BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TRANSFERS - Feiten en geruchten - Het laatste half uur!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
The Dude :)
 The Dude :) - dinsdag 01 september 2009 - 17:57   quote  deeplink  
eduardo was geloof ik optie tot koop (of alleen kerlon??)

en wat betreft die verdediger, t zal wel die luizao worden
bahbah
 bahbah - dinsdag 01 september 2009 - 17:58   quote  deeplink  
maar die kerlon.....poepoe......
bahbah
 bahbah - dinsdag 01 september 2009 - 17:58   quote  deeplink  
kerlon is optie tot koop.en die zou ik morgen al lichten als ik jol was.....
sandman
 sandman - dinsdag 01 september 2009 - 17:59   quote  deeplink  
kerlon optie tot koop

eduardo alleen huurovereenkomst;)
bahbah
 bahbah - dinsdag 01 september 2009 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 17:59 schreef sandman het volgende:
kerlon optie tot koop

wat schieten we daar nou mee op????is een talent van 18!!
vaag,heel vaag...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door bahbah --
sandman
 sandman - dinsdag 01 september 2009 - 18:00   quote  deeplink  
tja, ik weet verder ook niks vanaf
BuhPuh
 BuhPuh - dinsdag 01 september 2009 - 18:01   quote  deeplink  
Finito
edco
 edco - dinsdag 01 september 2009 - 18:01   quote  deeplink  
dat zal wel een beetje jammer zijn
 The Dude :) - dinsdag 01 september 2009 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 17:59 schreef bahbah het volgende:

[..]

wat schieten we daar nou mee op????is een talent van 18!!
vaag,heel vaag...
ik gok op diepte voor dit seizoen, volgend seizoen wordt er weer ingekocht. je hebt dan waarschijnlijk geen last meer van luques, ogararu's en en oleguers. Dus 't zal wel stapsgewijs gaan.
Boss
 Boss - dinsdag 01 september 2009 - 18:03   quote  deeplink  
we horen het vanavond wel.... geloof er nu wel in na zo een dag!
 The Dude :) - dinsdag 01 september 2009 - 18:04   quote  deeplink  
01-09-09 (17:52) Kerlon wil met Ajax kampioen worden (Ajax Club)

.................en de rest is tevreden met een 6e plaats? tja mag ik toch wel hopen dat ie kampioen wil worden! captain obvious :S
 The Dude :) - dinsdag 01 september 2009 - 18:06   quote  deeplink  
oh en trouwens, over die eduardo, ik las ergens dat engelse investeerders m hebben gekocht, cruzeiro houdt 25% transfervergoeding en ajax mag m een tijdje houden? lijkt me een wat vage constructie, dat zou ze niet veel opleveren behalve een extra kracht in t team...of zouden ze dan net als de kakkies een deel van de transferopbrengst krijgen als ie naar engeland gaat?
remco k
 remco k - dinsdag 01 september 2009 - 18:11   quote  deeplink  
misschien wel een alex constructie, dat zou wel jammer zij als hij echt heel goed is, en ik ken niet hele veel spelers die door investeerders worden gekocht maar tevez en alex zijn toch aardige voorbeelden, het is ook niet erg als hij straks weer weggaat over een aantal jaar. zolang hij maar heeft meegeholpen aan het nieuwe ajax.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 september 2009 - 18:12   quote  deeplink  
nah was eerst ook 5 jaar contract en nu 1 jaar huur (al denk ik wel dat er wat achter zit aangezien jol ook zegt dat het voor de toekomst is)
edco
 edco - dinsdag 01 september 2009 - 18:13   quote  deeplink  
José Eduardo de Araújo, beter bekend onder zijn voetbalnaam Zé Eduardo, is een talent voor de toekomst. De 18-jarige middenvelder wordt dit seizoen gehuurd van Maga Esporte Club SC. Een prettig gesprek met oud-Ajacied Wamberto gaf de doorslag voor de talentvolle middenvelder. Zé Eduardo koos voor Ajax en is voorlopig vooral te bewonderen als Jong Ajacied. Op de Toekomst.
Zé Eduardo behoort tot de grootste talenten van voetballand Brazilië. Niet voor niets speelde de middenvelder zijn wedstrijden al voor Cruzeiro én voor de Braziliaanse jeugdploeg voor spelers tot 20 jaar. Bij Cruzeiro speelde Zé Eduardo samen met een andere kersverse Ajacied: Kerlon. ,,Erg leuk dat we nu samen bij Ajax zitten, vertelt de op 16 augustus in Andradas geboren Ajacied over zijn drie jaar oudere landgenoot. Als Ajacied heeft Zé Eduardo het rugnummer 25 gekregen.

