|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: De guzman moet gewoon voor een jaartje bijtekenen. |
|
|
|
gerardo
|
|
|
de guzman blijf bij feyenoord |
|
|
|
|
Patrick078
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kan morgen weer anders zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Morpheus79
|
|
|
Ik vind het een prima voetballer maar ik hoop dat hij nog vertrekt. Dan levert hij tenminste nog iets op. Daarnaast gaat het ten koste van de ontwikkeling van Bruins en Wijnaldum als hij blijft. Het is toch zeker dat hij binnen een jaar zal vertrekken dan het liefst nu. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 september 2009 - 09:08 schreef Morpheus79 het volgende:Ik vind het een prima voetballer maar ik hoop dat hij nog vertrekt. Dan levert hij tenminste nog iets op. Daarnaast gaat het ten koste van de ontwikkeling van Bruins en Wijnaldum als hij blijft. Het is toch zeker dat hij binnen een jaar zal vertrekken dan het liefst nu. in Spanje is de transferperiode toch al afgesloten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yep, alleen Duitsland Engeland Denemarken Nederland etc. nog |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
dus blijft ie want hij wil alleen naar valencia |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja, maar dat heb ik vaker gehoord. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ow, wil je vrouw ook naar Valencia? |
|
|
|
|
kamper
|
|
|
klasse als hy zou blyven en nu nog un jaartje bytekenen brengt hy volgend jaar het dubbele op |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zwaar overgewaardeerde stad |
|
|
|
|
schelehond
|
|
|
Hij moet gewoon twee jaar bijtekenen, als hij een echt feyenoord hart heeft. Dan gaat hij eind van dit seizoen voor 15 a 20 miljoen maar buitenland, (als Drenthe al 13 miljoen opleverd), dan helpt hij feyenoord pas echt, toch niet met 4 miljoen. |
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Hij moet helemaal niets, behalve dan de rest van dit seizoen nog conform zijn contract komen trainen en spelen! Alles wat hij verder doet dat in het voordeel van Feyenoord is, doet hij puur op vrijwillige basis. Laten we mar gewoon even afwachten hoe het nu verder gaat. Voor hetzelfde geld tekent hij vandaag nog bij Chel$ea en wordt hij terugverhuurd aan Feyenoord. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
hebben we het al over makaay gehad |
|
|
|