 30 augustus 2009 - 20:12   quote  deeplink  
Luinge heeft vandaag laten zien een echte supporter te zijn van onze club hulde!! Als hij zo door gaat krijgt hij een seizoenkaart voor het leven!!!
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 30 augustus 2009 - 20:12   quote  deeplink  
wat een bullshit!
Ron2010
 Ron2010 - zondag 30 augustus 2009 - 20:14   quote  deeplink  
een supporter van twente zal je bedoelen!!!we haddenr echt op een pingel....en ze haden 2 rode kaarten moeten hebben.blijven we dit gezeik nu houden?heb je wel de hele wedstrijd gezien want die andere van dijk die op het doel staat dat is betere familie dan jij.....!P:

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door Ron2010 --
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 30 augustus 2009 - 20:41   quote  deeplink  
Trouwens slotje.
jantje 1974
 jantje 1974 - zondag 30 augustus 2009 - 20:41   quote  deeplink  
waarom?
feyenoordq
 feyenoordq - zondag 30 augustus 2009 - 20:43   quote  deeplink  
Waar slaat deze topic over volgens jou dan?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 30 augustus 2009 - 20:53   quote  deeplink  
Ja, en de Twente supporters gaan de selectie van Sporting Lissabon, op eigen kosten uitnodigen, voor een romantisch diner bij kaarslicht.

Waar gaat dit topic in hemelsnaam over?
MrChriz
 MrChriz - zondag 30 augustus 2009 - 20:57   quote  deeplink  
Wat n schraal topic
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - zondag 30 augustus 2009 - 20:59   quote  deeplink  
Ik ben blij dat Feyenoord gelijk heeft gespeeld!! Ik een tukker hahaha jaja. Als Twente het de laatste 20 minuten goed uitspeelt verliezen we met drie nul, Luinge geeft een onterechte vrije trap en mats ons met een strafschop direct daarna, welke andere scheidsrechter had dat gedurft!! Dus een seizoenkaart voor die man. 2 rode kaarten voor Twente een beetje realitisch blijven jongens want we waren niet beter en hebben mazzel gehad
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - zondag 30 augustus 2009 - 21:00   quote  deeplink  
en mazzel heb je nodig om kampioen te worden dus dat worden we!!
MMM
 MMM - zondag 30 augustus 2009 - 21:00   quote  deeplink  
Paul van Dijk, ik zou zeggen neem nog een biertje
Ron2010
 Ron2010 - zondag 30 augustus 2009 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 20:59 schreef Paul van Dijk het volgende:
Ik ben blij dat Feyenoord gelijk heeft gespeeld!! Ik een tukker hahaha jaja. Als Twente het de laatste 20 minuten goed uitspeelt verliezen we met drie nul, Luinge geeft een onterechte vrije trap en mats ons met een strafschop direct daarna, welke andere scheidsrechter had dat gedurft!! Dus een seizoenkaart voor die man. 2 rode kaarten voor Twente een beetje realitisch blijven jongens want we waren niet beter en hebben mazzel gehad
als je gewoon je kansen de eerste helft had benut had je ook al op 3-0 gestaan en ook slory had nog een pingel kunnen krijgen...en ja feyenoord was 2 klasse beter!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door Ron2010 --
R()b
 R()b - zondag 30 augustus 2009 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 20:59 schreef Paul van Dijk het volgende:
Ik ben blij dat Feyenoord gelijk heeft gespeeld!! Ik een tukker hahaha jaja. Als Twente het de laatste 20 minuten goed uitspeelt verliezen we met drie nul, Luinge geeft een onterechte vrije trap en mats ons met een strafschop direct daarna, welke andere scheidsrechter had dat gedurft!! Dus een seizoenkaart voor die man. 2 rode kaarten voor Twente een beetje realitisch blijven jongens want we waren niet beter en hebben mazzel gehad
Als als als.... nakaarten kan iederen kijk maar.

-Als Feyenoord alle kansen verzilverde , stond het al 5-0 bij rust.
-Als Luinge rood trok bij die smerige kut overtredingen van Rankovich , dan stonden ze maar met z'n tienen.
-Als Luinge ook terecht rood zou trekken voor Tioté , dan stonden ze met nog maar 9 man.
-Als Twente die lucky goal niet had gescoord , dan stond het nog 0-0
-Als Makaay alsnog die penalty binnen schoot , dan wonnen wij met 1-0
-Als McClaren ziek was , dan zat hij thuis en niet op de tribune.
-Als McClaren zijn telefoonrekening niet had betaald , had hij nooit kunnen bellen met Keesje.
-Als...
-Als...