Wie is de voetballer-Zé Eduardo eigenlijk? De Braziliaan stelt zichzelf voor: ,,Ik heb een goede pass en ben een agressieve speler, dat laatste trouwens in de goede zin van het woord. Ik ben een speler die houdt van aanvallen én verdedigen. Allebei kan ik goed. Daarbij heb ik een enorme wil om te winnen. Glimlachend: ,,Volgens mij zijn dat in het kort wel mijn kwaliteiten.

Met Martin Jol sprak Zé Eduardo over zijn rol binnen de selectie. Met de hoofdtrainer / manager besprak Zé Eduardo zijn taken en het Ajax-voetbal. In Brazilië zag hij al meerdere wedstrijden van Ajax op televisie. Vooral de kunsten van Luis Suarez hebben indruk op hem gemaakt.
,,Het was een goed gesprek, taxeert de aanwinst het gesprek met Jol. ,,Eigenlijk net als het gesprek dat ik eerder had met Wamberto. Hij vertelde me ook al mooie dingen over deze club. Daarbij heeft Wamberto natuurlijk zelf ook een mooie carriere bij Ajax gehad.

,,Ik ga hard werken en trainen om in topvorm te raken, kijkt Zé Eduardo, die woensdag dus begint bij Jong Ajax, alvast vooruit. De 18-jarige tekende een huurovereenkomst tot en met 30 juni 2010. ,,Woensdag train ik voor het eerst. Daar kijk ik echt naar uit. Ik kan bijna niet onder woorden brengen hoeveel zin ik heb om het veld op te gaan. Het begin is vandaag goed. Bij Ajax spelen is een droom die uitkomt. Ajax heeft zoveel grote spelers voortgebracht
Boss
 Boss - dinsdag 01 september 2009 - 18:14   quote  deeplink  
75% dan toch?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 september 2009 - 18:16   quote  deeplink  
transfermarkt gesloten alles is nu bekend bij de KNVB MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR denk niet dat alles al naar buiten is gebracht.. zo wel ben ik al een gelukkig man hoor..
Boss
 Boss - dinsdag 01 september 2009 - 18:17   quote  deeplink  
"talent voor de toekomst" maar waar is die toekomst na 30 juni 2010?
gunmaster
 gunmaster - dinsdag 01 september 2009 - 18:19   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat kerlon het in het 1e van ajax gaat maken, en pantelic spreekt voor zich
Boss
 Boss - dinsdag 01 september 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 18:16 schreef nummer10 het volgende:
transfermarkt gesloten alles is nu bekend bij de KNVB MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR denk niet dat alles al naar buiten is gebracht.. zo wel ben ik al een gelukkig man hoor..
komt volgens mij ook nog wat. zijn zo veel namen genoemd(niet dat ik alles geloof)en Jol wilde een pure verdediger hebben....
bahbah
 bahbah - dinsdag 01 september 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 18:17 schreef Boss het volgende:
"talent voor de toekomst" maar waar is die toekomst na 30 juni 2010?
hier moeten we ons maar eens in verdiepen.....echt waar,want van deze transfer snap ik helemaal niks!!!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 september 2009 - 18:21   quote  deeplink  
denk dat er wel optie tot koop is..
Boss
 Boss - dinsdag 01 september 2009 - 18:26   quote  deeplink  
als er geen optie is, heeft het toch geen nut?!hij gaat eerst bij jong Ajax spelen en na een jaar weer weg ofzo?
remco k
 remco k - dinsdag 01 september 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 18:20 schreef bahbah het volgende:

