|
|
waalkanter
|
|
|
quote: oh heeft ie geluk dan |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 16:44 schreef nummer10 het volgende:maaruh witsel niks voor ajax ? we zochten toch een hardespeler ? :o nee zulke overtredingen wil ik nie eens zien bij Ajax.. alleen op affelay ! aangezien die zelf ook van die kut overtredingen maakt.. Witsel is normaal gesproken egt een hele goede speler wat ik van hem gezien heb alleen dit was een beetje overdreven. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
hmm dan valt die straf nog wel mee eerlijk gezegd |
|
|
|
|
Cornaldo
|
|
|
dat van zwaanswijk in hopelijk gelul? |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Ik had hem tot de winterstop geschorst denk ik |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: zit er wel dik in denk ik |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: precies, en een boete! |
|
|
|
|
Cornaldo
|
|
|
waarom is het contract van tiendalli eigenlijk ontbonden? |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Jah egt wel en eentje waar hij egt flink aan moest betalen |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: feyenoord wou niet met hem verder |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: maar goed, hij werd ''terug gepakt'' omdat hij paar jaar geleden ook een overtreding beging op witsel, als ik het goed gelezen heb |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Dat ze hem dan ma nie halen :P:P |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 16:51 schreef sandman het volgende:[..] maar goed, hij werd ''terug gepakt'' omdat hij paar jaar geleden ook een overtreding beging op witsel, als ik het goed gelezen heb Ja in zijn rug geschopt ofzo en dat hij de littekens erin had staan |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
quote: geen geld voor salaris en niemand wil die prutser kopen... |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: denk niet dat de ajax supporters daar blij mee zullen zijn :P en als die al niet goed genoeg is voor feyenoord,, wil ik hem zeker niet bij ajax zien! |
|
|
|
|
Cornaldo
|
|
|
nee, hij traint met twente mee. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
laat hem maar mooi daar heen gaan! |
|
|
|
|
ajax1111111
|
|
|
Ik heb net vernomen dar Phanic en Tosic worden gekeurd in de VU, Lusiao is heelaas afgekeur van wegen zijn knie het is onduidelijk of ajax het risico wil nemen om het vast te leggen |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
het is een beetje bekoeld in de arena Qua geruchten |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 16:54 schreef ajax1111111 het volgende:Ik heb net vernomen dar Phanic en Tosic worden gekeurd in de VU, Lusiao is heelaas afgekeur van wegen zijn knie het is onduidelijk of ajax het risico wil nemen om het vast te leggen heb je een bron |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: ik hoop alleen wel dat ze er nog verdediger bij halen, want de verdedigers die er nu staan... te veel fouten |
|
|
|
|
Cornaldo
|
|
|
al dat domme gelul van dat er spelers gekeurd zijn. en niemand heeft een goede bron. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: ja precies, niemand wil de bron ''prijs'' geven, oftewel, klopt niks van |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
nog 1 uurtje, mannen!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
toch vind ik het misschien wel TE stil |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 16:57 schreef sandman het volgende:[..] ik hoop alleen wel dat ze er nog verdediger bij halen, want de verdedigers die er nu staan... te veel fouten Jah ma denk dat dat straks dan pas op ajax.nl sta |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
gelukkig geen loze berichten meer. ook wel een verademing!!! |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Ja vind ik wel werd er gek van |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
misschien heb je gelijk, het zou zo maar kunnen ;) |
|
|
|
|
PETER111
|
|
|
Eduardo komt op huurbasis. Op Ajax.nl staat dat hij aan de selectie van Jong Ajax wordt toegevoegd. Waarom huren ze hem dan?? Of is er misschien een optie tot koop? |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
remmie
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
en nu komt er weer zon verhaal... |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
die zijn er helaas alweer/ nog steeds niet |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
idd.. nog 3 kwartier, pfff word gek |
|
|
|
|
TommieAFCA
|
|
|
Dat je dat serieus neemt. |
|
|
|
|
Eriklive
|
|
|
Op de website van Cruzeiro staat een opvallend bericht over Ze Eduardo. De club claimt de kersverse Ajax-aankoop te hebben verkocht aan een groep investeerders, die hem vervolgens zullen onderbrengen bij een Europese club. Hierbij staat nog niet de naam Ajax.
Cruzeiro ontvangt 500.000 euro voor de 18-jarige Eduardo en behoudt 25% van zijn transferrechten. De investeerders zouden Ze Eduardo verder transfereren naar een Europese club.
Deze constructie kan een tweetal dingen betekenen. Enerzijds dat Ajax niet zelf, of niet geheel, eigenaar is van Eduardo. Anderzijds dat de club zaken doet met tussenpersonen, ofwel investeerders.
Tekst: AjaxShowtime |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
jah ben over een half uur klaar met werke ben dan ongeveer 6 uur thuis kan ik alles gelijk lezen |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
v/d wiel is onder de indruk van kerlon
bron: voetbalzone |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
quote: komt net uit school. |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
Dat bericht las ik vanmorge al ergens dacht ik |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:14 schreef Eriklive het volgende:Op de website van Cruzeiro staat een opvallend bericht over Ze Eduardo. De club claimt de kersverse Ajax-aankoop te hebben verkocht aan een groep investeerders, die hem vervolgens zullen onderbrengen bij een Europese club. Hierbij staat nog niet de naam Ajax. Cruzeiro ontvangt 500.000 euro voor de 18-jarige Eduardo en behoudt 25% van zijn transferrechten. De investeerders zouden Ze Eduardo verder transfereren naar een Europese club. Deze constructie kan een tweetal dingen betekenen. Enerzijds dat Ajax niet zelf, of niet geheel, eigenaar is van Eduardo. Anderzijds dat de club zaken doet met tussenpersonen, ofwel investeerders. Tekst: AjaxShowtime klopt maar dit staat er al een tijdje |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote: Jah over die Zeehonden drippel |
|
|
|