Het is toch zo simpel gelul :)
prins
 prins - zondag 30 augustus 2009 - 21:06   quote  deeplink  
dat zie je dat hij eenn tuk- tuk is
Ron2010
 Ron2010 - zondag 30 augustus 2009 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:05 schreef R()b het volgende:

[..]

Als als als.... nakaarten kan iederen kijk maar.

-Als Feyenoord alle kansen verzilverde , stond het al 5-0 bij rust.
-Als Luinge rood trok bij die smerige kut overtredingen van Rankovich , dan stonden ze maar met z'n tienen.
-Als Luinge ook terecht rood zou trekken voor Tioté , dan stonden ze met nog maar 9 man.
-Als Twente die lucky goal niet had gescoord , dan stond het nog 0-0
-Als Makaay alsnog die penalty binnen schoot , dan wonnen wij met 1-0
-Als McClaren ziek was , dan zat hij thuis en niet op de tribune.
-Als McClaren zijn telefoonrekening niet had betaald , had hij nooit kunnen bellen met Keesje.
-Als...
-Als...

Het is toch zo simpel gelul :)
hahahahahaha daar heb je een punt (bij karwei)
feyenoord-fr12info
 feyenoord-fr12info - zondag 30 augustus 2009 - 21:12   quote  deeplink  
Jammer dat er gelijk van die negatieve reacties geplaatst moeten worden, want ik vond hem echt niet slecht fluiten hoor... Op maar puntjes na dan
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - zondag 30 augustus 2009 - 21:13   quote  deeplink  
Inderdaad als als als dan dan dan dus is 1-1 achteraf gezien een goed resultaat en we worden dus gewoon kampioen!!
MrChriz
 MrChriz - zondag 30 augustus 2009 - 21:15   quote  deeplink  
Die penal was terecht... Die gast springt met zn armen de lucht in.. Ik weet niet welke wedstrijd jij hebt zitten kijken Paul maar Feyenoord was VEEL beter en heeft zeker geen mazzel gehad...
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - zondag 30 augustus 2009 - 21:16   quote  deeplink  
die vrije trap daarvoor was erg makkelijk gegeven

ben luinge wel dankbaar..moet er niet aan denken dat we hadden verloren en dan 2 weken zonder voetbal :d
Patrick078
 Patrick078 - zondag 30 augustus 2009 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:05 schreef R()b het volgende:

[..]

Als als als.... nakaarten kan iederen kijk maar.

-Als Feyenoord alle kansen verzilverde , stond het al 5-0 bij rust.
-Als Luinge rood trok bij die smerige kut overtredingen van Rankovich , dan stonden ze maar met z'n tienen.
-Als Luinge ook terecht rood zou trekken voor Tioté , dan stonden ze met nog maar 9 man.
-Als Twente die lucky goal niet had gescoord , dan stond het nog 0-0
-Als Makaay alsnog die penalty binnen schoot , dan wonnen wij met 1-0
-Als McClaren ziek was , dan zat hij thuis en niet op de tribune.
-Als McClaren zijn telefoonrekening niet had betaald , had hij nooit kunnen bellen met Keesje.
-Als...
-Als...

Het is toch zo simpel gelul :)
Mooi gesproken!
R()b
 R()b - zondag 30 augustus 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:16 schreef Feijenoord1908 het volgende:
die vrije trap daarvoor was erg makkelijk gegeven

