|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Chivu naar ajax |
|
|
|
remco k
|
|
|
De komende 24 uur gaat er nog wel het 1 en ander gebeuren, in en rondom ajax.
zal Olequer nog weggaan, zal Cvitanich verhuurd worden, en zullen er nog een aantal jeugdspelers worden verhuurd. En voor mij de belangrijkste, zal Suarez nog weggaan.
Wat zal er eventueel nog bijkomen, 1 van de 2 talentvolle verdedigers waar over gesproken wordt. en Broeit er verder nog iets.
Met 24 uur weten we met wie we het moeten gaan doen tot aan de winterstop.
Plaats hier de links en eventuele geruchten over de meest hectische momenten van de tranferperiode..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Ik verwacht niet dat Luis weggaat. Cvitanich heb ik nog mijn twijfels over maar verwacht ik wel. Olequer gaat weg. En Pantelic komt en 1 van de 2 verdedigers. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
heb de titel even aangepast |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
suarez gaat zeker niet weg,anders had je allang iets horen broeien!!! logisch nadenken he? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
nou pantelic....vandaag zouden we dat horen,en dat is meestal dan voor 18.00 uur... geloof het pas als het handtekeningetje op youtube staat:) |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
De nieuwe aanvaller van Ajax is vanmiddag gearriveerd bij de ArenA. Na een medische keuring zal hij een een-jarig contract gaan tekenen. Eredivisie Live was er snel bij en wist hem voor het tekenen van het contract al voor de camera te krijgen.
nou geloof ik het!!!!!bijna....:)nee das rond goddank...
Tekst: AjaxShowtime |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Sneijder vergeten?? was geen gebroei hoor voordat de laatste 24 uur in gingen, en Ibrahimovic werd pas wat van bekend nadat de tranfermarkt was gesloten.
Als Barcelona hem wil hebben dan gaat ie en dan maakt het helemaal niet uit dat wij nog niks weten he??
Beetje logisch nadenken he!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Daan
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 18:12 schreef remco k het volgende:[..] Sneijder vergeten?? was geen gebroei hoor voordat de laatste 24 uur in gingen, en Ibrahimovic werd pas wat van bekend nadat de tranfermarkt was gesloten. Als Barcelona hem wil hebben dan gaat ie en dan maakt het helemaal niet uit dat wij nog niks weten he?? Beetje logisch nadenken he!! Als je logisch nadenkt, dan weet je ook dat ajax van zijn fouten in 't verleden heeft geleerd. Dus simpelweg, suarez blijft... ook al komt er een bod van 30 miljoen of meer. Ajax zou zichzelf zo hard voor schut zetten, mocht suarez nu nog weg gaan. Dan neem je iedere supporter / beleidsplan / sportieve ambities niet meer serieus.
EDIT: Idd. jammer van Bodul, had hem graag in ajax1 aan de slag gezien we hebben al zo weinig spitsen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2009 door Daan -- |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
ik geloof dat ajax daar zelf de grootste vinger in heeft......of denk je niet? denk je nou echt met een nog drie jarig contract dat ze m nu laten gaan voor 25 miljoen..misschien voor 50 ja...en dan nog iets:barcelona is een club met stijl,die gaan niet meer op de laatste dag die bliksemtransfers doen.....tis geen real koopziek of manchester kamela.... |
|
|
|
|
simon171
|
|
|
Ja dat dat bedoelde ik nou laatst tezeggen als ze daar met de knikkers gaan rammelen dan is die weg. En wat krijgen wij dan terug ??? |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
en met sneijder broeide het wel degelijk een week vantevoren!hij zei alleen daarop dat ie niet zou gaan.....wel ff wat anders dus..... |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
denk je nou echt dat barcelona suarez nou nodig heeft?met henry,messi ,ibrahimovic,bojan????logisch nadenken?ikke wel!!! |
|
|
|
|
Wouter Edam
|
|
|
ik denk dat we nog een keeper gaan verliezen! De laatste dagen is vermeer zeer slap bezig op trainingen. Ik weet het natuurlijk niet zeker, maar het is maar een gedachte! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
wacht alleen op een centrale verdediger nog...want vertonghen en alderweireld zullen misschien niet alles kunnen spelen he... |
|
|
|
|
Dannyyy
|
|
|
@bahbah
Die is denk nog niet echt heel hard nodig.. Oleguer blijft waarschijnlijk nog even bij ajax.
Stiekem hoop ik zelf nog op een grotere aankoop, maar dat zie ik nu niet meer zitten.
