|
|
Royaal
|
|
|
Jonathan de Guzman lijkt eindelijk de gewenste transfer naar Valencia te krijgen. Volgens NOS Langs de lijn tekent de middenvelder morgen een contract bij de Spaanse club. Valencia heeft een akkoord bereikt met Everton over een transfer van Ever Banega. Met het geld dat de Spanjaarden hieraan verdienen hebben ze het geld gevonden om De Guzman definitief over te nemen van Feyenoord.
Bron: http://legioen.web-log.nl/index/2009/08/jonathan-de-g-1.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door Royaal -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:topic: Wijnaldum alsnog naar Valencia! Wijnaldum? :D
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 augustus 2009 door R()b -- |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
dat bericht klopt van geen kant aangezien het feit dat ze juist door het aantrekken(niet verkopen) van Banega de Guzman niet meer nodig hebben ! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
Mare everton huurt banega, ze kopen hem niet>>>volgens diverse media, dus welk geld? |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Jaaaaa beetje mensen stuipen op het lijf jagen he :p |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote:Op zondag 30 augustus 2009 - 23:42 schreef qwerto het volgende:dat bericht klopt van geen kant aangezien het feit dat ze juist door het aantrekken(niet verkopen) van Banega de Guzman niet meer nodig hebben ! Das niet waar, ze moesten eerst Banenga zien te slijten maar die wilde niet weg! En omdat ze hem dus niet verkocht kregen was er geen geld voor de Guzman... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Legioen Weblog, dramatische site. Geloof er dus niks van |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
en antonierijen ze neef uit maastricht weet hij het niet? |
|
|
|
|
spotter
|
|
|
Op de officiele sites van zowel Valencia als Everton staat niets (zondag 3 uur 's nachts) over een transfer van Ever Banega. Hij staat nog steeds in de line-up van Valencia. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Helaas, de scholen zijn weer begonnen en hij is niet bereikbaar. |
|
|
|
|
kamper
|
|
|
ik moet eerst nog maar eens zien of ut rond komt met valencia ik heb nog steeds goeie hoop dat hy by feyenoord blyft |
|
|
|
|
MarkFR
|
|
|
quote: Blijf jij dit steeds grappig vinden? Kom zelf eens een keer met nuttige informatie. Wat antonio over Honda heeft gezegd klopte gewoon, het gerucht ging dat hij zou komen en zo heeft antonio het ook verteld. |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Misschien had iemand z'n telefoon weer onbedoeld aanstaan? |
|
|
|
|
beverwijk
|
|
|
legioen web site heeft altijd van deze onzin te melden. was heerlijk rustig toen ze een tijdje niet waren. opzouten die gasten. |
|
|
|
|
derq
|
|
|
ik denk dat antioniorijen's neefje uit maastricht het wel weet... ik hoop dat we wat van hem horen! |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 17:16 schreef derq het volgende:ik denk dat antioniorijen's neefje uit maastricht het wel weet... ik hoop dat we wat van hem horen! Dit heb ik vaker gehoord?!?!?!?!? |
|
|
|