|
|
erwin-letteboer
|
|
|
volgens het legioenen weblog wel..
of het een versteking is?ik weet het nog niet.. hij is niet meer de speler uit 2002,miss beter of miss juist minder door zn nare ervaringen in het buitenland,amper gespeeld etc!! maar waar zou die moette spelen?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
ik vind ook dat we hier niets aan hebben, denk dat beenhakker hem alleen een gunst doet zodat hij mee kan blijven trainen enzo. |
|
|
|
|
kamper
|
|
|
waar moet smolarek gaan spelen alle plaatsen zyn al byna dubbelbezet en vind smolarek wel un goeie voetballer maar geen meer waarde voor feyenoord op dit moment ik hoop dat ik het mis heb |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 15:27 schreef kamper het volgende:waar moet smolarek gaan spelen alle plaatsen zyn al byna dubbelbezet en vind smolarek wel un goeie voetballer maar geen meer waarde voor feyenoord op dit moment ik hoop dat ik het mis heb Je hebt het mis. |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Hij is bv beter als slory en cissé heeft mij ook nog niet overtuigd dus kansen zat denk ik. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: denk ook dat ie het mis heeft. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Voor in de spits vindt ik het wel een aanwinst. |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Geeft Been gewoon nog meer aanvallende mogelijkheden en het is een ECHTE Feyenoorder! Blijf alleen wel benieuwd wie 'm gaat betalen ... |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 15:55 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:Geeft Been gewoon nog meer aanvallende mogelijkheden en het is een ECHTE Feyenoorder! Blijf alleen wel benieuwd wie 'm gaat betalen ... Ik denk zijn vader hahaha, lijkt nieuwe constructie te zijn. |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
maar wie komt er met die onzin |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
volgens mij heb iemand babovic gezien en gedacht dat het Ebi was |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Smolarek komt niet Volgens zijn zaakwaarnemer is het niet aan de orde Ook was hij vandaag niet in Nederland |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
zou denk alleen optie zijn geweest als er t een en ander was vertrokken , ach t was geen ramp als hij kwam maar t is zeker geen ramp dat hij niet komt............. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Verzonnen door een twee baggersites. |
|
|
|