Hopelijk kunnen we dan in de winterstop honda binnenslepen! |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
honda?das een middenvelder,we hebben die genoeg. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 18:19 schreef bahbah het volgende:en met sneijder broeide het wel degelijk een week vantevoren!hij zei alleen daarop dat ie niet zou gaan.....wel ff wat anders dus..... Klopt het broeide zo erg dat sneijder zelfs een persconferentie heeft gehouden met het praatje dat hij zoiezo blijft. Zlatan waren er ook geruchten van te voren. Iedereen zei na die wereldgoal al helemaal dat hij niet meer te houden was. Als Remco zegt dat het erna bekend werd gemaakt is dat weer een ander verhaal. |
|
|
|
|
forzagroningen
|
|
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: moet toch niet gekker worden een boer die niet meer weet voor welke boeren die is :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 18:19 schreef bahbah het volgende:en met sneijder broeide het wel degelijk een week vantevoren!hij zei alleen daarop dat ie niet zou gaan.....wel ff wat anders dus..... helemaal niet waar er was geen enkel gerucht, er werd toen sneijder net als suarez gevraagd of hij zou blijven , en sneijder antwoorde net zoals suarez volmondig nee, dus tot aan dit moment is het exact hetzelfde als toen met Sneijder.
Ik denk ook niet dat hij weggaat hoor, maar toch is het wel een beetje billenknijpen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: die types noemen ze waar hij wegkomt dan ook "STRONTBOEREN" |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: hahahahahahha ik zou ook een andere club zoeken als ik hem was..... |
|
|
|
|
ajax
|
|
|
dus niemand met een nieuwe naam...topic gesloten..gaat om de komende 24u en niet van het verleden |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 19:20 schreef remco k het volgende:[..] helemaal niet waar er was geen enkel gerucht, er werd toen sneijder net als suarez gevraagd of hij zou blijven , en sneijder antwoorde net zoals suarez volmondig nee, dus tot aan dit moment is het exact hetzelfde als toen met Sneijder. Ik denk ook niet dat hij weggaat hoor, maar toch is het wel een beetje billenknijpen.. http://www.ajax.nl/web/show/id=154417/contentid=63534
Wat zeggen we nu de hele tijd remco :P |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
volgens mij gingen er ook al wat geruchten over suarez, maar goed het belangrijkste is dat ie blijft, of niet soms!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: beetje beter opletten, het topic is gestartt om 18:00 wat precies 24 uur voor het sluiten van de tranfermarkt is daarvandaan de laatste 24 uur, snapje het nu.. |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote: Laatste 24uur kunnen er ook nog spelers weg. Toch meestal een schrijnende periode voor ons supporters. Ging om Suarez met een vergelijking naar het verleden en een ongeschil over de feiten. Logische discussie... |
|
|
|
|
Mokum1
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 20:10 schreef remco k het volgende:volgens mij gingen er ook al wat geruchten over suarez, maar goed het belangrijkste is dat ie blijft, of niet soms!! Ik denk ook dat hij blijft, maar met Wesley werd er concrete belangstelling naar buiten gebracht en suarez geruchten. Nu hou ik erover op :) |
|
|
|
|
Wouter Edam
|
|
|
Laat die boerenlul ff lekker op zn zielige blubber-forum klepperen! man man man, wat een stakker :) Je zal maar niet voor AJAX zijn.........wat moet je dan? haha. |
|
|
|
|
d-man
|
|
|
Ik ziet het alweer gebeuren Pantelic gaat niet door.... En al die conjo's die wegmoeten blijven zitten. Bakkie chocolade melk snapt het ook nog steeds niet evenals die vele andere prutsers. schijt aan Sno maar die heeft wel de rode strik in zijn kledingkast gevonden |
|
|
|
|
Wouter Edam
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 20:26 schreef d-man het volgende:Ik ziet het alweer gebeuren Pantelic gaat niet door.... En al die conjo's die wegmoeten blijven zitten. Bakkie chocolade melk snapt het ook nog steeds niet evenals die vele andere prutsers. schijt aan Sno maar die heeft wel de rode strik in zijn kledingkast gevonden HAHAHAHAHAHAHAHA heerlijk! blij dat we geen boeren zijn!! woooooooooT !!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:'Ajax nog niet klaar op transfermarkt, er komt nog een verdediger' 01-09-09
Het is nog wel redelijk vaag om wie het precies gaat, maar het gaat om twee namen; de eerste naam is die van Duko Tosic, een 24-jarige middenvelder afkomstig van Werder Bremen. Maar naast Tosic zou het ook om Igor Prahic van Varteks Varadin kunnen gaan. Prahic is een centrale verdediger van 22 jaar oud en is 1.89 m lang.
