|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
sandman
|
|
|
hmm ik wacht nog af, zou wel fijn zijn |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
jah dat wel ma geloof het nie egt komt wel iemand ma chivu niet denk ik |
|
|
|
|
Sikkie
|
|
|
ja hij zegt in dit artikel ooit terug te willen naar Ajax. op dit moment is hij nog niet echt zo'n voetballer die uitgelachen word.... |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
heeft feyenoord behalve babovic nog meer spelers binnen? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:19 schreef Sikkie het volgende:ja hij zegt in dit artikel ooit terug te willen naar Ajax. op dit moment is hij nog niet echt zo'n voetballer die uitgelachen word.... ooit ja,, als hij 33 is ofzo |
|
|
|
|
remmie
|
|
|
werd gezegt dat hij niet meer terug zou willen dus hierbij zou hij dus wel terugwillen |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
|
|
|
Boss
|
|
|
|
|
|
Cornaldo
|
|
|
een bericht uit 2008. whaha goeie bron. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: niet dat hun verrassende aankopen doen! vandaar |
|
|
|
|
vi medewerker
|
|
|
Feyenoord heeft Babovic en Smolarek(zo goed als zeker) binnen. Ajax is niet zoveel beter als Feyenoord zonder die nieuwe verdediger. |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:25 schreef vi medewerker het volgende:Feyenoord heeft Babovic en Smolarek(zo goed als zeker) binnen. Ajax is niet zoveel beter als Feyenoord zonder die nieuwe verdediger. dankjewel, ja we zullen zie hoe dit jaar verloopt! ik verwacht nog wel wat van sulejmani dit seizoen |
|
|
|
|
Maxwell-fan
|
|
|
Remmie, klootviool! Lees de datum van het artikel eens. >> 5 jun. 2008 |
|
|
|
|
waalkanter
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:26 schreef sandman het volgende:[..] dankjewel, ja we zullen zie hoe dit jaar verloopt! ik verwacht nog wel wat van sulejmani dit seizoen Ik ook ja |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote: die vuilak moeten ze ook kapot schoppen!!!!!! |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
Cornaldo
|
|
|
die loovens die is opgeroepen voor het nederlands elftal, is dat een goeie? kan iemand mij hier meer over vertellen? |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
speelt bij celtic, laatst goed gespeeld tegen arsenal |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
25 jaar, kan centraal en op rechts spelen volgens mij |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:35 schreef Cornaldo het volgende:die loovens die is opgeroepen voor het nederlands elftal, is dat een goeie? kan iemand mij hier meer over vertellen? en feyenoorder |
|
|
|
|
Rick van der Boog
|
|
|
Hallo supporters,
Bij deze meld ik u dat wij om 17:54 Luizao contracteren. De laatste formaliteiten worden nu afgerond met zijn zaakwaarnemer. Luizao is nu opweg naar de Arena vanuit het VU medisch centrum om zijn signatuur te zetten onder een vierjarig contract.
Gr. Martin Jol |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
quote: geweest ja, ben benieuwd of die iets toevoegd, jammer dat ze boulharouz niet selecteren
dat zou tevens een goeie verdediger geweest zijn voor ajax, een echte bikkel! |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:42 schreef Rick van der Boog het volgende:Hallo supporters, Bij deze meld ik u dat wij om 17:54 Luizao contracteren. De laatste formaliteiten worden nu afgerond met zijn zaakwaarnemer. Luizao is nu opweg naar de Arena vanuit het VU medisch centrum om zijn signatuur te zetten onder een vierjarig contract. Gr. Martin Jol Wow jij bent echt een nerdje zeg. Je kan je naam niet eens goed spellen, Rick van deN boog |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
en eindigen met gr martin jol,, ook heeeel appart |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:42 schreef Rick van der Boog het volgende:Hallo supporters, Bij deze meld ik u dat wij om 17:54 Luizao contracteren. De laatste formaliteiten worden nu afgerond met zijn zaakwaarnemer. Luizao is nu opweg naar de Arena vanuit het VU medisch centrum om zijn signatuur te zetten onder een vierjarig contract. Gr. Martin Jol lol |
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:42 schreef Rick van der Boog het volgende:Hallo supporters, Bij deze meld ik u dat wij om 17:54 Luizao contracteren. De laatste formaliteiten worden nu afgerond met zijn zaakwaarnemer. Luizao is nu opweg naar de Arena vanuit het VU medisch centrum om zijn signatuur te zetten onder een vierjarig contract. Gr. Martin Jol ehm rij je meteen even langs de mac?voor mij 2 cheeseburgers en een big mac... |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: en doe er ook maar een dubbele wiskey bij:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Nu al Remco? Het is nog niet eens avond |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
hahahaha egt mensen die hier soms op dit forum komen wat een poep mensen zijn dat zeg rick van DER boog HAHAHAH.. en onze gangster die komt zegge dat chivu om 15.20 aankwam in nederland.. jongens wat een vage mensen.. |
|
|
|
|
edco
|
|
|
nog 10min denk dat er niks meer bij komt had er graag nog een top verdediger bij gezien. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
tik tak...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door The Dude :) -- |
|
|
|
|
Cornaldo
|
|
|
ajax heeft ene 19 jarige roemeen gehaald genaamd chivu:P |
|
|
|
|
|
|
|
quote: wordt na 6en bekend gemaakt, beetje geduld :) |
|
|
|
|
sandman
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quote: nee nee dat is niet waar, ik hoorde zojuist uit zeeeeeeeer betrouwbare bron dat Ramos de overstap maakt van real naar ajax, dus dat van chivu kan nie kloppen :P |
|
|
|
|
edco
|
|
|
wordt na 6en bekend gemaakt, beetje geduld :)
denk je dat? |
|
|
|
|
SS3000
|
|
|
Niet Luisaõ maar Luizaõ aan Ajax gelinkt 01-09-09
In eerdere berichten spraken wij dat Luisaõ van Benfica mogelijk naar Ajax onderweg was dit was onjuist. Het zou hier gaan om Luiz Carlos Nascimento Júnior (Luizaõ) van FC Bunyodkor. Deze 22-jarige Braziliaan van 1.84 m lang zou zowel op de backs als centraal in de verdediging kunnen spelen. In eigen land speelde hij voor Vasco da Gama alvorens de overstap naar Oezbekistan te maken. Vooralsnog is er dus wat onduidelijkheid, later meer hierover.
naam van voorzitter verkeerd, naam van de verdediger wel juist...
ajaxf-side.nl |
|
|
|
|
Boss
|
|
|
na 6 uur weten we meer. zal nu niet gelijk naar buiten komen denk |
|
|
|
|
remmie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
quote: ja denk dat ze nu aan t afronden zijn... |
|
|
|
|
edco
|
|
|
maar er zijn nu ook niet echte geruchten wat je wat mee kunt |
|
|
|
|
edco
|
|
|
|
|
|
bahbah
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 17:50 schreef freakie het volgende:hahahaha egt mensen die hier soms op dit forum komen wat een poep mensen zijn dat zeg rick van DER boog HAHAHAH.. en onze gangster die komt zegge dat chivu om 15.20 aankwam in nederland.. jongens wat een vage mensen.. ey freakie...weet jij hoe het zit met eduardo?optie tot koop? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik denk optie tot koop, maar we zien wel ;) Over 4 minuten is het klaar! |
|
|
|