|
|
erwin-letteboer
|
|
|
vond het altijd een leuke voetballer .....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2009 door erwin-letteboer -- |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Veel salaris denk ik, of hij moet een stap naar feyenoord alleen op sportief gebied willen doen tegen een acceptable salaris. Zou zeker een aanwinst zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Timmer, Greene en Lucius zijn ook transfervrij |
|
|
|
|
Ron31
|
|
|
zenden hmmmm das niet eens zo gek ! |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
hahaha optimist .............. trouwens Mario werkt aan een jong team dus zal gat toch geen optie zijn voor hem. |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
vind ik ook niet, hij schijnt een aanbieding van een nederlandse club naast zich neer te hebben gelegd, welke wou die niet zeggen.maar zijn lijstje wbt buitenlandse clubs blijkt er lang..hij had nog wel trek in een buitenlands avondtuurtje..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2009 door erwin-letteboer -- |
|
|
|
|
erwin-letteboer
|
|
|
quote:Op maandag 31 augustus 2009 - 20:18 schreef Ronneke het volgende:hahaha optimist .............. trouwens Mario werkt aan een jong team dus zal gat toch geen optie zijn voor hem. naja..is wel een speler die op meerdere posities uit de voette kan..en niks aan te merken wbt zn stijl zn vorm...ondanks zn leeftijd |
|
|
|
|
craven
|
|
|
op weg naar de premier league... |
|
|
|
|
fr emiel
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Voegt niets toe aan Feyenoord! Te oud,te duur,te psv. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Wat verdient hij? in ieder geval geen versterking... |
|
|
|
|
feyenoord lover
|
|
|
de linkerkant is bij feyenoord al aardig bezet volgens mij,dus dat geld beter besteden aan wat meer prioriteiten |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
veel te veel geld, veel te weinig kwaliteit |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
die gaat niet naar Feyenoord komen, denk dat hij voor Engeland gaat kiezen (als hij dat al niet gedaan heeft?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper