|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Smolarak Naar Feyenoord Voor 1 Jaar |
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Daar gaan we weer. En laat me raden: z'n vader betaalt zijn salaris? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
wat kost dat wel niet allemaal. dit is eerder een wens van de schrijver dan iets wat als serieus bestempeld mag worden.
weer een grootgeldverdiener? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
of is dit een actie van antoniorijen's neefje uit maastricht? |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Misschien gaat Don Leo (mee)betalen? |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote: Ik verdenk eerder v i medewerker. Antonie is toch 4 maanden weg of zo? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
of hij komt als er een dure jongen (bijv Landzaat) nog vertrekt? Is geen wereldspeler maar in t spel wat Mario wil , met veel pressing voorin is hij wel geschikt , t is een type tomasson die veel loopwerk verricht. |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Nouwe, ik kan niets vinden via google :s |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
ja ik denk dat antoni nog familie in polen heeft zitten |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
antonio's neefje is vast de geldschieter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We zien wel, morgen om 18:00. |
|
|
|
|
WesleyFR
|
|
|
wat een onzin die site heeft zoveel fake geruchten |
|
|
|
|
kamper
|
|
|
ik vind smolarek geen meerwaarde voor feyenoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Neeeeeeeeeee alsjeblieft niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ooh Legioen Weblog, dan is het niet waar.
Slotje op dit topic :d |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
hou s op met je slotje man , als de discussie je niet bevalt sla je hem toch gewoon over , slotje op die PC van jou! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 17:44 schreef jantje 1974 het volgende:hou s op met je slotje man , als de discussie je niet bevalt sla je hem toch gewoon over , slotje op die PC van jou! Nee |
|
|
|
|
Robbb
|
|
|
Smolarek komt, makaay gaat?? |
|
|
|
|
RedWhiteBlack
|
|
|
quote: Lijkt me meer Makaay blijft en Smolarek komt misschien? |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
hij gaat waarschijnlijk voor 1 seizoen tekenen ! |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Beweeglijke speler voorin waar Mario het liefst mee speelt. Direct doen, hij kost niets en heeft een feyenoord hart. Hoop dat het niet weer een fabeltje is. Makaay naar santander? Denk niet dat Roy dat op het laatste moment nog gaat doen........ |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 20:11 schreef Ronneke het volgende:Beweeglijke speler voorin waar Mario het liefst mee speelt. Direct doen, hij kost niets en heeft een feyenoord hart. Hoop dat het niet weer een fabeltje is. Makaay naar santander? Denk niet dat Roy dat op het laatste moment nog gaat doen........ Ja qua transferbedrag kost hij niets. Maar Mr.Smolarek zal wel niet gratis komen voetballen denk ik. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
tja, hebben we iemand nodig voor die positie? |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 17:44 schreef jantje 1974 het volgende:hou s op met je slotje man , als de discussie je niet bevalt sla je hem toch gewoon over , slotje op die PC van jou! dat ik dit van jou mag lezen
maar het zou waanzing zijn als ebi terug zou komen........................ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Altijd een zwak voor Ebi gehad. Dus van mij mag t . |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Hij is transfervrij dus ze hebben nog even tijd om een financier voor zijn salaris te vinden. Zou vooral voor Biseswar extra vervelend zijn! |
|
|
|
|
schelehond
|
|
|
feyenoord contracteerd smolarek ... voetbal4u.com (nl) |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
quote: Voorlopig blijft dit gebaseerd op een of andere Poolse site ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beenhakker to help Smolarek? Written by Mika Jenssen (Polish SOCA! NY) Monday, 31 August 2009 11:19
Beenhakker will 'pull some strings' to land Smolarek a job at Feyenoord After Racing Santander fired Euzebiusz Smolarek the Pole has ever since been looking for a club before the transfer window's end and he may have finally found one.
Ebi may sign with Dutch club Feyenoord Rotterdam - his former club where he first begun his professional football career. A transfer of Smolarek to Feyenoord will be all thanks to the club's adviser and Poland's national team coach, Leo Beenhakker.
"Ebi called me to ask if there was any possibility at all of returning to Feyenoord," says Beenhakker.
"I told to pack his bags and book a ticket to Rotterdam where I will arrange everything for him."
"He's living through a rough patch in his life. I think a move to the same club where he started football may be good for him to recover his career." commented the former Real Madrid boss.
The currently unemployed-Polish international is reported to sign a one-year-contract with the Dutch outfit.
http://www.polishsoca.com/newswire/poles-abroad/1834-beenhakker-to-help-smolarek |
|
|
|
|
ariew
|
|
|
maar komt die nu wel of niet kan nergens lezen dat het al rond is en hoe zit het met die servier ???? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 13:10 schreef ariew het volgende:maar komt die nu wel of niet kan nergens lezen dat het al rond is en hoe zit het met die servier ???? Tot 18.00uur de tijd....afwachten.
ps Smolarek is altijd welkom bij Feyenoord!!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
eerst de wietvergoeding op orde dan pas tekenen |
|
|
|
|
ariew
|
|
|
smolarek is zeker een aanwinst |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat is goed nieuws als het doorgaat!
ps Smolarek is altijd meer dan welkom bij Feyenoord!!!! |
|
|
|
|
derq
|
|
|
vind het sneu voor diego. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoezo, Ebi is meer een aanvallende middenvelder.... Niet per se op links. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Inderdaad.
Ebi kan op vele plaatsen heel goed uit de voeten. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Speelde hij bij Polen niet in de spits? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: Klopt.
En doet dat uitstekend. Eigenlijk dezelfde rol die Tomasson nu uitvoerd bij Feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou t zeer verrassend vinden. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
Denk trouwens dat Babovic niet komt en daarvoor in de plaats dus Ebi Smolarek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
beetje onbetrouwbare bron..... |
|
|
|