BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Contract Tiendalli Ontbonden!!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
tz90
 tz90 - maandag 31 augustus 2009 - 22:19   quote  deeplink  
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000034830-999-10010000000003.aspx

quote:
Feyenoord en Dwight Tiendalli gaan uit elkaar. Het dienstverband van de verdediger wordt met onmiddellijke ingang met wederzijdse instemming ontbonden. Zowel de speler als de club zag geen basis voor verdere samenwerking. Doordat het contract voor 1 september is ontbonden, is Tiendalli vrij om buiten de geldende transferwindows op zoek te gaan naar een nieuwe club.

Tiendalli werd in augustus 2006 overgenomen van FC Utrecht. Hij kwam in zijn eerste seizoen tot dertien competitiewedstrijden voor Feyenoord. In de winterstop van het seizoen dat volgde, werd hij voor een halfjaar verhuurd aan Sparta Rotterdam. Afgelopen voetbaljaar keerde Tiendalli terug bij Feyenoord en kwam in 22 competitieduels in actie.
Ik vind t zonde. Is beter dan Leerdam. Daar zie ik het talent niet in. Hopelijk vind ie nog een leuke club. Ik vermoed dat een van de subtoppers hem nog
binnen gaan halen. Fc twente, heerenveen of groningen. Of Fc utrecht miss.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2009 door tz90 --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 31 augustus 2009 - 22:20   quote  deeplink  
hehehehe.......tegelijk.......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 31 augustus 2009 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 22:19 schreef tz90 het volgende:
http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000034830-999-10010000000003.aspx

[..]

Ik vind t zonde. Is beter dan Leerdam. Daar zie ik het talent niet in. Hopelijk vind ie nog een leuke club. Ik vermoed dat een van de subtoppers hem nof binnen gaan halen. Fc twente, heerenveen of groningen. Of Fc utrecht miss.
Ik vind het ook zonde omdat alle positie dubbel gedekt waren met nu een redelijke bank.Dwight was na Fernandez de beste rechtback....
sportdwaas
 sportdwaas - maandag 31 augustus 2009 - 22:32   quote  deeplink  
Tja geld en tijdsverspilling. Beter geen backs kopen. Dani doet het goed maar kan nog beter. Leerdam deed het uitstekend tegen een lastig Heracles. Meer talent dan Tiendalli maar deze jongen was bruikbaar. Scheelt waarschijnlijk een half jaar salaris. Zal net als Lensky wel bij een eredivisieclub onderdak vinden
Rovert
 Rovert - maandag 31 augustus 2009 - 22:33   quote  deeplink  
dag dwight
mdr8
 mdr8 - maandag 31 augustus 2009 - 22:52   quote  deeplink  
die zien we nooit meer... terug!

hebben m niet nodig en scheelt weer geld, goed gedaan!
De koi hoek.nl
 De koi hoek.nl - maandag 31 augustus 2009 - 22:56   quote  deeplink  
toch had ik niks tegen hem.................................
R()b
 R()b - maandag 31 augustus 2009 - 23:15   quote  deeplink  
Zo slecht vond ik Tiendalli ook nog niet , maar misschien hebben wij er geen kijk op dan.
Als Feyenoord op deze manier in beter financieel weer komt , dan vindt ik het allemaal prima.
Alleen had Feyenoord niet beter kunnen wachten tot morgen??? (1 sept)
Iig veel succes bij je nieuwe club.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2009 door R()b --
Phyxsius
 Phyxsius - dinsdag 01 september 2009 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 - 22:28 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik vind het ook zonde omdat alle positie dubbel gedekt waren met nu een redelijke bank.Dwight was na Fernandez de beste rechtback....
Zo zie ik het ook
Maar bekijk het zakelijk
Mario ziet het niet in hem zitten
Hij speelt niet in het eerste
Tenzij Leerdam en Fernandez geblesseerd zijn
Die jongen kost alleen maar geld

Wij kunnen allemaal vinden dat hij beter is dan Kelvin
Maar als Mario dat niet vind kost hij alleen maar geld
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 01 september 2009 - 02:41   quote  deeplink  
heeft een aardige fase gehad. verder een beetje een jankmuil
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 01 september 2009 - 08:34   quote  deeplink  
Beste voor iedereen, Dwight realiseerde zich dat er voor vandaag 18:00 geen club voor hem zou komen, Mario kon hem niet meer gebruiken.
Dus of ontbinden en langer de tijd hebben om een leuke uitdaging te vinden, of ontbinden op de tribune.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Contract Tiendalli Ontbonden!!









0.0051078