BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: McClaren accepteert schikking niet

Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 31 augustus 2009 - 20:48
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

McClaren accepteert schikking niet (Sport1.nl)

Boudewijn
 Boudewijn - maandag 31 augustus 2009 - 20:54   quote  deeplink  
McClaren accepteert schikking niet

quote:
Steve McClaren heeft een schikkingsvoorstel van de aanklager maandag niet geaccepteerd.

De aanklager stelde één duel schorsing voor vanwege zijn rode kaart tegen Feyenoord. De coach van FC Twente werd zondag door arbiter Roelof Luinge vanwege het betreden van het veld naar de tribune verwezen. McClaren betrad het veld om een opstootje te sussen.
En terecht! Je gaat toch geen rode kaart geven als een trainer helpt een ruzie te sussen!

Ben wel benieuwd wat er nu gaat gebeuren...
Thomas
 Thomas - maandag 31 augustus 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 20:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

En terecht! Je gaat toch geen rode kaart geven als een trainer helpt een ruzie te sussen!

Vraag me af wat de juiste lezing nu is... Gisteren hoorde ik Luinge zeggen dat hij weggestuurd werd, omdat hij het veld was ingestapt. Vandaag hoor ik bij het Sport Journaal ineens dat hij weggestuurd werd wegens aanmerkingen op de leiding. Weer lekker gedraai bij de KNVB...
Rovert
 Rovert - maandag 31 augustus 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 20:54 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ja doei, een trainer moet gewoon van het veld blijven, dat weet hij prima, zo kunnen ze ook wel supporters op het veld laten om een ruzie te sussen
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 31 augustus 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 22:03 schreef Rovert het volgende:

[..]

ja doei, een trainer moet gewoon van het veld blijven, dat weet hij prima, zo kunnen ze ook wel supporters op het veld laten om een ruzie te sussen
een trainer (die normalerwijs overwicht heeft op de spelers) vind ik heel wat anders dan supporters
Red
 Red - dinsdag 01 september 2009 - 00:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 22:05 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

een trainer (die normalerwijs overwicht heeft op de spelers) vind ik heel wat anders dan supporters
Meneer McLaren komt wel vaker het veld op. Roelof Luinge was net op tv bij VI:
McLaren had commentaar op de wedstrijdleiding en Luinge zag ineens McLaren achter hem vandaan komen, op het veld. Luinge wilde niet marchanderen.
Over de gele kaart mbt tot Perez en El Ahmadi had hij het volgende te melden:
"Perez had zijn voet veel te hoog omhoog, als hij El Ahmadi had geraakt was het een ergere situatie geworden, vandaar dat ik geel gaf".
De vrijetrap die in de laatste minuut werd gegeven:
"ik stond er dicht op en zag dat die speler op de schoen van Wijnaldum ging staan".
Ik moet zeggen dat ik ook dacht dat Gini een swalbe maakte maar er is toch wel een beeld dat mijn mening heeft veranderd. Er zijn diverse beelden vanuit diverse posities en gisteren was er toch een duidelijk beeld bij, geen swalbe.

De media heeft het wel weer alleen over die al dan niet terechte gele kaarten en de verbanning van McLaren naar de tribunes. Ik hoor niemand die niks met feyenoord te maken heeft over de elleboog van Rajkovic die met rood bestraft moe(s)t worden. Normaal buigt de tuchtcommissie hier over maar in het geval van Twente "vergeten" ze dat nog wel eens.
Ik hoor ook niemand over de overtredingEN die Tjiote maakte, die in mijn ogen ook zeker rood had verdient.

Over de verbanning heb ik ook een mening: Hier mocht Luinge (zoals die het zelf zegt) marchanderen. Die verbanning was niet nodig en het maakte Twente zelfs wat sterker.
Ook die biergooiers, blij dat die ook verbannen zijn want McLaren verdient zoiets niet.

Het was een positieve vriendelijke wedstrijd (voorbeeld: Brama's opbiechting en de "uitbal" die ingehouden werd door Mario). Door de principiële houding van Luinge werd de sfeer negatief en moeten we nu een week lang het gezeik aanhoren over die verbanning en de "nep" gele kaarten.....Rode kaarten??? niet gezien!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2009 door Red --
forzagroningen
 forzagroningen - dinsdag 01 september 2009 - 15:05   quote  deeplink  
eigen schuld je weet dat je niet het veld op mag.
jantjefr12
 jantjefr12 - dinsdag 01 september 2009 - 16:18   quote  deeplink  
haha.
nu krijgt ie alsnog ergere straf sukkel.
verdiende loon
Rovert
 Rovert - woensdag 02 september 2009 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2009 - 00:53 schreef Red het volgende:

[..]

Over de verbanning heb ik ook een mening: Hier mocht Luinge (zoals die het zelf zegt) marchanderen. Die verbanning was niet nodig en het maakte Twente zelfs wat sterker.
Ook die biergooiers, blij dat die ook verbannen zijn want McLaren verdient zoiets niet.
mee eens, die heren hebben een terecht stadionverbod gekregen, maar McLaren is een hannes die niet zo moet zeuren om deze kaart. Kwalijker is het spel (lees angsthazen-voetbal) wat hij twente liet spelen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: McClaren accepteert schikking niet

0.0066511