ben luinge wel dankbaar..moet er niet aan denken dat we hadden verloren en dan 2 weken zonder voetbal :d
Misschien makkelijk gegeven , maar ik heb net even een paar keer gekeken.
Maar het lijkt dat Douglas bij Wijnaldum op zijn voet staat.
Maar goed het boeit al niet meer 1-1 mooi zat.
PieterBos
 PieterBos - zondag 30 augustus 2009 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 20:59 schreef Paul van Dijk het volgende:
Ik ben blij dat Feyenoord gelijk heeft gespeeld!! Ik een tukker hahaha jaja. Als Twente het de laatste 20 minuten goed uitspeelt verliezen we met drie nul, Luinge geeft een onterechte vrije trap en mats ons met een strafschop direct daarna, welke andere scheidsrechter had dat gedurft!! Dus een seizoenkaart voor die man. 2 rode kaarten voor Twente een beetje realitisch blijven jongens want we waren niet beter en hebben mazzel gehad
Is absoluut geen matsen die strafschop: hij gaat met zijn hand vol omhoog.
Ik leer de D-tjes al dat ze hun handen naast hun lijf moeten houden.
Elleboogstoot na 18 minuten was gewoon rood en geen geel.
Later nog iemand die al geel had die iemand neerhaalt wat gewoon geel en dus rood is.

We waren 45 minuten DIK beter.
Daarna 25 minuten ongeveer gelijk maar nog steeds alleen maar kansjes voor Feyenoord.
Scoort Twente een toevalstreffer en zijn 15 minuten beter en dan durf jij te zeggen dat Feyenoord niet beter was en mazzel heeft gehad.
Op wat voor scherm heb jij gekeken?
Via een lachspiegel of zo?
antoniorijen
 antoniorijen - zondag 30 augustus 2009 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 20:59 schreef Paul van Dijk het volgende:
Ik ben blij dat Feyenoord gelijk heeft gespeeld!! Ik een tukker hahaha jaja. Als Twente het de laatste 20 minuten goed uitspeelt verliezen we met drie nul, Luinge geeft een onterechte vrije trap en mats ons met een strafschop direct daarna, welke andere scheidsrechter had dat gedurft!! Dus een seizoenkaart voor die man. 2 rode kaarten voor Twente een beetje realitisch blijven jongens want we waren niet beter en hebben mazzel gehad
ik weet niet welke wedstrijd jij heb gezien? Als Feyenoord bij de rust gewoon met 2 of 3 nul voor staat dan hoeft Fc Twente niks te klagen lijkt mij!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 30 augustus 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:23 schreef antoniorijen het volgende:

[..]

ik weet niet welke wedstrijd jij heb gezien? Als Feyenoord bij de rust gewoon met 2 of 3 nul voor staat dan hoeft Fc Twente niks te klagen lijkt mij!
De dag Voor dat je op vakantie gaat komt met je zinnigste reactie na je terug keer van je vorige vakantie.HULDE VOOR ANTONIO
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 30 augustus 2009 - 21:31   quote  deeplink  
Heb de wedstrijd maar slecht kunnen zien (visite) maar ik had ook het idee dat Luinge in het voordeel van Feyenoord floot. Die laatste vrije trap was heel erg makkelijk gegeven, de herhaling was niet helemaal duidelijk maar ik vond het op de bal en denk niet dat er fout contact was. De penalty mag dan volgens de regels terecht zijn, hij had zowiezo niet op deze manier tot stand gekomen moeten worden.

Mijn conclusie: eerlijke uitslag, Feyenoord had misschien zelfs wel mogen winnen qua overwicht maar uiteindelijke een gelukkige gelijkspel voor Feyenoord door toedoen van Luinge.
Ron2010
 Ron2010 - zondag 30 augustus 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:31 schreef Boudewijn het volgende:
Heb de wedstrijd maar slecht kunnen zien (visite) maar ik had ook het idee dat Luinge in het voordeel van Feyenoord floot. Die laatste vrije trap was heel erg makkelijk gegeven, de herhaling was niet helemaal duidelijk maar ik vond het op de bal en denk niet dat er fout contact was. De penalty mag dan volgens de regels terecht zijn, hij had zowiezo niet op deze manier tot stand gekomen moeten worden.

Mijn conclusie: eerlijke uitslag, Feyenoord had misschien zelfs wel mogen winnen qua overwicht maar uiteindelijke een gelukkige gelijkspel voor Feyenoord door toedoen van Luinge.
gelukkig is het alleen jouw conclusie haha
mijn conclusie:feyenoord 2 punten te weinig dankzij luinge!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door Ron2010 --
moulijn
 moulijn - zondag 30 augustus 2009 - 21:34   quote  deeplink  
luinge flikt het weer,als twente die kansen had benut het laatste kwartier had het gewoon 0-4 gestaan, en had rotjeknor ook met de hulp van luinge niet gewonnen.
Ron2010
 Ron2010 - zondag 30 augustus 2009 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:34 schreef moulijn het volgende:
luinge flikt het weer,als twente die kansen had benut het laatste kwartier had het gewoon 0-4 gestaan, en had rotjeknor ook met de hulp van luinge niet gewonnen.
nepmoulijn!@ben je de eerste helft vergeten???een wedstrijd bestaat uit 90 minuten hoor!!twente een luckgoal en toen kregen ze een paar kansjes maar dat kwam omdat we nog verder naar voren speelde wat twente met zijn antivoetbal daarvoor niet kon omdat ze gewoon de hele wedstrijd de mindere waren dan feyenoord@!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door Ron2010 --
brodie
 brodie - zondag 30 augustus 2009 - 21:49   quote  deeplink  
het is toch een schande dat je in de kuip geen normale wedstrijd kunt spelen asoos met vuurwerkgeluiden een scheids die een half uur naar het publiek zwaait onterecht vrije trap waar de pengel uit voorkwam, het is elk jaar hetzelfde daar de KNVB mag wel een buitenlanse scheids aanstellen er is hier niemand tegen opgewassen voor de bedreigende sfeer daar,de 1-1 vind ik wel terecht daar gaat het niet om, je kunt wel denken dat je beter was, maar de goals tellen.
R()b
 R()b - zondag 30 augustus 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:49 schreef brodie het volgende:
er is hier niemand tegen opgewassen voor de bedreigende sfeer daar,
Heeeeeeeeeeerlijk he zo fantastisch publiek (uitzonderingen daar gelaten)
Maar ik merk een klein beetje jaloezie :)
ovi
 ovi - zondag 30 augustus 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:34 schreef moulijn het volgende:
luinge flikt het weer,als twente die kansen had benut het laatste kwartier had het gewoon 0-4 gestaan, en had rotjeknor ook met de hulp van luinge niet gewonnen.
Wat een dom gelul zeg ,jij heb zeker met je kop in je reed gezeten.
Ron31
 Ron31 - zondag 30 augustus 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:49 schreef brodie het volgende:
het is toch een schande dat je in de kuip geen normale wedstrijd kunt spelen asoos met vuurwerkgeluiden een scheids die een half uur naar het publiek zwaait onterecht vrije trap waar de pengel uit voorkwam, het is elk jaar hetzelfde daar de KNVB mag wel een buitenlanse scheids aanstellen er is hier niemand tegen opgewassen voor de bedreigende sfeer daar,de 1-1 vind ik wel terecht daar gaat het niet om, je kunt wel denken dat je beter was, maar de goals tellen.
denken???de kansen verhoudingen seggen genoeg!!10 voor feyenoord en 4 voor twente of zoiets terwijl twente de eerste helft geen kans heeft gehad met het vertragen van het spel!haha ze kregen pas kansjes na die onterecht 0-1 voorsprong anders hadden ze nooit enig kans gehad!!onterechte vrije trap??hmmm mag ik u eraan herrinneren dat tiothe en rajkofiets allang rood haden moeten hebben en dat slory ook nog een penalty had moeten hebben wegens shirtje trekken??maar dat zet u er niet bij hea!!treurig!!ga effe lekker op een andere site onzin verkondigen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door Ron31 --
PieterBos
 PieterBos - zondag 30 augustus 2009 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:34 schreef moulijn het volgende:
luinge flikt het weer,als twente die kansen had benut het laatste kwartier had het gewoon 0-4 gestaan, en had rotjeknor ook met de hulp van luinge niet gewonnen.
Dat zou betekenen dat ze alle kansen van de wedstrijd benut hadden,
Als Feyenoord at ook had gedaan was het 9 - 4 geweest, zonder de overigens terechte penalty!
En hadden ze de penalty dus niet nodig!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 30 augustus 2009 - 21:59   quote  deeplink  
Luinge floot niet in het voordeel van Feyenoord
Al hij eerlijk was had Twente in elk geval met 9 man gestaan
Misschien wel 8, ik zat in het stadion en van mijn plek leek de overtreding waar Douglas geel voor kreeg rood waard
Maar of dat ook zo is weet ik niet zeker
Ze waren met 2 man minder nooit op voorsprong gekomen en met 3 al helemaal niet

En persoonlijk weet ik niet of het een pingel was
Luinge floot voor hands in mijn beleving
En je kunt daar in deze situatie een pingel voor geven of niet
Luinge deed dat wel
Maar ik denk dat hij dat niet gedaan had als Twente sportief had gespeeld
En dan bedoel ik dat tijd rekken vanaf minuut 1
Luinge zei er steeds wat van, maar de spelers trokken zich er geen fuck van aan
Hij heeft zich de hele wedstrijd aan ze geergerd en dan vooral Perez en Boschker
Als scheidsrechter kun je dan niet veel doen
Een kaart wilde hij om de een of andere reden er niet voor geven
En dan kan het zijn dat hij zich strenger aan de regels gaat houden dan hij doet als hij goed geluimd is
Maar hij had wel het recht om de pingel te geven
Hij heeft niks in het voordeel van Feyenoord gedaan dat tegen de regels was
Dat deed hij echter wel in het voordeel van twente...
Ron31
 Ron31 - zondag 30 augustus 2009 - 22:00   quote  deeplink  
achach let op alle feyenoorders!als ajax/psv/az zo had gespeeld de eerste helft en gedeelte van de tweede helft dan hadden de tukkers gesegd dat ze blij waren met een gelijkspel alleen nu staat het woord feyenoord er en nu kunnen ze het niet verkroppen dat feyenoord gewoon 3 klasse beter was!!hahaha jaja feyenoord will be back@!!!denken jullie nou echt dat jullie ooit winnen van ons???en zeker en zeker maar dan ook zeker NOOIT in onze kuip of we nou minder zijn dan jullie of niet en of jullie nu klagen over de scheids of niet!!de enige die echt te klagen had als het al zo is dan is het feyenoord wel over de scheids!@!@

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door Ron31 --
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 30 augustus 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:49 schreef brodie het volgende:
het is toch een schande dat je in de kuip geen normale wedstrijd kunt spelen asoos met vuurwerkgeluiden een scheids die een half uur naar het publiek zwaait onterecht vrije trap waar de pengel uit voorkwam, het is elk jaar hetzelfde daar de KNVB mag wel een buitenlanse scheids aanstellen er is hier niemand tegen opgewassen voor de bedreigende sfeer daar,de 1-1 vind ik wel terecht daar gaat het niet om, je kunt wel denken dat je beter was, maar de goals tellen.
Vuurwerk GELUIDEN ja, er was geen vuurwerke en er was dus niks tegen de regels
En waarom mag een scheids niet naar het publiek zwaaien?
Als zij naar hem zwaaien is dat gewoon beleefd
Of ben jij extra aardig voor de mensen waar jij ooit naar gezwaaid heb?

Welke bedreigende sfeer?
Ik zat er en vond het reuze meevallen
Het was lekker actief
De supporters stonden achter het team
Vorig jaar was het wel eens agressief
Nu was de sfeer geweldig
Volgens mij ben jij gewoon jaloers...
ovi
 ovi - zondag 30 augustus 2009 - 22:17   quote  deeplink  
Ach jongens Twente speelde gewoon anti voetbal meer niet.
De eerste helft zijn ze compleet overklast ,iets wat me niet verbaast.
Wij hebben op elke positie een betere speler ,Twente is gewoon heel goed weggekomen.
Wat Luinge betreft , die floot zeker niet in ons voordeel, een paar rode kaarten hadden niet misstaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door ovi --
Ron31
 Ron31 - zondag 30 augustus 2009 - 22:24   quote  deeplink  
precies!eindelijk eens iemand die segt hoe het is!!maja ik heb al teveel tijd aan deze wedstrijd besteed!dus voor mij ik laat het hierbij want twente denkt nog dat ze belangrijk worden ook als er zo over ze wordt gelult lol!!volgens mij willen deze twente supporters in deschijnwerpers staan en een show maken en juist niet luinge dus bij deze!@!!op naar willem 2 over 2 weken en net zo spelen als nu dan komt het goed!@!!

