|
|
jantjefr12
|
|
|
Het moet toch niet gekker worden in Tukkerland! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Achtergesteld met een minderwaardheidscomplex volkje.... Zielig diep triest ... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Even wat anders.......zijn we van antonio af????? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat was mij nog niet eens opgevallen?? |
|
|
|
|
jantje 1974
|
|
|
is op vakantie , 2 weken brazilie ofzo , beetje neuken wat m hier niet lukt.haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Hij zei toch 4 maanden??? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Weinig Ladyboys hier denk ik ;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
JAAAAA..........HIJ IS WEG!!!!!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hehehehe:P............rust |
|
|
|
|
Frbloed
|
|
|
Echt zo actie van twente jonge Wat doen ze nou dom hij kreeg die bal op ze arm nou is geen hends dus gewoon een penalty ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een boefjes in Duitsland |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: wat zeg je nou?
is geen hends dus gewoon een penalty? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
is laat voor die jonge.......... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahaha.......doet ie al volgens mij |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Oke dan zeg ik t maar, ik heb antonio op marktplaats gepleurd.... |
|
|
|
|
De koi hoek.nl
|
|
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
Idd een beetje zielige aktie...als wij alle scheidsrechters op marktplaats moeten zetten die ons genaaid hebben in de laatste jaren.....en dan heb ik het over echte fouten....Volgens mij zat Luinge nergens naast.....zijn grensrechter wel een paar keer in ons nadeel. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
O ja....wie past er nu op het neefje van Antonio ....of is die bij Honda ondergebracht!!! Geintje Antonio...!!! laatst werd je ook al zo boos op me! Veel plezier in Brazil......denk toch, als je idd daar zit, het laatst lacht van ons allemaal! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
koste me een paar mille om em weg te krijgen maar dan heb je ook wat... |
|
|
|
|
Culemborg
|
|
|
Je kan beter de tukkersupporters op marktplaats zetten... Vind ik veel ludieker... Zal je zien dat de jongens van duivendrecht er nog op gaan bieden ook... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
is natuurlijk niet slim van ze, want direct koopt fc utrecht hem en dat is hun volgende tegenstander, dus dan fluit ie weer tegen ze. |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 07:03 schreef hotjumper het volgende:is natuurlijk niet slim van ze, want direct koopt fc utrecht hem en dat is hun volgende tegenstander, dus dan fluit ie weer tegen ze. hahaha, en Fc Utreg (Van Seumeren) heeft nog geld ook dus de verkoop zal wel doorgaan. |
|
|
|
|
turok
|
|
|
quote: en heeft ie nog wat opgeleverd ? |
|
|
|