[..]

hier moeten we ons maar eens in verdiepen.....echt waar,want van deze transfer snap ik helemaal niks!!!!
zal inderdaad wel een optie tot koop of een verlenging van de verhuur periode in zitten, aan de andere kant Tevez is een soort zelfde constructie als ik het goed begrijp en die kan volgens mij gewoon volgend jaar weer bij city weg en weer naar een andere club toe toch?
Boss
 Boss - dinsdag 01 september 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 18:21 schreef nummer10 het volgende:
denk dat er wel optie tot koop is..
kan haast niet anders. snap er anders niks van...
remco k
 remco k - dinsdag 01 september 2009 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 18:26 schreef Boss het volgende:
als er geen optie is, heeft het toch geen nut?!hij gaat eerst bij jong Ajax spelen en na een jaar weer weg ofzo?
De huur spelers worden eerst bij jong ajax onder gebracht om getest te worden en fit te worden, daarom bij Jong Ajax, vind het wel goed om de spelers eerst te late wennen en dan rustig te brengen.

Ajax gaat inderdaad echt geen spelers huren voor jong ajax en dan zeker niet voor 1 jaar.

Kerlon word ook eerst klaargestoomd bij Jong Ajax.
Boss
 Boss - dinsdag 01 september 2009 - 18:33   quote  deeplink  
dat snap ik weer wel. maar een jaar? zit meer achter..
edco
 edco - dinsdag 01 september 2009 - 18:37   quote  deeplink  
Ajax en HFC Haarlem hebben overeenstemming bereikt over de verhuur van Tom Overtoom en Tayfun Candan. De verhuur van deze spelers uit de opleiding van Ajax is per direct en loopt tot en met 30 juni 2010.
Aanvallende middenvelder Overtoom is geboren op 20 november 1990 in Amsterdam en heeft nog een contract bij Ajax dat loopt tot en met 30 juni 2011. Verdediger Candan is geboren op 7 mei 1990 in Hoorn en heeft nog een contract dat loopt tot en met 30 juni 2010
Bertondebom
 Bertondebom - dinsdag 01 september 2009 - 18:46   quote  deeplink  
denken jullie echt dat er nog iemand komt?
hoelang erna werd ibrahimovic destijds bekend gemaakt dan?
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 16:13 schreef Cornaldo het volgende:
maar dat over chivu is allemaal gelul of niet?
klopt
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 16:17 schreef Cornaldo het volgende:
met kerlon heeft jol zijn scorende middenvelder binnen denk ik? of scoort ie niet zo veel?
wel zeer dreigende speler, type kaka
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 16:22 schreef Boss het volgende:
weer 1!!!!!!! wordt nu een beetje te gek. wachten lijkt me beter als geruchten verspreiden
ja van sommige transfers zijn de berichten nog niet naar buiten gebracht;)
dat hoor je morgen pas
remco k
 remco k - dinsdag 01 september 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 18:46 schreef Bertondebom het volgende:
denken jullie echt dat er nog iemand komt?
hoelang erna werd ibrahimovic destijds bekend gemaakt dan?
geloof dat toen de transfermarkt om 24:00 sloot dus iedereen zag het pas in de ochtend, ikzelf dacht dat het rond 1:30 bekend werd, help me als ik me vergis..
sandman
 sandman - dinsdag 01 september 2009 - 18:51   quote  deeplink  
denk niet dat ajax nog iets acherhoudt
remco k
 remco k - dinsdag 01 september 2009 - 18:52   quote  deeplink  
weet ik niet de rest werd ook pas een paar uur nadat de handtekening werd gezet bekend gemaakt..
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 17:49 schreef remco k het volgende:
nog 11 minuten..
nee er zijn ook transfers die pas vanavond bekend worden gemaakt, en anders morgenmiddag pas.
dus niet denken dat we al klaar zijn
sandman
 sandman - dinsdag 01 september 2009 - 18:56   quote  deeplink  
het zou de selectie wel compleet maken, als het zo zou zijn!
remco k
 remco k - dinsdag 01 september 2009 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 18:52 schreef Krunk het volgende:

[..]

nee er zijn ook transfers die pas vanavond bekend worden gemaakt, en anders morgenmiddag pas.
dus niet denken dat we al klaar zijn
die 11 minuten ging over het eind van de transferperiode, ik weet dat het vaker gebeurt dat spelers pas later worden gepresenteerd, als dat met luizio waar zou zijn dat is het via de telefoon en pc geregeld en is hij helemaal niet in amsterdam dus kan hij ook niet gepresenteerd worden..
Krunk
 Krunk - dinsdag 01 september 2009 - 19:00   quote  deeplink  
:) ik verbeterde je niet, wilde alleen iets toevoegen.
nee luizao is in amsterdam geweest!
denk dat we hem ook hebben vastgelegd
remco k
 remco k - dinsdag 01 september 2009 - 21:55   quote  deeplink  
ik hoop het.
sandman
 sandman - dinsdag 01 september 2009 - 22:24   quote  deeplink  
Ajax heeft zich deze zomer versterkt met drie nieuwe aanwinsten voor dit seizoen. Ondanks de blije gezichten bij de clubleiding en Martin Jol zelf, wil de club nog een ultieme poging wagen om een verdediger binnen te halen.

Volgens diverse Kroatische bronnen zou dit een Kroaat moeten gaan worden, wiens naam nog onbekend is. Wel zouden de onderhandelingen momenteel op een 'alarmfase' staan. De deadline van de transfermarkt is momenteel al bereikt, waar het op 18.00 uur de tijd had om nog een speler aan te kunnen trekken.

De Amsterdammers zouden zijn naam bij de KNVB hebben ingediend, waardoor de hoofdstedelingen alsnog kunnen beschikken over de verdediger. Wat de leeftijd en naam van de Kroatische speler moet zijn, is vooralsnog onbekend.

UPDATE: Igor Prahic moet de laatste aanwinst voor de ploeg van Martin Jol gaan worden. Mocht de speler niet haalbaar zijn, dan is ook nog Igor Biscan in beeld bij de Amsterdammers. De 31-jarige verdediger speelt momenteel voor Dynamo Zagreb, dat tevens de tegenstander van Ajax zal zijn in de aankomende duels in de UEFA Cup.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 september 2009 - 08:11   quote  deeplink  
zou mij benieuwen... het is natuurlijk wel zo als het al bij de KNVB ligt dat het nog wel kan..
Boss
 Boss - woensdag 02 september 2009 - 08:33   quote  deeplink  
Babel ziet een half jaar Ajax wel zitten
02-09-09

Als de situatie bij Liverpool niet verandert, wil Ryan Babel in de winterstop vertrekken. "Er is van alles toegezegd, maar de beloftes worden nog niet nagekomen. Ik zou meer speeltijd en kansen krijgen. Na de eerste nederlaag werd alleen ik geslachtofferd." Een terugkeer naar Amsterdam is wat hem betreft een serieuze optie. "Ik denk dat een half seizoen Ajax - met het oog op het WK - niet verkeerd zou zijn. Ik kan ook wel iets toevoegen."
AjaxF-side.NL
Zijn ongemakkelijke positie bij Liverpool zorgde ervoor dat hij aanvankelijk niet werd geselecteerd voor de interlands tegen Japan en Schotland. "Dat was schrikken en best moeilijk. Maar voordat ik het wist, was ik door de blessure van Ibrahim Afellay al weer opgeroepen. Of ik er rekening mee had gehouden dat ik er eerst niet bijzat? Nee, ik had mijn ticket zelfs al geboekt."

De Amsterdammer mocht onder geen beding weg uit Liverpool. "Een verhuur was onbespreekbaar. Er is nu afgesproken de situatie in januari opnieuw te bekijken. Ik zie de huidige situatie als een signaal dat ik écht aan de bak moet."

AjaxF-side.NL

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: TRANSFERS - Feiten en geruchten - Het laatste half uur!!

0.0094380