FEYENOORD FOREVER!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door Ron31 --
Paul van Dijk
 Paul van Dijk - zondag 30 augustus 2009 - 22:28   quote  deeplink  
dus maar geen seizoenkaart voor Luinge dus. Als je vlak voor tijd 1 - 0 achterstaat is het onze eigen schuld dan hadden we maar eerder moeten scoren. Als je dan in de laatste minuut een discutabele penalty krijgt die moet je als scheids het lef hebben en dat had Luinge. Het bericht van Ron31 vind ik een beetje zielig met name de opmerking "denken jullie nou echt dat jullie ooit winnen van ons!!" Lijkt wel een opmerking van een Ajax Supporter, die denken ook altijd dat ze beter zijn dan de werkelijkheid. Mario is goed bezig zo lang we staan waar we nu staan genieten en hem de tijd geven om binnen 2 tot 3 jaar weer structureel in Nederland aan de top terug te keren
rich Arnhem
 rich Arnhem - zondag 30 augustus 2009 - 23:21   quote  deeplink  
Feit is en blijft dat we gewoon tweede staan. Vorig seizoen had dat een natte droom geweest. Hopen dat met de punten ook het zelfvertrouwen getankt wordt dan zitten we volgend seizoen in ieder geval weer in de koker van de UEFA en welke dat is zien we vanzelf wel.
dennie
 dennie - zondag 30 augustus 2009 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:34 schreef moulijn het volgende:
luinge flikt het weer,als twente die kansen had benut het laatste kwartier had het gewoon 0-4 gestaan, en had rotjeknor ook met de hulp van luinge niet gewonnen.
komt dat als gelul weer hoor
R()b
 R()b - zondag 30 augustus 2009 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 23:21 schreef rich Arnhem het volgende:
Feit is en blijft dat we gewoon tweede staan. Vorig seizoen had dat een natte droom geweest. Hopen dat met de punten ook het zelfvertrouwen getankt wordt dan zitten we volgend seizoen in ieder geval weer in de koker van de UEFA en welke dat is zien we vanzelf wel.
Ja precies vindt ik ook!
Ik ben blij met dit puntje tegen Twente , Want om eerlijk te zijn had ik geen hoop meer op de 1-1.
De doelstelling is en blijft Europees voetbal halen , en we zijn op de goede weg momenteel.
Feyenoord MOET Europa in.
craven
 craven - zondag 30 augustus 2009 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 - 21:34 schreef moulijn het volgende:
luinge flikt het weer,als twente die kansen had benut het laatste kwartier had het gewoon 0-4 gestaan, en had rotjeknor ook met de hulp van luinge niet gewonnen.
Blabla
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 31 augustus 2009 - 08:43   quote  deeplink  
Paul van Dijk, McLaren en Nijnatten (Column AD) snappen er niets van.....Luinge doet al jarend dezelfde warming-up.....daar waar hij de meeste weerstand verwacht doet hij zijn warming-up....als ze dan ook nog eens tegen hem beginnen te schreeuwen en schelden doet hij alsof hij het scheldwoord niet hoort en alleen LUINGE hoort roepen zwaait dan vriendelijk toe. Wellicht is Luinge is milder geworden voor de thuisclub maar LUINGE was altijd een uitfluiter....hij wilde nooit de schijn tegen hebben dat hij zich door het thuispubliek had laten beinvloeden. Ik was dan ook altijd blij als Luinge een uitwedstrijd van ons floot....
Ik ben nu al bang voor de volgende keer dat wij Luinge hebben....dan zal hij bewijzen dat hij geen Feyenoorder is en al helemaal niet de seizoenskaart van Van DIJK wil hebben......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2009 door Madhopfc --
Stylzz
 Stylzz - maandag 31 augustus 2009 - 09:07   quote  deeplink  
Pleuris Tukkers, denken ook dat ze na 1 jaartje leuk mee te doen hoog van de toren kunnen blazen. Zout toch op.

Sowieso, dit is de eerste keer in mn hele leven dat Feyenoord een keer aan de andere kant zit wat Luinge betreft.

Ik zei voor de wedstrijd al (zelfs voor bekend werd dat we Luinge kregen) Zal wel Luinge worden, krijg je weer een K-wedstrijd.
Et voila, gelijk. 2x. EN Luinge EN gezeik. Is altijd de grote Roelog Luinge show, van een zeer bedenkelijk niveau.

Verder heeft Madhopfc 100% gelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Luinge krijgt seizoenskaart van Feyenoord voor zijn inzet vandaag









0.0070319