Ajax zou rond zijn met een speler uit de Balkan (niet Pantelic) en alleen de medische keuring zou nog roet in het eten kunnen gooien.
Ook de naam van de eerder genoemde Braziliaan van Benfica; Anderson Luis Da Silva (kortweg Luisaõ) doet in de wandelgangen nog de ronde als een optie voor de verdediging...
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=10571&abbr=ajaxfside |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Anderson Luis Da Silva (kortweg Luisaõ) zou door Benfica op het laatste moment zijn aangeboden bij Ajax. Of het om een verhuur of verkoop gaat is onduidelijk. Luisaõ is 27 jaar, 1.93 m groot en heeft 34 interlands achter zijn naam waarin hij twee keer scoorde. Afgelopen seizoen kwam de Braziliaanse verdediger ook al niet veel aan spelen toe.
Of Ajax nog een verdediger haalt hangt ervan af of Oleguer alsnog vandaag een andere club zal vinden die wel wil voldoen aan de pittige salariseis van de Spanjaard.
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=10570&abbr=ajaxfside |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
wel een beetje dom van jullie allemaal he, in spanje is de transfermarkt al gesloten alleen in engeland, nederland en in denemarken is het nog niet gesloten dus suarez blijft gewoon.. en voor de rest zie ik wel wie er allemaal komen.. zolang oleguer maar snel weg gaat. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
liefdevoorajax waar is er nu iets gezegt over suarez? |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
moet je maar effe alle berichten lezen dat niemand hoopt dat die weggaat.. terwijl als je een beetje logisch nagaat dat die toch niet weggaat.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Moet jij ff lezen.. das van gistere.. Plus als man city komt met 60 mil kan ajax geen nee zegge.. Nou ja kan wel maar denk niet dat dat gebeurt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door freakie -- |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
owja sorry ik had niet gezien dat het van gister was.. maar dan is het nog maar de vraag, zou man city zoiets doen? nou lijkt mij niet.. |
|
|
|
|
raaijkeweske
|
|
|
voor zestig miljoen een mooie grote strik der omheen en cashen :P |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
en dan weer een kut seizoen? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
haha maakt niet uit je geeft toe dat je fout zit das in iedergeval mooi.. maar nee denk ook niet dat het gebeurt maar weet je maar nooit kunnen rare dingen gebeuren.. En raaijkweske en met 60 mil op de bank gaan wij kampioen worden? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
inderdaad liefde voor ajax heb je inderdaad liefdevoorajax:P |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
pantelic binnen.. kerlon binnen.. |
|
|
|
|
vi medewerker
|
|
|
'Ajax haalt "topverdediger" Luisaõ van Benfica'
Anderson Luis Da Silva Luisaõ maakt op het laatste moment de overstap van Benfica naar Ajax. Luisaõ zou door Benfica op het laatste moment zijn aangeboden bij Ajax. Of het om een verhuur of verkoop gaat is nog onduidelijk. Luisaõ is 27 jaar, 1.93 m groot en heeft 34 interlands achter zijn naam waarin hij twee keer scoorde. Afgelopen seizoen kwam de Braziliaan ook al niet veel aan spelen toe. Martin Jol heeft voor het sluiten van de transferwindow eindelijk zijn gewenste 'topverdediger' binnen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hier plaatsen is inderdaad veel beter.. maar ajax heeft hem nog niet dus is niks van waar nog.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
we hebben pantelic en kerlon tot nu toe.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
officieel: http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=7795&abbr=ajax
quote:Ajax heeft overeenstemming bereikt met Marko Pantelic. De Servische aanvaller tekent in Amsterdam een contract dat per direct in gaat en een looptijd heeft van één seizoen, tot en met 30 juni 2010. Pantelic komt transfervrij naar Ajax. Pantelic werd geboren op 15 september 1978 in Belgrado, Servië. De aanvaller speelde voor zijn komst naar Amsterdam vier seizoenen voor het Duitse Hertha BSC. Daarvoor speelde hij onder andere voor Rode Ster Belgrado, Sturm Graz en Celta de Vigo. De Serviër speelde 26 keer voor zijn nationale elftal. |
|
|
|
|
liefdevoorajax
|
|
|
quote: hahaha, het klinkt wel heel sarcastisch..:P |
|
|
|